Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #26 Skrevet 19. mars 2017 Ja.. kjenner at den senga har jeg ikke lyst oppi mer. Stakk hodet innom nå og han finnes ikke ydmyk heller. Jeg spurte hvordan det går (i muligens en litt hard tone) og svaret var at slikt kan skje den beste. Snudde seg rundt og fortsatte snorkinga.. Jeg var ikke sint, heller fortvilet. Men nå kjenner jeg at jeg blir sur. Anonymkode: 6cc0d...47d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #27 Skrevet 19. mars 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Han har ikke bare spydd ser jeg nå i dagslys fy søren altså! Anonymkode: 6cc0d...47d Har han tissa igjen? Du har skrevet om han her inne før har du ikke? Anonymkode: e8704...69f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #28 Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har han tissa igjen? Du har skrevet om han her inne før har du ikke? Anonymkode: e8704...69f Nei jeg har ikke det Anonymkode: 6cc0d...47d
Gjest Skrevet 19. mars 2017 #29 Skrevet 19. mars 2017 Innlegget har blitt moderert grunnet dobbelpost. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #30 Skrevet 19. mars 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja.. kjenner at den senga har jeg ikke lyst oppi mer. Stakk hodet innom nå og han finnes ikke ydmyk heller. Jeg spurte hvordan det går (i muligens en litt hard tone) og svaret var at slikt kan skje den beste. Snudde seg rundt og fortsatte snorkinga.. Jeg var ikke sint, heller fortvilet. Men nå kjenner jeg at jeg blir sur. Anonymkode: 6cc0d...47d Nei. Slikt skjer ikke de beste. Anonymkode: b9907...be3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #31 Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, KellyTaylor skrev: Innlegget har blitt moderert grunnet dobbelpost. Mod K. Taylor Takk. Det sto send inn svar selv om jeg tydeligvis allerede hadde postet det to ganger. Det er vel kanskje en feil i systemet? Anonymkode: e8704...69f
februarprins2013 Skrevet 19. mars 2017 #32 Skrevet 19. mars 2017 ser ikke problemet hvis dette skjer sjelden,men er det noe som gjentar seg hver helg, skjønner jeg hvis du ikke liker det
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #33 Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: ser ikke problemet hvis dette skjer sjelden,men er det noe som gjentar seg hver helg, skjønner jeg hvis du ikke liker det Hører uansett ikke hjemme i hjem med unger . Ungene merker det at han redusert dagen etter Anonymkode: 81d7d...dc7
februarprins2013 Skrevet 19. mars 2017 #34 Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hører uansett ikke hjemme i hjem med unger . Ungene merker det at han redusert dagen etter Anonymkode: 81d7d...dc7 ja redusert ja,men ikke bakfull
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #35 Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hører uansett ikke hjemme i hjem med unger . Ungene merker det at han redusert dagen etter Anonymkode: 81d7d...dc7 Tåler ikke ungene at far ikke er i form en dag? det er jo ikke problemet her. Han har null kontroll og utsetter seg og familien for piss og spy på gulvet, gang på gang. En kan kan skje de beste(?), mer enn det er uakseptabelt. Anonymkode: b9907...be3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #36 Skrevet 19. mars 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tåler ikke ungene at far ikke er i form en dag? det er jo ikke problemet her. Han har null kontroll og utsetter seg og familien for piss og spy på gulvet, gang på gang. En kan kan skje de beste(?), mer enn det er uakseptabelt. Anonymkode: b9907...be3 At han ikke er i form er det miste problemet. Hadde forteukket at han lå til sengs resten av dagen i dag:-/ nå er han oppe og har spist og begynt på rommet.. æsj .. og det er ikke første gangen ! Første gangen lo jeg litt og terget han litt forsiktig. Men når det gjentar seg blir jeg litt skremt. Hele underetasjen stinker spy og alkohol .. Anonymkode: 6cc0d...47d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #37 Skrevet 19. mars 2017 Han er ikke voksen. Anonymkode: 5ebcc...163
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #38 Skrevet 19. mars 2017 Hadde det skjedd en gang hadde jeg latt det passere, men hadde det skjedd gjentatte ganger hadde han måttet velge mellom meg og fyllefestene. Anonymkode: 2c420...b9f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #39 Skrevet 19. mars 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: At han ikke er i form er det miste problemet. Hadde forteukket at han lå til sengs resten av dagen i dag:-/ nå er han oppe og har spist og begynt på rommet.. æsj .. og det er ikke første gangen ! Første gangen lo jeg litt og terget han litt forsiktig. Men når det gjentar seg blir jeg litt skremt. Hele underetasjen stinker spy og alkohol .. Anonymkode: 6cc0d...47d Du må bare fortelle ham at dette skjer faktisk ikke de beste, og at det er problematisk! Han utsetter seg for fare ved å være så overstadig beruset. Han er et lett offer ute på byen (vold/tyveri/ran/ulykke), og han kan dø av kvelning hjemme. Dessuten er det uverdig og våkne opp i eget tiss og spy. En ting er å forholde seg til partner som ufrivillig er syk, men dette er selvpåført, og er en skikkelig usexy atferd. Anonymkode: fcb16...5fc
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #40 Skrevet 19. mars 2017 Én gang kan sånt skje. Men her tyder det på gjentakelse. Det er ikke greit. Og så fullstendig ute av kontroll? Er det mulig? Anonymkode: 332f3...8f1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #41 Skrevet 19. mars 2017 Fortell ham nå at i morgen ringer du familievernkontoret og at du forventer at han blir med til timer der OG at han ikke drikker alkohol mer på fest siden han ikke kan kontrollere inntaket sitt. Og vil han ikke begge disse to tingene - da hadde jeg informert ham om at du da i morgen ringer familievernkontoret for å avtale meklingstime og at han får belage seg på å bli singel. Dette kan du ikke la gå flere ganger, HI. Du har barn i hus som blir utrygge av dette, og problemet vil ikke gå bort av seg selv hvis mannen ikke slutter å drikke. At det ev. skjer "sjeldent" er ingen unnskyldning. En gang er en gang for mye, men én gang kan likevel overses om mannen selv hadde innsett problemet og hadde begrenset alkoholinntaket etterpå. Din fortsetter og drikker mer. Med barn kan du ikke lenger godta det! Anonymkode: 0673e...fbc
Eliseflisa Skrevet 19. mars 2017 #42 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hører uansett ikke hjemme i hjem med unger . Ungene merker det at han redusert dagen etter Anonymkode: 81d7d...dc7 Ja, og så????? Dere er så snærpete... Jeg kan også bli fyllesyk... Og ikke for at jeg drikker meg så dritings at jeg tisser på meg. Dagen derpå er jeg redusert... Og hva f gjør det at ungene merker det? Da må far trå til da, mens jeg ligger på sofan
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #43 Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, Eliseflisa skrev: Ja, og så????? Dere er så snærpete... Jeg kan også bli fyllesyk... Og ikke for at jeg drikker meg så dritings at jeg tisser på meg. Dagen derpå er jeg redusert... Og hva f gjør det at ungene merker det? Da må far trå til da, mens jeg ligger på sofan Jeg kan godt være snerpete jeg synes ikke voksne mennesker skal drikke seg så dritingse at de spolerer hele dagen etter. Har man barn hører det ikke til at mamma eller pappa ligger hele dagen på sofaen og ikke orker noe. En ting er å være syk , er noe helt annet at mamma eller pappa bøtta innpå med alkohol dagen før. Anonymkode: 81d7d...dc7
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #44 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, Eliseflisa skrev: Ja, og så????? Dere er så snærpete... Jeg kan også bli fyllesyk... Og ikke for at jeg drikker meg så dritings at jeg tisser på meg. Dagen derpå er jeg redusert... Og hva f gjør det at ungene merker det? Da må far trå til da, mens jeg ligger på sofan At han blir fyllesyk bryr jeg meg ikke om, det skjer den beste. Anonymkode: 6cc0d...47d
Eliseflisa Skrevet 19. mars 2017 #45 Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg kan godt være snerpete jeg synes ikke voksne mennesker skal drikke seg så dritingse at de spolerer hele dagen etter. Har man barn hører det ikke til at mamma eller pappa ligger hele dagen på sofaen og ikke orker noe. En ting er å være syk , er noe helt annet at mamma eller pappa bøtta innpå med alkohol dagen før. Anonymkode: 81d7d...dc7 Hm, så kjedelig... Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor det ikke var lov å være redusert dagen derpå. Jeg snakker ikke nå om å komme dritings inn kl 06, vekke huset og spy overalt. Men at jeg ikke skulle kunne være ute å hygge meg, bli litt full og være redusert /muligens også spy dagen derpå, synes jeg er en merkelig holding.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #46 Skrevet 19. mars 2017 13 minutter siden, Eliseflisa skrev: Hm, så kjedelig... Jeg kunne aldri vært i et forhold hvor det ikke var lov å være redusert dagen derpå. Jeg snakker ikke nå om å komme dritings inn kl 06, vekke huset og spy overalt. Men at jeg ikke skulle kunne være ute å hygge meg, bli litt full og være redusert /muligens også spy dagen derpå, synes jeg er en merkelig holding. Snakker ikke om å være redusert for å ha blitt litt full . Snakker om å være så dritings at man spolerer hele dagen etter Anonymkode: 81d7d...dc7
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #47 Skrevet 19. mars 2017 27 minutter siden, Eliseflisa skrev: Ja, og så????? Dere er så snærpete... Jeg kan også bli fyllesyk... Og ikke for at jeg drikker meg så dritings at jeg tisser på meg. Dagen derpå er jeg redusert... Og hva f gjør det at ungene merker det? Da må far trå til da, mens jeg ligger på sofan Dette handler ikke om å være fyllesyk. Dette handler om å ikke ha kontroll på alkoholinntaket. Dette er en form for alkoholisme og at du bagatelliserer det er uvitende og skremmende! Anonymkode: ffd2e...917
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #48 Skrevet 19. mars 2017 Dette er dessverre ikke bare å være ute og kose seg. Det kan alle gjøre og full kan alle bli men når det blir så til de grader hver gang han er ute er det ett tegn på ett problem. Jeg er kone av en alkoholiker min mann drakk mye. Velfungerende sådan men her snakker vi mengder daglig gikk vel to-tre 3l per uke. Men hjemme var han "grei" det vil si han drakk på kvelden gikk og la seg. Gikk ikke ut over jobb eller barna. Kun ut over meg. Men når han var ute med venner var vi akkurat der du nevner. Etter at han skrek han skulle drepe meg og slo meg ned fikk jeg nokk. Han var ikke slik før men dette eskalerte i litt, litt mer ,mer osv. Vær obs på han! Jeg ga min valget alkohol eller meg. Han har ikke rørt en dråpe i 8 måneder nå. Han har drukket tilsammen tre pils i løpet av de 8 månedene kun med tillatelse og kun en om gangen. Gikk helt fint men satt der med klump i magen. Den store testen for meg var når jeg og barna var bortreist men han holdt seg klin edru! Først nå greier jeg å slappe av rundt han igjen og vi har funnet tilbake til hverandre og det vi hadde. Anonymkode: cce88...ee0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #49 Skrevet 19. mars 2017 Her i huset settes bøtte frem ved sengekanten om noen av oss kommer hjem og er full. Noen ganger er man mer full enn andre. Det må faktisk være takhøyde for at sånt kan skje. Så lenge det ikke skjer hver helg, flere ganger i mnd., men en hang i blandt så ser jeg ikke at det er noen grunn til krisemaksimering. At konen/samboeren/kjæresten som sitter hjemme med barn skal bestemme hvordan partneren skal drikke er heller ikke sunt. Da er det et kontrollbehov som har slått inn. I tillegg skal man ikke se bort fra at når mannen vet at konen er sur så gir han fullstendig fan uansett hvor barnslig det enn er. Anonymkode: 41ee1...365
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2017 #50 Skrevet 19. mars 2017 Jeg hadde ikke kunnet respektere godt voksne folk som drikker så mye. Det bør man være ferdig med lenge før studietiden er over. Man lærer seg hvor mye man tåler og holder seg vel innenfor dette. Anonymkode: ff6e6...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå