Gå til innhold

Nesten tatt på senga

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ihvertfal likke være redd karma. Det mangler du helt. 

Anonymkode: 66b83...055

Mangler jeg karma? Vær snill å opplys meg, for denne skjønte jeg faktisk ikke!

Anonymkode: a186b...906

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mangler jeg karma? Vær snill å opplys meg, for denne skjønte jeg faktisk ikke!

Dersom det gir deg karma at det er slutt mellom meg og ham, så har du masse karma nå. Fornøyd?

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dersom det gir deg karma at det er slutt mellom meg og ham, så har du masse karma nå. Fornøyd?

Du vet tydeligvis ikke hva karma er😂😂

Anonymkode: b187c...b15

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva tror du karma er?

Anonymkode: 6ba41...dda

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner da flere som har hatt forhold og hvor skilsmissen var et faktum. Jeg har aldri sett at noen har kalt henne for dette med: Du er ikke verdt møkken under skoa mine og uttalelser som håper du blir bitt i rompa. Hva om dere heller skriver noen linjer til ham så kan jeg lese opp for ham? Jeg har selv sagt når jeg har sett slike tilfeller at hvorfor bli så sint på Henriette som er singel? Ser det overalt at mannen går klar mens den andre kvinnen er den som får skylda. Er vel ikke helt riktig det? Er jo han som er gift og har kommet med lovord som bryter løftet sitt? Jeg er jo skilt og ja, jeg hadde masse følelser da det skjedde. Men det gikk over og jeg vet at dersom dette skulle skjære seg så går disse følelsene også over. Isåfall vet hun ikke om det og han kan gå videre i ekteskapet sitt som om ingenting har skjedd. Er vel bedre det enn at dette ryker og at ekteskapet også ryker? Da er det ihvertfall en mindre såret part.

Hmm du virker litt naiv? Eller du ser litt lett på ting? Du hadde masse følelser men de gikk over? Det kan også avhenge masse av hvordan det blir slutt. Er det en enighet ro imellom at dette ikke funker, er det noe annet enn at den ene parten har drevet med systematisk utroskap over lang tid. Det kan splitte en familie totalt. Barna kan ta totalt avstand fra far. En skilsmisse der mor og far brått blir uvenner og krangler er en enda større påkjenning på barna enn en skilsmisse allerede er. Det virker som du lever i din egen lille boble og ikke klarer å se det store bildet. Du aner ikke hvilken påvirkning dette kan han på den andre kvinnens liv. Dette kan være dråpen som fyller glasset og gjør at hun aldri mer kan være sen mammaen som barna fortjener. Du vet ikke hva hun har gjennomgått før i livet eller hvordan HUN vil takle et samlivsbrudd. Selv om det gikk fint for deg, finnes det noen som ikke blir Seg selv igjen på lang, lang tid! Selvfølgelig er denne mannen den absolutt største drittsekken her, men det er du som skriver inn her.. det er du vi får direkte kontakt med... derfor retter jeg det jeg skriver til deg. 

Anonymkode: 7bafd...049

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor skriver du at det er slutt mellom dere? Det var nytt for meg! Og du vet tydeligvis ikke hva karma er! Google det!

Skrevet

Det kan godt hende at dere tror på gjenfødelse og at det en gjorde i forrige liv straffes i neste. Det bryr ikke jeg meg om, dersom jeg trodde på hindu, så ville jeg ikke ha husket det i neste liv. Er det slik at dere andre her føler straff hver gang noe går feil, så er det en straff for forrige liv? Vel, jeg var kanskje slave i forrige liv men husket ikke. Dersom du mangler karma er du sikkert jomfru og har neppe levd før. Så du starter på null men ditt neste liv blir helt jævlig på grunnlag av din dømming i dette. Slik å forstå?

Skrevet
På 3. april 2017 den 19.23, Anonym bruker skrev:

Hvor skriver du at det er slutt mellom dere? Det var nytt for meg! Og du vet tydeligvis ikke hva karma er! Google det!

Det kan godt være at jeg ikke vet hva karma er. Jeg kan nemlig ikke huske sist jeg var død. Men ja, jeg tullet. Det er ikke slutt. Snarere tvert imot.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan godt være at jeg ikke vet hva karma er. Jeg kan nemlig ikke huske sist jeg var død. Men ja, jeg tullet. Det er ikke slutt. Snarere tvert imot.

:legrine::legrine::legrine:

Anonymkode: 9b969...8ff

Skrevet

Karma is a bitch.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er like gal i virkeligheten som du virker til å være her, så er det nok ikke lenge til du sitter igjen alene ;) Lykke til, igjen ;)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er like gal i virkeligheten som du virker til å være her, så er det nok ikke lenge til du sitter igjen alene ;) Lykke til, igjen ;)

å? Jeg som trodde at hele tråden dreide seg om at jeg sitter alene? Altså, for meg er det ingen forskjell?

Skrevet
På ‎06‎.‎04‎.‎2017 den 0.46, Anonym bruker skrev:

å? Jeg som trodde at hele tråden dreide seg om at jeg sitter alene? Altså, for meg er det ingen forskjell?

Kjære vakre vene, er du tilbakestående? Har du lest din egen tråd og hva du selv skriver? Hele tråden dreier seg da vitterlig ikke om det.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vakre vene, er du tilbakestående? Har du lest din egen tråd og hva du selv skriver? Hele tråden dreier seg da vitterlig ikke om det.

Har dessverre ikke lest. Jeg er gravid. Hva nå? Jeg tenker å beholde .....han ble glad.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dessverre ikke lest. Jeg er gravid. Hva nå? Jeg tenker å beholde .....han ble glad.

Hvorfor lager du er tråd, hvis du ikke engang gidder å svare. Du er en idiot, han er en idiot, dere fortjener hverandre. Jeg håper av hele mitt hjerte at du bare troller, at du faktisk ikke er så dum som du fremstiller deg

Skrevet

Dette er årets aprilspøk på bim.

Gratulerer til hi.

Skrevet

Dette er ingen spøk. Vi har nå bestemt oss for at han bor med meg halve tiden. Resten av tiden sier han til kona at han er på forretningsreise etc. Han har nå fått kona sin signatur på at nytt firma som han etablerte, blir hans særeie. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ingen spøk. Vi har nå bestemt oss for at han bor med meg halve tiden. Resten av tiden sier han til kona at han er på forretningsreise etc. Han har nå fått kona sin signatur på at nytt firma som han etablerte, blir hans særeie. 

Og da ble det helt sikkert at du troller

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du glemte det at han nå har funnet ut at det ikke er så viktig for ham med det funksjonshemmede barnet bare du nå får et friskt barn.

Jobb litt bedre til neste års første april.

Anonymkode: 35451...aad

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og da ble det helt sikkert at du troller

Noe er trollete men ikke alt. Faktisk kjenner jeg en mann som gjorde det slik. Vær obs jenter!

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe er trollete men ikke alt. Faktisk kjenner jeg en mann som gjorde det slik. Vær obs jenter!

Du må virkelig kjede deg.. Tragisk trolling. 

Anonymkode: e2f30...df3

Skrevet

Tror ikke at jeg kjeder meg mer enn alle andre her inne som sitter og skriver en lørdagskveld. Elskeren min er med den andre familien og slikker på gamle sms og mail. Han ønsker å reise på påskeferie med meg men får det ikke til. Han er jo redd jeg finner en annen. 

Skrevet

Slutt å piske en imaginær og veldig død hest nå HI...

Anonymkode: 653f6...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...