GĂ„ til innhold

Ikm uke 22 🍀

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!

Beklager, jeg hadde sÄ ferie at jeg har vÊrt helt borte :) Og sÄ kom 17. mai.. Og sÄ var det fryktelig mye Ä ta tak i pÄ kontoret da jeg kom tilbake, sÄ.. Det har gÄtt i ett! HÄper dere alle sammen hadde en like hyggelig helg og 17. mai som vi hadde! Belgia var helt topp! Deilig og varmt og god Þl :eeeh:

Og her skjer det jamen ting! Kjedelig med ventedagene som kommer nÄ, men fryktelig spennende ogsÄ! Ikm for min del er nok ikke fÞr i uke 23. Har sÄvidt begynt Ä teste etter el. IgÄr var det svaak strek. I dag ingenting. SÄ det var jo litt rart. FÄr se hvordan det er imorra!

Lykke til, alle sammen! HÄper pÄ mange gode nyheter i denne gruppa i lÞpet av de neste ukene! Og sÄ hadde det jo ikke gjort noe om uke 23-gruppa fikk noen gode nyheter ogsÄ etterhvert ;)

Fortsetter under...

PĂ„ 12.5.2017 den 22.56, Limaxxx skrev:

Åhhh tviler ikke. Holdt meg unna alt som er av nikotin og alkohol siden vi begynte prĂžvingen, men siden d ikke har skjedd noe sĂ„ har j tenkt Ä kose meg litt ekstra denne mnd 😏  

SkjĂžnner jeg godt! Jo kjappere man fĂ„r hjelp jo bedre - selvom det er privat og koster litt mer, men fĂžler disse fastlegene ikke vil at vi skal bli gravide 🙄 Hvilken klinikk er dette??  

Har begynt Ă„ tempe denne mnd, ikke det at jeg skjĂžnner sĂ„ mye av d😂 Begynner med stripsene fra imorgen tenker jeg. 

Hyggelig at du fĂžlger med, blir nok Ă„ fĂžlge med pĂ„ deg og 🌾🌾🌾 kos deg og lykke til!! 

Klinikken heter Fertilitetssenteret og ligger i Pilestredet. :) Lykke til med tempinga (og det andre)! Det prÞver jeg ogsÄ pÄ, hadde jeg bare ikke vÊrt sÄ trÞtt om morgenen... heheh, glemmer det hver dag!

5 timer siden, AkkMa skrev:

Klinikken heter Fertilitetssenteret og ligger i Pilestredet. :) Lykke til med tempinga (og det andre)! Det prÞver jeg ogsÄ pÄ, hadde jeg bare ikke vÊrt sÄ trÞtt om morgenen... heheh, glemmer det hver dag!

Der var du ja. Tenk pĂ„ deg â˜șGodt med litt "fri" regner j med! Si ifra hvordan det har gĂ„tt pĂ„ senteret da! 😄

Hahaha. Temping er et helvette spĂžr du meg, men det er bedre enn Ă„ teste med strips. Mye mer kontroll fĂžler j. Selvom j ikke skjĂžnner sĂ„ mye av det. 😂

Endret av Limaxxx

Eg er sÄ spendt pÄ IKM i slutten av mnd! Eg kjenner litt rare stillinger/tak/nummenhet i mageregionen nÄ og dÄ. Mest pÄ venstreside egentlig. Burde vel vore pÄ hÞyre? Veldig redd for at det kan vÊre innbilning. EgglÞysning var ca. 15.mai sÄ er jo ikkje sÄ lenge siden. Livmortappen er dessverre heilt nede sÄ eg prÞver Ä forberede meg pÄ at det ikkje er nÄke. Men likevell! 

EL nĂ„ pĂ„ fredag (i fĂžlge kalenderen), sĂ„ da fĂ„r vi se 😊 Er invitert i bursdag neste helg, og vi har ikke  sagt til folk at vi er i prĂžvefasen, sĂ„ nĂ„ lurer jeg pĂ„ om noen har noen "tips" til hvordan unngĂ„ at folk stiller spĂžrsmĂ„l med hvorfor jeg ikke tar meg en Ăžl? 😳 

Annonse

1 time siden, Hirka skrev:

EL nĂ„ pĂ„ fredag (i fĂžlge kalenderen), sĂ„ da fĂ„r vi se 😊 Er invitert i bursdag neste helg, og vi har ikke  sagt til folk at vi er i prĂžvefasen, sĂ„ nĂ„ lurer jeg pĂ„ om noen har noen "tips" til hvordan unngĂ„ at folk stiller spĂžrsmĂ„l med hvorfor jeg ikke tar meg en Ăžl? 😳 

At du gĂ„r pĂ„ antibiotika er en slager iallfall 😂 

Tror jeg er 3dpo i dag. Har smÄmurring fra og til hver dag. Hadde ganske kraftige menslignende smerter fredag ettermiddag. Tolker dette som EL. Testen var knallpositiv torsdag, men ogsÄ positiv fredag. Hvor raskt etter EL blir testen svakere? Iom at dette er "fÞrste" gang pÄ over et Är jeg vet at det lÄ an til EL har jeg ingen tidligere sykluser Ä sammenligne med. Hva er deres erfaringer?

Annonse

1 time siden, Rullgardin skrev:

Tror jeg er 3dpo i dag. Har smÄmurring fra og til hver dag. Hadde ganske kraftige menslignende smerter fredag ettermiddag. Tolker dette som EL. Testen var knallpositiv torsdag, men ogsÄ positiv fredag. Hvor raskt etter EL blir testen svakere? Iom at dette er "fÞrste" gang pÄ over et Är jeg vet at det lÄ an til EL har jeg ingen tidligere sykluser Ä sammenligne med. Hva er deres erfaringer?

NÄr el er positiv er det ca 24 + timer til el har vÊrt sÄnn som jeg har forstÄtt det. Mine tester slo ikke ut til positiv denne mnd. Heldigvis har jeg begynt med temping. Har veldig varierende tegn til el, men som oftest murringer og svake "menssmerter" og noen ganger stikkinger. 

NÄ er vel jeg 1dpo. Fikk postitiv test sÞndag pÄ formiddagen. La inn aksjer lÞrdag og sÞndag. HÄper det holder. Hadde EL smerter sÞndag kveld, og fikk faktisk litt vondt nÄr vi hadde sex. Noen andre som har opplevd det? Har kanskje aldri truffet sÄ bra pÄ EL tidligere, siden jeg ikke har opplevd det fÞr.

Da starter de verste ukene, ventetiden..

kommer vel litt an pĂ„ hvordan vondt og hvor. vanskelig Ă„ sammenligne. Var d ikke fuktig nok, traff han dypt osv.. kan jo vĂŠre mye đŸ€”

BlĂ„ste av en test som selvfĂžlgelig var negativ (8dpo) 🙄 PrĂžver om et bare dager igjen đŸ€žđŸŒ

Endret av Limaxxx
20 minutter siden, Aurora88 skrev:

NÄ er vel jeg 1dpo. Fikk postitiv test sÞndag pÄ formiddagen. La inn aksjer lÞrdag og sÞndag. HÄper det holder. Hadde EL smerter sÞndag kveld, og fikk faktisk litt vondt nÄr vi hadde sex. Noen andre som har opplevd det? Har kanskje aldri truffet sÄ bra pÄ EL tidligere, siden jeg ikke har opplevd det fÞr.

Da starter de verste ukene, ventetiden..

Hatt det helt likt som deg denne gangen, pluss at jeg hadde sĂ„ sykt mye slim sĂžndag 🙈 Er fortsatt skikkelig Ăžm i livmora, og Ăžmme brystvorter... kanskje vi slapp vinner egget denne gang ? 😁😁

20 minutter siden, DesireG skrev:

Hatt det helt likt som deg denne gangen, pluss at jeg hadde sĂ„ sykt mye slim sĂžndag 🙈 Er fortsatt skikkelig Ăžm i livmora, og Ăžmme brystvorter... kanskje vi slapp vinner egget denne gang ? 😁😁

Vi fÄr hÄpe det :skya: Aldri opplevd det fÞr, vanskelig Ä forklare smerten. Var akkurat som EL smertene, bare sterkere. Kjenner jeg fortsatt er litt Þm selv. Krysser fingrene for alle oss :)

2 timer siden, Limaxxx skrev:

Herregud. SÄ pÄ testen igjen nÄ........ typ 10 min etter. Ser jeg feil eller ser jeg en strek??? 

IMG_1848.JPG

Beklager, men jeg klarer ikke Ă„ se en strek. Det er aaalt for tidlig Ă„ teste! Hold your horses!

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...