Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #28 Skrevet 11. mai 2017 Etter første innlegg tenkte jeg "crazy lady", så drar du den for langt. Finn på noe annet trollemor. Anonymkode: 4b6a1...879
Englenemine Skrevet 11. mai 2017 #29 Skrevet 11. mai 2017 Godt råd, gift deg med veninna di 👍🏻, og la mannen slippe 😉
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #30 Skrevet 11. mai 2017 Håper virkelig mannen tar med seg kort og koffert og rømmer. Herrejesuskristus for et kvinnemenneske du er! Jøssenavn altså! Jeg ler meg skvett fordervet...😂😂😂 Anonymkode: f424a...581
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #31 Skrevet 11. mai 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men amandine da, selvsagt skal vi gifte oss. Vi blir gift, spørsmålet er bare på hvilken måte. Det bør bli på min. Vi har alltid gjort ting på min måte, og vi stemmer det jeg stemmer, og jeg har de beste argumentene. Jeg overargumenterer mye som dere skjønner. Vet det høres rart ut, men det er JEG som skal gå opp det kirkegulvet, og har du noengang hørt om en BRUDGOM som står i fokus hele dagen? Trodde ikke det nei. Det er vår dag. Anonymkode: ddad4...165 Har heller aldri hørt om brud og forlover stå i fokus hele dagen.. 😂😂😂 Anonymkode: f424a...581
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #32 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: At vi ikke er tretten år lengre har da strengt tatt ingenting å si for planleggingen av bryllupet? Dette visste han da om? Han visste at hun og jeg har planlagt i mange år, og jeg syns det tok han jævla lang tid å fri for å være ærlig. Fire barn og 15 år liksom. Skulle bare mangle at vi faktisk får det bryllupet vi drømmer om. Vi HAR inkludert han også. Sushi, bestekompis, og bil. I tillegg valgte vi også kirken han er døpt i, da jeg ikke er døpt. Venninnen min er selvsagt en del av diskusjonen, da vi har administrert alt? Forstår ikke helt hvorfor han skal bli så sutrete nå før bryllupet. Det er så nært forestående. I tillegg har han helt idiotiske innvendinger: Vi har fargekodet invitasjonen, slik at våre venner skal sitte sammen. Vennene våre går ikke så godt overrens, og bryllup er en fin anledning til at de kan bli bedre venner. Vi har mange småbord, og det er ikke plass til kona til forloveren hans på bordet vårt. Men hun får sitte sammen med sin beste venninne, og det er faktisk den eneste som får lov til å sitte med noen de kjenner(som ikke sitter på vårt bord). Så vi HAR tatt hensyn. Vi driter jo i kona til forlovern hans, men vi har allikevel valgt å invitere og losjere hennes venninne fra Russland. Så så ille er vi ikke. Han klager også på fargene vi har bestilt, i tillegg til at han syns det er spesielt at jeg og venninnen min har like kjole med unntak av farve. Men dette er detaljer han aldri vil forstå. Hadde han enda hatt noe konkret å komme med. Men det har han ikke. Han er bare sur og tverr. Begynner egentlig å angre nå. Men invitasjonene er sendt. Anonymkode: ddad4...165 VI sier du hele tiden. VI = deg og mannen din. IKKE deg og venninna di! Så sært 🙈😣 Dere oppfører dere veldig barnslig altså. Jippi! Han fikk velge sushi 😅 Anonymkode: 85027...798
It's all about me Skrevet 11. mai 2017 #33 Skrevet 11. mai 2017 Du burde slippe forloveden din fri og heller gifte deg med venninnen din!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #34 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men amandine da, selvsagt skal vi gifte oss. Vi blir gift, spørsmålet er bare på hvilken måte. Det bør bli på min. Vi har alltid gjort ting på min måte, og vi stemmer det jeg stemmer, og jeg har de beste argumentene. Jeg overargumenterer mye som dere skjønner. Vet det høres rart ut, men det er JEG som skal gå opp det kirkegulvet, og har du noengang hørt om en BRUDGOM som står i fokus hele dagen? Trodde ikke det nei. Det er vår dag. Anonymkode: ddad4...165 Nå skjønner jeg at dette bare er tull! Heldigvis! 😥 Du avslørte deg Anonymkode: 85027...798
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #35 Skrevet 11. mai 2017 Kanskje du skal gifte deg med bestevenninnen din? Anonymkode: 3b4b8...897
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #36 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han fridde ENDELIG for et år siden. Om noen uker er det nøyaktig 15 år siden vi ble sammen, og da skal vi gifte oss. Trodde jeg. Men så viser det seg at mannen min er blitt ganske bridezilla nå mot slutten, og er imot alt jeg og bestevenninnen min har planlagt. Vi har drømt om dette bryllupet siden vi var 13, og ble snytt for det sist, da eksmannen til bestevenninnen min ikke hadde råd til noe annet enn et enkelt bryllup. De ble nå skilt også, da. Da sa vi til hverandre at "Vi får håpe "Fredrik" frir, for denne gangen skal vi få det skikkelig". Bestevenninnen min og jeg har planlagt alt i detalj. Sendt ut invitasjoner - med farge koder. Bestilt kirke, prest, festlokale, bil, bordplasseringen er ordnet, blomster, og egentlig alt som hører bryllupet til. Kjole til både meg, henne, brudepikene og barna. Vi har tilpasset bryllupet han ved å bestille sushi som forrett, noe vi ikke liker. Vi sa også ja til at hans ene bestekamerat kan være forlover, selv om vi hadde sett for oss broren til bestevenninnen min, men men. Vi har bestilt matchende dresser, og det er her alt går galt. Da han dro for å hente dressene igår, kom han hjem kokforbanna, for forloveren