Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 ...og slik viser hun at hun er en voksen og moden person som takler et tap til fordel for retten til ytringsfrihet. Anonymous poster hash: 0be1a...1b3
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Apropos, hun skriver i et åpent innlegg at hun har en kamp gående mot barnevernet. Noen som vet noe om det - ikke spekulasjoner, men noen som -vet- noe om det? Hun er for øvrig medlem i et par anti-BV-grupper på FB... Anonymous poster hash: 0be1a...1b3
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 ...og slik viser hun at hun er en voksen og moden person som takler et tap til fordel for retten til ytringsfrihet. Anonymous poster hash: 0be1a...1b3 😂 Noen mennesker er jo så tjukke i huet at man får vondt av dem... Anonymous poster hash: 4d70c...930
Hengebukksvinet Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Godt at hun tapte.Hun er jo helt på villspor!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Ah, etter litt googling fant jeg dette, hvor hun skriver hun har en sak gående mot barnevernet fordi hun ikke ville vedta en bot på 8.000 kroner: https://www.facebook.com/merete.hodne/posts/10153818508556302 Anonymous poster hash: 0be1a...1b3
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Ah, etter litt googling fant jeg dette, hvor hun skriver hun har en sak gående mot barnevernet fordi hun ikke ville vedta en bot på 8.000 kroner: https://www.facebook.com/merete.hodne/posts/10153818508556302 Anonymous poster hash: 0be1a...1b3 Skjønner ikke helt kombinasjonen barnevern og bot? Men om det stemmer at hun har vært godkjent som fostermor for bonusbarnebarn og deretter mistet denne godkjenningen (som hun også babler om i samme innlegg) så kan man jo prise seg lykkelig for at man har et barnevern som tydeligvis gjøre jobben sin. Dama virker jo koko og vel så det Anonymous poster hash: 18372...47f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Skjønner ikke helt kombinasjonen barnevern og bot? Anonymous poster hash: 18372...47f Jeg vet ikke helt jeg heller, det er bare det hun skriver i det rotet sitt på facebook. Anonymous poster hash: 0be1a...1b3
Østerdølen Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Jeg vet ikke helt jeg heller, det er bare det hun skriver i det rotet sitt på facebook. Anonymous poster hash: 0be1a...1b3 Barnevernet ønsket at Hodne skulle betale boten i forhold til saken med Malika, slik at dette ikke ble en rettssak. om hun valgte å ikke gjøre det, ville BV trekke godkjennelsen hun hadde som Fostermor.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Barnevernet ønsket at Hodne skulle betale boten i forhold til saken med Malika, slik at dette ikke ble en rettssak. om hun valgte å ikke gjøre det, ville BV trekke godkjennelsen hun hadde som Fostermor. Jeg skulle svelget mange kameler, og latt fare mange prinsipper om det sto mellom de og få ha barnebarnet mitt. Anonymous poster hash: e8f77...010
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 Hva baserers den kommentaren om Torkildsen på? Har han gått ut mot henne? Anonymous poster hash: 7451b...1ec
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 Hva baserers den kommentaren om Torkildsen på? Har han gått ut mot henne? Anonymous poster hash: 7451b...1ec *baseres* Anonymous poster hash: 7451b...1ec
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 Hva baserers den kommentaren om Torkildsen på? Har han gått ut mot henne? Anonymous poster hash: 7451b...1ec Han er med i Løgnaslaget, teateret som har en forestilling som heter, "Nazifrisøren". Ingen har brukt hennes navn i teaterstykket, de har kun og bare pratet om "en hårsår frisør i Bryne". Nå er det ikke så mange hårsåre frisører i Bryne, så det er vel ikke så vanskelig å gjette seg til hvem stykket handler om. Hun er sur for at hun tapte saken, hun som kalte seg for "ytringsfrihetens forkjemper" for ikke så lenge siden (når saken mot Malika pågikk). Det er viktig for henne med ytringsfrihet som går ut over andre - like viktig for henne er det å begrense ytringsfrihet som går ut over henne. Dobbeltmoral kalles det på godt norsk. Nei, det er ikke et kompliment. Anonymous poster hash: 0be1a...1b3
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 Uff, for noen skivebommer den dama kommer med. Den revygruppa har satirisk kalt henne nazifrisør, baser på hennes holdninger til muslimer. Hun har på mange ulike måter kalt de for annenrangs mennesker, og påberopt seg ytringsfrihet. Det at hun rangerer menneskers verdi ut fra religion eller etnisitet, er jo påfallende likt det nazistene gjorde til å begynne med, selv om hun selvsagt ikke har gått til så drastiske skritt som de gjorde. Det at hun kaller ham pedo Per Inge Torkelsen, er j mye mer graverende. Det er ikke satire, bare surt oppgulp. Dessuten putter hun en karakteristikk på ham som ikke har rot i virkeligheten. De tøyde strikken for å peke på noe hun har sagt og gjort, hun insinuerer at han faktisk er ussel lovbryter. Hun vil med dette stå i større fare for å kunne bli dømt for æreskrenkelse, da dette er tatt fra løse lufta og sagt kun for å ramme ham som person. Det jævligste er at Løgnaslaget må betale egne saksomkostninger, når hun tapte en sak hun anla. I motsetning til henne, har ikke de rasistiske supportere (eller rettferdighetssøkende sosialister) som plukker opp regningene for å kunne oppta tid i rettsvesenet med idiotiske saker. Leser en i kommentarfeltet til Nettavisen, blir en bare lei seg når en ser hvor mange meningsfeller hun har der. De blir fornærmet for å bli kalt rasister, for man må kunne ha rasistiske holdninger (de kaller det andre meninger) uten å få det stempelet på seg. Kanskje like greit at hun ikke kan være fostermor med tanke på de holdningene hun besitter. Anonymous poster hash: c2962...914
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #16 Skrevet 10. mars 2017 Han er med i Løgnaslaget, teateret som har en forestilling som heter, "Nazifrisøren". Ingen har brukt hennes navn i teaterstykket, de har kun og bare pratet om "en hårsår frisør i Bryne". Nå er det ikke så mange hårsåre frisører i Bryne, så det er vel ikke så vanskelig å gjette seg til hvem stykket handler om. Hun er sur for at hun tapte saken, hun som kalte seg for "ytringsfrihetens forkjemper" for ikke så lenge siden (når saken mot Malika pågikk). Det er viktig for henne med ytringsfrihet som går ut over andre - like viktig for henne er det å begrense ytringsfrihet som går ut over henne. Dobbeltmoral kalles det på godt norsk. Nei, det er ikke et kompliment. Anonymous poster hash: 0be1a...1b3 Tusen takk for svar Jeg visste ikke at han var med på det teaterstykket. Anonymous poster hash: 7451b...1ec
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #17 Skrevet 10. mars 2017 Er jo såpeopera heile denne suppa. Mailka har jo kastet hijaben sin nå. Anonymous poster hash: c8f64...ec0
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #18 Skrevet 11. mars 2017 Er jo såpeopera heile denne suppa. Mailka har jo kastet hijaben sin nå. Anonymous poster hash: c8f64...ec0 Lov og dom har ikke tilbakevirkende eller fremovervirkende kraft - man bryter en lov slik ståa er der og da, og hva som skjer med de fornærmede i etterkant er uvesentlig. Anonymous poster hash: 4d70c...930
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #19 Skrevet 11. mars 2017 Barnevernet ønsket at Hodne skulle betale boten i forhold til saken med Malika, slik at dette ikke ble en rettssak. om hun valgte å ikke gjøre det, ville BV trekke godkjennelsen hun hadde som Fostermor. What 😳 Barnevernet 😳 Anonymous poster hash: ae211...766
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #20 Skrevet 11. mars 2017 Barnevernet ønsket at Hodne skulle betale boten i forhold til saken med Malika, slik at dette ikke ble en rettssak. om hun valgte å ikke gjøre det, ville BV trekke godkjennelsen hun hadde som Fostermor. Dette er jo ifølge Hodne. Det er slett ikke sikkert at det stemmer! Anonymous poster hash: 90776...02b
Østerdølen Skrevet 11. mars 2017 #21 Skrevet 11. mars 2017 Dette er jo ifølge Hodne. Det er slett ikke sikkert at det stemmer! Anonymous poster hash: 90776...02b Ja,DET vet ikke jeg noe om.Jeg bare leste denne forklaringen på siden hennes.Jeg regner ikke bare at det er KUN denne rettsaken BV bygger saken på, men at det kanskje ble "dråpen som fikk begeret til å renne over".Som fosterbarn er det vel lite gunstig at fostermor står frem i alle mediar som finnes og sprer hat,rasisme og fordommer.
februarprins2013 Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 Malika er for min del en stor bløff, slutta med hibjaben med engang
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 Er så glad for at Hodne blir satt på plass! Rasist og et av landets største nettroll! Her er saken fra VG der hun ble profilert sammen med andre fæle nettroll: http://www.vg.no/spesial/2015/nettkrigerne/?person=merete-hodne Anonymous poster hash: 8e02e...579
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #24 Skrevet 12. mars 2017 Er så glad for at Hodne blir satt på plass! Rasist og et av landets største nettroll! Her er saken fra VG der hun ble profilert sammen med andre fæle nettroll: http://www.vg.no/spesial/2015/nettkrigerne/?person=merete-hodne Anonymous poster hash: 8e02e...579 Er jo nesten litt synd på henne. Mobbet i barndommen. Er vel derfor hun måtte krige mot et nytt fiendebilde. Ikke veldig uvanlig... Er jo en annen islam-kriger som også mislyktes sosialt og hevnet seg på uskyldige.. Anonymous poster hash: 49c53...ddf
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #25 Skrevet 12. mars 2017 Malika er for min del en stor bløff, slutta med hibjaben med engang At hun har sluttet å bruke hijab har ingen betydning for om hun ble diskriminert da hun brukte det. Unge mennesker går gjennom mange faser, det er ingenting galt med at hun har sluttet med hijab nå. Anonymous poster hash: 7fedf...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå