koro51 Skrevet 8. april 2017 #51 Skrevet 8. april 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor du putter pengene dine er ikke blant de emner jeg syns man trenger å kjenne til for å være en ansvarlig samfunnsborger. Anonymkode: f8180...eda Aha, så bra, men da trenger jo ikke jeg å bruke penger på din sak ihvertfall! Takker, har andre prosjekt!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #52 Skrevet 8. april 2017 29 minutter siden, koro51 skrev: Aha, så bra, men da trenger jo ikke jeg å bruke penger på din sak ihvertfall! Takker, har andre prosjekt! Nei, jeg trenger ikke pengene dine. Jeg registrerer at du flagger dem i flere tråder, men merkelig nok fins der folk som lar seg styre av andre målsetninger... Anonymkode: f8180...eda
koro51 Skrevet 8. april 2017 #53 Skrevet 8. april 2017 Veldig bra! er det mulig å skru av varsler for ytterligere melidinger? Nå prøver jeg for siste gang!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #54 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, koro51 skrev: Veldig bra! er det mulig å skru av varsler for ytterligere melidinger? Nå prøver jeg for siste gang! Ingen tvinger deg til å være på et forum, vet du. Ingen tvinger deg til å skrive tråder eller svare i tråder. Men du bestemmer bare over deg selv, pleier jeg å si til ungene - så du kan ikke nekte andre å svare deg... Anonymkode: f8180...eda
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #55 Skrevet 10. april 2017 Nå er det vel bare et terror angrep som er utført der disse enslige mindreårige flyktningene har spilt en stor rolle og det var i Køln og tilsvarende. De ble nok ikke rekruttert med lovnad om penger? De var vel heller en oppfordring til meningsfeller om å gå å ta for seg av disse løsaktige vestlige jentene. Det et nok ikke behandlingen i mottak for asylsøkere som er årsaken. Nice og London hadde jo tross alt vært her mer eller mindre hele livet? Samme med Paris, og med Orlando? Anonymkode: 14695...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå