Gå til innhold

Helvete ta de jævla terroristene!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer nok dessverre ikke til å bli kvitt de, uansett hvor mye vi prøver.. Sitter i grunn bare og venter på at noe skal skje her hjemme.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, vi prøver ikke særlig mye. Åpne grenser, fri innvandring, muslimer tas i med silkehansker. Så lenge vi bare bøyer oss i støvet, kommer vi ingen vei. 

Anonymkode: 9a9f6...991

Skrevet

Terror og krig finnes ulike steder i verden til all tid. Norge har vært forskånet mot mye de siste årene, men glem ikke ABB! Dessuten finnes det en rekke hendelser også her til lands på både 70, 80, 90 og 00 tallet, men muslimer står ikke bak, så det går vel muligens ikke inn på folk? En annen ting er at det sitter endel mennesker andre steder i verden og vil hevde vi nordmenn har vært deltagende i terror mot de, så det er kanskje ikke så rart heller om det opparbeides et hat mot oss dessverre 

Ps: jeg er forøvrig feit, så min mening teller antagelig bare en halv gang eller noe

Anonymkode: 348e2...f6f

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nåja, vi prøver ikke særlig mye. Åpne grenser, fri innvandring, muslimer tas i med silkehansker. Så lenge vi bare bøyer oss i støvet, kommer vi ingen vei. 

Anonymkode: 9a9f6...991

Og hva mener du man skal gjøre med muslimer da? Sånn egentlig. Den vanlige mann og kvinne? Jeg vil gjerne høre din enkle løsning på kampen mot terrorismen. Venter spent. 

Skrevet
21 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Og hva mener du man skal gjøre med muslimer da? Sånn egentlig. Den vanlige mann og kvinne? Jeg vil gjerne høre din enkle løsning på kampen mot terrorismen. Venter spent. 

Ja,jeg venter like spent på svar.For som oftest er svaret at man skal sende alle muslimer ut,ta fra de statsborgerskap pga religion,nekte de å leve etter islam, og alt som strider mot alt Norge (som de sier de i utgangspunktet vil beskytte) sine grunnprinsipper.

Skrevet

Jo mer vi skal "ta" disse muslimske mennene, jo verre blir det. Løsningen må jo være dialog!?

Skrevet

Må le, ja, "dialog" har fungert flott til nå. 

Anonymkode: 9a9f6...991

Skrevet

Jævla muslimer. Gjør ingenting aktivt selv. Blir mer og mer rasistisk av meg for hvert terrorangrep

Anonymkode: e949b...772

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jævla muslimer. Gjør ingenting aktivt selv. Blir mer og mer rasistisk av meg for hvert terrorangrep

Anonymkode: e949b...772

Og dette gjelder ALLE muslimer?  INGEN gjør noe aktivt selv? Det er typisk muslim å være terrorist?

 

Anonymkode: d2a91...b6d

Skrevet

Å føre dialog med noen som ønsker verdensherredømme for sin religion og innføre sharia fks vil jo være som å pisse i motvind. De kommer ikke til å gi seg før ting har blitt som de vil, ergo : vi vil oppleve mye terror fremover. Det finnes ingen gode løsninger som skåner uskyldige og derfor er store deler av verden passive. Vi står i en situasjon som er etisk umulig å komme godt ut av.

Skrevet

Jeg tenkte på en ting: De blir lovet 13 (?) jomfruer når de kommer til paradis, altså etter et selvmordsangrep. Men er det ikke veldig strengt i forhold til hvor de begraves? Må de ikke vendes mot mekka på hellig grunn? 

I så fall hva med å ikke begrave dem på hellig grunn? Slik at det stopper dem i å komme til paradis altså stopper deres lovnad om liv etter døden. Begrave dem i et sted i synd, altså et sted de mener er synd, og iallefall ikke vendt mot mekka. Og en plasse ingen vet hvor er, deres navn kommer heller ikke inn i avisa, for det er jo for dem berømmelse. Om det da ryktes disse terroristene at de ikke lenger får tilgang til etterlivet, hvor mange melder seg frivillig da?

Vi må gjøre noe med dette nå og en god start er å fjærne deres berømmelse og liv etter døden! Flott om en imam sto frem og fortalte at terroristene ikke kom til etterlivet da de ikke ble begravet på hellig grunn, og at de forblir anonyme, helt anonyme. 

Anonymkode: 67deb...8c5

Skrevet

Ja det er grusomt. Verden er i krig med en fiende som lever i blandt oss. 

 

Anonymkode: 09965...546

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må le, ja, "dialog" har fungert flott til nå. 

Anonymkode: 9a9f6...991

Jeg tenker at vi som befolkning kommer i dialog med disse mennene i hverdagen. Inkluderer de, hjelper til med intergrering. Det er vanskeligere å bedrive terror mot mennesker som tar det godt i mot, som ønsker å inkludere deg i samfunnet, enn mennesker som ikke bryr seg om at du eksisterer, og helst ønsker at du skal "tilbake til deg du kom fra". 

Skrevet
22 minutter siden, Evablaum skrev:

Jeg tenker at vi som befolkning kommer i dialog med disse mennene i hverdagen. Inkluderer de, hjelper til med intergrering. Det er vanskeligere å bedrive terror mot mennesker som tar det godt i mot, som ønsker å inkludere deg i samfunnet, enn mennesker som ikke bryr seg om at du eksisterer, og helst ønsker at du skal "tilbake til deg du kom fra". 

Du snakker som det kun er innvandrere som begår terror?

Anonymkode: f8cd6...4bd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du snakker som det kun er innvandrere som begår terror?

Anonymkode: f8cd6...4bd

Det er vel flest av de i Vesten, vil jeg påstå. Orker ikke å Google etter forskning akkurat nå.. 

Skrevet
2 timer siden, Østerdølen skrev:

Ja,jeg venter like spent på svar.For som oftest er svaret at man skal sende alle muslimer ut,ta fra de statsborgerskap pga religion,nekte de å leve etter islam, og alt som strider mot alt Norge (som de sier de i utgangspunktet vil beskytte) sine grunnprinsipper.

Altså... ISLAM går imot NORSKE LOVER. For ifølge islam er kvinner like mye verdt som hunder og 2 kvinner er like mye verdt som 1 mann. De har også lov til å drepe de som ikke er muslimer, bare fordi de ikke er muslimer, noe som ikke er lov i Norge. Men disse flotte tradisjonene skal de få lov til å beholde og holde på med fordi man ikke kan nekte de stakkars muslimene å leve etter den morderiske religionen sin.

Anonymkode: 38e81...330

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså... ISLAM går imot NORSKE LOVER. For ifølge islam er kvinner like mye verdt som hunder og 2 kvinner er like mye verdt som 1 mann. De har også lov til å drepe de som ikke er muslimer, bare fordi de ikke er muslimer, noe som ikke er lov i Norge. Men disse flotte tradisjonene skal de få lov til å beholde og holde på med fordi man ikke kan nekte de stakkars muslimene å leve etter den morderiske religionen sin.

Anonymkode: 38e81...330

Snakk om å være uvitende!Islam mener ikke dette,men noen tolker det slik.Nei,den generelle tolkningen er at kvinner er like mye verdt som mannen, det er derfor mannen er forpliktet til å forsørge kvinnen slik at hun skal kunne ta vare på hjemmet i stede for å måtte jobbe ute for å få inn penger. Nei,det er IKKE lov å drepe ikke-muslimer,det er en tolkning IS bruker for å rettferdiggjøre sine handlinger.De som er IS er IKKE religiøse,nettopp fordi de IKKE følger hva som står i Koranen.Snakker du om morderiske religioner,så får vi se på vår egen.Er du klar over hvor mange mennesker som blir drept i Jesu navn hver dag?Feks i USA,der du har MANGE kristne terrorgrupper?Hva med alle angrep som har blitt utført av kristne fundamentalister,som dreper abortleger osv?

Les deg opp litt,og ikke på rasistsider som Rights eller Document.Jeg blir rett og slett flau over hvor lite kunnskap og forståelse det er mulig å ha.

 http://pluss.vg.no/2016/12/22/2647/2647_23878056

 

Skrevet
2 timer siden, Evablaum skrev:

Jeg tenker at vi som befolkning kommer i dialog med disse mennene i hverdagen. Inkluderer de, hjelper til med intergrering. Det er vanskeligere å bedrive terror mot mennesker som tar det godt i mot, som ønsker å inkludere deg i samfunnet, enn mennesker som ikke bryr seg om at du eksisterer, og helst ønsker at du skal "tilbake til deg du kom fra". 

Ja,slike som er mot muslimer bidrar selv til at terror oppstår.Det er holdningene de viser,signalene de sender med at folk ikke er ønsket,ikke er velkommen og ikke hører til som gjør at folk blir radikalisert.Så TUSENTAKK alle som fyller kommentarfeltene med anti-muslimske kommentarer,dere bidrar selv til handlingene dere fordømmer så hardt.

Skrevet
27 minutter siden, Østerdølen skrev:

Ja,slike som er mot muslimer bidrar selv til at terror oppstår.Det er holdningene de viser,signalene de sender med at folk ikke er ønsket,ikke er velkommen og ikke hører til som gjør at folk blir radikalisert.Så TUSENTAKK alle som fyller kommentarfeltene med anti-muslimske kommentarer,dere bidrar selv til handlingene dere fordømmer så hardt.

Ja, du er oppegående..  For terror har ingenting med Islam å gjøre.. 

Anonymkode: 9a9f6...991

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ps: jeg er forøvrig feit, så min mening teller antagelig bare en halv gang eller noe

Haha, nå måtte jeg le :legrine:

Anonymkode: 94a76...81c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jævla muslimer. Gjør ingenting aktivt selv. Blir mer og mer rasistisk av meg for hvert terrorangrep

Anonymkode: e949b...772

Samme her! Kanskje Trump gjør riktig i å forby dem👍

Anonymkode: 399c5...860

Skrevet

Hva med å selvmordsbombe dem tilbake? Snike seg inn i IS-områder og sprenge i vei? Joda, jeg vet at det er å synke ned på deres nivå, men de er jo ikke åpne for dialog. Kanskje de er mer mottakelig for egen medisin? Noen muslimmotstandere her som vil "gjøre noe aktivt" med saken?

Anonymkode: 83037...ef3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du er oppegående..  For terror har ingenting med Islam å gjøre.. 

Anonymkode: 9a9f6...991

Nei,faktisk ikke.Reele troende dreper ikke uskyldige,kvinner,barn eller ikke-troende. Det står klart i skriftene.Dette har blitt slått fast gjentatte ganger av utallige muslimske ledere:Hadde disse fulgt religionen,hadde de ikke drept uskyldige,dermed basta. Dette er grupper som bruker en religion til egen vinning, ikke til noe annet,og det handler derfor ikke om Islam,men om missbruk av en religion.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså... ISLAM går imot NORSKE LOVER. For ifølge islam er kvinner like mye verdt som hunder og 2 kvinner er like mye verdt som 1 mann. De har også lov til å drepe de som ikke er muslimer, bare fordi de ikke er muslimer, noe som ikke er lov i Norge. Men disse flotte tradisjonene skal de få lov til å beholde og holde på med fordi man ikke kan nekte de stakkars muslimene å leve etter den morderiske religionen sin.

Anonymkode: 38e81...330

Du er jo helt på jordet 

Det står veldig mye rart om dreping, steining osv i gamletestamentet vårt også altså, men kristne flest prøver ikke lenger kristne verden med sverd lenger for det. Og det har blitt gjort, bare les historiebøkene. 

Samme med muslimene, de aller fleste lever helt normale liv og følger loven, sosiale koder osv og er rett og slett hyggelige og imøtekommende mennesker. Ta en tur på et foreldremøte hvor det snakkes om skolens julefeiring f.eks, de muslimske foreldrene synes det et helt ok med et besøk i kirken og at barna lærer noen kristne julesanger, men det synes ikke de norske ateistene. 

De fleste muslimer synes det går helt greit å leve side ved side med kristene 

Disse terroristene er ekstremister, de er ikke som den muslimske mannen i gata 

Anonymkode: 7537a...712

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å selvmordsbombe dem tilbake? Snike seg inn i IS-områder og sprenge i vei? Joda, jeg vet at det er å synke ned på deres nivå, men de er jo ikke åpne for dialog. Kanskje de er mer mottakelig for egen medisin? Noen muslimmotstandere her som vil "gjøre noe aktivt" med saken?

Anonymkode: 83037...ef3

Bedre å bruke selvmords droner :) Som ropte ut Lord have mercy eller God is almighty. Selvsagt med jodlende toneleie og avslutt med en liten jodletone ;) 

Anonymkode: 67deb...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...