Gå til innhold

Mannen min saboterer bryllypet vårt!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fridde ENDELIG for et år siden. Om noen uker er det nøyaktig 15 år siden vi ble sammen, og da skal vi gifte oss.

Trodde jeg.

 

Men så viser det seg at mannen min er blitt ganske bridezilla nå mot slutten, og er imot alt jeg og bestevenninnen min har planlagt. Vi har drømt om dette bryllupet siden vi var 13, og ble snytt for det sist, da eksmannen til bestevenninnen min ikke hadde råd til noe annet enn et enkelt bryllup. De ble nå skilt også, da. Da sa vi til hverandre at "Vi får håpe "Fredrik" frir, for denne gangen skal vi få det skikkelig".

Bestevenninnen min og jeg har planlagt alt i detalj. Sendt ut invitasjoner - med farge koder. Bestilt kirke, prest, festlokale, bil, bordplasseringen er ordnet, blomster, og egentlig alt som hører bryllupet til. Kjole til både meg, henne, brudepikene og barna. 

Vi har tilpasset bryllupet han ved å bestille sushi som forrett, noe vi ikke liker. Vi sa også ja til at hans ene bestekamerat kan være forlover, selv om vi hadde sett for oss broren til bestevenninnen min, men men. 

Vi har bestilt matchende dresser, og det er her alt går galt. 

Da han dro for å hente dressene igår, kom han hjem kokforbanna, for forloveren hans og forloveren min(altså bestevenninna mi) har matchende farger, og det likte ikke forloveren hans. For han er gift med en annen. Forloverne skal sitte sammen under maten. Altså han og min. Og de skal danse første vals sammen med oss. Så nå har han drittforloveden satt seg på bakbena, og mannen min klager på at han ikke får bestemme noe.

Men, vi har jo allerede bestemt ting han liker? Dette er jo VÅR store dag, VI har planlagt den siden vi var TRETTEN år, dette VET han. DA han fridde var han HELT MED på at dette skulle være vår planlegging, siden han hadde sett utklippsbøkene våre fra ungdomsskolen. Han er også sur fordi bestevenninnen min skal følge meg opp kirkegulvet, og mener broren min burde gjort det, da faren min er død.

 

Jeg syns han er ganske nægete,

Kort uppsumerat: Han har visst alt hele tiden, og nå setter han seg på bakbena med få uker igjen (8 uker), og motarbeider alt. Vi kan ikke endre noe nå. Han er uenig i bordplasseringen, osv. Men alt dette kunne han ha kommet med til oss for lenge siden. 

 

Har nesten lyst til å avlyse, hadde det vært ikke for at drømmen vår endelig går i oppfyllelse!! Flere som har hatt en bridezilla tli mann?

 

Anonymkode: ddad4...165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var dagens,  jeg ler så jeg griner!  Mannen er bridezilla???  Snakk om å kaste sten i glasshus, HI! Hvis dette innlegget er på alvor skjønner jeg godt han klikker😂😂

Skrevet

Hæ? Høres mere ut som du og bestevennina di er bridezillas 🙈 

Anonymkode: 85027...798

Skrevet

Hahahaha! Dette må da være tull! Stakkars mannen din. Kan du ikke bare gifte deg med bestevenninnen din istedet? Da blir det perfekt, vettu. Du høres ut som om du er 13 år fremdeles.

Anonymkode: 58625...8f6

Skrevet

Du er ikke 13 lengre. Det er du og mannen som skal gifte seg, så det er like mye hans bryllup som din. Er dere uenige om ting må de faktisk snakkes om, og din venninne er ikke en del av diskusjonen.

Skrevet

Og én ting til: Han kan umulig sabotere bryllupet.  Hadde det ikke vært for ham hadde det ikke vært bryllup, har du glemt det? Du skriver VI og VÅRT men det er ikke mannen du vi'er og vårt' er med?? Det er jo helt hinsides! 

Skrevet

VÅR store dag? Deg og vennina? Det er din og mannen sin store dag! Det er du og mannen din som skulla planlagt alt ilag. Og selfølgelig skal han få velge forlover sjølv 🙈

Regner med dette er berre tull, håper det er berre tull 😅

Anonymkode: 80a07...95a

Skrevet

At vi ikke er tretten år lengre har da strengt tatt ingenting å si for planleggingen av bryllupet? Dette visste han da om? Han visste at hun og jeg har planlagt i mange år, og jeg syns det tok han jævla lang tid å fri for å være ærlig. Fire barn og 15 år liksom. 

 

Skulle bare mangle at vi faktisk får det bryllupet vi drømmer om. Vi HAR inkludert han også. Sushi, bestekompis, og bil. I tillegg valgte vi også kirken han er døpt i, da jeg ikke er døpt.

Venninnen min er selvsagt en del av diskusjonen, da vi har administrert alt? Forstår ikke helt hvorfor han skal bli så sutrete nå før bryllupet. Det er så nært forestående. I tillegg har han helt idiotiske innvendinger:

Vi har fargekodet invitasjonen, slik at våre venner skal sitte sammen. Vennene våre går ikke så godt overrens, og bryllup er en fin anledning til at de kan bli bedre venner. Vi har mange småbord, og det er ikke plass til kona til forloveren hans på bordet vårt. Men hun får sitte sammen med sin beste venninne, og det er faktisk den eneste som får lov til å sitte med noen de kjenner(som ikke sitter på vårt bord). Så vi HAR tatt hensyn. Vi driter jo i kona til forlovern hans, men vi har allikevel valgt å invitere og losjere hennes venninne fra Russland. Så så ille er vi ikke. 

 

Han klager også på fargene vi har bestilt, i tillegg til at han syns det er spesielt at jeg og venninnen min har like kjole med unntak av farve. Men dette er detaljer han aldri vil forstå. 

Hadde han enda hatt noe konkret å komme med. Men det har han ikke. Han er bare sur og tverr. Begynner egentlig å angre nå. Men invitasjonene er sendt. 

Anonymkode: ddad4...165

Skrevet

Kan du ikke spørre han om hva alternativene er? Hvis han klager på noe, så må han jo ha et alternativ til det som er bestemt. Man kan ikke si "jeg liker ikke at de matcher" og så må dere finne løsningen. Da må han komme med alternativ løsning. 

Utenom det synes jeg forloveren din/dama di skal planlegge utdriking i stedet for bryllup. Det er liksom det som er hennes jobb i dette. 

Skrevet

Men du er jo ikke sann, HI! Du kan ikke oppføre deg sånn og forvente at han skal hoppe av glede? Jeg tror rett og slett du bør sende ut nye brev med avlysning,  og så må dere snakke sammen og bli enige uten venninnen din. Om dere skal gifte dere eller ikke bør uansett det være hans og ditt prosjekt,  ikke ditt og din venninnes. 

Skrevet

Men amandine da, selvsagt skal vi gifte oss. Vi blir gift, spørsmålet er bare på hvilken måte. Det bør bli på min. Vi har alltid gjort ting på min måte, og vi stemmer det jeg stemmer, og jeg har de beste argumentene. Jeg overargumenterer mye som dere skjønner. 

Vet det høres rart ut, men det er JEG som skal gå opp det kirkegulvet, og har du noengang hørt om en BRUDGOM som står i fokus hele dagen? Trodde ikke det nei. Det er vår dag. 

Anonymkode: ddad4...165

Skrevet

Welment: Helt enig i dette. Jeg har tatt opp dette med han, men han har ingen konkrete forslag. Vi vet ikke hvordan vi skal blidgjøre han, når han ikke sier noe.

 

Vi har selvsagt utdrikningslaget sammen, men begrenset det til kun 50 gjester,på et sparesort. 

Her har vi overpriset slik at vi tjener 500kr per gjest, dette går rett til kjolekassa, da kjolene vår ble litt dyrere enn planlagt, og det likte han heller ikke(han tjener mest) så vi har absolutt tenkt på han. Faktisk, så tenker jeg på mannen min hele tiden jeg :) Jeg elsker han jo!

Anonymkode: ddad4...165

Skrevet

Du skal ha for et underholdende innlegg og du gjennomfører med glans. Bare bittelitt over the top, kanskje? Det blir litt mye og altså ikke særlig troverdig. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men amandine da, selvsagt skal vi gifte oss. Vi blir gift, spørsmålet er bare på hvilken måte. Det bør bli på min. Vi har alltid gjort ting på min måte, og vi stemmer det jeg stemmer, og jeg har de beste argumentene. Jeg overargumenterer mye som dere skjønner. 

Vet det høres rart ut, men det er JEG som skal gå opp det kirkegulvet, og har du noengang hørt om en BRUDGOM som står i fokus hele dagen? Trodde ikke det nei. Det er vår dag. 

Anonymkode: ddad4...165

Høres ikke ut som om han står i fokus i det hele tatt, selv om han burde det. Han burde vært sentral og i fokus for deg, i det minste. Kanskje har han endelig bestemt seg for at han også har livets rett? Han er voksen og har tydeligvis funnet ut etter lang tid at han ikke vil bli herset med. H is du ikke tar hensyn til det og inkluderer ham risikerer du at han ikke vil mer. Hadde du villet om rollene var snudd? Jeg hadde løpt!

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men amandine da, selvsagt skal vi gifte oss. Vi blir gift, spørsmålet er bare på hvilken måte. Det bør bli på min. Vi har alltid gjort ting på min måte, og vi stemmer det jeg stemmer, og jeg har de beste argumentene. Jeg overargumenterer mye som dere skjønner. 

Vet det høres rart ut, men det er JEG som skal gå opp det kirkegulvet, og har du noengang hørt om en BRUDGOM som står i fokus hele dagen? Trodde ikke det nei. Det er vår dag. 

Anonymkode: ddad4...165

Wow, sier jeg bare. Du høres ut jo som det verste mareritt. Du er AKKURAT sånn jeg håper jeg aldri vil bli. Makan!

Anonymkode: 58625...8f6

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Welment: Helt enig i dette. Jeg har tatt opp dette med han, men han har ingen konkrete forslag. Vi vet ikke hvordan vi skal blidgjøre han, når han ikke sier noe.

 

Vi har selvsagt utdrikningslaget sammen, men begrenset det til kun 50 gjester,på et sparesort. 

Her har vi overpriset slik at vi tjener 500kr per gjest, dette går rett til kjolekassa, da kjolene vår ble litt dyrere enn planlagt, og det likte han heller ikke(han tjener mest) så vi har absolutt tenkt på han. Faktisk, så tenker jeg på mannen min hele tiden jeg :) Jeg elsker han jo!

Anonymkode: ddad4...165

Morsomt. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Wow, sier jeg bare. Du høres ut jo som det verste mareritt. Du er AKKURAT sånn jeg håper jeg aldri vil bli. Makan!

Anonymkode: 58625...8f6

Du gjenkjenner jo ikke et troll når det biter deg i nesa!

Anonymkode: 33ba3...00f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Welment: Helt enig i dette. Jeg har tatt opp dette med han, men han har ingen konkrete forslag. Vi vet ikke hvordan vi skal blidgjøre han, når han ikke sier noe.

 

Vi har selvsagt utdrikningslaget sammen, men begrenset det til kun 50 gjester,på et sparesort. 

Her har vi overpriset slik at vi tjener 500kr per gjest, dette går rett til kjolekassa, da kjolene vår ble litt dyrere enn planlagt, og det likte han heller ikke(han tjener mest) så vi har absolutt tenkt på han. Faktisk, så tenker jeg på mannen min hele tiden jeg :) Jeg elsker han jo!

Anonymkode: ddad4...165

Hæ? Overpriset? Må gjestene betale for utdrikningslaget? Begynner å tro at dette er troll, altså...

Anonymkode: 58625...8f6

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gjenkjenner jo ikke et troll når det biter deg i nesa!

Anonymkode: 33ba3...00f

Næh, kanskje ikke, jeg liker å tro det beste om folk. 🙄

Anonymkode: 58625...8f6

Skrevet

OMG!!! Si at dette ikke er sant?!? Bridezilla? JA! Men ikke mannen...

Anonymkode: f0b10...5fc

Skrevet

Takk for en god latter, men du drar den for langt. Det blir for ekstremt til å være troverdig.

Skrevet

Faen så dumme dere er som tror på alle disse rare trolleinnleggene! Jeg skjemmes!

Anonymkode: 2f267...2c7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Overpriset? Må gjestene betale for utdrikningslaget? Begynner å tro at dette er troll, altså...

Anonymkode: 58625...8f6

Det er jo vanlig at gjestene i utdrikkingslaget betaler for seg selv og bruden. Men lurer på hvor mye det skal koste😂 Sånn 4000-10 000

Skrevet

Hvis ikke dette er et trolleinnlegg , så forstår jeg ingenting. Men et artig trolleinnlegg fra en med en utrolig fantasi, det er det jo. Har ledd høyt flere ganger. Hvis det skulle vise seg å ikke være troll, ja, så forstår jeg godt hvis mannen din avlyser hele bryllupet. Det går virkelig ikke an å oppføre seg som du og din venninne. Du og venninnen din bør kanskje løsrive dere fra hverandre, og du begynne å inkludere mannen din, hvis han ikke har fått nok allerede. En gang blir det nok for selv den mest tålmodige.

 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At vi ikke er tretten år lengre har da strengt tatt ingenting å si for planleggingen av bryllupet? Dette visste han da om? Han visste at hun og jeg har planlagt i mange år, og jeg syns det tok han jævla lang tid å fri for å være ærlig. Fire barn og 15 år liksom. 

 

Skulle bare mangle at vi faktisk får det bryllupet vi drømmer om. Vi HAR inkludert han også. Sushi, bestekompis, og bil. I tillegg valgte vi også kirken han er døpt i, da jeg ikke er døpt.

Venninnen min er selvsagt en del av diskusjonen, da vi har administrert alt? Forstår ikke helt hvorfor han skal bli så sutrete nå før bryllupet. Det er så nært forestående. I tillegg har han helt idiotiske innvendinger:

Vi har fargekodet invitasjonen, slik at våre venner skal sitte sammen. Vennene våre går ikke så godt overrens, og bryllup er en fin anledning til at de kan bli bedre venner. Vi har mange småbord, og det er ikke plass til kona til forloveren hans på bordet vårt. Men hun får sitte sammen med sin beste venninne, og det er faktisk den eneste som får lov til å sitte med noen de kjenner(som ikke sitter på vårt bord). Så vi HAR tatt hensyn. Vi driter jo i kona til forlovern hans, men vi har allikevel valgt å invitere og losjere hennes venninne fra Russland. Så så ille er vi ikke. 

 

Han klager også på fargene vi har bestilt, i tillegg til at han syns det er spesielt at jeg og venninnen min har like kjole med unntak av farve. Men dette er detaljer han aldri vil forstå. 

Hadde han enda hatt noe konkret å komme med. Men det har han ikke. Han er bare sur og tverr. Begynner egentlig å angre nå. Men invitasjonene er sendt. 

Anonymkode: ddad4...165

Dette må jo være tull...ingen kan på alvor være så korka...og ikke se det selv! Gift deg med venninna di du, dere får det nok fint sammen...

Anonymkode: 45360...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...