Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #26 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Karma kom og bet eksen din og den nye dama i ræva. Som man reder ligger man. Synes det er helt greit at du svarer når du blir spurt. Anonymkode: f3b8f...e98 Bare en kommentar til "karma". Hva tror du HI har gjort for å fortjene annen var utro og gikk? Anonymkode: 51da4...625
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #27 Skrevet 3. juli 2017 Barna er ikke så små, de har skjønt hva det går i. Men jeg snakker ikke stygt om faren eller henne til de. De blir beskyttet og de skal fortsatt ha et godt forhold til han. Jeg nekter uansett å skamme meg over det som har skjedd, jeg har ikke gjort noe galt og jeg har ikke behov for å beskytte de. Folk lurer jo på hva som skjer. Hun flyttet fra mannen for bare to-tre uker siden. De må jo skjønne at folk spør. Om jeg ikke forteller vil det hvertfall bli rykter. Men håper dette roer seg nå snart. Forstår heller ikke hva hun skal anmelde. Er nok bare noe hun truer med for at jeg ikke skal fortelle hva de har holdt på med. Og dere som sier at jeg ikke burde si noe som helst, hva om dette hadde skjedd dere? Hadde dere bare trukket på skuldrene og sagt "ja ja, sånt skjer" og gått videre? Jeg elsket denne mannen, pg trodde alt var bra med oss. Jeg har investert 20 år med han, han gikk bare ut døra og forsvant, og lot meg og ungene sitte tilbake. Det er helt surrealistisk og det var ingen forvarsel på at det skulle skje. Anonymkode: f49e7...fca
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #28 Skrevet 3. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du høres veldig ut som en som har blitt "tatt" for det samme Anonymkode: 541f1...9cd Og du høres bare ut som en som tenker: meg, meg, meg. Hensyn til barna? Don't care... meg, meg, meg. Anonymkode: 883b3...583
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #29 Skrevet 3. juli 2017 Barna våre blir godt tatt vare på. Vi bor ikke på en liten plass med bygdesladder. De er like glad i oss begge, skal ha samvær med oss begge, og skal ikke utsettes for mere problemer enn høyst nødvendig. HI Anonymkode: f49e7...fca
Østerdølen Skrevet 3. juli 2017 #30 Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen grunn til å dra inn meg som person, men nei jeg har ikke det. Men jeg jobber med utsatte barn og ser ofte konsekvensee av når barn havner i en skvis mellom foreldrene. For barna er det ofte kjipt, ydmykende og leit. Det kan være verd å huske på selv om ma har blitt sveket og bedratt. Anonymkode: 4f051...a25 Her er det IKKE Hi som setter barna i en skvis,det er mannen og nydamen som har gjort. Nei,jeg mener du gjør helt riktig,når noen spør sier du sannheten.Og sannheten er at de begge har gått bak sine ektefellers rygg og sveket dem begge. Det er ikke ditt ansvar å dekke over for dem,de får stå til ansvar for de valgene de ha tatt selv.Nei,gå med hevet hode.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #31 Skrevet 3. juli 2017 De får som fortjent. Ingen grunn til å beskytte dem. Heller det enn å spre falske rykter. De har fått stoltheten såret, og legger skylden på deg. Ignorer dem. Redd deg selv Anonymkode: 7b528...8e9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #32 Skrevet 3. juli 2017 Jeg støtter deg HI. Hvorfor skal du ikke si det som det er?! Er dette hemmelig liksom? Jeg hadde sagt det rett ut når noen hadde spurt og ikke lagt noe mellom fingrene. At hun blir hysterisk tyder jo på at hun skammer seg og det syns jeg virkelig hun bare skal gjøre også. Tåler hun ikke at folk får vite hvilket bedritent menneske de begge er så burde de latt vær da! De får selv stå til ansvar for sine handlinger! Anonymkode: db8bd...f4a
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #33 Skrevet 3. juli 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg støtter deg HI. Hvorfor skal du ikke si det som det er?! Er dette hemmelig liksom? Jeg hadde sagt det rett ut når noen hadde spurt og ikke lagt noe mellom fingrene. At hun blir hysterisk tyder jo på at hun skammer seg og det syns jeg virkelig hun bare skal gjøre også. Tåler hun ikke at folk får vite hvilket bedritent menneske de begge er så burde de latt vær da! De får selv stå til ansvar for sine handlinger! Anonymkode: db8bd...f4a Fordi hun da fremstår som bitter. Hvorfor vil hun det? Men, for all del, moro for alle å høre hvordan han har knullet ei annen i 6 mnd, mens hi fortsatt var samboer med mannen. Fnis fnis, juicy sladder å si videre dette da 😉
Gjest Antarctica Skrevet 3. juli 2017 #34 Skrevet 3. juli 2017 9 minutter siden, Evablaum skrev: Fordi hun da fremstår som bitter. Hvorfor vil hun det? Men, for all del, moro for alle å høre hvordan han har knullet ei annen i 6 mnd, mens hi fortsatt var samboer med mannen. Fnis fnis, juicy sladder å si videre dette da 😉 Hvis du syns det er juicy er det vel fordi du er litt....umoden?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #35 Skrevet 3. juli 2017 Forstår du er nedfor og lei deg for det som har skjedd! Men prøv so godt du klarer å heve deg over dette og ikkje utbroder til alle som spørr kva som har skjedd. Berre sei han har vert utro og derfor er det slutt, til nermare venninner kan du utbrodere. Ikkje for å beskytte exen din og dama hans, men slik du ikkje blir sett på som bitter og hevngjerrig. Seier ikkje at dette er enkelt og sender deg ein god klem. Eg var sjølv i eit usunt forhold for 4 år sidan, der exen min var ein psykopat. Når folk spurte om kvifor det vart slutt sa eg berre att slikt skjer og utbroderte ikkje noko meir. Eksen oppførte seg som ein idiot, men trur det å snakke han ned berre hadde gjort situasjonen enda verre. Heldigvis fekk ikkje vi barn, men vi dreiv å bygde hus som vi måtte ferdigstille før eg vart heilt ferdig med han. Anonymkode: 64afa...30c
Rivjernet Skrevet 3. juli 2017 #36 Skrevet 3. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Min samboer gjennom 20 år holdt på med en gift dame bak min rygg i over et halvt år før jeg oppdaget det, og ba han flytte. Det var et halvår med enorme mengder løgn og svik og jeg er ganske forbannet på måten de har behandlet meg. Nå er de et par, hun har gått fra mannen sin. Vi har mange felles kjente, og når noen spør meg om hva som har skjedd, nøler jeg ikke med å fortelle de det. Jeg lyver ikke, men jeg sier det som det er, at de har holdt på lenge. At de har løyet for meg og for mannen hennes og vært utro mot oss over lengre tid. Jeg sier ikke noe om de ikke spør. Nå er hun helt hysterisk, og påstår at jeg setter ut rykter for å ødelegge mellom henne og min eks. At jeg trakasserer henne og hun skal anmelde meg til politiet om jeg ikke slutter. Jeg mener de må stå for det de har gjort, og ikke forvente at jeg skal late som alt er ok bare for å gjøre ting enklere for de. Jeg driter egentlig i de begge, men hva mener dere? Har jeg ikke rett til å være forbannet og litt hevngjerrig? Eller burde jeg la det ligge, og gå videre? Anonymkode: f49e7...fca Ille nok at hun ligger med samboeren din i 6mnd, men nå tillater hun seg faktisk å hisse seg opp over at du forteller det til andre.. Dette er noe hun skulle ha tenkt på før hun bedro ektemannen sin med samboeren din.
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #37 Skrevet 3. juli 2017 11 minutter siden, Pashla skrev: Hvis du syns det er juicy er det vel fordi du er litt....umoden? Hva er mer juicy enn en gift mann som skaffer seg en elskerinne, for så å faktisk forlate kona for henne!? Blir bra sladder av det! Når man også kan legge mange felles kjente til? Blir ikke bedre enn det!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #38 Skrevet 3. juli 2017 6 minutter siden, Evablaum skrev: Hva er mer juicy enn en gift mann som skaffer seg en elskerinne, for så å faktisk forlate kona for henne!? Blir bra sladder av det! Når man også kan legge mange felles kjente til? Blir ikke bedre enn det!! Nemlig! Og når den bedratte da tydelig er skikkelig bitter og klager til alt og alle, blir det ekstra bra sladder... Anonymkode: b8d66...181
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #39 Skrevet 3. juli 2017 Uenig med deg der, barna trenger ikke å bli beskyttet fra sannheten. De kan få den fortalt tilpasset aldersnivået. Nærmiljøet har allrede reagert og mor har fått spørsmål, hvordan tror du barna føler det når far går direkte til en annen kvinne. Hvis barna er under 4 år så skjønner de kanskje ikke mye men barn er ikke idioter. Hvis de er eldre så har de nok allrede fått med seg noe. Så her er det FAR som får ta ansvaret for å sette barna i denne situasjonen. Blir barna snakket med rett så trenger de ikke å være i en skvis. Hvorfor drittsekker beskyttes for enhver pris ? Anonymkode: 541f1...9cd
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #40 Skrevet 3. juli 2017 Mange virker veldig opptatt av moral og ære. Det er "svakt" å være påvirket og ha negative følelser etc. Det er skamfullt om folk får vite om utroskap etc. Jeg tror ikke åpenhet nødvendigvis bidrar til sladder, jeg tror det forhindrer sladder. Jeg tror heller ikke de fleste som møter en person i HI sin situasjon tenker at det er bittert å si hva som har skjedd. Og om de tenker det, så er det faktisk ikke så fryktelig spesielt å være like etter noe slikt har skjedd. Det er lite sjarmerende å være bitter 10 år etter, men noen uker etter, når en står midt oppi det, er det faktisk lov. Folk som er i overkant opptatt av hva andre tenker og hvordan det påvirker deres ære, vil kanskje likevel mene at en skal "holde hodet hevet" og feie slikt under teppet. De fleste jeg kjenner ser på "svakhet" som noe menneskelig og stiller opp fremfor å gasse seg i det når slikt skjer. Anonymkode: 801b6...b4d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #41 Skrevet 3. juli 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nemlig! Og når den bedratte da tydelig er skikkelig bitter og klager til alt og alle, blir det ekstra bra sladder... Anonymkode: b8d66...181 ??? Men jeg klager da ikke til alt og alle!!?? Hvor fikk du det fra? Blir matt av sånne som deg. Vrir og vender på ting uten hold. Sladrekjerringer er det over alt, du er nok en av dem. Men jeg bryr meg ikke om sladder, jeg vet hvor jeg står. HI Anonymkode: f49e7...fca
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #42 Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: ??? Men jeg klager da ikke til alt og alle!!?? Hvor fikk du det fra? Blir matt av sånne som deg. Vrir og vender på ting uten hold. Sladrekjerringer er det over alt, du er nok en av dem. Men jeg bryr meg ikke om sladder, jeg vet hvor jeg står. HI Anonymkode: f49e7...fca Hvordan, konkret, legger du frem din side av saken når noen spør?
Østerdølen Skrevet 3. juli 2017 #43 Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Hvordan, konkret, legger du frem din side av saken når noen spør? Det er vel ikke noe DU har noe med,er det vel?Hun sier at når noen spør henne,så svarer hun, hun flyr jo ikke rundt å snakker om dette til alle,hun svarer ærlig på spørsmålene hun får.Alle kan jo legge to og to sammen og skjønne at det er ugler i mosen når to som begge har vært gift flytter sammen etter en måned,da skjønne jo alle at de må ha drevet på før de gikk fra partnerene sine.
