Gå til innhold

Ikm uke 22 🍀


Lønnesirup90

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!

Beklager, jeg hadde så ferie at jeg har vært helt borte :) Og så kom 17. mai.. Og så var det fryktelig mye å ta tak i på kontoret da jeg kom tilbake, så.. Det har gått i ett! Håper dere alle sammen hadde en like hyggelig helg og 17. mai som vi hadde! Belgia var helt topp! Deilig og varmt og god øl :eeeh:

Og her skjer det jamen ting! Kjedelig med ventedagene som kommer nå, men fryktelig spennende også! Ikm for min del er nok ikke før i uke 23. Har såvidt begynt å teste etter el. Igår var det svaak strek. I dag ingenting. Så det var jo litt rart. Får se hvordan det er imorra!

Lykke til, alle sammen! Håper på mange gode nyheter i denne gruppa i løpet av de neste ukene! Og så hadde det jo ikke gjort noe om uke 23-gruppa fikk noen gode nyheter også etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.5.2017 den 22.56, Limaxxx skrev:

Åhhh tviler ikke. Holdt meg unna alt som er av nikotin og alkohol siden vi begynte prøvingen, men siden d ikke har skjedd noe så har j tenkt å kose meg litt ekstra denne mnd 😏  

Skjønner jeg godt! Jo kjappere man får hjelp jo bedre - selvom det er privat og koster litt mer, men føler disse fastlegene ikke vil at vi skal bli gravide 🙄 Hvilken klinikk er dette??  

Har begynt å tempe denne mnd, ikke det at jeg skjønner så mye av d😂 Begynner med stripsene fra imorgen tenker jeg. 

Hyggelig at du følger med, blir nok å følge med på deg og 🌸🌸🌸 kos deg og lykke til!! 

Klinikken heter Fertilitetssenteret og ligger i Pilestredet. :) Lykke til med tempinga (og det andre)! Det prøver jeg også på, hadde jeg bare ikke vært så trøtt om morgenen... heheh, glemmer det hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AkkMa skrev:

Klinikken heter Fertilitetssenteret og ligger i Pilestredet. :) Lykke til med tempinga (og det andre)! Det prøver jeg også på, hadde jeg bare ikke vært så trøtt om morgenen... heheh, glemmer det hver dag!

Der var du ja. Tenk på deg ☺️Godt med litt "fri" regner j med! Si ifra hvordan det har gått på senteret da! 😄

 Hahaha. Temping er et helvette spør du meg, men det er bedre enn å teste med strips. Mye mer kontroll føler j. Selvom j ikke skjønner så mye av det. 😂

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test på formiddagen i dag. Så la inn aksjer i går, tenker i dag og i morgen også  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er så spendt på IKM i slutten av mnd! Eg kjenner litt rare stillinger/tak/nummenhet i mageregionen nå og då. Mest på venstreside egentlig. Burde vel vore på høyre? Veldig redd for at det kan være innbilning. Eggløysning var ca. 15.mai så er jo ikkje så lenge siden. Livmortappen er dessverre heilt nede så eg prøver å forberede meg på at det ikkje er nåke. Men likevell! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL nå på fredag (i følge kalenderen), så da får vi se 😊 Er invitert i bursdag neste helg, og vi har ikke  sagt til folk at vi er i prøvefasen, så nå lurer jeg på om noen har noen "tips" til hvordan unngå at folk stiller spørsmål med hvorfor jeg ikke tar meg en øl? 😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hirka skrev:

EL nå på fredag (i følge kalenderen), så da får vi se 😊 Er invitert i bursdag neste helg, og vi har ikke  sagt til folk at vi er i prøvefasen, så nå lurer jeg på om noen har noen "tips" til hvordan unngå at folk stiller spørsmål med hvorfor jeg ikke tar meg en øl? 😳 

At du går på antibiotika er en slager iallfall 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, DesireG skrev:

At du går på antibiotika er en slager iallfall 😂 

Hahaha 😂 Den er så mye brukt at da blir jeg nok lett gjennomskuet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hirka skrev:

Hahaha 😂 Den er så mye brukt at da blir jeg nok lett gjennomskuet 🙈

Det er sant 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går morges å i dag morges var det positiv el test, nå på ettermiddagen nada ? Hadde jeg da el i går ? 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DesireG skrev:

I går morges å i dag morges var det positiv el test, nå på ettermiddagen nada ? Hadde jeg da el i går ? 🙈🙈🙈

EL kommer 12-36 timer etter positiv test. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm mandag-tirsdag neste uke. Vil teste, men føler ikke det har klaffet denne mnd heller. Litt tidlig er d jo også. Dårlig magefølelse og ingen spesielle tegn 😤 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er 3dpo i dag. Har småmurring fra og til hver dag. Hadde ganske kraftige menslignende smerter fredag ettermiddag. Tolker dette som EL. Testen var knallpositiv torsdag, men også positiv fredag. Hvor raskt etter EL blir testen svakere? Iom at dette er "første" gang på over et år jeg vet at det lå an til EL har jeg ingen tidligere sykluser å sammenligne med. Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rullgardin skrev:

Tror jeg er 3dpo i dag. Har småmurring fra og til hver dag. Hadde ganske kraftige menslignende smerter fredag ettermiddag. Tolker dette som EL. Testen var knallpositiv torsdag, men også positiv fredag. Hvor raskt etter EL blir testen svakere? Iom at dette er "første" gang på over et år jeg vet at det lå an til EL har jeg ingen tidligere sykluser å sammenligne med. Hva er deres erfaringer?

Når el er positiv er det ca 24 + timer til el har vært sånn som jeg har forstått det. Mine tester slo ikke ut til positiv denne mnd. Heldigvis har jeg begynt med temping. Har veldig varierende tegn til el, men som oftest murringer og svake "menssmerter" og noen ganger stikkinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel jeg 1dpo. Fikk postitiv test søndag på formiddagen. La inn aksjer lørdag og søndag. Håper det holder. Hadde EL smerter søndag kveld, og fikk faktisk litt vondt når vi hadde sex. Noen andre som har opplevd det? Har kanskje aldri truffet så bra på EL tidligere, siden jeg ikke har opplevd det før.

Da starter de verste ukene, ventetiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 kommer vel litt an på hvordan vondt og hvor. vanskelig å sammenligne. Var d ikke fuktig nok, traff han dypt osv.. kan jo være mye 🤔

Blåste av en test som selvfølgelig var negativ (8dpo) 🙄 Prøver om et bare dager igjen 🤞🏼

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Aurora88 skrev:

Nå er vel jeg 1dpo. Fikk postitiv test søndag på formiddagen. La inn aksjer lørdag og søndag. Håper det holder. Hadde EL smerter søndag kveld, og fikk faktisk litt vondt når vi hadde sex. Noen andre som har opplevd det? Har kanskje aldri truffet så bra på EL tidligere, siden jeg ikke har opplevd det før.

Da starter de verste ukene, ventetiden..

Hatt det helt likt som deg denne gangen, pluss at jeg hadde så sykt mye slim søndag 🙈 Er fortsatt skikkelig øm i livmora, og ømme brystvorter... kanskje vi slapp vinner egget denne gang ? 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, DesireG skrev:

Hatt det helt likt som deg denne gangen, pluss at jeg hadde så sykt mye slim søndag 🙈 Er fortsatt skikkelig øm i livmora, og ømme brystvorter... kanskje vi slapp vinner egget denne gang ? 😁😁

Vi får håpe det :skya: Aldri opplevd det før, vanskelig å forklare smerten. Var akkurat som EL smertene, bare sterkere. Kjenner jeg fortsatt er litt øm selv. Krysser fingrene for alle oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Limaxxx skrev:

IMG_1849.JPG

Jeg syns jeg skimter noe rosa 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, DesireG skrev:

Jeg syns jeg skimter noe rosa 😍😍😍

Føler det er en falsk strek. Har null tegn ellers 😂 Håper streken blir sterkere! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Limaxxx skrev:

Herregud. Så på testen igjen nå........ typ 10 min etter. Ser jeg feil eller ser jeg en strek??? 

IMG_1848.JPG

Beklager, men jeg klarer ikke å se en strek. Det er aaalt for tidlig å teste! Hold your horses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Jordskokk skrev:

Beklager, men jeg klarer ikke å se en strek. Det er aaalt for tidlig å teste! Hold your horses!

Ja jeg vet 😅 Har ingen forhåpninger. Så vi får nå se 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 5 dpo (tror jeg 🙈). Hvor tidlig begynner dere å teste? *nysgjerrig* 😊 Og regner dere med EL dagen når dere teller dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...