Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men helt seriøst, hvor lenge kan de vente før de begynner med sesongen? Til uka er det uke 12, og hvis det skal være minimum 10 episoder - så er vi kommet til uke 22, dvs 2. Juni. Og hvis det skal være en pause midt inni slik de bruker - så bør de vel snart begynne? De bruker vel å være ferdige før skolen slutter? Enige? (Jeg syns vi har vært tålmodige lenge nok nå)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skal det være 10 uker må de begynne å sende snart. Særlig hvis de skal ha pause.

Ifølge NRK er det med den korte tiden mellom manus, innspilling og TVsending en viktig grunn til pausen midt i. Hørte kommentert i et intervju med Moslet i P3 at det har vært snakk om at de er nede i 3 uker mellom manus og tv-sending. De har vel ikke tilgang på alle skuespillerne hele tiden heller. De fleste av dem driver jo med mye annet i tillegg. Er nok litt av et puslespill å få det hele i hop. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på en ting ang lite bi-plot i sesong 3. Manus for sesong 3 ble jo skrevet på våren, hvertfall påbegynt da. 

Thomas Hayes trakk seg vel på sommeren hvis jeg husker rett. NRK bekreftet at han var skrevet inn i manus opprinnelig. 

Kan det ha medført at de ikke rakk å ha en sterk bi historie? At den egentlig skulle handlet om Nora og William? Derfor valgte de å fokusere ennå mer på Isak og hans historie? 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tenkt på en ting ang lite bi-plot i sesong 3. Manus for sesong 3 ble jo skrevet på våren, hvertfall påbegynt da. 

Thomas Hayes trakk seg vel på sommeren hvis jeg husker rett. NRK bekreftet at han var skrevet inn i manus opprinnelig. 

Kan det ha medført at de ikke rakk å ha en sterk bi historie? At den egentlig skulle handlet om Nora og William? Derfor valgte de å fokusere ennå mer på Isak og hans historie? 

Anonymkode: ef694...c48

For min del så var det helt perfekt at 3. Sesong hadde mye fokus på Isaks historie (den kunne ikke blitt bedre😊). Men det høres logisk ut at de kanskje hadde tenkt mere Noora og William i den sesongen. Det kan vel også peke på en Even sesong - eller mere fokus på Even (og litt Isak) i neste sesong ?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest tro på at de har 2 nå jeg, even og sana :) tror ikke det er vilde. jeg  har hele siden egentlig sagt at den  kommer etter påske,tror kanskje jeg har rett, for de sender vel neppe den i påsken,men at sesongen begynner 20 april og er ferdig fredag 22 juni, da blir det sesong 4 også 10 episoder,men uten pause,men hvis de skal ha pause må de jo begynne før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg har mest tro på at de har 2 nå jeg, even og sana :) tror ikke det er vilde. jeg  har hele siden egentlig sagt at den  kommer etter påske,tror kanskje jeg har rett, for de sender vel neppe den i påsken,men at sesongen begynner 20 april og er ferdig fredag 22 juni, da blir det sesong 4 også 10 episoder,men uten pause,men hvis de skal ha pause må de jo begynne før :)

Ja, samme som jeg lurte på for et par innlegg siden - kan det være at de skal fokusere både på Even og Sana? Og at det er grunnen til at vi ikke har fått noen trailer ennå. Men 20. april... det er lenge til..... :bond:Jeg orker ikke å vente sååååå lenge! Håper de begynner før. Men jeg trenger ingen pause midt i😊👍 - så det er greit.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan de skal klare å filme utendørs denne sesongen uten at det havner på IG og Twitter med en gang? 

Får håpe de ikke skal vente med sendestart helt til 20. April... 

Tror dere de dropper trailer og heller sender en teaser rett før sendestart?

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem har den insta profilen ? 

Anonymkode: db793...109

Hvilken insta profil?

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken insta profil?

Anonymkode: c9cf5...e92

Som bildene om filming er funnet på 

Anonymkode: db793...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som bildene om filming er funnet på 

Anonymkode: db793...109

Det er fra flere profiler, så ikke godt å si hvem som hadde dem først.

Filmingen fra t-banen, som var den første spoileren som kom var fra VGTV og Dagbladet. Det er en av de tingene som jeg syns virker mistenkelig. Det har ikke vært vanlig at mediebransjen spoiler SKAM, og jeg tror ikke de ville gjort det nå heller dersom det ikke nettopp var en mening med det..

Jeg tror de har gjort dette for å forvirre fansen totalt, slik at det skal slå ned som en bombe hvem som egentlig er hovedpersonen. Jeg var en stund sikker på at det var Sana eller Vilde - mest sannsynlig Vilde, pga. filmingen på T-banestasjonen. Men det var noe som sa meg at det kunne være spill for galleriet, fordi SKAM folka neppe ville stilt seg opp og filmet på en så sentral plass med så stor fare for å avsløre hvem hovedpersonen er - dersom det ikke var et bevisst grep..

Så, når den profilen av en av gutta fra gjengen som ga ballongene til Vilde på t-banen dukket opp på Facebook, og Mikael (den forrige mannen i Evens liv) var blant bildene til denne nye SKAM-karakteren begynte jeg å tenke at det hele kanskje var et spill for galleriet for å plante et hint om Even som hovedkarakter. Når så filming av Isak og Even alene ble publisert, da ble jeg nesten sikker på at det blir Even.. men bare nesten.

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som bildene om filming er funnet på 

Anonymkode: db793...109

Flere forskjellige skam-fan kontoer. Jeg følger et par og de har postet bilder av det alle sammen. Søk på skam så kommer det opp flere.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på hvordan de skal klare å filme utendørs denne sesongen uten at det havner på IG og Twitter med en gang? 

Får håpe de ikke skal vente med sendestart helt til 20. April... 

Tror dere de dropper trailer og heller sender en teaser rett før sendestart?

Anonymkode: ef694...c48

Tror det er nettopp dette Andem nå ser at det kan være vanskelig å filme utendørs, og at det er nettopp derfor de forsøker å fovirre oss totalt med de bildene vi har fått i det siste. Tror faktisk dette er gjort med vilje for å gjøre forvirringen komplett (og for min del har de klart det😊)

Jeg syns fortsatt 20. April høres seint ut - 1. Ville jeg heller ha sagt. De skal vel være ferdig før skolen slutter, er ikke det rundt 20. Juni? Men dere tror vel at de minst vil gi oss 10. Episoder? De kan vel ikke gi oss noe mindre😬?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fra flere profiler, så ikke godt å si hvem som hadde dem først.

Filmingen fra t-banen, som var den første spoileren som kom var fra VGTV og Dagbladet. Det er en av de tingene som jeg syns virker mistenkelig. Det har ikke vært vanlig at mediebransjen spoiler SKAM, og jeg tror ikke de ville gjort det nå heller dersom det ikke nettopp var en mening med det..

Jeg tror de har gjort dette for å forvirre fansen totalt, slik at det skal slå ned som en bombe hvem som egentlig er hovedpersonen. Jeg var en stund sikker på at det var Sana eller Vilde - mest sannsynlig Vilde, pga. filmingen på T-banestasjonen. Men det var noe som sa meg at det kunne være spill for galleriet, fordi SKAM folka neppe ville stilt seg opp og filmet på en så sentral plass med så stor fare for å avsløre hvem hovedpersonen er - dersom det ikke var et bevisst grep..

Så, når den profilen av en av gutta fra gjengen som ga ballongene til Vilde på t-banen dukket opp på Facebook, og Mikael (den forrige mannen i Evens liv) var blant bildene til denne nye SKAM-karakteren begynte jeg å tenke at det hele kanskje var et spill for galleriet for å plante et hint om Even som hovedkarakter. Når så filming av Isak og Even alene ble publisert, da ble jeg nesten sikker på at det blir Even.. men bare nesten.

Anonymkode: c9cf5...e92

Hva heter den nye profilen på Facebook ? 

Anonymkode: db793...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva heter den nye profilen på Facebook ? 

Anonymkode: db793...109

Det var Youssef et eller annet. Men den ble lukket etter en liten stund. Det var bilder av den gjengen som ga ballonger til Vilde på t-banen, bilde av Youssef og Even, med Even Bech Næsheim tagget og bilde av Youssef og Mikael. Det var tydelig at Youssef hadde et nært forhold til Mikael, og Mikael var også med i bildet av den gjengen som var på t-banen med ballonger.

På det bildet av Even og Youssef var det masse flammer i bakgrunnen, med teksten Even vs Youssef. Kan det ha med Mikael å gjøre?

Det kunne jo ha vært en fake SKAM profil, men de få vennene som var tilsluttet den profilen var fra SKAM crewet. Vet ikke hvorfor den ble stengt. Enten fordi de jobber med å utvikle profilen videre, eller at de bare skulle gjøre folk enda mer konspiratoriske..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg de drar dette altfor langt ut altså!

Kan de ikke bare gi oss sesong 4 nå? Eller trailer/teaser hvertfall😊

Jeg må skaffe meg et liv altså😂

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå synes jeg de drar dette altfor langt ut altså!

Kan de ikke bare gi oss sesong 4 nå? Eller trailer/teaser hvertfall😊

Jeg må skaffe meg et liv altså😂

Anonymkode: ef694...c48

Enig . Man mister lysta på å se på

Anonymkode: db793...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig . Man mister lysta på å se på

Anonymkode: db793...109

De har vel en viss anelse om at lysta kommer tilbake når trailer er på plass. Da er den vonde tiden glemt 😂😂

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå synes jeg de drar dette altfor langt ut altså!

Kan de ikke bare gi oss sesong 4 nå? Eller trailer/teaser hvertfall😊

Jeg må skaffe meg et liv altså😂

Anonymkode: ef694...c48

Du, jeg er sååå enig. Jeg tar meg selv i å gå å gruble på hva som skjer og hvem som blir hovedperson hver dag - dette er ikke bra😂😂. Og i dag så har det vært så stille. Er det noen av dere andre som har hørt noe?

Det eneste jeg trenger er at de starter NÅ! Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid.... Like før jeg tar meg en tur innom Amdem personlig altså for å sjekke hvorfor hun driver å drøyer dette ut så veldig😂.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, jeg er sååå enig. Jeg tar meg selv i å gå å gruble på hva som skjer og hvem som blir hovedperson hver dag - dette er ikke bra😂😂. Og i dag så har det vært så stille. Er det noen av dere andre som har hørt noe?

Det eneste jeg trenger er at de starter NÅ! Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid.... Like før jeg tar meg en tur innom Amdem personlig altså for å sjekke hvorfor hun driver å drøyer dette ut så veldig😂.

Anonymkode: c6dd6...948

Har ikke sett noe i dag. Bortsett fra at David Sjøholt har slettet Instagram kontoen sin pga hets!!! Folk asså.

Jeg var så sikker på at noe ville skje i helga, for det var så mye som skjedde fredag. Men nå.. nei nå aner jeg virkelig ikke.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har vel en viss anelse om at lysta kommer tilbake når trailer er på plass. Da er den vonde tiden glemt 😂😂

Anonymkode: c9cf5...e92

Tror nok ikke det kan nytte for min del å true med at jeg ikke gidder å se på pga at de har brukt for lang tid..😂😂 Da måtte det heller vise seg at neste sesong ikke blir noe bra... Meeeen det tviler jeg sterkt på😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke sett noe i dag. Bortsett fra at David Sjøholt har slettet Instagram kontoen sin pga hets!!! Folk asså.

Jeg var så sikker på at noe ville skje i helga, for det var så mye som skjedde fredag. Men nå.. nei nå aner jeg virkelig ikke.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

At det ikke er mulig å la de være i fred.. Helt sykt. Hva er vitsen lissom?

jeg er også helt blank, har grublet så lenge at jeg virkelig ikke aner når det begynner og hvem som blir hovedperson... Helt blank Frustrerende...

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At det ikke er mulig å la de være i fred.. Helt sykt. Hva er vitsen lissom?

jeg er også helt blank, har grublet så lenge at jeg virkelig ikke aner når det begynner og hvem som blir hovedperson... Helt blank Frustrerende...

Anonymkode: c6dd6...948

Tror det er det de ville oppnå.. at vi ikke skjønner noe. 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er det de ville oppnå.. at vi ikke skjønner noe. 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja da lykkes de ihvertfall kjempe godt!

Skjønner ikke en dritt akkurat nå😂

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...