Gå til innhold

Nesten tatt på senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro dette er samme Pernille som byttet nick midt i forrige tråden hun hadde om samme elskeren.

Hva er dette problemet med å prøve å overbevise fremmede på et anonymt forum om at en mann som ikke vil gå fra kona elsker deg mer enn kona?

De fleste i slike forhold får høre at elskeren vil gå fra kona, selv om de ikke vil gjøre det. Din elsker både sier til deg og viser deg at han ikke kommer til å gå fra kona. Og likevel har du behov for å overbevise oss anonyme på et forum om at han egentlig mener det motsatte. Hadde du hatt det så godt med denne elskeren og vært fornøyd med at han ikke skal gå fra kona, da hadde du ikke hatt behov for å skrive her inne om dette...

Anonymkode: 35451...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere har det godt i senga betyr ikke at han vil dele hele livet med deg.

Anonymkode: b187c...b15

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At dere har det godt i senga betyr ikke at han vil dele hele livet med deg.

Er ikke slik at vi kun har sex. Og kun tiden vil vel vise om vi skal dele livet sammen. Er vel opptil oss begge og ikke bare ham?

Anonymkode: 66b83...055

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil tro dette er samme Pernille som byttet nick midt i forrige tråden hun hadde om samme elskeren.

Hva er dette problemet med å prøve å overbevise fremmede på et anonymt forum om at en mann som ikke vil gå fra kona elsker deg mer enn kona?

De fleste i slike forhold får høre at elskeren vil gå fra kona, selv om de ikke vil gjøre det. Din elsker både sier til deg og viser deg at han ikke kommer til å gå fra kona. Og likevel har du behov for å overbevise oss anonyme på et forum om at han egentlig mener det motsatte. Hadde du hatt det så godt med denne elskeren og vært fornøyd med at han ikke skal gå fra kona, da hadde du ikke hatt behov for å skrive her inne om dette...

HI her:

Hva mener du med at han viser at han ikke vil gå? Han har sagt det, men hvorfor mener du han både sier og viser det? 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her:

Hva mener du med at han viser at han ikke vil gå? Han har sagt det, men hvorfor mener du han både sier og viser det? 

Han har ikke gått, og han forteller deg rett ut at han ikke vil gå. Da både viser og sier han at han ikke vil gå.

Dette er vel samme mann som har hatt flere andre elskerinner også. Han har vist dem alle det samme - han vil ikke gå fra kona. Du er en i rekka av alle de andre elskerinnene han har hatt.

Og jada, bare tiden vil vise om han likevel vil velge deg. Og om det ikke skjer så kaster du bort livet ditt på å gå og håpe på noe som ikke vil skje. Fortell ham heller hva du ev. føler, og at hvis han blir singel så får han ta kontakt med deg igjen og se hvor du er i livet da. Og så går du videre selv. Skulle han da bli så redd for å miste deg så kanskje han går fra kona. Hvis ikke så får du vite veldig tydelig at andre betyr mer enn deg. Og du slipper å kaste bort livet ditt.

Og det er etter jeg har skrevet dette at du kommer med argumentet om at du bare har sex og har det morsomt inntil du finner en annen, slik du gjorde sist... Men om du ikke hadde brydd deg om mannen så hadde du heller ikke hatt behov for å skrive alle disse trådene for å prøve å overbevise oss om at han egentlig elsker deg mest. Det er ikke oss du trenger å overbevise, det er deg selv du forsøker å overbevise fordi han nå enda tydeligere har sagt at han ikke kommer til å gå fra kona.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har ikke gått, og han forteller deg rett ut at han ikke vil gå. Da både viser og sier han at han ikke vil gå.

Dette er vel samme mann som har hatt flere andre elskerinner også. Han har vist dem alle det samme - han vil ikke gå fra kona. Du er en i rekka av alle de andre elskerinnene han har hatt.

Og jada, bare tiden vil vise om han likevel vil velge deg. Og om det ikke skjer så kaster du bort livet ditt på å gå og håpe på noe som ikke vil skje. Fortell ham heller hva du ev. føler, og at hvis han blir singel så får han ta kontakt med deg igjen og se hvor du er i livet da. Og så går du videre selv. Skulle han da bli så redd for å miste deg så kanskje han går fra kona. Hvis ikke så får du vite veldig tydelig at andre betyr mer enn deg. Og du slipper å kaste bort livet ditt.

Og det er etter jeg har skrevet dette at du kommer med argumentet om at du bare har sex og har det morsomt inntil du finner en annen, slik du gjorde sist... Men om du ikke hadde brydd deg om mannen så hadde du heller ikke hatt behov for å skrive alle disse trådene for å prøve å overbevise oss om at han egentlig elsker deg mest. Det er ikke oss du trenger å overbevise, det er deg selv du forsøker å overbevise fordi han nå enda tydeligere har sagt at han ikke kommer til å gå fra kona.

Hi igjen her:

Han har sagt ja, men han har ikke vist. Hvor tar du det fra at han har vist? Er det å si noe det samme som å vise for deg? 

Hva mener du med andre elskerinner???

Har heller ikke påstått at dette kun gjelder sex!! 

Jeg bryr meg ikke om mannen heller?? Jeg er veldig glad i ham!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi igjen her:

Han har sagt ja, men han har ikke vist. Hvor tar du det fra at han har vist? Er det å si noe det samme som å vise for deg? 

Hva mener du med andre elskerinner???

Har heller ikke påstått at dette kun gjelder sex!! 

Jeg bryr meg ikke om mannen heller?? Jeg er veldig glad i ham!

Nei, han viser deg ved at han fremdeles bor sammen med kona. Han viser deg at han velger kone og barn fremfor deg. Og han viser det til deg når han må gjemme deg enda mer bort som om du er noe skammelig. Han viser deg ved å fortelle at han ikke kan ta sjansen på å bli oppdaget. For han mener det han sier til deg - han vil ikke gå fra kona. Det å ikke gå fra kona så viser han tydelig for deg at du ikke er den viktigste for ham.

Om du er den Pernille som laget en slik tråd for få uker siden (skrivemåte og argumentasjon og forsvaring av mannen er akkurat lik), da hadde den mannen også hatt andre elskerinner før deg. Ergo, du er en i hans rekke av elskerinner, og da kan du også si at han har vist med hver eneste av dem at han vil bli hos kona og ikke deg selv om du tilfeldigvis er nårværende elskerinne.

Du bør bry deg mer om deg selv enn om ham. For han bryr seg langt mer om seg selv, kona og barna sine enn han bryr seg om deg.

Beklager om du synes dette er hardt. Men igjen - fortell ham at du ikke ønsker å være elskerinnen hans. Hvis han ønsker å dele livet med deg så går han fra kona. Så fortell ham at han får kontakte deg den dagen han ev. er blitt singel, så får du og han se om du på det tidspunktet fremdeles er singel og ønsker ham. I mellomtiden lever du og treffer andre menn. På den måten slipper du å leve livet på vent på en mann som stadig forteller deg at han vil bli hos kona. Du slipper å kaste bort flere år av livet ditt.

Siden du skriver tråder her om denne elskeren er det helt tydelig at du har følelser for ham. Og nettopp derfor bør du beskytte deg selv. Om han ikke vil gå fra kona så kaster du bort år av livet ditt på ham. Du vil alltid, alltid komme etter alle andre i livet hans. Du er den som skal og må skjules, den som er en skammelig hemmelighet. Om du har behov for ham spiller det ingen rolle, for han kommer ikke til å slippe alt han har for å komme til deg. Han er ikke stolt av å gå sammen med deg, han kan aldri ta deg med ut på middag i frykt for å bli oppdaget. Alle høytider, når han er sammen med familien, da sitter du singel og alene uten mann. Å være elskerinne er en ensom tilværelse når man har følelser for mannen - spesielt når han ikke har noen planer om å gå fra kona. Men det er ditt valg...

Skrevet

Når en mann har et forhold over tid og sier at han IKKE vil gå fra kona, bør du virkelig stole på at han mener det! Jeg har aldri hørt om noen som lyver den veien. 

Skrevet

Den største forbannelsen over livet hvis du involverer deg med en gift mann. Ender som oftest aldri bra. Noen essensielle faktaer å tenke over: 

1. Forholdet startet med utroskap fra første stund. Hva sier det om hans kvaliteter?

2. Løgn er avgjørende for at forholdet skal fortsette fra hans side (lyve til kona).

3. Dobbeltliv. Han sjonglerer mellom to liv,den ene parten er uvitende om det. 

4. Ført bak lyset/bedratt. En han i utgangspunktet valgte å etablere seg med blir konstant bedratt, hun tror de lever et liv de ikke gjør. Burde hun ikke få vite om det?

5. Seksuell løssluppenhet. Mannen sjonglerer uten problemer med å stikke penisen sin i to forskjellige vaginaer uten at det bryr han. Ingen moralske forpliktelser overfor noen av kvinnene. 

6. Svak samvittighet. Hvem klarer med samvittigheten i behold å lure et annet menneske over lang tid? 

Anonymkode: 18bb6...1aa

Skrevet

Han sier og viser han ikke vil velge deg , han bruker deg , for å få i pose og sekk. Og han kommer til å fortsette å bruke deg for han har vært ærlig å sagt han ikke vil gå fra kona og du blir . 

Anonymkode: f5fc8...efb

Skrevet

Skulle til å skrive det Miss Marple skrev , det er ikke så ofte mannen er så klar på at det aldri vil bli noe mer. Mange prøver å ungå å måtte svare elskerinnen for å holde henne på gress, hi denne mannen sier det rett ut. Denne mannen går ikke fra kona.

Skrevet
10 minutter siden, Englenemine skrev:

Skulle til å skrive det Miss Marple skrev , det er ikke så ofte mannen er så klar på at det aldri vil bli noe mer. Mange prøver å ungå å måtte svare elskerinnen for å holde henne på gress, hi denne mannen sier det rett ut. Denne mannen går ikke fra kona.

Hi her og takk for svar alle.

Jeg er for glad i ham til å kutte tvert men enig i at det er vel helst slik at de lover og lyver. Føler å rette opp noe i disse kommentarene over og det er at han ikke nekter meg å treffe andre, så om jeg gjorde det, så hadde han måttet godtatt. Vi var ute og spiste for noen dager siden og jeg kjenner ham ikke igjen i følelsen av skam. 

Men ja, han var ihvertfall veldig ærlig da han sa at han ikke vil skilles. Jeg får ta en prat til med ham. 

Skrevet

Hvorfor ikke bare kutte? Dette fører ikke noe godt med seg.

Ville du virkelig hatt han om han gikk fra kona? Du kan ikke stole på den mannen.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke bare kutte? Dette fører ikke noe godt med seg.

Ville du virkelig hatt han om han gikk fra kona? Du kan ikke stole på den mannen.

Det er ikke så lett å kutte.  Jeg er blitt for glad i ham til å bare kutte. Og dersom jeg hadde kuttet, hadde han likevel klart å få meg tilbake. Det merkelige er at han ønsker barn med meg, noe jeg ikke ønsker. Dermed er jeg ikke så sikker på at dette med å skille seg ikke er så uaktuelt som han selv sier. Det virker nesten som om da hadde han gått. Men akkurat det får han  ikke meg med på.

Skrevet

Klarer ikke å skjønne at en kan være så glad i ett menneske som bare leker med en.

Hvis han hadde vært riktig mann hadde han aldri vært med deg, han hadde aldri sviktet sin familie.

Hadde han hatt det så dårlig i ekteskapet og vært så glad i deg, så hadde han skilt seg FØR han gikk videre med deg.

Du samler på gråstein hi, du vil aldri få det bra med han.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Klarer ikke å skjønne at en kan være så glad i ett menneske som bare leker med en.

Hvis han hadde vært riktig mann hadde han aldri vært med deg, han hadde aldri sviktet sin familie.

Hadde han hatt det så dårlig i ekteskapet og vært så glad i deg, så hadde han skilt seg FØR han gikk videre med deg.

Du samler på gråstein hi, du vil aldri få det bra med han.

At han bare leker med meg er jo din mening. Jeg føler det ikke slik. Jeg gir det litt tid dette og ser det litt an tenker jeg. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han bare leker med meg er jo din mening. Jeg føler det ikke slik. Jeg gir det litt tid dette og ser det litt an tenker jeg. 

Så du mener han er alvorlig med deg?

Vil du noen gang kunne stole på denne mannen?

Hvor gamle er dere?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener han er alvorlig med deg?

Vil du noen gang kunne stole på denne mannen?

Hvor gamle er dere?

Stoler ihvertfall på ham nå. Jeg er 36 og han er 53

Skrevet

What goes around, comes around ;)  Lykke til! Håper karma biter deg så hardt i rumpa at du ikke klarer å sitte på tre uker! Du VET at det du gjør er galt. Du er ikke verdt møkka under skoene mine! Hvor er selvrespekten og moralen din?

Anonymkode: a186b...906

Skrevet

La nå HI holde på. Er jo innlysende at hun er for dum til å skjønne sitt eget beste. Hun skjønner det nok om noen år når hun sitter der uten han og uten mulighet til å få barn pga alder. 

Hun er ikke mottakelig for noen fornuftige forslag her så ingen vits i å prøve engang. Som å snakke til veggen. 

Lykke til HI, dette blir nok super bra!

Skrevet
Akkurat nå, Mordi skrev:

La nå HI holde på. Er jo innlysende at hun er for dum til å skjønne sitt eget beste. Hun skjønner det nok om noen år når hun sitter der uten han og uten mulighet til å få barn pga alder. 

Hun er ikke mottakelig for noen fornuftige forslag her så ingen vits i å prøve engang. Som å snakke til veggen. 

Lykke til HI, dette blir nok super bra!

Jeg har barn.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

What goes around, comes around ;)  Lykke til! Håper karma biter deg så hardt i rumpa at du ikke klarer å sitte på tre uker! Du VET at det du gjør er galt. Du er ikke verdt møkka under skoene mine! Hvor er selvrespekten og moralen din?

Anonymkode: a186b...906

Du trenger ihvertfal likke være redd karma. Det mangler du helt. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ihvertfal likke være redd karma. Det mangler du helt. 

:klaske: haha, er det mulig...........

Anonymkode: 9b969...8ff

Skrevet

Du er en dame som oss... som hun han bedrar, som du er med på å la han bedra. Hvordan kan du.. som sikkert godt kan tenke deg hvor vondt det føles gjøre dette mot et annet menneske? Har du hatt kjærlighetssorg? Gang det med å miste familieliv, fotfeste, trygg økonomi og trolig selvbilde for en god stund. Er det verdt det? Å gjøre dette mot et annet menneske som trolig elsker sin mann og sin familie mer enn alt? Er denne mannen noe du ønsker å bruke tiden din på? En mann som ikke respekterer kona si nok til å holde seg til kun henne? Som klarer å leve dag ut og dag inn med en stor løgn? Er det drømmemannen? Ikke tro han vil respektere deg noe mer enn henne... 

Anonymkode: 7bafd...049

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er en dame som oss... som hun han bedrar, som du er med på å la han bedra. Hvordan kan du.. som sikkert godt kan tenke deg hvor vondt det føles gjøre dette mot et annet menneske? Har du hatt kjærlighetssorg? Gang det med å miste familieliv, fotfeste, trygg økonomi og trolig selvbilde for en god stund. Er det verdt det? Å gjøre dette mot et annet menneske som trolig elsker sin mann og sin familie mer enn alt? Er denne mannen noe du ønsker å bruke tiden din på? En mann som ikke respekterer kona si nok til å holde seg til kun henne? Som klarer å leve dag ut og dag inn med en stor løgn? Er det drømmemannen? Ikke tro han vil respektere deg noe mer enn henne... 

Anonymkode: 7bafd...049

Jeg kjenner da flere som har hatt forhold og hvor skilsmissen var et faktum. Jeg har aldri sett at noen har kalt henne for dette med: Du er ikke verdt møkken under skoa mine og uttalelser som håper du blir bitt i rompa. Hva om dere heller skriver noen linjer til ham så kan jeg lese opp for ham? Jeg har selv sagt når jeg har sett slike tilfeller at hvorfor bli så sint på Henriette som er singel? Ser det overalt at mannen går klar mens den andre kvinnen er den som får skylda. Er vel ikke helt riktig det? Er jo han som er gift og har kommet med lovord som bryter løftet sitt? Jeg er jo skilt og ja, jeg hadde masse følelser da det skjedde. Men det gikk over og jeg vet at dersom dette skulle skjære seg så går disse følelsene også over. Isåfall vet hun ikke om det og han kan gå videre i ekteskapet sitt som om ingenting har skjedd. Er vel bedre det enn at dette ryker og at ekteskapet også ryker? Da er det ihvertfall en mindre såret part.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...