Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #51 Skrevet 19. april 2017 I hovedinnlegget skriver du som om dette dreier seg om minst en uke i flotte omgivelser. Men så kommer det frem at det er for to dager. Da synes jeg prisen er i overkant. Og ja, de er deres nærmeste - men det gjør det jo umulig for dem å takke nei! Høres ut som et flott bryllup, men det blir dumt å legge det opp slik da det ikke gir gjestene mye valg. Det er selvfølgelig kun godt ment fra deres side og høres ut som en flottnegativ opplevelse for dere- men det kaaan være noen synes dere setter de i en vanskelig situasjon. Eller ikke. Dere kjenner de best 😊 Anonymkode: 03546...c43
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #52 Skrevet 19. april 2017 5 minutter siden, Blomstogbier skrev: Jeg synes det er dritfrekt. Men!! om dere skal forvente det, skriv med TYDELIGE BOKSTAVER at dere ikke forventer bryllupsgave !! Nå synes heldigvis de i familien vår at det var veldig hyggelig! Det har strømmet inn med meldinger både i går og i dag, og de virker tilsynelatende mer ivrige enn hva vi er. Så det virker ikke som om de synes det var frekt, men derimot like hyggelig som vi synes det er, å tilbringe tid med nærmeste familie. HI Anonymkode: 2c6b6...f4e
Blomstogbier Skrevet 19. april 2017 #53 Skrevet 19. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå synes heldigvis de i familien vår at det var veldig hyggelig! Det har strømmet inn med meldinger både i går og i dag, og de virker tilsynelatende mer ivrige enn hva vi er. Så det virker ikke som om de synes det var frekt, men derimot like hyggelig som vi synes det er, å tilbringe tid med nærmeste familie. HI Anonymkode: 2c6b6...f4e Og så skal dere få gaver til tusenvis av kroner oppå det hele. "Se så viktige vi er, betal oss for å gifte oss". Reine gaveinnsamlinga på finn.no, det!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #54 Skrevet 19. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: I hovedinnlegget skriver du som om dette dreier seg om minst en uke i flotte omgivelser. Men så kommer det frem at det er for to dager. Da synes jeg prisen er i overkant. Og ja, de er deres nærmeste - men det gjør det jo umulig for dem å takke nei! Høres ut som et flott bryllup, men det blir dumt å legge det opp slik da det ikke gir gjestene mye valg. Det er selvfølgelig kun godt ment fra deres side og høres ut som en flottnegativ opplevelse for dere- men det kaaan være noen synes dere setter de i en vanskelig situasjon. Eller ikke. Dere kjenner de best 😊 Anonymkode: 03546...c43 Gjestene kan velge om de vil komme på onsdag, torsdag eller fredag. Flybillettene koster det samme. Ja, de tok det heldigvis godt i mot, og det var full jubel og glede! Så da satser vi på det. Både mannen min og broren reiser på møter i utlandet for både en dag og en ettermiddag, ungene er vant til å fly mye, så det er ikke Ruth og Arne fra indre Arna vi har bedt med på tur😄 T Anonymkode: 2c6b6...f4e
MTF Skrevet 19. april 2017 #55 Skrevet 19. april 2017 Jeg syns det høres helt strålende ut, ikke frekt på noen som helst måte. Så lenge dere planlegger dette i god tid og litt sammen med de dere ønsker skal være med (nærmeste familie + forlovere skjønte jeg?) så kan jo dette bli en fantastisk opplevelse. Vi valgte å gjøre det litt på samme måte da vi giftet oss. Vi tok det imidlertid litt lengre, og giftet oss i USA og dro samtidig på ferie i 2 uker sammen med nærmeste familie. Min manns bror var hans forlover og min søster var min. Vi var til sammen 17 personer på ferie og i bryllup. Vi leide to store hus + bodde noe på hotell. Gjestene betalte alt av reise og opphold selv. Dette er 8 år siden nå, og de snakker fremdeles om det som den beste ferien de har hatt. Vi brukte halvannet år på å planlegge og ble enige med familien om tidspunkt for ferien. Bestilling av reise og hus ble gjort i fellesskap og vi la opp ferien sammen. Det eneste vi gjorde selv var å planlegge selve bryllupsdagen. jeg skjønner godt de som ikke ønsker å bruke ferie og penger for å reise bort for å feire mer perifer familie eller venner, men når det er nærmeste familie, og man har råd til det, har jeg vanskeligere med å forstå hvorfor man ikke ønsker å være med.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #56 Skrevet 19. april 2017 2 minutter siden, Blomstogbier skrev: Og så skal dere få gaver til tusenvis av kroner oppå det hele. "Se så viktige vi er, betal oss for å gifte oss". Reine gaveinnsamlinga på finn.no, det! Du fremstiller det som om vi er selvopptatte materialister, det er så langt du kan komme fra sannheten. Ingen har nevnt noe om gaver eller flerfoldige tusener. Vi ønsker en langhelg med aller nærmeste familie! Vi skal betale godt over 200.000kr for utflukter, opphold, kokker hver dag, og for at vi alle skal få en minnerik helg sammen. Dette er snakk om nærmeste familie, som heldigvis ønsker å delta i sin sønn og datters bryllup. Foreldrene våre er pensjonister og elsker å reise, og for dem er det stort at barna deres skal gifte seg, ikke pes! Anonymkode: 2c6b6...f4e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #57 Skrevet 19. april 2017 5 minutter siden, MTF skrev: Jeg syns det høres helt strålende ut, ikke frekt på noen som helst måte. Så lenge dere planlegger dette i god tid og litt sammen med de dere ønsker skal være med (nærmeste familie + forlovere skjønte jeg?) så kan jo dette bli en fantastisk opplevelse. Vi valgte å gjøre det litt på samme måte da vi giftet oss. Vi tok det imidlertid litt lengre, og giftet oss i USA og dro samtidig på ferie i 2 uker sammen med nærmeste familie. Min manns bror var hans forlover og min søster var min. Vi var til sammen 17 personer på ferie og i bryllup. Vi leide to store hus + bodde noe på hotell. Gjestene betalte alt av reise og opphold selv. Dette er 8 år siden nå, og de snakker fremdeles om det som den beste ferien de har hatt. Vi brukte halvannet år på å planlegge og ble enige med familien om tidspunkt for ferien. Bestilling av reise og hus ble gjort i fellesskap og vi la opp ferien sammen. Det eneste vi gjorde selv var å planlegge selve bryllupsdagen. jeg skjønner godt de som ikke ønsker å bruke ferie og penger for å reise bort for å feire mer perifer familie eller venner, men når det er nærmeste familie, og man har råd til det, har jeg vanskeligere med å forstå hvorfor man ikke ønsker å være med. Det hørtes herlig ut MTF:) Drømmebryllup❤ Hadde elsket å være med på noe sånt:) HI Anonymkode: 2c6b6...f4e
MTF Skrevet 19. april 2017 #58 Skrevet 19. april 2017 8 minutter siden, MTF skrev: Jeg syns det høres helt strålende ut, ikke frekt på noen som helst måte. Så lenge dere planlegger dette i god tid og litt sammen med de dere ønsker skal være med (nærmeste familie + forlovere skjønte jeg?) så kan jo dette bli en fantastisk opplevelse. Vi valgte å gjøre det litt på samme måte da vi giftet oss. Vi tok det imidlertid litt lengre, og giftet oss i USA og dro samtidig på ferie i 2 uker sammen med nærmeste familie. Min manns bror var hans forlover og min søster var min. Vi var til sammen 17 personer på ferie og i bryllup. Vi leide to store hus + bodde noe på hotell. Gjestene betalte alt av reise og opphold selv. Dette er 8 år siden nå, og de snakker fremdeles om det som den beste ferien de har hatt. Vi brukte halvannet år på å planlegge og ble enige med familien om tidspunkt for ferien. Bestilling av reise og hus ble gjort i fellesskap og vi la opp ferien sammen. Det eneste vi gjorde selv var å planlegge selve bryllupsdagen. jeg skjønner godt de som ikke ønsker å bruke ferie og penger for å reise bort for å feire mer perifer familie eller venner, men når det er nærmeste familie, og man