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #44 Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, Østerdølen skrev: Det er vel ikke noe DU har noe med,er det vel?Hun sier at når noen spør henne,så svarer hun, hun flyr jo ikke rundt å snakker om dette til alle,hun svarer ærlig på spørsmålene hun får.Alle kan jo legge to og to sammen og skjønne at det er ugler i mosen når to som begge har vært gift flytter sammen etter en måned,da skjønne jo alle at de må ha drevet på før de gikk fra partnerene sine. JEG har noe med det, når hi legger dette ut på et forum.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #45 Skrevet 3. juli 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Min samboer gjennom 20 år holdt på med en gift dame bak min rygg i over et halvt år før jeg oppdaget det, og ba han flytte. Det var et halvår med enorme mengder løgn og svik og jeg er ganske forbannet på måten de har behandlet meg. Nå er de et par, hun har gått fra mannen sin. Vi har mange felles kjente, og når noen spør meg om hva som har skjedd, nøler jeg ikke med å fortelle de det. Jeg lyver ikke, men jeg sier det som det er, at de har holdt på lenge. At de har løyet for meg og for mannen hennes og vært utro mot oss over lengre tid. Jeg sier ikke noe om de ikke spør. Nå er hun helt hysterisk, og påstår at jeg setter ut rykter for å ødelegge mellom henne og min eks. At jeg trakasserer henne og hun skal anmelde meg til politiet om jeg ikke slutter. Jeg mener de må stå for det de har gjort, og ikke forvente at jeg skal late som alt er ok bare for å gjøre ting enklere for de. Jeg driter egentlig i de begge, men hva mener dere? Har jeg ikke rett til å være forbannet og litt hevngjerrig? Eller burde jeg la det ligge, og gå videre? Anonymkode: f49e7...fca Enig i det enkelte andre skriver - Du er borte eig hevngjerrig, men hvem faen hadde vel ikke vært det i din situasjon!!!?? Tenker de færreste hadde snudd det andre kinnet til! Samtidig er det ekstremt viktig å holde tunga beint i munnen og være nøye på å faktisk IKKE spre løgner om det nye paret. Hva de har gjort er virkelig stusslige og fæle greier, men fremfor å fortelle så mye om hva DE har gjort - fortell heller mer til folk hvordan de har fått DEG til å føle deg. Akkurat DET er det bare du som kan vite og da har den ekle elskerinnen ikke en dritr hun skulle sagt om. Jeg ville også tenkt litt lenger frem enn her og nå. Ser ikke ut i fra teksten om dere har barn, men om dere har det sammen - prøv å tenke på dem oppi det hele (selv om far åpenbart ikke gjorde det🙄) Altså - konfirmasjoner, 18årsdagsfeiringer, bryllupsdag osv blir litt lettere for vedkommende barn å takle om ikke det er jævlig mye grums i familien... Men uansett - ønsker deg lykke til i å komme videre❤️ Anonymkode: 6c363...28f
Gjest Antarctica Skrevet 3. juli 2017 #46 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Evablaum skrev: Hva er mer juicy enn en gift mann som skaffer seg en elskerinne, for så å faktisk forlate kona for henne!? Blir bra sladder av det! Når man også kan legge mange felles kjente til? Blir ikke bedre enn det!! Andres sexliv interesserer meg betydelig mindre enn mitt eget.
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #47 Skrevet 3. juli 2017 2 minutter siden, Pashla skrev: Andres sexliv interesserer meg betydelig mindre enn mitt eget. Det handler ikke om sexlivet, men om sviket.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #48 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, Evablaum skrev: Hvordan, konkret, legger du frem din side av saken når noen spør? Sånn som jeg skrev det i det første innlegget. Ikke mer detaljert enn det. HI Anonymkode: f49e7...fca
Gjest Antarctica Skrevet 3. juli 2017 #49 Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, Evablaum skrev: Det handler ikke om sexlivet, men om sviket. Og det skal være interessant?!
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #50 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sånn som jeg skrev det i det første innlegget. Ikke mer detaljert enn det. HI Anonymkode: f49e7...fca Hvorfor er det viktig for deg å få frem at de holdt på lenge? At begge var utro? Du fremstår som så hevngjerrig og bitter. Vil du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå