LĂžnnesirup90 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #26 Skrevet 8. mai 2017 Hmm, har to forskjellige apper den ene sier el 19, den andre 21? De er "stillt" inn helt likt med samme syklus lengde osv... hvorfor blir det da forskjellige dager ?  Akkma : Ă„ssn gĂ„r det ?? Noe nytt ? đ
Aurora88 Skrevet 8. mai 2017 #27 Skrevet 8. mai 2017 Min sier ogsĂ„ forskjellig. NĂ„r jeg setter inn positiv EL sier den ene at jeg har EL den dagen, mens den andre appen sier dagen etter đ
LĂžnnesirup90 Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #28 Skrevet 8. mai 2017 24 minutter siden, Aurora88 skrev: Min sier ogsĂ„ forskjellig. NĂ„r jeg setter inn positiv EL sier den ene at jeg har EL den dagen, mens den andre appen sier dagen etter đ Blir lissom ikke helt kloke pĂ„ dem đ Men, nĂ„r man fĂ„r positivt el test, har man egglĂžsning akkurat da ? Eller dagen etter ? Â
AkkMa Skrevet 8. mai 2017 #29 Skrevet 8. mai 2017 4 timer siden, DesireG skrev: Hmm, har to forskjellige apper den ene sier el 19, den andre 21? De er "stillt" inn helt likt med samme syklus lengde osv... hvorfor blir det da forskjellige dager ?  Akkma : Ă„ssn gĂ„r det ?? Noe nytt ? đ Ă nei, nĂ„r til og med hjelpemidlene gjĂžr oss forvirra..! SĂ„ mystisk at du fĂ„r opp ulike datoer til og med. Det har jeg ikke vĂŠrt med pĂ„! Men jeg pleier Ă„ teste, fordi det appen forteller meg virker litt tilfeldig (nĂ„r den er basert pĂ„ et gjennomsnitt som ogsĂ„ tar med alle dagene uten tr i desember og januar).. Synes i det hele tatt at det med Ă„ fastslĂ„ et nĂžyakig tidspunkt for el er vanskelig. Ikke bare med appene, men ogsĂ„ med egglĂžsningstester! For, som Aurora88 spĂžr om nedenfor, er det el samme dag som testen er positv, eller er det dagen etter?? Pleier Ă„ overkompensere med aksjer alle dager, jeg Her skjer det fortsatt ikke noe.. Det murrer og verker litt innimellom, men fĂžlelsen av at tr er "rett rundt hjĂžrnet" er litt borte egentlig. Veit ikke hva det betyr. Det er nok el som er litt forskyvi, sĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg bare at noen av aksjene overlevde sĂ„pass lenge at de hadde en sjans pĂ„ egga uansett! Er i "beste" fall, eller hva man skal si, bare 8 dpo. Det som kanskje er mest sannynslig, hvis jeg skal tyde "symptom-notatene" mine, er at jeg er 11-12 dpo. For alt jeg veit kan jo el vĂŠre *nĂ„*, men jeg har ikke flere eltester igjen.. Har bare noen graviditetstester fra rfsu igjen. I morges syntes jeg at jeg sĂ„ en *skygge*, men det virker det som de fleste gjĂžr med de testene, sĂ„ tĂžr ikke hĂ„pe for mye. PĂ„ torsdag drar jeg til BrĂŒssel med jobb, tenker Ă„ ta en digital pĂ„ morgenen, sĂ„nn for sikkerhets skyld. Jeg gidder ikke dra til Belgia og holde meg unna Ăžl, hvis jeg ikke mĂ„!
Belle12 Skrevet 8. mai 2017 #30 Skrevet 8. mai 2017 Mine to sier ogsĂ„ forskjellig đ Men tester og har begynt med temping sĂ„ vi fĂ„r nĂ„ seđ Krysser fingrene for deg akkma đ€đŒ
Aurora88 Skrevet 9. mai 2017 #31 Skrevet 9. mai 2017 Gynekologen har sagt nĂ„r du fĂ„r positiv EL test, er EL ca 12-24 timer unna đ SĂ„ derfor bruker jeg den appen som gjĂžr det mest.
AkkMa Skrevet 9. mai 2017 #32 Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, Aurora88 skrev: Gynekologen har sagt nĂ„r du fĂ„r positiv EL test, er EL ca 12-24 timer unna đ SĂ„ derfor bruker jeg den appen som gjĂžr det mest. Hehe, det er greit Ă„ fĂ„ et ordentlig svar. Litt mindre greit at det gjĂžr det enda vanskeligere Ă„ skjĂžnne nĂ„r el kan ha vĂŠrt for min del. HĂ„per for guds skyld at det *har* vĂŠrt, forresten Det hadde vĂŠrt typisk min flaks Ă„ vĂŠre helt pĂ„ testetuppa, og sĂ„ finne ut at el enda ikke har vĂŠrt (fortsetter Ă„ holde meg her hos dere til jeg fĂ„r indikasjoner om noe annet, det er sÄÄÄ kjedelig Ă„ ikke hĂžre til i en gruppe) HĂ„per alt er bra med dere!
Belle12 Skrevet 9. mai 2017 #33 Skrevet 9. mai 2017 11 timer siden, AkkMa skrev: Hehe, det er greit Ă„ fĂ„ et ordentlig svar. Litt mindre greit at det gjĂžr det enda vanskeligere Ă„ skjĂžnne nĂ„r el kan ha vĂŠrt for min del. HĂ„per for guds skyld at det *har* vĂŠrt, forresten Det hadde vĂŠrt typisk min flaks Ă„ vĂŠre helt pĂ„ testetuppa, og sĂ„ finne ut at el enda ikke har vĂŠrt (fortsetter Ă„ holde meg her hos dere til jeg fĂ„r indikasjoner om noe annet, det er sÄÄÄ kjedelig Ă„ ikke hĂžre til i en gruppe) HĂ„per alt er bra med dere! Ikke skjedd noe enda? đ
AkkMa Skrevet 9. mai 2017 #34 Skrevet 9. mai 2017 35 minutter siden, Limaxxx skrev: Ikke skjedd noe enda? đ Ikke enda đ€ men nĂ„ verker det litt igjen, sĂ„ det er ikke helt stille.Â
Belle12 Skrevet 10. mai 2017 #35 Skrevet 10. mai 2017 12 timer siden, AkkMa skrev: Ikke enda đ€ men nĂ„ verker det litt igjen, sĂ„ det er ikke helt stille. SĂ„ kjedelig... tror det er noe der jeg đ
LĂžnnesirup90 Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #36 Skrevet 10. mai 2017 16 minutter siden, Limaxxx skrev: SĂ„ kjedelig... tror det er noe der jeg đ Enig med Limaxxx ! Har pĂ„ fĂžlelsen at du forlater gruppa Ă„ hopper inn i en gravid gruppe đ HĂ„per du besĂžker oss likevel da đđđđ
AkkMa Skrevet 10. mai 2017 #37 Skrevet 10. mai 2017 5 minutter siden, DesireG skrev: Enig med Limaxxx ! Har pĂ„ fĂžlelsen at du forlater gruppa Ă„ hopper inn i en gravid gruppe đ HĂ„per du besĂžker oss likevel da đđđđ Hehehe, det er godt at noen holder motet oppe đ Idag klarte jeg Ă„ la vĂŠre Ă„ teste! Tror vel egentlig at det bare er denne forrĂŠderske kroppen som har hengt seg opp. Men, fĂžler samtidig at "hva som helst" kan skje, forelĂžpig er det et Ăžrlite, om ikke supersannsynlig, hĂ„p. Har jo null oversikt nĂ„. Uansett veldig hyggelig at jeg fĂ„r lov til Ă„ henge her med dere đ Dere kan jo snart begynne Ă„ legge inn aksjer! Er nesten misunnelig!Â
Jordskokk Skrevet 10. mai 2017 #38 Skrevet 10. mai 2017 Noen som har opplevd mensmurringer ETTER mensen? Jeg sluttet Ä blÞ for noen dager siden (litt rester igjen bare). Men har merket tydelige mensmurringer av og pÄ i dag. Dette skjedde ogsÄ sist mnd. Vanlig? Er helt sikker pÄ at jeg ikke er gravid altsÄ!
LĂžnnesirup90 Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #39 Skrevet 10. mai 2017 14 minutter siden, Jordskokk skrev: Noen som har opplevd mensmurringer ETTER mensen? Jeg sluttet Ä blĂž for noen dager siden (litt rester igjen bare). Men har merket tydelige mensmurringer av og pĂ„ i dag. Dette skjedde ogsĂ„ sist mnd. Vanlig? Er helt sikker pĂ„ at jeg ikke er gravid altsĂ„! Jeg har det pĂ„ akkurat samme mĂ„te ! Hadde mens en dag kortere denne gangen og har mens murringer nĂ„ lissom ?? Jeg har begynt Ă„ spise sĂ„nn dronning bie honning hver morgen da, kanskje det er derfor ?Â
Jordskokk Skrevet 10. mai 2017 #40 Skrevet 10. mai 2017 6 minutter siden, DesireG skrev: Jeg har det pÄ akkurat samme mÄte ! Hadde mens en dag kortere denne gangen og har mens murringer nÄ lissom ?? Jeg har begynt Ä spise sÄnn dronning bie honning hver morgen da, kanskje det er derfor ? Jeg spiser ikke noe bie-greier. Kanskje jeg rett og slett kjenner for mye etter...
LĂžnnesirup90 Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #41 Skrevet 10. mai 2017 10 minutter siden, Jordskokk skrev: Jeg spiser ikke noe bie-greier. Kanskje jeg rett og slett kjenner for mye etter... Ja, kan jo tenke seg det Â
Belle12 Skrevet 10. mai 2017 #42 Skrevet 10. mai 2017 9 timer siden, AkkMa skrev: Hehehe, det er godt at noen holder motet oppe đ Idag klarte jeg Ă„ la vĂŠre Ă„ teste! Tror vel egentlig at det bare er denne forrĂŠderske kroppen som har hengt seg opp. Men, fĂžler samtidig at "hva som helst" kan skje, forelĂžpig er det et Ăžrlite, om ikke supersannsynlig, hĂ„p. Har jo null oversikt nĂ„. Uansett veldig hyggelig at jeg fĂ„r lov til Ă„ henge her med dere đ Dere kan jo snart begynne Ă„ legge inn aksjer! Er nesten misunnelig! Kroppen er sĂ„ rar. Og den blir rare og rarere jo mer man prĂžver fĂžler jeg đ  Har du testet idag?Â
Belle12 Skrevet 10. mai 2017 #43 Skrevet 10. mai 2017 5 timer siden, Jordskokk skrev: Noen som har opplevd mensmurringer ETTER mensen? Jeg sluttet Ä blĂž for noen dager siden (litt rester igjen bare). Men har merket tydelige mensmurringer av og pĂ„ i dag. Dette skjedde ogsĂ„ sist mnd. Vanlig? Er helt sikker pĂ„ at jeg ikke er gravid altsĂ„! Har hatt murringer nesten hver dag siden el forje mnd og er heller ikke gravid. SkjĂžnner ingenting jeg đ
AkkMa Skrevet 10. mai 2017 #44 Skrevet 10. mai 2017 35 minutter siden, Limaxxx skrev: Kroppen er sĂ„ rar. Og den blir rare og rarere jo mer man prĂžver fĂžler jeg đ  Har du testet idag? Har ikke testa i dag, klarte Ă„ holde meg! Imorra er jeg liksom en uke pĂ„ overtid, og da har jeg planlagt Ă„ ta en cb digital fĂžr jeg drar avgĂ„rde en langhelg Jeg tror ĂŠrlig talt sjansen er liten for at den gir et resultat jeg Ăžnsker meg, men.. mĂ„ innrĂžmme at jeg hĂ„per litt (JĂžye meg sĂ„ mange historier Google kan vise meg om om folk som tester negativt i mange uker etter ikm, fĂžr de plutselig fĂ„r positive tester!) Og det murrer! Og verker! Herregud. Nesten akkurat som mensmurringer. Blir gal. Tror hele tida det er tanta som kommer.
Belle12 Skrevet 10. mai 2017 #45 Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, AkkMa skrev: Har ikke testa i dag, klarte Ă„ holde meg! Imorra er jeg liksom en uke pĂ„ overtid, og da har jeg planlagt Ă„ ta en cb digital fĂžr jeg drar avgĂ„rde en langhelg Jeg tror ĂŠrlig talt sjansen er liten for at den gir et resultat jeg Ăžnsker meg, men.. mĂ„ innrĂžmme at jeg hĂ„per litt (JĂžye meg sĂ„ mange historier Google kan vise meg om om folk som tester negativt i mange uker etter ikm, fĂžr de plutselig fĂ„r positive tester!) Og det murrer! Og verker! Herregud. Nesten akkurat som mensmurringer. Blir gal. Tror hele tida det er tanta som kommer. Ohh. Er sĂ„ spent pĂ„ dine vegne!! Krysser fingrene for degđ€đŒ Men uansett om det blir positivt eller negativ sĂ„ fĂ„r du jo en fin helg đÂ
AkkMa Skrevet 11. mai 2017 #46 Skrevet 11. mai 2017 Negativ cb digital đ„ mĂ„ bare vente da. Det gĂ„r nok bra, skal kose meg med belgisk Ăžl đŹ IgĂ„r bestilte jeg time hos Fertilitetssenteret, bare for Ă„ sjekke for sikkerhets skyld. Men skulle helst hatt tr fĂžr den timen, sĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg virkelig heksa kommer snart!Â
Belle12 Skrevet 11. mai 2017 #47 Skrevet 11. mai 2017 10 timer siden, AkkMa skrev: Negativ cb digital đ„ mĂ„ bare vente da. Det gĂ„r nok bra, skal kose meg med belgisk Ăžl đŹ IgĂ„r bestilte jeg time hos Fertilitetssenteret, bare for Ă„ sjekke for sikkerhets skyld. Men skulle helst hatt tr fĂžr den timen, sĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg virkelig heksa kommer snart! Ahh, sĂ„ kjedelig! privat?? Den kommer nok snart. Og kos deg masse d fortjener du đ
LĂžnnesirup90 Skrevet 11. mai 2017 Forfatter #48 Skrevet 11. mai 2017 10 timer siden, AkkMa skrev: Negativ cb digital đ„ mĂ„ bare vente da. Det gĂ„r nok bra, skal kose meg med belgisk Ăžl đŹ IgĂ„r bestilte jeg time hos Fertilitetssenteret, bare for Ă„ sjekke for sikkerhets skyld. Men skulle helst hatt tr fĂžr den timen, sĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg virkelig heksa kommer snart! Ăsj đ© Vi satser pĂ„ at denne pp er vĂ„r pp !!! Masse god tur Ă„ kose deg masse đđŒâ€ïž
AkkMa Skrevet 11. mai 2017 #49 Skrevet 11. mai 2017 Dere er sÄÄÄÄ sÞte! SjÞl om jeg fortsatt *er* en stressa 31-Äring uten barn fra fÞr av, sÄ mÄ jeg si at noen belgiske Þl gjorde godt Heksa er med pÄ tur ogsÄ. Men det fÄr vÊre greit. Ja, det er privat og egentlig helt imot mine prinspper pÄ den mÄten. Men - det er fordi ei venninne av meg, eller egentlig sÞstra hennes, fikk sÄ utrolig god hjelp av dem da ho prÞvde Ä bli gravid. Ho sleit - og fikk den hjelpa ho trengte, og nÄ har ho to nydelige smÄtasser. For venninna mi tok det bare litt tid, men de dro ogsÄ dit og sjekka "for sikkerhets skyld". Da fant de fant ut at ho har lavt stoffskifte, og at det kunne forklare hvorfor det gikk treigere enn nÞdvendig. Og sÄ fikk ho "medisin". Og vips; to smÄtasser der og, gitt (Minst like nydelige!). For min del er det det som er greia; de sjekker for mye mer enn jeg tror jeg kunne fÄtt overtalt fastelegen til, i hvert fall med det fÞrste. Og, de begynner med Ä teste mannen Han er heldigvis enig i at det er greit Ä sjekke. For jeg fÞler jo at vi ikke har all verdens med tid. SÊrlig hvis vi Þnsker oss flere enn en.. Herlighet, dere tester vel snart for el? Jeg innser at jeg nok mÄ over i uke 23, men kommer nok til Ä fÞlge med pÄ denne gruppa ogsÄ (det er jo ikke sÄÄÄ mye aktivitete her inne, uansett). SÄ er dere advart Uansett, jeg krysser alt jeg har for at *dette* er ppen det funker for oss!
LĂžnnesirup90 Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #50 Skrevet 12. mai 2017 Ser ut som om "alle" i de andre ikm gruppene er blitt gravide denne mnd đ© ( sĂ„ klart veldig flott for dem assĂ„ đ) hÄÄÄÄÄÄper vi er med i den gjengen ogsĂ„ denne mnd đđŒđđŒđđŒđđŒđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