Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #51 Skrevet 8. mars 2017 Liker dere ikke gode kaker i Trøndelag? Bare slike gammeldagse kremkaker? Hva med snickerskake, oreokake, ostekaker osv? Kaker som er litt mer spennende enn det bestemorgenerasjonen lager? Anonymous poster hash: c5a73...da8 Nei fysj... Jo så klart ;-) nå fikk jeg faktisk veldig lyst på snickerskake... Anonymous poster hash: 3093b...193
hol(L)y COW Skrevet 8. mars 2017 #52 Skrevet 8. mars 2017 Lurer på om hele slekten til sånne tilfeller er like opptatt av overflaten... eller sitter gamle tante Magda i hjørnet og himler med øynene til bestefar Knut Per? Så vidt jeg vet er jo halve slekten fra Sunnmøre 😂🙈 Husker bare min egen bestefar som fikk fnatt i vår barnedåp. Vi serverte ikke poteter til varmmaten, bare ris og ellers koldtbord. Jada, så neida. 👍🏻
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. mars 2017 #53 Skrevet 8. mars 2017 Et kakebord uten Pavlova og ei saftig gulrotkake er ikke noe kakebord! Hadde nok vært litt skuffet hvis jeg dro i dåp og ble servert det der. Greit nok at kakene ikke er det viktigste men det er jo rndel av opplegget. Dåpsbarnet skal FEIRES. Og det gjør man ved å servere et bugnende kakebord av velsmakende kaker. Ikke et stusselig, fargekoordinert sukkerpasta-mareritt som mest er til å se på.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #54 Skrevet 8. mars 2017 Et kakebord uten Pavlova og ei saftig gulrotkake er ikke noe kakebord! Hadde nok vært litt skuffet hvis jeg dro i dåp og ble servert det der. Greit nok at kakene ikke er det viktigste men det er jo rndel av opplegget. Dåpsbarnet skal FEIRES. Og det gjør man ved å servere et bugnende kakebord av velsmakende kaker. Ikke et stusselig, fargekoordinert sukkerpasta-mareritt som mest er til å se på. Feires? Det viktigste er vel likes på insta?? Haha... Anonymous poster hash: c5a73...da8
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. mars 2017 #55 Skrevet 8. mars 2017 Bare vent! Snart kommer mannen hennes med et innlegg hvor han roser kakebordet opp i skyene og signerer med "Konditor-Åge".
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #56 Skrevet 8. mars 2017 Bare vent! Snart kommer mannen hennes med et innlegg hvor han roser kakebordet opp i skyene og signerer med "Konditor-Åge".Hahaha😂😂 Anonymous poster hash: c11c9...2dd
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #57 Skrevet 8. mars 2017 Blåe kake lyset e stoffer synes jeg. Men, er det for gutt eller jente? Ble forvirra av de rosa pong pongeneAnonymous poster hash: 7cbd8...1e9 Barnedåp til jente dette her Anonymous poster hash: d3de0...b02
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #58 Skrevet 8. mars 2017 Barnedåp til jente dette her Anonymous poster hash: d3de0...b02 Ja, da har de bomma litt i tilfelle... Anonymous poster hash: c5a73...da8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #59 Skrevet 8. mars 2017 Ja, da har de bomma litt i tilfelle... Anonymous poster hash: c5a73...da8 Hvorfor det, jente kan vel og hablått Anonymous poster hash: 47fae...c3a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #60 Skrevet 8. mars 2017 Hvorfor det, jente kan vel og hablått Anonymous poster hash: 47fae...c3a Vel, såklart jente kan ha blått. Men det er jo i overkant sært da. Ville de egentlig hatt en gutt og måtte lage blå dåp for å ha hatt det og? Anonymous poster hash: c5a73...da8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #61 Skrevet 8. mars 2017 Bloggerne gjør det ihvertfall. Det er jo private familiefester de legger ut bilder fra... https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/02/naia-sarpsborg-ottossonphoto-1147.jpg?w=2000&quality=58 Anonymous poster hash: 67a87...823 Oi, det var stusselig kakebord! Fikk ikke lyst på noe av det, ser jo ut som plastikk! Det skal jo bugne? Anonymous poster hash: 6ec1a...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå