Gå til innhold

Dritings samboer :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, skulle tro han var en uansvarlig unge, Men Neida.. denne tobarnsfaren kom hjem fra fest nettopp fullstendig kanon. Fikk han med nød og neppe inn i senga (eldstemann våknet av bråket :-(((. ). Ligger på rommet ved siden av og hører at han spyr på gulvet :-( har problemer med å legge meg å sove.. men trenger søvn pga baby som sover lite. Fy søren for en dag han får i morgen :-/

Anonymkode: 6cc0d...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han få sove ut. Han har vel hatt det gøy da og gått på en smell

Anonymkode: 84352...8c2

Skrevet

Håper han har kost seg skikkelig! :blink:

Anonymkode: de6b0...3df

Skrevet

Skjer dette ofte? Eller er det en skjelden gang han drar på fest og drikker så mye?

Anonymkode: c3de0...fc6

Skrevet

Du hører at han spyr og henter ikke bøtte??

Det er selvsagt stor forskjell på hvor ofte han er ute og hvor ofte han mister kontrollen, men dagen i dag blir nok straff nok for han, så trøst deg med at han ønsker seg død i dag og ikke lag mer styr. 

og han vasker selvsagt opp etter seg selv. 

Anonymkode: b9907...be3

Skrevet

Ja han skal få Sove. Hørte ett brak i natt og gikk inn på soverommet. Da lå han å sov i sitt eget spy.. prøvde å hjelpe han opp, men det var umulig. At det går an å bli så dritings!

Skrevet

Er dette en engangs greie? Null problem.

Skjer dette regelmessig? Da er det flott å ha barn. Dette er nok morgenen for dansekonkurranse til Kyllingdansen og Ylvis-reven, samt trommeorkester på alle kjelene dine. Og så bør du steke fisk og koke kål. Og når han blir tilsnakkendes og har vaska, rydda og bedt om unnskyldning for å være en pubertal gris forteller du ham at dette er absolutt siste gang, neste gang får han skilsmissepapirer servert i stedet for spybøtte.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du hører at han spyr og henter ikke bøtte??

Det er selvsagt stor forskjell på hvor ofte han er ute og hvor ofte han mister kontrollen, men dagen i dag blir nok straff nok for han, så trøst deg med at han ønsker seg død i dag og ikke lag mer styr. 

og han vasker selvsagt opp etter seg selv. 

Nei jeg er ikke i nærheten av ett menneske som er så full. Klarte knapt å stå oppreist! Og sist han var ute skjedde det samme og noen ganger før det tisset han seg ut i senga. Så han får styre seg selv når han er så dritings. Han går sjeldent ut, men i det siste har han blitt veldig full når han først går ut. Og ja han skal få vaske selv..

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Er dette en engangs greie? Null problem.

Skjer dette regelmessig? Da er det flott å ha barn. Dette er nok morgenen for dansekonkurranse til Kyllingdansen og Ylvis-reven, samt trommeorkester på alle kjelene dine. Og så bør du steke fisk og koke kål. Og når han blir tilsnakkendes og har vaska, rydda og bedt om unnskyldning for å være en pubertal gris forteller du ham at dette er absolutt siste gang, neste gang får han skilsmissepapirer servert i stedet for spybøtte.

Regelmessig skjer det vel ikke.. han fester sjeldent, men de siste gangene har han blitt så overstadig. Vi har jo små barn i hus og han vekker hele huset. Må jo også si at jeg mister lysten på hele mannen 😪 

Skrevet

Du veit at når man er så full at man ikke kan stå og bare kaster opp at man faktisk kan ende opp med å kaste opp mens man ligger på ryggen ? Og da kan du tenke deg hvor alvorlig det kan bli. Hvis dette begynt å skje ofte får du sette ned foten . Nå er han overlatt i en hjelpeløs tilstand høres det ut som og det er ikke greit selvom det er selvforskyldt . Det er heller ikke greit å komme hjem sånn når du er en familiefar

Anonymkode: 81d7d...dc7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du veit at når man er så full at man ikke kan stå og bare kaster opp at man faktisk kan ende opp med å kaste opp mens man ligger på ryggen ? Og da kan du tenke deg hvor alvorlig det kan bli. Hvis dette begynt å skje ofte får du sette ned foten . Nå er han overlatt i en hjelpeløs tilstand høres det ut som og det er ikke greit selvom det er selvforskyldt . Det er heller ikke greit å komme hjem sånn når du er en familiefar