har råd til det, har jeg vanskeligere med å forstå hvorfor man ikke ønsker å være med. Rettelse; dro på ferie i 3 uker, ikke 2 ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #59 Skrevet 19. april 2017 Selv får jeg mark av folk som forventer at gjester skal både ta fri fra jobb og betale i dyre dommer for at de skal få gjennomført drømmebryllupet sitt. Var i et bryllup i Spania som kostet oss 15 000 i flybillett og leiebil for to fulle dager, penger vi veldig gjerne skulle brukt på noe annet. Spesielt surt var det når brudeparet hadde betalt over 300 000 for bryllupet. Har du så mye penger å gifte deg for så sponser du også reisa til gjestene, eventuelt roer ned på noen andre kostnader (her brukte de penger som om man skulle tro de var kongelige). Noen synes sikkert det er supert og har råd til deg, men forventer man at gjestene må betale så mye selv så må man godta å få et nei. Anonymkode: e1eb3...a3c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #60 Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Selv får jeg mark av folk som forventer at gjester skal både ta fri fra jobb og betale i dyre dommer for at de skal få gjennomført drømmebryllupet sitt. Var i et bryllup i Spania som kostet oss 15 000 i flybillett og leiebil for to fulle dager, penger vi veldig gjerne skulle brukt på noe annet. Spesielt surt var det når brudeparet hadde betalt over 300 000 for bryllupet. Har du så mye penger å gifte deg for så sponser du også reisa til gjestene, eventuelt roer ned på noen andre kostnader (her brukte de penger som om man skulle tro de var kongelige). Noen synes sikkert det er supert og har råd til deg, men forventer man at gjestene må betale så mye selv så må man godta å få et nei. Anonymkode: e1eb3...a3c Det høres ikke ut som om du hadde noen positiv opplevelse med bryllupet du var i. Vi har bestilt vingårdlunsj til gjestene, båttur, egen mesterkokk frokost, lunsj og middag. Alt gratis også drikke! På eiendommen får gjestene bo i egne steinhus omringet av oliventrær, basseng, tennisbane og tilgang til sykler og ved havet. Vi har allerede kuttet ut fotograf og andre ting, så eneste vi håpet de kunne betale var flybilletten sin. For forloverne er dette også betalt! Broren til mannen giftet seg i utlandet, da betalte vi opphold og alt selv. Dette er jo ikke utelukkende for oss, men for å slå to fluer i en smekk... vi gifter oss, spiser god mat og har lett og ledig stemning, og to hele dager til vi kan kose oss på. Sikker på at du skulle kost deg på tur med oss:) HI Anonymkode: 2c6b6...f4e
Evablaum Skrevet 19. april 2017 #61 Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det høres ikke ut som om du hadde noen positiv opplevelse med bryllupet du var i. Vi har bestilt vingårdlunsj til gjestene, båttur, egen mesterkokk frokost, lunsj og middag. Alt gratis også drikke! På eiendommen får gjestene bo i egne steinhus omringet av oliventrær, basseng, tennisbane og tilgang til sykler og ved havet. Vi har allerede kuttet ut fotograf og andre ting, så eneste vi håpet de kunne betale var flybilletten sin. For forloverne er dette også betalt! Broren til mannen giftet seg i utlandet, da betalte vi opphold og alt selv. Dette er jo ikke utelukkende for oss, men for å slå to fluer i en smekk... vi gifter oss, spiser god mat og har lett og ledig stemning, og to hele dager til vi kan kose oss på. Sikker på at du skulle kost deg på tur med oss:) HI Anonymkode: 2c6b6...f4e Wow!! 2 dager! Fantastisk!
Evablaum Skrevet 19. april 2017 #62 Skrevet 19. april 2017 Også er det litt spesielt at du spør om dette er frekt, når enkelte bekrefter at dette er frekt, så snur du helt på flisa. Da er det plutselig en fantastisk tur som alle bør være takknemlig for at dere arrangerer. Ja, du mener at til og med en ukjent på dette forumet ville kost seg på ferie med dere.. Utrolig festlig.
Nyttårs barn Skrevet 19. april 2017 #63 Skrevet 19. april 2017 Jeg synes det høres veldig koselig ut HI- ikke hør på grinebiterne her inne. Når det er for nærmeste familien slik, blir det jo en felles opplevelse som dere kan glede dere over for resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #64 Skrevet 19. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det høres ikke ut som om du hadde noen positiv opplevelse med bryllupet du var i. Vi har bestilt vingårdlunsj til gjestene, båttur, egen mesterkokk frokost, lunsj og middag. Alt gratis også drikke! På eiendommen får gjestene bo i egne steinhus omringet av oliventrær, basseng, tennisbane og tilgang til sykler og ved havet. Vi har allerede kuttet ut fotograf og andre ting, så eneste vi håpet de kunne betale var flybilletten sin. For forloverne er dette også betalt! Broren til mannen giftet seg i utlandet, da betalte vi opphold og alt selv. Dette er jo ikke utelukkende for oss, men for å slå to fluer i en smekk... vi gifter oss, spiser god mat og har lett og ledig stemning, og to hele dager til vi kan kose oss på. Sikker på at du skulle kost deg på tur med oss:) HI Anonymkode: 2c6b6...f4e Bryllupet var fint det, var ikke det som var problemet. Problemet var altså at det gjorde et stort innhugg i økonomien vår, 15 000 er kanskje lite for noen, men for vår del gikk det på bekostning av andre ting vi heller ønsket og burde bruke penger på. Som ferietur MED barna... Det er en hel masse turer jeg garantert hadde kost meg på, men som for veldig mange andre så setter økonomien begrensninger. At man hadde kost seg er liksom ikke noe argument, da hadde vi vært Luksusfellen-kandidater for lengst. For øvrig er det litt snodig når du ber om tilbakemeldinger men går helt i vranglås når du får svar som ikke passer inn i slik du ønsker det skal være. Forresten, hvis du hadde rikka litt på mesterkokk og steingjerder og boforhold for øvrig så kunne du sikkert fått et like hyggelig bryllup, og samtidig betalt reisen for gjestene dine. Er kanskje annerledes for folk som har veldig god råd, men jeg ville foretrukket litt mer edruelige forhold om det innebar at jeg ikke måtte betale noe for å gå i bryllup. Har vært i bryllup som har kosta en tiendedel av deres og hatt det helt topp 😊 Anonymkode: e1eb3...a3c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #65 Skrevet 19. april 2017 Uff, det er mange suringer med en veldig rar, negativ og nærmest aggressiv måte å se verden på her inne. Jeg synes dere er veldig generøse jeg, har aldri hørt om bryllup der gjestene blir påspandert både overnatting, mat og opplevelser. Dette blir jo sikkert mye billigere for gjestene deres, enn det mange som skal i bryllup innen Norges grenser må betale. Da må man jo betale hotell og alt selv, dersom man ikke kan overnatte privat. Forhold deg til det familien din sier du HI, deres reaksjoner høres mye mer normale ut enn de sure oppstøtene her inne. Anonymkode: abc9a...2dc
sotosmor Skrevet 19. april 2017 #66 Skrevet 19. april 2017 Vi hadde reist i bryllupet, hvis en tenåring fikk være med. Jeg hadde kun reist sammen med henne. Må innrømme at jeg er forelsket i Italia.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #67 Skrevet 19. april 2017 Herregud da folkens!! Sist jeg var i bryllup, er noen år siden riktig nok men likevel, det var ekte nordnorsk bryllup - fest på samfunnshuset med hjemmelaget mat og drikke (jepp, vi snakker hjemmebrent! ) . Ikke akkurat noen luksus over dette.. Vi er en familie på fire som måtte ha flybilletter, overnatting og barnepass til barna på kvelden. For å få reisen til å gå sammen måtte vi jammen ta fri både fredag og mandag også. Bryllupet var i oktober, så ikke akkurat en mnd vi normalt ville tatt feriedag.. Kan love at det kostet MYE mer enn 2.200 pr pers å reise i det bryllupet - i norge!! (Gave kjøpte vi og..) Vi kunne selvsagt valgt å bli hjemme, men ærlig talt da, er det ikke verdt å bruke litt tid og penger på de man er glad i?? Jeg strekker meg i allefall langt for både familie og venner! Anonymkode: df4ac...fc2
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #68 Skrevet 19. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Bryllupet var fint det, var ikke det som var problemet. Problemet var altså at det gjorde et stort innhugg i økonomien vår, 15 000 er kanskje lite for noen, men for vår del gikk det på bekostning av andre ting vi heller ønsket og burde bruke penger på. Som ferietur MED barna... Det er en hel masse turer jeg garantert hadde kost meg på, men som for veldig mange andre så setter økonomien begrensninger. At man hadde kost seg er liksom ikke noe argument, da hadde vi vært Luksusfellen-kandidater for lengst. For øvrig er det litt snodig når du ber om tilbakemeldinger men går helt i vranglås når du får svar som ikke passer inn i slik du ønsker det skal være. Forresten, hvis du hadde rikka litt på mesterkokk og steingjerder og boforhold for øvrig så kunne du sikkert fått et like hyggelig bryllup, og samtidig betalt reisen for gjestene dine. Er kanskje annerledes for folk som har veldig god råd, men jeg ville foretrukket litt mer edruelige forhold om det innebar at jeg ikke måtte betale noe for å gå i bryllup. Har vært i bryllup som har kosta en tiendedel av deres og hatt det helt topp 😊 Anonymkode: e1eb3...a3c Dere kunne ikke si at dere ikke kunne komme da? Er jo lov det... Anonymkode: 68701...ea9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #69 Skrevet 19. april 2017 Skjønner ikke hva folk klager på... Er alle vant til bryllup i nabohuset eller? De tre siste bryllupene jeg var i var i Stavanger, Ålesund og et på Nordkapp. Tror jeg betalte mer enn 2200 for flybilletter til samtlige, og betalte opphold selv. Det koster selvsagt å reise i bryllup, men om man ikke ønsker å prioritere det (ved å feks kombinere med årets ferie) så får man heller takke nei. Anonymkode: 09a98...a1c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #70 Skrevet 19. april 2017 For oss hadde det blitt 11000 kr og det synes jeg er sinsykt mye. Da hadde vi ikke fått noen annen ferie. Kanskje jeg hadde reist alene uten mann og barn. Men utrolig kjipt og måtte gjøre det. Anonymkode: 34d87...add
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #71 Skrevet 19. april 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere kunne ikke si at dere ikke kunne komme da? Er jo lov det... Anonymkode: 68701...ea9 Kunne jo ha gjort det, men hadde dessverre ikke guts... var for nære slektninger. Uansett var det rart å se hvordan de svidde av flertalls titusener på TULL (du vil ikke tro hvor pompøst det bryllupet der var..), som de faktisk heller burde brukt på reisekostnader for gjestene (og jeg vet jeg ikke var den eneste gjesten som tenkte nettopp det for eksempel under noe av "underholdningen" som sikkert kosta mer enn en gjennomsnittlig månedslønn). Er heldigvis invitert i to bryllup denne sommeren som ikke kommer til å koste oss ei krone utover gaven (og nei, det skal ikke holdes på det lokale bygdahuset, det er mange gråsoner mellom pompøse, svinedyre bryllup og karskfester på bygdahuset - heldigvis). Det tror jeg blir helt knall! 😊 Anonymkode: e1eb3...a3c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #72 Skrevet 19. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: For oss hadde det blitt 11000 kr og det synes jeg er sinsykt mye. Da hadde vi ikke fått noen annen ferie. Kanskje jeg hadde reist alene uten mann og barn. Men utrolig kjipt og måtte gjøre det. Anonymkode: 34d87...add Hun sier jo at de som må betale mest, må ut med 6000. Det må en fort ut med for en familie på innenlandsreiser også. Anonymkode: ec71d...2f8
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #73 Skrevet 19. april 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hva folk klager på... Er alle vant til bryllup i nabohuset eller? De tre siste bryllupene jeg var i var i Stavanger, Ålesund og et på Nordkapp. Tror jeg betalte mer enn 2200 for flybilletter til samtlige, og betalte opphold selv. Det koster selvsagt å reise i bryllup, men om man ikke ønsker å prioritere det (ved å feks kombinere med årets ferie) så får man heller takke nei. Anonymkode: 09a98...a1c Finnes det ikke noen mellomting mellom fest med hjemmebrent i nabohuset og dyrt bryllup i Toscana i din verden? For øvrig synes jeg det er stor forskjell på å betale for å komme i et bryllup fordi brudeparet bor i en annen del av landet og betale i dyre dommer for at brudeparet skal få gjennomføre drømmebryllupet sitt i utlandet uten at de har råd til å betale for gjestenes kostnader. Folk for arrangere de bryllupene de vil, men de kan jaggu ikke bli sure om ikke alle gjestene har evne eller vilje til å komme. LITT forståelse får man ha for andres økonomi og prioriteringer. Anonymkode: e1eb3...a3c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #74 Skrevet 19. april 2017 Jeg syns det høres fornuftig ut.. Vi var i et bryllup i geiranger for noen år tilbake. Vi var der fredag til søndag. betalte da 5100 for overnatting i 2 netter. pluss 5 timer kjøring hver vei. Brukte da en del på drivstoff begge veier. De hadde felles middag for alle fredagen, noe som ikke var inkl i prisen for helgen. så da var det 2x475 kr den kvelden. Frokost var jo med i prisen begge dagene. men pga mange timer mellom frokost og middag på bryllupsdagen så måtte vi også kjøpe oss lunsj. Det var en nydelig 3 retters i bryllupet, men desverre så var alle portioner ekstremt små, så ingen ble mette.. så en gjeng gikk sammen og bestilte nattmat. ( bruden og brudgommen hadde bestilt nattmat til alle sammen, men det var da koldtbord og veldig lite av det). men alt i alt så husker jeg ar vi brukte over 10 000 kr den helgen. Jeg var forlover så kunne ikke akkurat si nei eller. Men det ble som en miniferie for min mann og meg. I forkant hadde vi jo kjøpt dress til mannen og forloverkjole til meg, Bryllupsgave, og en forlovergave hun fikk kvelden før. Men selv om det ble en ekstremt dyr helg for oss ( kan ikke si vi har verdens beste inntekt, men har så vi klarer oss). Vi hadde en nydelig helg i et nydelig bryllup som vi aldri kommer til å glemme.. Så hadde vi blitt invitert i et bryllup hvor vi kun hadde måtte betalt flyreisen så hadde vi med glede reist. Du får en reise, tid med familie, opplevelsen av å være i et nydelig land og et bryllup.. Kanskje greit å ha litt mer enn 2 dager hvis man skal reke å rykle til landsbyen og plukke oliven.. Men 3-4 dager hadde vært herlig.. Men er det ikke påtide å sende invitasjoner snart? trodde det var normalt å gjerne sende ut 9-12 mnd før. For nå har vel de fleste allerede bestemt hva de skal i sommer, så kanskje greit å vite at de da må legge av noen feriedager og litt penger? På invitasjonen vi fikk så stod det på baksiden av invitasjonen div overnattingsmuligheter i geiranger, samt ca pris og tlf nr til de forskjellige stedene.. masse lykke til med bryllupet. Anonymkode: 20a11...16d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #75 Skrevet 19. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Finnes det ikke noen mellomting mellom fest med hjemmebrent i nabohuset og dyrt bryllup i Toscana i din verden? For øvrig synes jeg det er stor forskjell på å betale for å komme i et bryllup fordi brudeparet bor i en annen del av landet og betale i dyre dommer for at brudeparet skal få gjennomføre drømmebryllupet sitt i utlandet uten at de har råd til å betale for gjestenes kostnader. Folk for arrangere de bryllupene de vil, men de kan jaggu ikke bli sure om ikke alle gjestene har evne eller vilje til å komme. LITT forståelse får man ha for andres økonomi og prioriteringer. Anonymkode: e1eb3...a3c Poenget mitt var at det ofte koster det samme, om ikke mer. Virker som mange bare er i mot det fordi det er "råflott" og utlandet "betale i dyre dommer for at brudeparet skal få gjennomføre drømmebryllupet sitt i utlandet" skrev du vel.... Det er ikke akkurat dyre dommer det er snakk om, i alle fall ikke sammenlignet med flybilletter innad i Norge. Her har til og med brudeparet sørget for overnatting, noe som ikke er så vanlig om man reiser innad i Norge. Men selvfølgelig kan folk si nei. Det er jo ikke hvert år man kan bruke så mye på et bryllup/en tur/ferie...men at dette er spesielt råflott, sammenlignet med "vanlige" bryllup i Norge, det synes jeg ikke. Anonymkode: 09a98...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå