Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde noen fortalt meg da ALT ER LOVE lyste over skjermen den 16 desember 2016, at vi skulle sitte den 12.mars året etter som enda større spørsmålstegn....

 

Kanskje det skjer noe 16.mars, det er jo en torsdag. Og så begynner sesong 4 fredag 17.mars.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde noen fortalt meg da ALT ER LOVE lyste over skjermen den 16 desember 2016, at vi skulle sitte den 12.mars året etter som enda større spørsmålstegn....

Kanskje det skjer noe 16.mars, det er jo en torsdag. Og så begynner sesong 4 fredag 17.mars.....

17. Mars er på høy tid, hadde aldri trodd det skulle drøye så lenge.... Jeg har ingen ide lengre om hvem neste sesong blir om. Har vært innom de fleste, men nå er det helt åpent....

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. Mars er på høy tid, hadde aldri trodd det skulle drøye så lenge.... Jeg har ingen ide lengre om hvem neste sesong blir om. Har vært innom de fleste, men nå er det helt åpent....Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Inntil noe annet er bevist tror jeg fremdeles på Even. Den lyden på mobilen i siste scene var umulig å overhøre.

 

Det som er verst med at det drøyer så konge er at jo senere start jo kortere sesong. Med mindre vi får følge de i sommerferien også denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik Holm som spiller Even er jo fullt opptatt hver dag i familierestauranten, og møter fans fra hele verden der hver dag, instagram florerer av fanbilder og nye videosnutter av ham flere ganger om dagen - så jeg tviler egentlig på at det blir ham, desverre. Men håper vi ser ham i en eller annen film/teaterrolle snart! 

Jeg tror på Magnus...

Tarjei er også opptatt med teater, så jeg tror han evt bare får en birolle i neste sesong. Desverre. Men alle forventer vel at han vinner Gullruten, håper inderlig det!



Anonymous poster hash: 5c1e6...330
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil noe annet er bevist tror jeg fremdeles på Even. Den lyden på mobilen i siste scene var umulig å overhøre.

Det som er verst med at det drøyer så konge er at jo senere start jo kortere sesong. Med mindre vi får følge de i sommerferien også denne gangen.

Jeg er helt med om det blir Even, synes også det er mange tegn som tyder på at det kan bli han. Også det at de ikke har sluppet traileren kan være et bra hint om at det blir Even ( tenk for et styr det hadde blitt om de hadde sluppet traileren i Januar om at det skal være Even i sesong 4, og at vi fremdeles satt her og ventet nå! ) (men av og til når jeg er mest usikker, tenker jeg st det kan være hvem som helst, til og med doktor Skrulle syns jeg ikke er helt usannsynlig :D )

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil noe annet er bevist tror jeg fremdeles på Even. Den lyden på mobilen i siste scene var umulig å overhøre.

 

Det som er verst med at det drøyer så konge er at jo senere start jo kortere sesong. Med mindre vi får følge de i sommerferien også denne gangen.

Jeg har tvilt litt på Even.. etter å lenge ha vært overbevist. Jeg mener, det var så mange tegn.

 

Den siste posten på skuespillerens Instagram gjorde at jeg fikk litt Even-vibber igjen. Jeg forventet at det kom en Even trailer i natt. Men siden det ikke gjorde det, så vet jeg ikke...

 

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik Holm som spiller Even er jo fullt opptatt hver dag i familierestauranten, og møter fans fra hele verden der hver dag, instagram florerer av fanbilder og nye videosnutter av ham flere ganger om dagen - så jeg tviler egentlig på at det blir ham, desverre. Men håper vi ser ham i en eller annen film/teaterrolle snart! Jeg tror på Magnus...Tarjei er også opptatt med teater, så jeg tror han evt bare får en birolle i neste sesong. Desverre. Men alle forventer vel at han vinner Gullruten, håper inderlig det! Anonymous poster hash: 5c1e6...330

Jeg håper ikke det har noe å si at Henrik er litt "all over the place" nå om dagene, og at vi likevel får Even som hovedperson. Kjenner jeg blir skikkelig skuffa om vi ikke får se noe til Isak og Even i neste sesong. Og Tarjei fortjener virkelig å få Gullruten - han leverte 100%!!

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det har noe å si at Henrik er litt "all over the place" nå om dagene, og at vi likevel får Even som hovedperson. Kjenner jeg blir skikkelig skuffa om vi ikke får se noe til Isak og Even i neste sesong. Og Tarjei fortjener virkelig å få Gullruten - han leverte 100%!!

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Både Tarjei og Henrik fortjener pris. Måten Henrik bygget opp karakteren Even, og umerkelig endret ham til å bli manisk..unbelievable.

 

Og etter det jeg har sett av skuespilleren i sosiale medier så virker har helt annerledes enn Even. I måten å snakke på, mimikk, kroppsholdning.. så jeg er enda mer imponert.

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tvilt litt på Even.. etter å lenge ha vært overbevist. Jeg mener, det var så mange tegn.

Den siste posten på skuespillerens Instagram gjorde at jeg fikk litt Even-vibber igjen. Jeg forventet at det kom en Even trailer i natt. Men siden det ikke gjorde det, så vet jeg ikke...Anonymous poster hash: f80ac...c13

Ja, jeg så også den. Men hva er det greiene med #420 som han stadig holder på med? Han sletta jo til og med en del innlegg på instaen sin slik at han hadde 420 innlegg og 420t følgere. Weed er det noen som snakket om, og jeg tenkte OK neste sesong blir om narkotika. Men nå vet jeg ikke...

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så også den. Men hva er det greiene med #420 som han stadig holder på med? Han sletta jo til og med en del innlegg på instaen sin slik at han hadde 420 innlegg og 420t følgere. Weed er det noen som snakket om, og jeg tenkte OK neste sesong blir om narkotika. Men nå vet jeg ikke...

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Min tolkning: Even er hovedkarakter i sesong 4 og det skal være 20 episoder 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så også den. Men hva er det greiene med #420 som han stadig holder på med? Han sletta jo til og med en del innlegg på instaen sin slik at han hadde 420 innlegg og 420t følgere. Weed er det noen som snakket om, og jeg tenkte OK neste sesong blir om narkotika. Men nå vet jeg ikke...

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

420 er en "kode" eller hva jeg skal si, for marihuanarøyking. Han støtter det jo åpent ved stadig å referere til 420 i forskjellige sammenhenger. I går så jeg han hadde skrevet en hilsen til en fan, med bl.a. "Smoke weed every day". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Tarjei og Henrik fortjener pris. Måten Henrik bygget opp karakteren Even, og umerkelig endret ham til å bli manisk..unbelievable.

Og etter det jeg har sett av skuespilleren i sosiale medier så virker har helt annerledes enn Even. I måten å snakke på, mimikk, kroppsholdning.. så jeg er enda mer imponert.Anonymous poster hash: f80ac...c13

Ja enig, Henrik også selfølgelig. Og sammen er de 2 dynamitt - jeg har aldri sett noe lignende! Det var som en flodbølge av følelser som skyllet over meg i høst når jeg så dem sammen. Og måten Tarjei bare med en liten bevegelse kunne utrykke alle de følelsene uten å si et ord. Helt utrolig. Hvis vi ikke får se de noe mer i 4. Sesong tror jeg at jeg kommer til å gråte en liten skvett.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

420 er en "kode" eller hva jeg skal si, for marihuanarøyking. Han støtter det jo åpent ved stadig å referere til 420 i forskjellige sammenhenger. I går så jeg han hadde skrevet en hilsen til en fan, med bl.a. "Smoke weed every day".

Kan det bygge opp mot Even og marihuana problematikk? De la jo opp til en liten dragkamp mellom Even og Isak om dette i siste episode..og da det siste bildet som ble postet.

 

Kan de bruke de personlige skuespillerkontoene til å bygge opp til en sesong? Da blandes jo universene og det er ikke det de har gjort før. Men SKAM er jo uforutsigbart..

 

Jeg er helt uttørket i den rasjonelle delen av hjernen når det kommer til sesong 4..

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tolkning: Even er hovedkarakter i sesong 4 og det skal være 20 episoder Anonymous poster hash: f80ac...c13

Yeess, det hadde vært noe :D

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det bygge opp mot Even og marihuana problematikk? De la jo opp til en liten dragkamp mellom Even og Isak om dette i siste episode..og da det siste bildet som ble postet.

Kan de bruke de personlige skuespillerkontoene til å bygge opp til en sesong? Da blandes jo universene og det er ikke det de har gjort før. Men SKAM er jo uforutsigbart..

Jeg er helt uttørket i den rasjonelle delen av hjernen når det kommer til sesong 4.. Anonymous poster hash: f80ac...c13

Ja, Isak tok jo fra han narkotikaen... Tenk om de bruker sine private insta kontoer til hint om neste sesong.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tvilt litt på Even.. etter å lenge ha vært overbevist. Jeg mener, det var så mange tegn.

 

Den siste posten på skuespillerens Instagram gjorde at jeg fikk litt Even-vibber igjen. Jeg forventet at det kom en Even trailer i natt. Men siden det ikke gjorde det, så vet jeg ikke...

 

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Hvilken post er det du sikter til? Der han sto oppå en bygning i mørket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Isak tok jo fra han narkotikaen... Tenk om de bruker sine private insta kontoer til hint om neste sesong.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Det tviler jeg på, de har jo skjermet skuespillerne fra publisitet tidligere, og Tarjei er ikke aktiv på åpne sosiale medier i det hele tatt. Fansen blir også fortalt bl.a fra Henrik at Tarjei sliter med å bli oppsøkt av fans på skolen, og oppfordrer til å la ham være i fred..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på, de har jo skjermet skuespillerne fra publisitet tidligere, og Tarjei er ikke aktiv på åpne sosiale medier i det hele tatt. Fansen blir også fortalt bl.a fra Henrik at Tarjei sliter med å bli oppsøkt av fans på skolen, og oppfordrer til å la ham være i fred..

Ja, det der er noe syke greier. Syns det er helt vilt hvordan noen av fansen tar helt av. Tror ikke de har helt lært seg normal norsk væremåte. Nå er ikke jeg helt i målgruppa, men hadde jeg vært det tror jeg ikke det hadde falt meg inn å stalke de på den måten. Jeg mener, de renner jo ned den restauranten hvor Henrik jobber og henger på utsiden av gjerdet på Nissen bare for å få tatt bilder. Noen reiser jo til og med fra andre siden av jorda bare for å treffe de. Skjønner utrolig godt at Tarjei syns det blir for mye av og til. Syns egentlig de har vært utrolig tålmodige.

Hadde jeg skulle reise til et annet land, så tror jeg at jeg hadde forsøkt å lese litt om skikk og bruk i det landet jeg skulle til først.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken post er det du sikter til? Der han sto oppå en bygning i mørket?

Ja, det var det bildet. Fikk veldig Even sesong 4 vibber. Men da hadde de vel sluppet traileren like etter..

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du ikke Evak skulle endt lykkelig?

 

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

 

 

fordi det var ikke meningen, var meningen at ting skulle ende verre, en tragisk ending,men siden fansen gikk av hengselen så gjorde hun ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det var ikke meningen, var meningen at ting skulle ende verre, en tragisk ending,men siden fansen gikk av hengselen så gjorde hun ikke det.

 

Jeg vet ikke helt om jeg kjøper den at det var meningen at det skulle ende tragisk. Husk på at dette er en serie for ungdom opprinnelig, og hva skulle det lære dem hvis alt endte tragisk? Jeg tror det var meningen at vi skulle tro at det skulle bli en tragisk ending, for at det skulle gjøre det mer spennende, men at det var meningen at det til slutt skulle ende godt.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg kjøper den at det var meningen at det skulle ende tragisk. Husk på at dette er en serie for ungdom opprinnelig, og hva skulle det lære dem hvis alt endte tragisk? Jeg tror det var meningen at vi skulle tro at det skulle bli en tragisk ending, for at det skulle gjøre det mer spennende, men at det var meningen at det til slutt skulle ende godt.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

 

 

har stått på facebook siden til H.H for eksempel,men ble slettet, J.A hitet til dårlig ending når hun var på radioprogram,så jo de endret slutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dette på Twitter -ble lagt ut for noen timer siden - har noen av dere hørt om dette?

 

nrk just did a livestream, people were asking about the trailer so a woman said that it could drop anytime and the only boss is julie

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått på facebook siden til H.H for eksempel,men ble slettet, J.A hitet til dårlig ending når hun var på radioprogram,så jo de endret slutten

Pussig at han la det ut på face, trodde slike ting var top secret. Syns ikke det er noe særlig at lærdommen/moralen skulle være at er du homofil og blir sammen med en som sliter psykisk så kommer det til å gå tragisk. Liker det ikke i det hele tatt, og er veldig glad de endret slutten hvis dette virkelig stemmer.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at han la det ut på face, trodde slike ting var top secret. Syns ikke det er noe særlig at lærdommen/moralen skulle være at er du homofil og blir sammen med en som sliter psykisk så kommer det til å gå tragisk. Liker det ikke i det hele tatt, og er veldig glad de endret slutten hvis dette virkelig stemmer.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

 

 

jeg også var veldig glad for det, for tenkte seriøst og drite i de 2 siste episodene etter jeg hørte det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...