Gjest Antarctica Skrevet 12. mai 2017 #51 Skrevet 12. mai 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Har mannen min konkrete forslag til forbedring? Nei. Har mannen vært glad for at han slapp planlegging helt til nå? Jepp. Vi har spurt hanunderveis men han har ej vært.inter3sseet Anonymkode: ddad4...165 Men skal det liksom bety at han ikke får velge noe annet enn forretten din, og at venninna di skal bestemme resten i samarbeid med deg? Det er ikke hun som gifter seg...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #52 Skrevet 12. mai 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har mannen min konkrete forslag til forbedring? Nei. Har mannen vært glad for at han slapp planlegging helt til nå? Jepp. Vi har spurt hanunderveis men han har ej vært.inter3sseet Anonymkode: ddad4...165 Kanskje mannen din etter 15 år trodde du var sånn nogenlunde sinnsfrisk og ikke innså at du kom til å leke splitt og hersk med gjestene. Ingen som kjenner hverandre på hvert bord. Kle forloveren som et par. Tja bryllupet blir det nok snakket lenge om i hvertfall. Skal gjestene tenne et lys hver mens de sier en ting de liker om bruden eller hennes forlover også? Anonymkode: 0bcc8...a4f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #54 Skrevet 12. mai 2017 Forferdelig misvisende tittel.. "Mannen min saboterer bryllupet til meg og min bfff!" *panneklask* Anonymkode: f424a...581
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #55 Skrevet 13. mai 2017 16 timer siden, Pashla skrev: Men skal det liksom bety at han ikke får velge noe annet enn forretten din, og at venninna di skal bestemme resten i samarbeid med deg? Det er ikke hun som gifter seg... Så fint å se at ditt nesevise oppsyn er tilbake. mannen min gadd engang velge forrett. så vi valgte sushi. Han hadde ett ønske og det var biff, derfor er det surf n turf til hovedrett da vi så for oss fisk som lettere mat da det også blir dansing. Anonymkode: ddad4...165
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #56 Skrevet 13. mai 2017 Spurte han faktisk om hva ham syntes om forretter og da sa han.at.sånt ville han helst ikke tenke på, og at dette kunne jeg.bestemme, så.da.bestemt3.vi oss Anonymkode: ddad4...165
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2017 #57 Skrevet 13. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spurte han faktisk om hva ham syntes om forretter og da sa han.at.sånt ville han helst ikke tenke på, og at dette kunne jeg.bestemme, så.da.bestemt3.vi oss Anonymkode: ddad4...165 Du kunne bestemme ja ikke "vi" (du og bff). Gift deg med bff du. Dere har noen spesielle planer. Normalt, har forlovere partnere eller koner, så får de sitte sammen. Anonymkode: fb048...874
Gjest Antarctica Skrevet 13. mai 2017 #58 Skrevet 13. mai 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Spurte han faktisk om hva ham syntes om forretter og da sa han.at.sånt ville han helst ikke tenke på, og at dette kunne jeg.bestemme, så.da.bestemt3.vi oss Anonymkode: ddad4...165 Jeg merker meg at "det store VI" fortsatt ikke gjelder ham du skal dele livet med. Søk hjelp.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #59 Skrevet 14. mai 2017 Dårlig gjort av han å absolutt ville ha en annen forlover enn han dere hadde valgt! Snakk om å sabotere for dere. men trenger han egentlig være med? Anonymkode: dd557...c3f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #60 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dårlig gjort av han å absolutt ville ha en annen forlover enn han dere hadde valgt! Snakk om å sabotere for dere. men trenger han egentlig være med? Anonymkode: dd557...c3f Godt spørsmål. Ser for meg at alt vil bli mye bedre om han bare tar seg en tur på puben eller lignende. Risikoen for at selve dagen og fokuset blir ødelagt og forstyrret er stor ved hans nærvær... Anonymkode: f424a...581
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2017 #61 Skrevet 14. mai 2017 På 11.5.2017 den 14.37, Anonym bruker skrev: Skal dere ha med alle 12 trollungene i bryllupet? Høres stress ut Anonymkode: e15ca...7f2 På 11.5.2017 den 16.19, Anonym bruker skrev: Det er bare 11 trollunger.. ref sangen Anonymkode: 12fa5...cce 13 troll da, med brud og forlover. 13 troll tror jeg bringer ulykke og snarlig skilsmisse Anonymkode: 75ed0...2af
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #62 Skrevet 15. mai 2017 Hi, bor du i tomannsbolig med venninnen din ved siden av? Synes jeg husker en tidlige tråd fra deg. Anonymkode: 18401...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå