GĂ„ til innhold

Ikm uke 22 🍀


LĂžnnesirup90

Anbefalte innlegg

Ja nÄ hÄper jeg det klaffer for alle i denne gruppa <3 Jeg begynner Ä teste pÄ sÞndag! Noen andre?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AkkMa skrev:

Dere er sÄÄÄÄ sÞte! :hjerte::hjerte: SjÞl om jeg fortsatt *er* en stressa 31-Äring uten barn fra fÞr av, sÄ mÄ jeg si at noen belgiske Þl gjorde godt :eeeh: Heksa er med pÄ tur ogsÄ. Men det fÄr vÊre greit. :)

Ja, det er privat og egentlig helt imot mine prinspper pÄ den mÄten. :forvirret: Men - det er fordi ei venninne av meg, eller egentlig sÞstra hennes, fikk sÄ utrolig god hjelp av dem da ho prÞvde Ä bli gravid. Ho sleit - og fikk den hjelpa ho trengte, og nÄ har ho to nydelige smÄtasser. For venninna mi tok det bare litt tid, men de dro ogsÄ dit og sjekka "for sikkerhets skyld". Da fant de fant ut at ho har lavt stoffskifte, og at det kunne forklare hvorfor det gikk treigere enn nÞdvendig. Og sÄ fikk ho "medisin". Og vips; to smÄtasser der og, gitt (Minst like nydelige!). For min del er det det som er greia; de sjekker for mye mer enn jeg tror jeg kunne fÄtt overtalt fastelegen til, i hvert fall med det fÞrste. Og, de begynner med Ä teste mannen :) Han er heldigvis enig i at det er greit Ä sjekke. For jeg fÞler jo at vi ikke har all verdens med tid. SÊrlig hvis vi Þnsker oss flere enn en..

Herlighet, dere tester vel snart for el? Jeg innser at jeg nok mÄ over i uke 23, men kommer nok til Ä fÞlge med pÄ denne gruppa ogsÄ (det er jo ikke sÄÄÄ mye aktivitete her inne, uansett). SÄ er dere advart ;)

Uansett, jeg krysser alt jeg har for at *dette* er ppen det funker for oss!

Åhhh tviler ikke. Holdt meg unna alt som er av nikotin og alkohol siden vi begynte prĂžvingen, men siden d ikke har skjedd noe sĂ„ har j tenkt Ä kose meg litt ekstra denne mnd 😏  

SkjĂžnner jeg godt! Jo kjappere man fĂ„r hjelp jo bedre - selvom det er privat og koster litt mer, men fĂžler disse fastlegene ikke vil at vi skal bli gravide 🙄 Hvilken klinikk er dette??  

Har begynt Ă„ tempe denne mnd, ikke det at jeg skjĂžnner sĂ„ mye av d😂 Begynner med stripsene fra imorgen tenker jeg. 

Hyggelig at du fĂžlger med, blir nok Ă„ fĂžlge med pĂ„ deg og 🌾🌾🌾 kos deg og lykke til!! 

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lager liste:

Stoort Þnske om en til...   27.05
Nile76                               30.05
Limaxxx                            31.05
Jordskokk                         01.06
Aurora88                          03.06 
DesireG                            03.06
AkkMa                              ? (nÄr forventer du ikm?)


InnrÞmmer at jeg har mistet hÄpet for Ä bli gravid en gang til.. NÄ tenker jeg mer "vi fÄr sette inn aksjer, men blir nok neppe noen spire...". Er blitt pessimist, skikkelig ogsÄ :( . Sender mannen til Purvis i Oslo sÄ han fÄr testet svÞmmere sine, sÄ tar jeg meg en tur til legen og ber om henvisning til gynekolog for utredning. Vil utredes etter sommeren. Krysser fingrene for dere :) tvi tvi tvi alle sammen :) 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Stoort Ăžnske om en til... skrev:

Lager liste:

Stoort Þnske om en til...   27.05
Nile76                               30.05
Limaxxx                            31.05
Jordskokk                         01.06
Aurora88                          03.06 
DesireG                            03.06
AkkMa                              ? (nÄr forventer du ikm?)


InnrÞmmer at jeg har mistet hÄpet for Ä bli gravid en gang til.. NÄ tenker jeg mer "vi fÄr sette inn aksjer, men blir nok neppe noen spire...". Er blitt pessimist, skikkelig ogsÄ :( . Sender mannen til Purvis i Oslo sÄ han fÄr testet svÞmmere sine, sÄ tar jeg meg en tur til legen og ber om henvisning til gynekolog for utredning. Vil utredes etter sommeren. Krysser fingrene for dere :) tvi tvi tvi alle sammen :) 

 

Har samme fÞlelse som deg. FÞler nesten jeg har gitt opp litt. Har holdt pÄ i over ett Är. Sjekket bÄde meg og mannen, og alt er bra. Men hadde laparoskopi for en mÄned siden, hvor de fant endometriose som de brant bort. Men fant ogsÄ ut at jeg kun har en eggleder medfÞdt.

SÄ merker at jeg ikke er sÄ optimistisk som jeg var for et Är siden. NÄ er det litt mer, "blir nok ikke gravid denne pp heller"... Men hÄpet er jo der :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er sÄ enig, begynner Ä miste hÄpet om et tredje barn. Har sÄ lyst pÄ familieÞkning, alt ligger tilrette, selv barna spÞr om en lillesÞster/bror..... DrÞmmer nesten om tvillinger denne gangen. Jo lengre vi prÞver jo flere barn Þnsker jeg:) Men har igrunn mistet hÄpet... vi har vÊrt og testet oss begge to og alt i orden. SÄ er nok min alder som setter en hindring.. det er litt sÄrt. Men mister ikke helt hÄpet likevel enda, har fortsatt et lite hÄp.

Veldig gÞy Ä fÞlge dere alle sammen. HÄper det slÄr til for oss alle. Det sies at det er lettere nÄ som det er lysere ute. All sollys gir fertiliteten en boost. Men det hÄpet jeg pÄ i fjor ogsÄ...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Forvente det vĂŠrste og hĂ„pe pÄ det beste đŸ€žđŸŒ  Tester alltid tidlig. Lettere Ă„ forholde seg til en test som sier negativ enn uvisshet. SELVOM d kanskje er sjanse for at d er noe der nĂ„r man tester tidlig (7,8,9dpo). 

Det er ikke forsent!! Mamma ble gravid med lillebror da hun var 38. Masse lykke til 🌾 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

NĂ„ skjĂžnner jeg ingenting igjen.... skal ha el 19 eller 20, i dag kom det masse slim, slim som kunne strekkes lengre enn jeg klarte med fingrene :P det var ikke helt blankt, hadde en undertone av hvit ? El test var negativ, eller to streker men test streken svakere enn kontroll streken.... hva skjer egentlig ? 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, DesireG skrev:

NĂ„ skjĂžnner jeg ingenting igjen.... skal ha el 19 eller 20, i dag kom det masse slim, slim som kunne strekkes lengre enn jeg klarte med fingrene :P det var ikke helt blankt, hadde en undertone av hvit ? El test var negativ, eller to streker men test streken svakere enn kontroll streken.... hva skjer egentlig ? 😂

El slim kan ein ha i nokre dager og siste dagen med el slim blir el testene positive. SÄ har du det ikkje til vanlig sÄ fÞlg med med el tester.

For nÄ skal det bli kul.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

El slim kan ein ha i nokre dager og siste dagen med el slim blir el testene positive. SÄ har du det ikkje til vanlig sÄ fÞlg med med el tester.

For nÄ skal det bli kul.

Tusen takk for svar 😘 Jeg fĂ„r bare fĂžlge med Ă„ stĂ„ pĂ„ 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg hÞrer nok til her. PrÞver pÄ fÞrstemann. VÊrt 1 Är og 3mnd uten prevensjon. VÊrt prÞver et par sykluser, men grunnet PCOS har jeg ikke egglÞsning. Tatt Letrozol denne syklusen. Begynt Ä murre smÄtt. FÞrste dag med EL slim i dag, sÄ det kan se ut som stimuleringen virker (hipp hurra!) Testene er forelÞpig ikke positive, men satser pÄ EL i lÞpet av uka som kommer :) Usikker pÄ dato for IKM. Tror jeg har 12 dager lutealfase. Spennende dager i mÞte!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Rullgardin skrev:

Jeg hÞrer nok til her. PrÞver pÄ fÞrstemann. VÊrt 1 Är og 3mnd uten prevensjon. VÊrt prÞver et par sykluser, men grunnet PCOS har jeg ikke egglÞsning. Tatt Letrozol denne syklusen. Begynt Ä murre smÄtt. FÞrste dag med EL slim i dag, sÄ det kan se ut som stimuleringen virker (hipp hurra!) Testene er forelÞpig ikke positive, men satser pÄ EL i lÞpet av uka som kommer :) Usikker pÄ dato for IKM. Tror jeg har 12 dager lutealfase. Spennende dager i mÞte!

Lykke til 🌾😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

33 minutter siden, Hirka skrev:

Hei! Melder meg pĂ„ her. FĂžrste pp (super spent!!) og ikm 03.07 đŸ˜đŸ‘đŸ»

Velkommen 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hadde svak strek pĂ„ eltesten for 2 dager siden, men etter det har jeg ikke sett noe mer til den. Pleier alltid Ă„ fĂ„ positiv. Merkelig 😋

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Min var ogsĂ„ svak/ halsterk i gĂ„r, sĂ„ regner med el er rundt hjĂžrnet 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mistenker EL i dag. Sterk test i gĂ„r, svak i dag. Hatt en del murringer i dag. Krysser fingrene for at vi har gjort det som trengs đŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ga opp testingen. SĂ„ nĂ„ temper jeg bare 😄 Ha en super fin 17.mai đŸ‡łđŸ‡ŽđŸŽ‰đŸ’ƒđŸ» Og kos dere masse! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har noen av dere opplevd og ha litt sÄnn lyserosa i el slimet ? Hatt en del slim denne syklusen og har det fortsatt (el om 1-2 dager) i dag er det lyserosa i selve slimet ? Hva er dette ???? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 minutter siden, DesireG skrev:

Har noen av dere opplevd og ha litt sÄnn lyserosa i el slimet ? Hatt en del slim denne syklusen og har det fortsatt (el om 1-2 dager) i dag er det lyserosa i selve slimet ? Hva er dette ???? 

Da er du kjempe fruktbar.

Anonymkode: dd566...c6d

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er du kjempe fruktbar.

Anonymkode: dd566...c6d

HĂžrt det samme 😄 Bare Ă„ kjĂžre pĂ„ nĂ„!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Om jeg har forstĂ„tt temp.skjemaet riktig sĂ„ er jeg 3dpo idag 😊 Heldigvis har disse dagene gĂ„tt i en fei pga planlegging til 17.mai osv, men gĂ„r nok sakte fremover nĂ„đŸ˜‚ Krysser hvertfall fingrene for oss đŸ€žđŸŒ

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ser ut til at jeg har blingset pĂ„ EL testene. NĂ„ er den knallpositiv! Og jeg som trodde EL hadde vĂŠrt! Da blir det IKM 1-2juni 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har hatt helt drĂžyt vondt i korsryggen og hĂžyre side pĂ„ magen idag. HĂ„per det er noe som prĂžver Ă„ feste seg đŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...