hans og forloveren min(altså bestevenninna mi) har matchende farger, og det likte ikke forloveren hans. For han er gift med en annen. Forloverne skal sitte sammen under maten. Altså han og min. Og de skal danse første vals sammen med oss. Så nå har han drittforloveden satt seg på bakbena, og mannen min klager på at han ikke får bestemme noe. Men, vi har jo allerede bestemt ting han liker? Dette er jo VÅR store dag, VI har planlagt den siden vi var TRETTEN år, dette VET han. DA han fridde var han HELT MED på at dette skulle være vår planlegging, siden han hadde sett utklippsbøkene våre fra ungdomsskolen. Han er også sur fordi bestevenninnen min skal følge meg opp kirkegulvet, og mener broren min burde gjort det, da faren min er død. Jeg syns han er ganske nægete, Kort uppsumerat: Han har visst alt hele tiden, og nå setter han seg på bakbena med få uker igjen (8 uker), og motarbeider alt. Vi kan ikke endre noe nå. Han er uenig i bordplasseringen, osv. Men alt dette kunne han ha kommet med til oss for lenge siden. Har nesten lyst til å avlyse, hadde det vært ikke for at drømmen vår endelig går i oppfyllelse!! Flere som har hatt en bridezilla tli mann? Anonymkode: ddad4...165 Hehe 👏👏👏Takk for innlegg HI . Nå ble det litt mere action her inne igjen 😊Jeg har tenkt tanken selv, å finne på et case, og skape litt liv og røre. Kom gjerne med ett til 😃 Anonymkode: 85027...798
Syngensang Skrevet 11. mai 2017 #37 Skrevet 11. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Næh, kanskje ikke, jeg liker å tro det beste om folk. 🙄 Anonymkode: 58625...8f6 Det gjer eg òg, derfor trur eg dette er troll, då kan eg igrunn like hi, viss det er alvor derimot 😱.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #38 Skrevet 11. mai 2017 Et av de mest komiske trolleinnleggene jeg hr lest, det skal du ha😂 Anonymkode: db9b0...e81
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #39 Skrevet 11. mai 2017 Fantastisk innlegg! Jeg er enig med de andre, kan ikke du gifte deg med venninna di? Så slipper mannen å bli så gretten for at dere har blitt bridezilla-monstre Spiller ingen rolle hvilken drøm du og venninna di hadde som 13-åring (dævver ), et bryllup er din og mannen din sin drøm (dersom det er han du skal gifte deg med?), ikke din og venninna di sin drøm. Her tror jeg du har misforstått noe helt fundamentalt! Tipper at hvis du bare ber venninna de backe-off en liten stund og du og mannen din kan prate sammen, slik som det er vanlig at par gjør (og regner med dere bruker hans penger på dette bryllupet også, ikke bare dine?) og bli enige om hvordan dere vil ha det så tipper jeg dere klarer å komme fram til noe dere begge to kan leve med Får håpe du ender opp gift med den ene eller den andre Anonymkode: a6a00...e46
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #40 Skrevet 11. mai 2017 Skal dere ha med alle 12 trollungene i bryllupet? Høres stress ut Anonymkode: e15ca...7f2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #41 Skrevet 11. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skal dere ha med alle 12 trollungene i bryllupet? Høres stress ut Anonymkode: e15ca...7f2 Det er bare 11 trollunger.. ref sangen Anonymkode: 12fa5...cce
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #42 Skrevet 11. mai 2017 Luktet troll allerede i andre setning.. Anonymkode: 48bef...c21
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #43 Skrevet 11. mai 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Luktet troll allerede i andre setning.. Anonymkode: 48bef...c21 Samme her. Etter første avsnitt konkluderte jeg med at trollmor bør gifte seg med trollvenninnen sin og innrømme at de er lesbiske. Regner med at trollvenninnen har 7 barn slik at de får 11 tilsammen. Anonymkode: fc24f...f11
sug lut Skrevet 11. mai 2017 #44 Skrevet 11. mai 2017 Er du sikker på at han er desperat nok til å ville gifte seg med deg og din bff? For det finnes normale kvinner der ute...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #45 Skrevet 11. mai 2017 Det er jo ikke plass til flere i dette bryllupet enn deg og bestevenninnen din.. Anonymkode: 9f63d...86b
Gjest Antarctica Skrevet 11. mai 2017 #46 Skrevet 11. mai 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men amandine da, selvsagt skal vi gifte oss. Vi blir gift, spørsmålet er bare på hvilken måte. Det bør bli på min. Vi har alltid gjort ting på min måte, og vi stemmer det jeg stemmer, og jeg har de beste argumentene. Jeg overargumenterer mye som dere skjønner. Vet det høres rart ut, men det er JEG som skal gå opp det kirkegulvet, og har du noengang hørt om en BRUDGOM som står i fokus hele dagen? Trodde ikke det nei. Det er vår dag. Anonymkode: ddad4...165 Gift deg med venninna di heller. Dere er mer samkjørte.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2017 #48 Skrevet 11. mai 2017 er dette seriøst?? isåfall sjønner jeg mannen din!! omg!! Og voksne mennesker må vel vite at det man drømmte om som 13 åring sammen med vennindene sine er ikke det som blir reelt når man blir voksen. Det har ivertfall jeg erfart😅 Anonymkode: 4bb4f...b53
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2017 #50 Skrevet 12. mai 2017 Har mannen min konkrete forslag til forbedring? Nei. Har mannen vært glad for at han slapp planlegging helt til nå? Jepp. Vi har spurt hanunderveis men han har ej vært.inter3sseet Anonymkode: ddad4...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå