GĂ„ til innhold

Ikm uke 22 🍀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, DesireG skrev:

Flere som har ikm uke 22? :) er klar for ny pp ikm er o3.o6 đŸ€žđŸŒ :) 

Hehe, samma her, ifĂžlge appen! 😂 Tr har strengt tatt ikke kommet ennĂ„, men det kjennes som sagt som at den er *rett* rundt hjĂžrnet. Testene er uansett hvite (bortsett fra skyggen jeg *alltid* ser), sĂ„ jeg tar sjansen pĂ„ Ă„ henge meg pĂ„ her. Klar for Ă„ komme igang pĂ„ neste pp! đŸ”„

Krysser fingrene for alle, og for at dette er mÄneden det funker! 

Annonse

11 timer siden, AkkMa skrev:

Hehe, samma her, ifĂžlge appen! 😂 Tr har strengt tatt ikke kommet ennĂ„, men det kjennes som sagt som at den er *rett* rundt hjĂžrnet. Testene er uansett hvite (bortsett fra skyggen jeg *alltid* ser), sĂ„ jeg tar sjansen pĂ„ Ă„ henge meg pĂ„ her. Klar for Ă„ komme igang pĂ„ neste pp! đŸ”„

FĂ„r hĂ„pe tr holder seg vekk da 😍 Men, kommer jo da til Ă„ savne deg ogsĂ„ 🙈

1 minutt siden, DesireG skrev:

FĂ„r hĂ„pe tr holder seg vekk da 😍 Men, kommer jo da til Ă„ savne deg ogsĂ„ 🙈

Naaw.. :hjerte: SÄ hyggelig sagt! Men dere blir nok ikke kvitt meg ;) Som jeg akkurat kommenterte i ikm uke 18-gruppa, sÄ er nok det reelle gjennomsnittet pÄ lutealfasene mine 13 dager, med tr pÄ dag 14. Det betyr at ikm kanskje "egentlig" er imorra, og at det ikke er sÄ rart at det ikke har skjedd noe enda. Testene er jo ikke positive, sjÞl om jeg har kunnet skimte en strek nummer to (det er nok et slags "vannmerke" som man ser uansett) pÄ strimlene. Jeg tok for sikkerhets skyld en cb digital pÄ dag 11 som ble negativ. SÄ... jeg mÄ nok bare vente pÄ heksa.  

PĂ„ 4.5.2017 den 22.47, AkkMa skrev:

Har tanta kommet ennĂ„ ? 😁

Denne gangen var mensen min skikkelig rar.... blĂždde som vanlig fĂžrste dagen( jeg bruker Ă„ blĂž en del) neste dag blĂždde jeg en del frem til kanskje rundt kl 13-14 for sĂ„ Ă„ nesten stoppe opp....i gĂ„r Ă„ i dag er det sĂ„ Ă„ si ingenting đŸ€” Har alltid blĂždd masse 3 dager fĂžr det blir mindre etterhvert, er det normalt at tr forandrer seg sĂ„nn ? :) 

7 minutter siden, DesireG skrev:

Har tanta kommet ennĂ„ ? 😁

Neiiii... argh. Verken tante eller positive testes. PÞsa akkurat ut litt frustrasjon i uke 18-gruppa. :( I verste fall var el sÄ forskyvi at det er "hÄp"/"reell ikm" fÞrst pÄ fredag, og det er sÄÄÄ lenge til!! 

1 minutt siden, AkkMa skrev:

Neiiii... argh. Verken tante eller positive testes. PÞsa akkurat ut litt frustrasjon i uke 18-gruppa. :( I verste fall var el sÄ forskyvi at det er "hÄp"/"reell ikm" fÞrst pÄ fredag, og det er sÄÄÄ lenge til!! 

Hmmm... denne kroppen vĂ„r assĂ„, den finner pĂ„ sĂ„ mye rart ! Jeg syns vi satser pĂ„ at ikm er pĂ„ fredag Ă„ at tanta holder seg borte 😁

Annonse

6 minutter siden, DesireG skrev:

Denne gangen var mensen min skikkelig rar.... blĂždde som vanlig fĂžrste dagen( jeg bruker Ă„ blĂž en del) neste dag blĂždde jeg en del frem til kanskje rundt kl 13-14 for sĂ„ Ă„ nesten stoppe opp....i gĂ„r Ă„ i dag er det sĂ„ Ă„ si ingenting đŸ€” Har alltid blĂždd masse 3 dager fĂžr det blir mindre etterhvert, er det normalt at tr forandrer seg sĂ„nn ? :) 

Hm. Mystisk. Det kan jo hende at det likevel var en grunn til at du fikk utslag pÄ noen av testene? At det var en kjemisk, rett og slett? I hÞst hadde jeg en runde med svake streker som forsvant, og da var tanta veldig rar og kort, nesten som du beskriver. Det fÄr man jo aldri vite, men det hadde heller ikke noen videre betydning, for min del i alle fall :) Hehe, tenk heller at det var fint Ä bli fort ferdig ;)

Mens jeg i gang med maset mitt kan jeg jo slenge ut en spm til : har noen av dere erfaring med bidronning HONNING ? AltsÄ ren honning fra dronning bien ? Brukes det pÄ samme mÄte som disse "tablettene" ? :) 

1 minutt siden, AkkMa skrev:

Hm. Mystisk. Det kan jo hende at det likevel var en grunn til at du fikk utslag pÄ noen av testene? At det var en kjemisk, rett og slett? I hÞst hadde jeg en runde med svake streker som forsvant, og da var tanta veldig rar og kort, nesten som du beskriver. Det fÄr man jo aldri vite, men det hadde heller ikke noen videre betydning, for min del i alle fall :) Hehe, tenk heller at det var fint Ä bli fort ferdig ;)

Tanken har slĂ„tt meg :P men, som du sier kjekt Ă„ bli fort ferdig 😆

1 minutt siden, DesireG skrev:

Hmmm... denne kroppen vĂ„r assĂ„, den finner pĂ„ sĂ„ mye rart ! Jeg syns vi satser pĂ„ at ikm er pĂ„ fredag Ă„ at tanta holder seg borte 😁

Lite visste jeg om hvor merkelig og finurlig denne kroppen faktisk er, fÞr vi begynte Ä prÞve! :ler: Det hadde vÊrt veldig fint om tanta holder seg unna! HÄper bare at jeg klarer Ä unngÄ Ä bli helt koko i mellomtida..!

5 minutter siden, DesireG skrev:

Mens jeg i gang med maset mitt kan jeg jo slenge ut en spm til : har noen av dere erfaring med bidronning HONNING ? AltsÄ ren honning fra dronning bien ? Brukes det pÄ samme mÄte som disse "tablettene" ? :) 

Har ikke det, dessverre. Har bare prÞvd wild yam sÄvidt. Merka lite, men var heller ikke sÄÄÄ flink til Ä ta dem. Del gjerne om du finner ut noe mer om honningen :)

Akkurat nÄ, AkkMa skrev:

Har ikke det, dessverre. Har bare prÞvd wild yam sÄvidt. Merka lite, men var heller ikke sÄÄÄ flink til Ä ta dem. Del gjerne om du finner ut noe mer om honningen :)

Mannen min er i Tyrkia denne uka ( foreldrene hans bor der ) Ă„ alle disse tyrker damene sverger til denne honningen 🙈 SĂ„ jeg fĂ„r gjĂžre et forsĂžk denne pp Ă„ se om det hjelper eller ikke 😁

37 minutter siden, Aurora88 skrev:

Takk for det :) HĂ„per virkelig det klaffer snart. Begynner Ă„ bli ganske lei nĂ„, i 13 mĂ„ned 🙈 

Skulle jo skrive 13, ikke 14 🙈 Uansett sĂ„ krysser jeg fingrene for deg 😃

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...