Gå til innhold

Mai 2017 <3


Sofapute

Anbefalte innlegg

Da har jeg satt inn et perfekt lite stjerneskudd 😍💖💙 Det viste seg at 2 av de andre eggene hadde blitt befruktet likevel også, så kanskje er vi heldige og får noe på frys 😊 De skal dyrke dem frem til fredag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, KatjaBB skrev:

Helt i sjokk jeg 😳😍 Tørr ikke slippe jubelen løs helt ennå da - må teste litt mer fremover, fortsatt leeeeenge til testdato fra klinikken 🙄 

Den ser veldig positiv ut!!! ❤️❤️🤞🏻 Krysser fingrene for at streken om noen dager vises innenfor tidsfristen, inntil da synes jeg du skal kose deg med tanken om at du mest sannsynlig er gravid 🤰🏼💞 Gratulerer! Så gøy!! 🍾🥂 

2 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Tusen takk! 😃 Vi et på vei dit nå 🙈 Det ble bare 1 egg som ble befruktet hos oss, men vi håper det er gullegget 😍

Masse lykke til! ❤️🥚🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Da har jeg satt inn et perfekt lite stjerneskudd 😍💖💙 Det viste seg at 2 av de andre eggene hadde blitt befruktet likevel også, så kanskje er vi heldige og får noe på frys 😊 De skal dyrke dem frem til fredag 😊

Så ikke denne før jeg postet forrige! Gratulerer som ruger 💖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Da har jeg satt inn et perfekt lite stjerneskudd 😍💖💙 Det viste seg at 2 av de andre eggene hadde blitt befruktet likevel også, så kanskje er vi heldige og får noe på frys 😊 De skal dyrke dem frem til fredag 😊

Så bra!! ❤️ Gratulerer så mye som ruger!! ☺️ 

God ferie, håper du reiser bort til sol og varme - ikke mye å skryte av i Trondheim for tiden så! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J'espere skrev:

Den ser veldig positiv ut!!! ❤️❤️🤞🏻 Krysser fingrene for at streken om noen dager vises innenfor tidsfristen, inntil da synes jeg du skal kose deg med tanken om at du mest sannsynlig er gravid 🤰🏼💞 Gratulerer! Så gøy!! 🍾🥂 

Masse lykke til! ❤️🥚🙏🏻

Ja, de neste dagene blir avgjørende 🤞🏼 akkurat nå angrer jeg veldig på at jeg tisset på pinnen, så at den var negativ, kledde på meg og gikk ut av badet... Trodde streken skulle komme tvert.. så jeg aner egentlig ikke når den kom, bare at jeg oppdaget det 1,5 time senere ☠️ Typisk meg! 😆

Er det 5 min som er fristen? Blir stoppeklokke i morgen 😂

Men tusen takk for fine ord!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KatjaBB skrev:

Ja, de neste dagene blir avgjørende 🤞🏼 akkurat nå angrer jeg veldig på at jeg tisset på pinnen, så at den var negativ, kledde på meg og gikk ut av badet... Trodde streken skulle komme tvert.. så jeg aner egentlig ikke når den kom, bare at jeg oppdaget det 1,5 time senere ☠️ Typisk meg! 😆

Er det 5 min som er fristen? Blir stoppeklokke i morgen 😂

Men tusen takk for fine ord!! ❤️

HAhaha, var ikke lenge jeg klarte å vente nei 😂😂 

Hadde nedtelling på 3 minutter på mobilen, kom en svak men klart synlig strek innen den tidsfristen❤️ 

Åh, nå håper jeg bare det fortsetter slik fremover 🤞🏼🌱

IMG_4092.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, J'espere skrev:

Så ikke denne før jeg postet forrige! Gratulerer som ruger 💖 

Tusen takk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KatjaBB skrev:

HAhaha, var ikke lenge jeg klarte å vente nei 😂😂 

Hadde nedtelling på 3 minutter på mobilen, kom en svak men klart synlig strek innen den tidsfristen❤️ 

Åh, nå håper jeg bare det fortsetter slik fremover 🤞🏼🌱

IMG_4092.JPG

GRATULERER!! 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, KatjaBB skrev:

HAhaha, var ikke lenge jeg klarte å vente nei 😂😂 

Hadde nedtelling på 3 minutter på mobilen, kom en svak men klart synlig strek innen den tidsfristen❤️ 

Åh, nå håper jeg bare det fortsetter slik fremover 🤞🏼🌱

IMG_4092.JPG

Oiii!!! 😍😍😍 Gratulerer!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, KatjaBB skrev:

HAhaha, var ikke lenge jeg klarte å vente nei 😂😂 

Hadde nedtelling på 3 minutter på mobilen, kom en svak men klart synlig strek innen den tidsfristen❤️ 

Åh, nå håper jeg bare det fortsetter slik fremover 🤞🏼🌱

IMG_4092.JPG

Så gøy!!! Gratulerer igjen! 💖 Så stas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 i dag 🙏🏻❤️

Tok blodprøve på fredag og i går for å sjekke HCG stigning (litt hysterisk, I know - er vel sånn man blir etter mange forsøk 😬). På fredag var den 1200 og i går hadde den steget til 3300. Så det skal være helt i rute!

Nå går jeg bare og venter på mer symptomer. Har vært stinn i magen siden positiv test. De siste dagene har kondisen blitt merkbart dårligere. Og i går kjente jeg at brystvortene begynte å bli litt ømme.

Akkurat det med kondisen synes jeg er litt tidlig .. kjenner det igjen fra min første graviditet, men husker det som det var noe som kom senere. Nå må jeg hive etter pusten når jeg går opp en trapp 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere J'espere 😉 så kjekt at det får veien denne gang. 

Nå er jeg selv blitt ruger til en fin blastocyst 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulere J'espere 😉 så kjekt at det får veien denne gang. 

Nå er jeg selv blitt ruger til en fin blastocyst 😉

Tusen takk! Klarer ikke helt å tro ordentlig på det, men går jo fremover! ❤️

Gratulerer som ruger! Blir spennende - håper det går veien for deg også nå! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, J'espere skrev:

Tusen takk! Klarer ikke helt å tro ordentlig på det, men går jo fremover! ❤️

Gratulerer som ruger! Blir spennende - håper det går veien for deg også nå! 🤞🏻

Takk ja det går vel en stund før det går opp for oss når vi prøver hele tiden. Satser på denne spiren setter seg godt til rette inni livmora nå.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødning og svak test. Så jeg har nok hatt kjemisk... Utrolig kjipt. Opp og nedturer her. Føler meg helt tom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petra-prøvedokke skrev:

Takk ja det går vel en stund før det går opp for oss når vi prøver hele tiden. Satser på denne spiren setter seg godt til rette inni livmora nå.😉

Ja det krysser vi fingre og tær for!! :)

 

1 time siden, Sofapute skrev:

Blødning og svak test. Så jeg har nok hatt kjemisk... Utrolig kjipt. Opp og nedturer her. Føler meg helt tom. 

Å nei Sofapute, så utrolig trist! Føler med deg! Håper i det lengste at det er en ufarlig blødning og utvannet urin. .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, J'espere skrev:

Ja det krysser vi fingre og tær for!! :)

 

Å nei Sofapute, så utrolig trist! Føler med deg! Håper i det lengste at det er en ufarlig blødning og utvannet urin. .. 

Dessverre. Testet både morgen og holdt meg flere timer nå før siste test.

 Skimter såviiiiidt en strek. Men når en strek går fra tydelig til at det må jobbes for å se den, da er det over og ut :(

En erfaring rikere er jeg i det minste.

 

Lykke til videre dere andre!! ❤❤❤ heier på dere :)

DSC_2580.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulere J'espere 😉 så kjekt at det får veien denne gang. 

Nå er jeg selv blitt ruger til en fin blastocyst 😉

Gratulerer så mye som ruger!! ☺️ Krysser alt jeg har for deg 🤞🏼🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sofapute skrev:

Dessverre. Testet både morgen og holdt meg flere timer nå før siste test.

 Skimter såviiiiidt en strek. Men når en strek går fra tydelig til at det må jobbes for å se den, da er det over og ut :(

En erfaring rikere er jeg i det minste.

 

Lykke til videre dere andre!! ❤❤❤ heier på dere :)

DSC_2580.JPG

Ouff så trist!! 😢 Ord strekker ikke til - sender deg en stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sofapute skrev:

Dessverre. Testet både morgen og holdt meg flere timer nå før siste test.

 Skimter såviiiiidt en strek. Men når en strek går fra tydelig til at det må jobbes for å se den, da er det over og ut :(

En erfaring rikere er jeg i det minste.

Lykke til videre dere andre!! ❤❤❤ heier på dere :)

DSC_2580.JPG

Det er en erfaring du ikke fortjener å få 😢 skulle ønske det hadde gått veien for deg denne gangen! Å miste er veldig vondt uansett hvor langt man var på vei!

Skal ikke være irriterende overpositiv på dine vegne, men i det minste vet du jo at du kan bli gravid! 🤰🏼 Neste gang sitter den alle 40 ukene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, KatjaBB skrev:

Gratulerer så mye som ruger!! ☺️ Krysser alt jeg har for deg 🤞🏼🌱

Tusen takk 😉 blir spennende nå se hvordan det går. Føler brystene har vokst men husker ikke om det er pga tablettene eller progresteronen eller helt andre ting😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2017 den 4.40, KatjaBB skrev:

@vi_ønsker_flere_barn hvordan går det? Fikk dere noen på frys? 🤞🏼🤞🏼

Det går fint! 😃 Lutinus er et griseri uten like da 🙈 Vi fikk dessverre ingen på frys, men vi håper at stjerneskuddet jeg har i magen sitter 🤞

Hvordan går det med deg? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Det går fint! 😃 Lutinus er et griseri uten like da 🙈 Vi fikk dessverre ingen på frys, men vi håper at stjerneskuddet jeg har i magen sitter 🤞

Hvordan går det med deg? 😃

Haha, ja - nå voldsomt gris! 🙊 I starten svidde / klødde det og var skikkelig ubehagelig, nå merker jeg faktisk ingen ting, forutenom gris da 😂 Sykt glad for det! 

Ja, vi krysser alt for at den har gravd seg godt fast nå ❤️ 

Jo, går bra her... sterke positive tester, skal ta kontakt med klinikken på onsdag (offisiell testdag) da blir det kanskje litt mer "ekte" og virkelig... ☺️ Nesten så jeg ikke helt tror på det ennå... 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, KatjaBB skrev:

Haha, ja - nå voldsomt gris! 🙊 I starten svidde / klødde det og var skikkelig ubehagelig, nå merker jeg faktisk ingen ting, forutenom gris da 😂 Sykt glad for det! 

Ja, vi krysser alt for at den har gravd seg godt fast nå ❤️ 

Jo, går bra her... sterke positive tester, skal ta kontakt med klinikken på onsdag (offisiell testdag) da blir det kanskje litt mer "ekte" og virkelig... ☺️ Nesten så jeg ikke helt tror på det ennå... 😆

Det er så gøy at det har klaffet for dere, altså! 😃😃 Håper vi kan slå følge sammen utover høsten og vinteren 🙈 Jeg har absolutt ingen symptomer, men det er kanskje litt tidlig? 7/8 dpo i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...