Gå til innhold

Mai 2017 <3


Sofapute

Anbefalte innlegg

1 time siden, J'espere skrev:

Så trist Sofapute! ☹️ Håper det går bra med deg!

Det er mulig å sette inn fryseegg i naturlig syklus uten hormontilskudd, det har jeg gjort denne runden. Du kan jo høre om de synes det er aktuelt for deg! I naturlig syklus styres timingen for innsett etter eggløsningen din, og hvis ikke klinikken setter inn egg i helga risikerer du at forsøket blir avbrutt dersom eggløsning kommer på "feil" dag. Det er egentlig eneste ulempen, ellers er det helt nydelig!

Går bra her! Er 5+0 uker i dag 👍🏻

Så godt å høre ❤❤👏

Slapp du unna progesteron etter innsett også?

Det går OK med meg :) grått litt, men nå går det bedre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Sofapute skrev:

Så godt å høre ❤❤👏

Slapp du unna progesteron etter innsett også?

Det går OK med meg :) grått litt, men nå går det bedre ❤

Så bra! Neste gang sitter det ❤️

Ja ingen Progesteron støtte 👍🏻

Eneste er fem dager med hormoner syklusdag 3-7 for å sikre eggløsning, men ingen bivirkninger av det ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Da er egguttaket overstått 😊 Det ble 6 egg 😊 Håper det holder 🙈

Gratulerer! Uttak på en søndag? 😮 Blir det evt innsett på tirsdag da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 21.37, J'espere skrev:

Hvordan går det med dere som ruger? 💖

Jo, er på rugedag 4 og dagene går de 😀 Mye bedre periode for meg dette enn tiden mellom uttak og innsett... 👌🏼 

Var skikkelig dust og tok en test nå nettopp.. selvfølgelig negativ! Men selv med blasto er vel det litt for tidlig ja?! 🙄 Men kjente jeg ble skuffet ja...  

Hvordah går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 8 DPO og til 13dpo (i dag). De to nederste er fra kl 16 og fra nå nettopp. 

 

Mistenker at fargestoffet sklir ut. Hva tror dere?? Testene er tatt fra samme pakke.

DSC_2532.JPG

Endret av Sofapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sofapute skrev:

Fra 8 DPO og til 13dpo (i dag). De to nederste er fra kl 16 og fra nå nettopp. 

 

Mistenker at fargestoffet sklir ut. Hva tror dere?? Testene er tatt fra samme pakke.

DSC_2532.JPG

Altså, nå har jeg aldri sett en positiv graviditetstest in real life, MEN i følge tidligere Internett bilder av positive tester vil jeg virkelig påstå at jeg ser en svak strek nest nederst og en svak men mye tydeligere strek nederst!!! 😀😀😀😀

 

🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke håpe på noe! Jeg har jo gitt opp! 😱 virker som det er noe feil med de to nederste, fordi det er mye mer fargestoff enn noen av de andre jeg har tatt. At det rett og slett har sklidd ut 🤔 skal holde meg fra å tisse noen timer å sjekke igjen 😂 alle gode ting er 3.

Har en digital jeg kan svi av i morgentidlig hvis jeg får slike streker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sofapute skrev:

Tør ikke håpe på noe! Jeg har jo gitt opp! 😱 virker som det er noe feil med de to nederste, fordi det er mye mer fargestoff enn noen av de andre jeg har tatt. At det rett og slett har sklidd ut 🤔 skal holde meg fra å tisse noen timer å sjekke igjen 😂 alle gode ting er 3.

Har en digital jeg kan svi av i morgentidlig hvis jeg får slike streker da

Håper virkelig at det ikke er tilfellet! 🤞🏼

Jeg krysser alt jeg har for deg og ønsker deg masse lykke til!!! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J'espere skrev:

Gratulerer! Uttak på en søndag? 😮 Blir det evt innsett på tirsdag da eller?

Ja, vi går privat, og der er de ikke nøye på helg eller helligdager 😊 Spiren i Trondheim er helt fantastiske 😍 Innsett i morgen ettermiddag 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Sofapute skrev:

14 dpo i dag! :skya:

DSC_2554.JPG

Gratulerer!!!! 🍾🥂 så gøy!! Og de testene fra i går er klart positive! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J'espere skrev:

Gratulerer!!!! 🍾🥂 så gøy!! Og de testene fra i går er klart positive! 

Tuuusen takk du!! 😍😘❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sofapute skrev:

14 dpo i dag! :skya:

DSC_2554.JPG

HURRA!!!! 🎉😍

Gratulerer så utrolig mye!! Så glad på dine vegne (og litt misunnelig 😎) negative tester her men håper det bare er litt for tidlig, fortsatt bare 10 dpo her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, KatjaBB skrev:

HURRA!!!! 🎉😍

Gratulerer så utrolig mye!! Så glad på dine vegne (og litt misunnelig 😎) negative tester her men håper det bare er litt for tidlig, fortsatt bare 10 dpo her... 

10 dpo er altfor tidlig til å trekke noen konklusjon. Jeg har fortsatt troa 🤞🏻☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, J'espere skrev:

10 dpo er altfor tidlig til å trekke noen konklusjon. Jeg har fortsatt troa 🤞🏻☀️

Men du - etter jeg tok testen og så at den var negativ gikk jeg bare på stua igjen.. pottesur... var på do nå nettopp igjen, 1.5 time senere og jeg ser en strek??!?? 😳  Er det bare meg eller ser du den du og? 😆

Har aldri før hatt en sånn ekstra strek på testen, verken med en gang eller flere timer etterpå, og jeg har testet mange ganger... (prøvde i flere år før vi fant ut at mannen er steril)  

Hva skjer? Kan det dukke opp en strek der fordi testen tørker ut? *HYL* 😎

IMG_4091.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo positiv, KatjaBB!!! 😍😍😍 Kjør på med en digital i morgen tidlig for å være 100% sikker!! 😍 Jeg sier forsiktig gratulerer! 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Den er jo positiv, KatjaBB!!! 😍😍😍 Kjør på med en digital i morgen tidlig for å være 100% sikker!! 😍 Jeg sier forsiktig gratulerer! 😍😍

Helt i sjokk jeg 😳😍 Tørr ikke slippe jubelen løs helt ennå da - må teste litt mer fremover, fortsatt leeeeenge til testdato fra klinikken 🙄 

Masse lykke til på innsett idag!! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KatjaBB skrev:

HURRA!!!! 🎉😍

Gratulerer så utrolig mye!! Så glad på dine vegne (og litt misunnelig 😎) negative tester her men håper det bare er litt for tidlig, fortsatt bare 10 dpo her... 

Jeg testet negativ 10,11 og 12 dpo. Var OVERBEVIST at det ikke hadde klaffa!!! Kun positiv test på kvelden 13 dpo. 

Svidde til og med av en digital 12 dpo - negativ :P

Jaja, du ser hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, KatjaBB skrev:

Helt i sjokk jeg 😳😍 Tørr ikke slippe jubelen løs helt ennå da - må teste litt mer fremover, fortsatt leeeeenge til testdato fra klinikken 🙄 

Masse lykke til på innsett idag!! ❤️❤️

Tusen takk! 😃 Vi et på vei dit nå 🙈 Det ble bare 1 egg som ble befruktet hos oss, men vi håper det er gullegget 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...