Gå til innhold

Helvete ta de jævla terroristene!

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Og se på kartet. Du har ett land i midt-østen-området som fungerer godt: Israel. Og her dominerer jødedom. Israel er den eneste åpne, liberale demokratiet i midt-østen.

Anonymkode: 253d9...0d0

Sant. Israelerne har forresten vært utsatt for denne typen terrorisme i en årrekke. At uskyldige blir angrepet med kniv. Nå får vi i Vesten smake samme medisin.

Og fortsatt syns venstresiden så synd på de stakkars palestinerne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Hjertefru skrev:

Sant. Israelerne har forresten vært utsatt for denne typen terrorisme i en årrekke. At uskyldige blir angrepet med kniv. Nå får vi i Vesten smake samme medisin.

Ja,for det er jo INGEN Palestinere som blir drept av Israelere,heller...

Skrevet

Vesten kan helst slutte å bombe uskyldige og sivile i muslimske land, det er ikke vanskelig å rekruttere mennesker fra Irak, Afganistan og Libiya som har mistet alt i grusomhetene som har funnet sted der. 

Storbrittania støttet USA fullt ut når de invaderte Irak, alt har gått til helvete etter det. Dessverre er det vanlige folk som betaler prisen på begge sider, de med beslutningsmakt sitter trygt og godt beskyttet.

Anonymkode: f6bd8...3b3

Skrevet
På 4.6.2017 den 7.35, Anonym bruker skrev:

Terror og krig finnes ulike steder i verden til all tid. Norge har vært forskånet mot mye de siste årene, men glem ikke ABB! Dessuten finnes det en rekke hendelser også her til lands på både 70, 80, 90 og 00 tallet, men muslimer står ikke bak, så det går vel muligens ikke inn på folk? En annen ting er at det sitter endel mennesker andre steder i verden og vil hevde vi nordmenn har vært deltagende i terror mot de, så det er kanskje ikke så rart heller om det opparbeides et hat mot oss dessverre 

Ps: jeg er forøvrig feit, så min mening teller antagelig bare en halv gang eller noe

Anonymkode: 348e2...f6f

Dette med "glem ikke ABB" Jo, gjør faktisk det. Knights Templar har et medlemstall på 1 og han sitter i fengsel. Terror gjort av mennesker som rekruteres til ISIS er et økende problem. Innlegget ditt kalles "whataboutisme". Vi skal ikke bare sette oss i sofaen og ikke gjøre noe fordi ABB er norsk og hvit. Vi trenger løsninger på et økende problem. Siden det er europeiske muslimer, gjerne andre generasjons innvandrere, så kommer jeg med ett forslag mer enn deg, du som har ingen, nemlig å slutte med innvandring fra muslimske land. De får reformere religionen sin før det tas inn nye innvandrere. Akkurat som kristendommen fikk sin reform for mange år siden.

Anonymkode: 79337...f4a

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette med "glem ikke ABB" Jo, gjør faktisk det. Knights Templar har et medlemstall på 1 og han sitter i fengsel. Terror gjort av mennesker som rekruteres til ISIS er et økende problem. Innlegget ditt kalles "whataboutisme". Vi skal ikke bare sette oss i sofaen og ikke gjøre noe fordi ABB er norsk og hvit. Vi trenger løsninger på et økende problem. Siden det er europeiske muslimer, gjerne andre generasjons innvandrere, så kommer jeg med ett forslag mer enn deg, du som har ingen, nemlig å slutte med innvandring fra muslimske land. De får reformere religionen sin før det tas inn nye innvandrere. Akkurat som kristendommen fikk sin reform for mange år siden.

Når nevnte jeg noen sofa? Jeg tror, i motsetning til deg, det ikke finnes noen enkel løsning på terrorisme. Vi har vært utsatt for det fra forskjellige grupperinger gjennom alle tider. ABB representerer også et høyreekstremt miljø og du må være bra blind og døv om du mener han er den eneste med denne mening og at han ikke har noen sympatisører! Jeg mener den terrorismen isil bedriver må bekjempes sammen! Det er en liten gruppe mennesker. Det er ikke nordmenn mot muslimer slik du later til å tro. Det finnes sågar nordmenn på deres terrorlag, så å skille oss på den måten blir bare idioti. 

Det jeg frykter mest i fremtiden er sånne som deg og sånne som Listhaug. Dere sprer fremmedfrykt og hat. Dere tror på enkle løsninger som etter mitt skjønn gjør nettopp det motsatte -dere bygger hat mot nordmenn og hat mot Norge! Hvordan i alle dager mener du man skal kunne ivareta sperrede grenser og på den måten ivareta folks sikkerhet? Kan ikke et eventuelt terrorangrep i Norge gjennomføres av nordmenn? Av turister? Av illlegale innvandrere? Det beste man kan gjøre er kommunikasjon og kommunikasjon. Vi må ha rettferdige og enkle regler som ikke rammer de svakeste hardest. Vi må ha etterretning og gjett hva..., etterretningen får INGEN informasjon om vi kutter all kommunikasjon og erklærer krig mot alle muslimer 

Skrevet
På 4.6.2017 den 22.43, Hjertefru skrev:

Ditt syn på denne konflikten er jo knapt endimensjonalt. Det må jo være flaut å prestere å vise sin kunnskapsløshet og verdensforståelse i et så kort innlegg.

Anonymkode: 92707...e6a

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når nevnte jeg noen sofa? Jeg tror, i motsetning til deg, det ikke finnes noen enkel løsning på terrorisme. Vi har vært utsatt for det fra forskjellige grupperinger gjennom alle tider. ABB representerer også et høyreekstremt miljø og du må være bra blind og døv om du mener han er den eneste med denne mening og at han ikke har noen sympatisører! Jeg mener den terrorismen isil bedriver må bekjempes sammen! Det er en liten gruppe mennesker. Det er ikke nordmenn mot muslimer slik du later til å tro. Det finnes sågar nordmenn på deres terrorlag, så å skille oss på den måten blir bare idioti. 

Det jeg frykter mest i fremtiden er sånne som deg og sånne som Listhaug. Dere sprer fremmedfrykt og hat. Dere tror på enkle løsninger som etter mitt skjønn gjør nettopp det motsatte -dere bygger hat mot nordmenn og hat mot Norge! Hvordan i alle dager mener du man skal kunne ivareta sperrede grenser og på den måten ivareta folks sikkerhet? Kan ikke et eventuelt terrorangrep i Norge gjennomføres av nordmenn? Av turister? Av illlegale innvandrere? Det beste man kan gjøre er kommunikasjon og kommunikasjon. Vi må ha rettferdige og enkle regler som ikke rammer de svakeste hardest. Vi må ha etterretning og gjett hva..., etterretningen får INGEN informasjon om vi kutter all kommunikasjon og erklærer krig mot alle muslimer 

Jeg nevnte sofa, ikke du. Jeg i motsetning til deg mener at det er bedre å ha forslag og gjøre noe enn å ikke gjøre noe med et økende problem. ABB hadde sine diagnoser fra barndommen av. Han er ikke rekrutert eller overbevist i norske kirker og av prester i motsetning til noen Imaner som er i Norge i dag. De høyreekstreme i Norge har sikkert sine nettforum der de skriver sitt og jeg er mer bekymret for bomber. Listhaug lager heller ikke bomber, så jeg ville vært mer bekymret for andre jeg da. Tog i Spania, Paris i fjor, London på tuben og nå igjen London og du er bekymret for høyreekstreme fordi ABB hadde aspergers fra barndommen av? De som lager terror i Europa er muslimer. Det er et faktum. Det er ikke fremmefrykt. Fremmedfrykt er å frykte noe man ikke kjenner. Når de sier hvilken gruppe de representerer, som ISIS, så er det lite som er fremmed med det. Det er heller ikke noe hat med i bildet. Jeg liker ikke terror. Du kan ikke snakke fornuft med mennesker som tror de kommer til himmelen og får jomfruer. Dialog med ISIS er ikke mulig. De sitter ikke ved forhandlingsbordet. 

Det er også sånn at det gjentatte ganger er ISIS som rekruterer. Det er ikke turister og nordmenn som lager bomber bortsett fra enkelttilfelle ABB. Hva er ditt forslag? å si at det er en komplisert sak? Hva vil du gjøre? Det er krig mot ISIS, de har ikke en kommunikasjonsdirektør vi kan snakke med. Hvordan mener du denne kommunikasjonen skal foregå? Du trenger ikke frykte meg eller Listhaug. Vi kommer aldri til lage bomber, men det er det andre som gjør. De bør fryktes.

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg nevnte sofa, ikke du. Jeg i motsetning til deg mener at det er bedre å ha forslag og gjøre noe enn å ikke gjøre noe med et økende problem. ABB hadde sine diagnoser fra barndommen av. Han er ikke rekrutert eller overbevist i norske kirker og av prester i motsetning til noen Imaner som er i Norge i dag. De høyreekstreme i Norge har sikkert sine nettforum der de skriver sitt og jeg er mer bekymret for bomber. Listhaug lager heller ikke bomber, så jeg ville vært mer bekymret for andre jeg da. Tog i Spania, Paris i fjor, London på tuben og nå igjen London og du er bekymret for høyreekstreme fordi ABB hadde aspergers fra barndommen av? De som lager terror i Europa er muslimer. Det er et faktum. Det er ikke fremmefrykt. Fremmedfrykt er å frykte noe man ikke kjenner. Når de sier hvilken gruppe de representerer, som ISIS, så er det lite som er fremmed med det. Det er heller ikke noe hat med i bildet. Jeg liker ikke terror. Du kan ikke snakke fornuft med mennesker som tror de kommer til himmelen og får jomfruer. Dialog med ISIS er ikke mulig. De sitter ikke ved forhandlingsbordet. 

Det er også sånn at det gjentatte ganger er ISIS som rekruterer. Det er ikke turister og nordmenn som lager bomber bortsett fra enkelttilfelle ABB. Hva er ditt forslag? å si at det er en komplisert sak? Hva vil du gjøre? Det er krig mot ISIS, de har ikke en kommunikasjonsdirektør vi kan snakke med. Hvordan mener du denne kommunikasjonen skal foregå? Du trenger ikke frykte meg eller Listhaug. Vi kommer aldri til lage bomber, men det er det andre som gjør. De bør fryktes.

Nei,men mange av dine likesinnede lager bomber,tenner på flyktningmottak,henger opp klistremerker der de sier at flyktninger ikke er velkomne, henger opp nazi-flagg,banker opp homofile og fargede og masjerer taktfaste i gatene med anti-homoparoler. Dere mener det er greit å la barn sitte i integreringsleirer,barn og familier blir sendt tilbake til "trygge" land,for deretter å bli bombet i hjel.

Mennesker blir kalt kakkelakker,rotter,svin,utnyttere,lykkejegere osv.

Si meg,du ser ikke en likhet med hva som skjedde i Europa på 1930-tallet,og som gjorde det mulig for at Holocaust kunne skje?

For JEG ser i hvertfall likheter, og hvordan historien fort kan gjenta seg.!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med Østerdølen, men jeg lurer også på hva du selv mener ditt høyt intellektuelle forslag vil føre til? Hva med muslimer som bor i Norge? Hva med hvite muslimer? Hva med barn av en eller to muslimer? Hva med muslimer med norsk statsborgerskap? 

Og hvorfor har vi ikke hatt noen større hendelser i Norge utført av muslimer enda? Kan det være fordi vi har lykkes med kommunikasjon? Fordi vi har et politi med innflytelse og innpass i moskeer i Norge? Fordi alle forsøkes gi lik mulighet til en fremtid? Fordi vi har hatt en rettferdig innvandringspolitikk? Det triste nå er at jeg tror også vi får oppleve terror av muslimer i Norge i tiden som kommer, men det kan du og dine likesinnede takke dere selv for. Dere skaper motsetninger, dere skaper hat, dere skaper usikkerhet. Den dagen terroren rammer vil selvfølgelig dere peke på alle muslimer som skyldige, men da bør du også peke på deg selv som medskyldig i Utøyas triste historie! 

Mitt forslag lukket du tydelig galant øynene for, muligens fordi det er over din fatteevne. Kommunikasjon, hjel, forståelse og forpliktelse er som regel uslåelig i de fleste sammenhenger...

Skrevet
2 minutter siden, Østerdølen skrev:

Nei,men mange av dine likesinnede lager bomber,tenner på flyktningmottak,henger opp klistremerker der de sier at flyktninger ikke er velkomne, henger opp nazi-flagg,banker opp homofile og fargede og masjerer taktfaste i gatene med anti-homoparoler. Dere mener det er greit å la barn sitte i integreringsleirer,barn og familier blir sendt tilbake til "trygge" land,for deretter å bli bombet i hjel.

Mennesker blir kalt kakkelakker,rotter,svin,utnyttere,lykkejegere osv.

Si meg,du ser ikke en likhet med hva som skjedde i Europa på 1930-tallet,og som gjorde det mulig for at Holocaust kunne skje?

For JEG ser i hvertfall likheter, og hvordan historien fort kan gjenta seg.!

Dette var rart. Nei, ingen som lager bomber eller tenner på flyktningemottak er lik meg på noen som helst måte. 

"Dere mener det er greit å la barn sitte i integreringsleirer," Hvem er dere? Det er ikke meg. Uklart hvilken bås du har satt meg i. Jeg har aldri snakket med et menneske som mener at det du nevner er greit.

Holocaust har ingenting å gjøre med å prøve å begrense dagens terror. De dårlige holdningene som eksisterer i Islam kan man konfrontere. Vi kan ikke la terror bli en årlig begivenhet i Europa bare fordi noen er redd for å bli sammenlignet med Hitler. Det er beklagelig at noen velger å ikke innse at det hver bidige gang er mennesker med tilknytning til midtøsten og at de er muslimer som begår dette så ofte. 

Storbritannia har ca 23.000 jihadister og 3000 av dem anses som å være en fare og du tror Listhaug er problemet. ISIS ER dagens nazister! Norge vil selvsagt ikke gjøre slike undersøkelser. Mahmoud Farahmand er min meningsfelle om du lurer. Du burde lese det han skriver http://farahmand.blogg.no/ 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette var rart. Nei, ingen som lager bomber eller tenner på flyktningemottak er lik meg på noen som helst måte. 

"Dere mener det er greit å la barn sitte i integreringsleirer," Hvem er dere? Det er ikke meg. Uklart hvilken bås du har satt meg i. Jeg har aldri snakket med et menneske som mener at det du nevner er greit.

Holocaust har ingenting å gjøre med å prøve å begrense dagens terror. De dårlige holdningene som eksisterer i Islam kan man konfrontere. Vi kan ikke la terror bli en årlig begivenhet i Europa bare fordi noen er redd for å bli sammenlignet med Hitler. Det er beklagelig at noen velger å ikke innse at det hver bidige gang er mennesker med tilknytning til midtøsten og at de er muslimer som begår dette så ofte. 

Storbritannia har ca 23.000 jihadister og 3000 av dem anses som å være en fare og du tror Listhaug er problemet. ISIS ER dagens nazister! Norge vil selvsagt ikke gjøre slike undersøkelser. Mahmoud Farahmand er min meningsfelle om du lurer. Du burde lese det han skriver http://farahmand.blogg.no/ 

Når du i tillegg er blind for hvordan dine egne meninger påvirker andre og hvordan dere til sammen fremstår som en gruppe med rarsistiske holdninger blir det veldig vanskelig å diskutere! 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med Østerdølen, men jeg lurer også på hva du selv mener ditt høyt intellektuelle forslag vil føre til? Hva med muslimer som bor i Norge? Hva med hvite muslimer? Hva med barn av en eller to muslimer? Hva med muslimer med norsk statsborgerskap? 

Og hvorfor har vi ikke hatt noen større hendelser i Norge utført av muslimer enda? Kan det være fordi vi har lykkes med kommunikasjon? Fordi vi har et politi med innflytelse og innpass i moskeer i Norge? Fordi alle forsøkes gi lik mulighet til en fremtid? Fordi vi har hatt en rettferdig innvandringspolitikk? Det triste nå er at jeg tror også vi får oppleve terror av muslimer i Norge i tiden som kommer, men det kan du og dine likesinnede takke dere selv for. Dere skaper motsetninger, dere skaper hat, dere skaper usikkerhet. Den dagen terroren rammer vil selvfølgelig dere peke på alle muslimer som skyldige, men da bør du også peke på deg selv som medskyldig i Utøyas triste historie! 

Mitt forslag lukket du tydelig galant øynene for, muligens fordi det er over din fatteevne. Kommunikasjon, hjel, forståelse og forpliktelse er som regel uslåelig i de fleste sammenhenger...

Ja, hva men muslimer som bor i Norge?

Du takker politiet og politikere for at vi ikke har hatt muslimsk terror i Norge, og når det kommer, som vi begge tror det gjør, så skal de høyreesktreme ta skylden?

ISIS går ikke etter høyreekstreme. De går til offentlige plasser og sier Allahu Akbar som betyr Gud er stor før de selv dør. De vanntro, ikke muslimske dø. 

Skal jeg ta ansvar for Utøya? Nå er du på tynn is. 

Kommunikasjon - med hvem? Isis har ikke åpen dag. 

hjel - Jeg vet ikke hva dette betyr. 

forståelse - jeg viser ikke forståelse for terrorister. Kun lovlydige mennesker. 

Det finnes ikke et land som tar i mot innvandrere og flyktninger med så åpne armer som Norge. Et av Europas minst rasistiske land. Terroristene er problemet. Ingen andre. Det er ingen som sprenger seg i lufta fordi de ikke blir mottatt med store nok smil. Det er ikke grunnen til at de som har sprengt seg sier "Gud er stor". 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Si meg,får du ALL "informasjon" fra sider som Rights og SIAN,eller? Og hvorfor tør du ikke å bruke brukernavn,men gjemmer deg bak å være anonym?Kan det ha noe med at du egentlig vet at du har meninger som ikke er OK?Eller er du bare feig,som ikke tør å stå frem med meningene dine?

Skrevet

Du takker politiet og politikere for at vi ikke har hatt muslimsk terror i Norge, og når det kommer, som vi begge tror det gjør, så skal de høyreesktreme ta skylden?

ISIS går ikke etter høyreekstreme. De går til offentlige plasser og sier Allahu Akbar som betyr Gud er stor før de selv dør. De vanntro, ikke muslimske dø. 

forståelse - jeg viser ikke forståelse for terrorister. Kun lovlydige mennesker. 

Det finnes ikke et land som tar i mot innvandrere og flyktninger med så åpne armer som Norge. Et av Europas minst rasistiske land. Terroristene er problemet. Ingen andre. Det er ingen som sprenger seg i lufta fordi de ikke blir mottatt med store nok smil. Det er ikke grunnen til at de som har sprengt seg sier "Gud er stor". 

Nå viser du virkelig din uvitenhet, land som tar inn flere flyktninger enn oss er 

1. Pakistan
  2. Libanon
  3. Iran
  4. Tyrkia
  5. Jordan
  6. Etiopia
  7. Kenya
  8. Tsjad
  9. Uganda
  10. Kina

Sverige og Tyskland har tatt inn UTROLIG mange flere enn Norge.Norge kommer faktisk på 46!!! plass over inntak av flyktninger,ETTER Burundi! Det må være vondt å være så uvitende?

http://www.globalis.no/Statistikk/Flyktninger-flyktet-til

Skrevet
1 minutt siden, Østerdølen skrev:

Si meg,får du ALL "informasjon" fra sider som Rights og SIAN,eller? Og hvorfor tør du ikke å bruke brukernavn,men gjemmer deg bak å være anonym?Kan det ha noe med at du egentlig vet at du har meninger som ikke er OK?Eller er du bare feig,som ikke tør å stå frem med meningene dine?

Jeg har allerede gitt deg linken til informasjonen jeg brukte. Her er den igjen. Les det.  http://farahmand.blogg.no/  

Jeg tør ikke å bruke brukernavn pga mennesker som deg. Jeg har et politisk ståsted og har en formening om innvandringspolitikk og når jeg ytrer det, kommer mennesker som påstår at jeg har noe til felles med høyreesktreme. Jeg får til valgurnen annen hvert år. Folk snakker om Holocoust og totalt usakelige ting bare man ikke tror man kan ta fatt om terror med forståelse. Det er grunnen. Sånn har det vært i Sverige lenge. Jeg synes Norge er en god nr.2. Jeg stemmer forresten Høyre og skuile likt å vite hva du stemmer.    

En del av problemet er å bli pålagt meninger. Tenk å si at jeg og mine meningsfeller har ansvar for Utøya? Du nevner Holocoust, Du nevner Rights og SIAN (hva nå enn sian er for noe). Du nevner de tingene her. Jeg synes det er ganske ekstremt. Kan du ikke forholde deg til det jeg skriver og ikke noe mer?

Skrevet
1 minutt siden, Østerdølen skrev:

Nå viser du virkelig din uvitenhet, land som tar inn flere flyktninger enn oss er 

1. Pakistan
  2. Libanon
  3. Iran
  4. Tyrkia
  5. Jordan
  6. Etiopia
  7. Kenya
  8. Tsjad
  9. Uganda
  10. Kina

Sverige og Tyskland har tatt inn UTROLIG mange flere enn Norge.Norge kommer faktisk på 46!!! plass over inntak av flyktninger,ETTER Burundi! Det må være vondt å være så uvitende?

http://www.globalis.no/Statistikk/Flyktninger-flyktet-til

For det første så er du nedlatende.

For det andre så har du ikke lest det jeg skrev riktig. 

Jeg skrev: 

Det finnes ikke et land som tar i mot innvandrere og flyktninger med så åpne armer som Norge.

Jeg skrev IKKE:

Det finnes ikke et land som tar i mot flere flyktninger enn Norge.

Dette svarer du med: "Det må være vondt å være så uvitende?" 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gode Gud... Du har tyngre for det enn jeg først anntok. 

Er det ikke lengre muslimer som er problemet, men utelukkende isis? Er det de få menneskene du ikke vil ha hit og derfor skal grensen sperres? Eller hva er det EGENTLIG du vil? Hvorfor er det så vanskelig å svare på spørsmål? 

Norge har vært styrt godt, nå ikke fullt så godt. Regjeringsskifte kan kanskje redde oss, men trolig ikke da du og dine likesinnede har fått nøre altfor mye hat i altfor lang tid. Selvfølgelig er de ute etter land de føler hat fra og her hyler du og dine likesinnede så utrolig høyest i kommentarfelt osv...

Hvis alle muslimer må ta ansvar for terror må nesten du ta på deg Utøya, men du forrvirret litt om hva du egentlig mener, så kunne vært praktisk med en avklaring 

Hjel betyr hjelp og forståelse betyr ikke å forstå terroristen, men å vise forståelse for muslimer og flyktninger, noe Norge er svært langt unna å praktisere om dagen

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

For det første så er du nedlatende.

For det andre så har du ikke lest det jeg skrev riktig. 

Jeg skrev: 

Det finnes ikke et land som tar i mot innvandrere og flyktninger med så åpne armer som Norge.

Jeg skrev IKKE:

Det finnes ikke et land som tar i mot flere flyktninger enn Norge.

Dette svarer du med: "Det må være vondt å være så uvitende?" 

For det første:Kildene dine er en BLOGG?!Og for det andre,hva er forskjellen på å "ta i mot med åpne armer" oh "ta i mot flest"?Du bare kverulerer. 

Men at vi må GJØRE noe,det er tydelig.Men det beste vi ALLE kan gjøre,er å slutte å spre redsel og fordommer.Ved å lage skille mellom "de og oss" oppnås det bare det terroristene ønsker,enda flere unge mennesker uten tilknytning til samfunnet blir fanget opp av slike grupperinger. At religionen islam kan ha utfordringer (noe ALLE religioner har) er jeg enig i,men å ønske en klappjakt på mennesker,bryte deres menneskerettigheter blir helt feil,og bidrar bare til å dytte mennesker enda lengre inn i hendene på ekstreme grupper. 

Skrevet

For min del kan grensene godt stenges for innvandring til Islam har fått sin renesanse. Norsk økonomi er i dag ikke bærekraftig så det er ikke som om det er penger til overs. Så kan de åpnes igjen etter det, men da det somregel er andregenerasjons-innvanderere som begår terror, så bør mange europeiske land forstå at integreringen ikke går så veldig bra. Det problemet bør løses først, slik at vi ikke bare dytter det problemet foran oss mens vi stemmer på SV. Å ha forståelse for flytktninger ser ikke ut til å bekjempe terror. Du har ikke et ønske om å integrere deg for å så ta på deg burka. Da jobber du ganske hardt for det motsatte. Det er bloggen til en høyrepolitiker. Igjen, ikke vær så nedlatende. 

Skrevet

For min del kan grensene godt stenges for innvandring til Islam har fått sin renesanse. Norsk økonomi er i dag ikke bærekraftig så det er ikke som om det er penger til overs. Så kan de åpnes igjen etter det, men da det somregel er andregenerasjons-innvanderere som begår terror, så bør mange europeiske land forstå at integreringen ikke går så veldig bra. Det problemet bør løses først, slik at vi ikke bare dytter det problemet foran oss mens vi stemmer på SV. Å ha forståelse for flytktninger ser ikke ut til å bekjempe terror. Du har ikke et ønske om å integrere deg for å så ta på deg burka. Da jobber du ganske hardt for det motsatte. Det er bloggen til en høyrepolitiker. Igjen, ikke vær så nedlatende. 

Så i stedenfor å svare starter du på nytt? Og det er ikke nedlatende?

Vi har så lav innvandring nå og såpass kontroll at det ikke er så mye mer å gnåle på stengte grenser for i grunn. 

Vi må fortsette og jobbe med integrering. Det kan vi aldri gi oss med! Men, om du tror du er en god representant for dette arbeidet og så beskylder oss andre for og være naive er du jo bare latterlig rett og slett

Skrevet

Det er ikke redsel og frykt blant de etniske i England og Paris som har ansvaret for bomber og død. Så forståelse og kommunikasjon løser ingen verdens ting. Feil medisin for sykdommen. Aldri har noe blitt løst med blomster. Hva sa du at du stemte politisk?

Skrevet

Ingen aksepterer terror noen steder i verden, men virkemåtene vi har er det forskjellige meninger om. Vi kan ikke flatt sammenligne oss med England, Sverige, Frankrike osv og ingen kan påstå vår intrigeringspolitikk så langt har feilet. Vi har ikke hatt den type terror enda i dette landet og opplever vi det tror jeg nesten alle innvandringsmotstandere med stygg retorikk og hatkommentarer "over at" må ta inn over seg HVORFOR slikt hat rettes mot oss

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Integreringspolitikken kan måles ved arbeidsdeltakelse. Både i prosent og i antall år. De tallene har sbb gitt ut og jeg vil påstå at den politikken har feilet i alle år. 

Fra april i år.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/ny-studie-om-flyktninger-i-arbeidslivet-integreringen-gaar-feil-vei/a/23982009/

Ja,jeg er sikker på at stort sett alle vil bidra i samfunnet.Men vi burde samtidig se på oss selv,og innse at det ulmer en del fordommer og rasisme i en god del nordmenn.Det er vel en grunn til at folk med utenlandske navn kan sende 50-100 søknader,gjerne på jobber som de er overkvalifisert til,men de får likevel nei (om de får svar i det hele tatt...).Mens om de skifter navn,blir de innkalt til intervju. Det er jo ironien,vi roper om at de skal jobbe,men vi vil samtidig ikke ansette dem.Og NÅR de får jobbe,så kommer de jammen å "tar jobbene våre",også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...