Jeg var å sjekket på han, hva mer kunne jeg gjøre? Klart jeg blir bekymret når han er så dritings, har knapt sovet fordi jeg har gått inn og ut for å sjekke på han. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regelmessig skjer det vel ikke.. han fester sjeldent, men de siste gangene har han blitt så overstadig. Vi har jo små barn i hus og han vekker hele huset. Må jo også si at jeg mister lysten på hele mannen 😪 

"De siste gangene" har da tydeligvis skjedd i løpet av de siste par årene siden du har småbarn? Da iverksetter du plan B, orkester og separasjonsvarsel.

Skrevet

En bekjent av meg døde faktisk av å kveles i eget spy. 

Enig i de som sier at det er tilgivelig om det skjer en gang, men siden det har skjedd flere ganger hadde han fått kniven på strupen. En gang til så er det rett ut. 

Hva tenker han selv om å miste kontrollen slik da? Jeg selv hadde blitt vettskremt og flau og aldri tatt sjansen på å bli tilnærmet så full igjen. 

Skrevet

Han har ikke bare spydd ser jeg nå i dagslys :(  fy søren altså! 

Skrevet

Jeg hadde ringt ambulansen og fått ham pumpa. Han kan jo få alkoholforgiftning og hele pakka. 

Støtter forøvrig luten, hadde sagt at dette var siste gangen hvis han vil fortsette å bo med oss. Nytter ikke å komme hjem i en slik tilstand når man har barn.

Hadde heller ikke vasket etter ham, det kan han gjøre selv. 

Anonymkode: 2ea67...9d6

Skrevet

Det er nok dessverre en grunn til at han hiver seg på dette drikkemønsteret nå. Han er nok ulykkelig med småbarnslivet og tar det ut på denne måten. 

Anonymkode: c3a44...477

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok dessverre en grunn til at han hiver seg på dette drikkemønsteret nå. Han er nok ulykkelig med småbarnslivet og tar det ut på denne måten. 

:strix:haha, hobbypsykologer er så skjønne 

Skrevet

:strix:haha, hobbypsykologer er så skjønne 

Neida, ingen hobbypsykolog. Snakker kun av erfaring dessverre. Både i egen familie og blant venner. Og tro meg, det er slett ingen hyggelig situasjon å være i, så jeg synes urolig synd i hi og barna!

Skrevet

Han hadde jeg sendt i retur til mora si med beskjed om at han ikke var ferdig oppdratt. 

Anonymkode: ffd2e...917

Skrevet

Jeg håper du tar bilder? Han bør få se hvordan han ser ut, og spør om han kan stå inne for oppførselen sin? Hva hadde han gjort om moren til hans barn hadde oppført seg slik gang på gang?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var å sjekket på han, hva mer kunne jeg gjøre? Klart jeg blir bekymret når han er så dritings, har knapt sovet fordi jeg har gått inn og ut for å sjekke på han. 

Du skrev jo over her at du ikke var i nærheten av en så full person og at du hørte gjennnom veggen at han kasta opp

Skrevet

Du skrev jo over her at du ikke var i nærheten av en så full person og at du hørte gjennnom veggen at han kasta opp

Ja jeg hørte han spydde og jeg var lukket opp døra til soverommet for å sjekke flere ganger. Hvorfor pirke på det jeg skrev??

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg hørte han spydde og jeg var lukket opp døra til soverommet for å sjekke flere ganger. Hvorfor pirke på det jeg skrev??

Fordi det fremsto som at han fikk bare ligge der. Og mannen hørtes ut som han trengte hjelp og som en over her skrev muligens pumping . Uansett er det ikke greit av en familiefar å oppføre seg sånn , så han her hadde jeg ikke orket samle på å grue meg til at han skulle komme hjem fra fylla , hvis det nå har begynt å skje oftere og oftere 

Skrevet

Enig med HI, et voksent mannfolk må kunne klarer å ta vare på seg selv. Spyr han, så får han faen i meg klare å finne en spybøtte selv og ta ansvar.  Send den ungen i retur til mamma og be hun å oppdra den snørrungen en gang til !

Anonymkode: 0e88e...c07

Skrevet

Han hadde måttet flytte fra meg. Og han hadde fått med seg senga..

Anonymkode: ff6e6...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...