Anonym bruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg og elskeren min ble tatt nesten på fersken her for en stund tilbake. Han klarte å ro seg unna men sa til meg at vi fremover må være mer diskret. Han ønsker ikke skille seg pga felleseie, Noen tanker om dette med felleseie som årsak til ikke å skille seg? Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 pengene hans er mer verd enn deg. Det kan da ikke komme som et sjokk? Anonymkode: 6ba41...dda
Mamma_til_2 Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Han er inntresert i å ha en ekstra person og ha sex med, han kommer ikke til og dra dra kona. Hadde han vært interessert i og leve med deg så hadde ikke pengene vært ett problem.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, Mamma_til_2 skrev: Han er inntresert i å ha en ekstra person og ha sex med, han kommer ikke til og dra dra kona. Hadde han vært interessert i og leve med deg så hadde ikke pengene vært ett problem. Dette Anonymkode: e2f30...df3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 3 timer siden, Mamma_til_2 skrev: Han er inntresert i å ha en ekstra person og ha sex med, han kommer ikke til og dra dra kona. Hadde han vært interessert i og leve med deg så hadde ikke pengene vært ett problem. Men kanskje hun går fra ham? Anonymkode: 66b83...055
*Miss Marple* Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kanskje hun går fra ham? Anonymkode: 66b83...055 Det kan da ikke vi vite? Om du vil ha kjæreste får du finne deg en som er ledig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Husker da jeg hadde et hett forhold til en gift mann i klubben til barna. Vi var like på alle områder og trivdes meget godt i lag. Men etter å ha snakket en god del rundt dette hva vi skulle gjøre ut av dette, så ble det med at han fortsatte med kona enn å skille seg. Ble for mye verdier å dele på, samt det å starte på nytt når han var gjeldfri. Og det skjønner jeg! Eller skjønte. Har sett han noen ganger etter dette og kjemien er der ennå, men jeg er gift på nytt og han samme kone gjennom 30 år. Anonymkode: 87219...f1a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: pengene hans er mer verd enn deg. Det kan da ikke komme som et sjokk? Anonymkode: 6ba41...dda Og kona er viktig for ham? Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og kona er viktig for ham? Anonymkode: 66b83...055 Tydeligvis viktigere enn deg. Anonymkode: e2f30...df3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men kanskje hun går fra ham? Anonymkode: 66b83...055 Ja, og det vil bli dyrt for ham. Anonymkode: be2fa...4d0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, og det vil bli dyrt for ham. Anonymkode: be2fa...4d0 Dyrt er jo et relativt begrep. Uansett, selv om vi nesten ble fersket så ønsker han å fortsette forholdet. Ok for meg - gir meg også spenning i en ellers kjedelig hverdag. Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 Råder deg til å droppe han. Finn en du kan være kjæreste med offentlig. Anonymkode: b187c...b15
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 Før jul var jeg med ei venninne opp til Dalsbygda. Kjedelig og egoistisk venninne som er glad i å prate om seg selv, men men. På veien opp kjørte hun (hennes bil, hennes sted, jeg ville bare sove natten gjennom). Hun bablet i vei om en fyr hun hadde vært sammen med. Rådeilig tydeligvis. Etter et stykke ut i historien kom nevnte hun noe om at han kom over til henne, selv om han hadde avtalt å være med samboeren i helgen. Jeg spurte, han hadde samboer?! Ja, det hadde han visst hatt hele tiden. Okei, du kan avslutte historien der, jeg vet hvordan dette ender, sa jeg. Nei, hun sluttet ikke, hun bablet i vei og virket nesten stolt over å ha pult en fyr som hadde samboer. Men det sluttet nettopp slik jeg hadde forventet, han fant ei annen dame å jukke på og hun, min venninne, følte seg brukt, "jeg som hadde vært så snill og god med han hele veien". Det med samboer? Å nei, hun var forelsket, sa hun, og kjærlighet gjør blind. Jeg sa ikke det til henne, gadd ikke, men ikke f... heller om kjærlighet gjør en stokk dum. Blind, ja, men ikke stokk dum. Ikke noensinne tro at en fyr, eller dame for den delen, som har noen annen og har deg i tillegg, vil forlate den andre for din skyld. Ja, i en 4-5% av tilfellene skjer det. Men i de fleste tilfellene ender en opp med å bli brukt. Selv barn i barnehagen skjønner dette. Men men, er det såret du vil bli skal ikke jeg stå i veien. Anonymkode: 2de78...e45
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dyrt er jo et relativt begrep. Uansett, selv om vi nesten ble fersket så ønsker han å fortsette forholdet. Ok for meg - gir meg også spenning i en ellers kjedelig hverdag. Anonymkode: 66b83...055 Føler du deg ikke veldig spesiell, når du står både etter kona og verdiene/pengene de har sammen? Anonymkode: 9b969...8ff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Føler du deg ikke veldig spesiell, når du står både etter kona og verdiene/pengene de har sammen? Anonymkode: 9b969...8ff Hva mener du med står etter verdiene de har sammen? At jeg er ute etter penga hans? Er det slik du mener? Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Før jul var jeg med ei venninne opp til Dalsbygda. Kjedelig og egoistisk venninne som er glad i å prate om seg selv, men men. På veien opp kjørte hun (hennes bil, hennes sted, jeg ville bare sove natten gjennom). Hun bablet i vei om en fyr hun hadde vært sammen med. Rådeilig tydeligvis. Etter et stykke ut i historien kom nevnte hun noe om at han kom over til henne, selv om han hadde avtalt å være med samboeren i helgen. Jeg spurte, han hadde samboer?! Ja, det hadde han visst hatt hele tiden. Okei, du kan avslutte historien der, jeg vet hvordan dette ender, sa jeg. Nei, hun sluttet ikke, hun bablet i vei og virket nesten stolt over å ha pult en fyr som hadde samboer. Men det sluttet nettopp slik jeg hadde forventet, han fant ei annen dame å jukke på og hun, min venninne, følte seg brukt, "jeg som hadde vært så snill og god med han hele veien". Det med samboer? Å nei, hun var forelsket, sa hun, og kjærlighet gjør blind. Jeg sa ikke det til henne, gadd ikke, men ikke f... heller om kjærlighet gjør en stokk dum. Blind, ja, men ikke stokk dum. Ikke noensinne tro at en fyr, eller dame for den delen, som har noen annen og har deg i tillegg, vil forlate den andre for din skyld. Ja, i en 4-5% av tilfellene skjer det. Men i de fleste tilfellene ender en opp med å bli brukt. Selv barn i barnehagen skjønner dette. Men men, er det såret du vil bli skal ikke jeg stå i veien. Anonymkode: 2de78...e45 Takker for gode råd. Jeg har kjent ham og hatt et av og på forhold med ham i mange år. Det er først nå det siste tiden at vi har begynt å bli litt mer seriøse. I mellomtiden har jeg vært gift og skilt. Jeg har vært trofast med min mann. Tiden vil vise hvor dette ender. Jeg vet at han ikke klarer å kutte meg. Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med står etter verdiene de har sammen? At jeg er ute etter penga hans? Er det slik du mener? Anonymkode: 66b83...055 Nei, jeg mener at både kona og pengene er viktigere enn deg Anonymkode: 9b969...8ff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #18 Skrevet 1. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg mener at både kona og pengene er viktigere enn deg Anonymkode: 9b969...8ff Hva vet du om det? Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #19 Skrevet 1. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva vet du om det? Anonymkode: 66b83...055 Fordi han ikke vil skille seg pga felleseie Anonymkode: 9b969...8ff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #20 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi han ikke vil skille seg pga felleseie Anonymkode: 9b969...8ff Ja, men er DU sikker på at han mener det og VET du at han setter kona høyere enn meg? Dersom han hadde satt kona så høyt, så ville han vel ikke gjort dette? Risikerer menn virkelig slik om de ELSKER sin kone? Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #21 Skrevet 1. april 2017 Noen gjør nok det ja. Vil du virkelig ha en mann som bedrar sin kone? En slik mann kan du ALDRI stole på. Anonymkode: b187c...b15
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #22 Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men er DU sikker på at han mener det og VET du at han setter kona høyere enn meg? Dersom han hadde satt kona så høyt, så ville han vel ikke gjort dette? Risikerer menn virkelig slik om de ELSKER sin kone? Anonymkode: 66b83...055 Nei, fyren er en egoistisk drittsekk. Men det betyr ikke at du er så viktig for han. For hadde du vært det, så hadde han gått fra kona, felleseie eller ei Anonymkode: 9b969...8ff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #23 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, fyren er en egoistisk drittsekk. Men det betyr ikke at du er så viktig for han. For hadde du vært det, så hadde han gått fra kona, felleseie eller ei Anonymkode: 9b969...8ff De går vel aldri ved første korsvei? Så om de ikke går ved første korsvei så er ikke vi viktige? Noen andre her inne som har forhold til en opptatt mann? Jeg er nok ikke alene Anonymkode: 66b83...055
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #24 Skrevet 1. april 2017 På tide å våkne hi. Han er opptatt!!!!!! Han bedrar sin kone. Og du vil bli sammen han? Har de barn sammen? Anonymkode: b187c...b15
Anonym bruker Skrevet 1. april 2017 #25 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: På tide å våkne hi. Han er opptatt!!!!!! Han bedrar sin kone. Og du vil bli sammen han? Har de barn sammen? Anonymkode: b187c...b15 Ja, de har et barn med handicap, og dermed kvier han seg også for å forlate. Han er redd han ikke skal få treffe barnet (som er voksent) men bor hjemme Anonymkode: 66b83...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå