Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Er det bare jeg som syns de er triste? Ja det ser fint ut når dåpskaken har samme farge som muffinsene og kjeksene, men smaker det godt? Det ser så tørt og søtt ut! Hva skjedde me tantes ostekake, farmos verdensbeste og mammas bløtkake? Det er jo DE som er gode! For ikke å snakke om marsipankake og konfektkake🙈 I mitt hode er det IKKE sånn et kakebord skal se ut! Anonymous poster hash: 2be71...29c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Enig med deg! Elsket selskap og alle anledninger til å spise kake før, men etter at alle begynte å dekorere kakene sine med denne elendige fondanten er jo ikke kakene spisende lengre Anonymous poster hash: c1f62...239
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har aldri sett et slikt kakebord i privat sammenheng. Er det noen som driver med slikt? Anonymous poster hash: 2c0ea...a66
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Nå er ikke jeg plaget av veldig mye fondantkaker og "motekaker" i min omgangskrets, heldigvis, men bortsett fra det er jeg helt enig. 👍 Anonymous poster hash: 12617...18b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har aldri sett et slikt kakebord i privat sammenheng. Er det noen som driver med slikt? Anonymous poster hash: 2c0ea...a66 Bloggerne gjør det ihvertfall. Det er jo private familiefester de legger ut bilder fra... https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/02/naia-sarpsborg-ottossonphoto-1147.jpg?w=2000&quality=58 Anonymous poster hash: 67a87...823
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Hadde en slik dåpskake med marsipan ellers kun hjemmelagde kaker😊 Anonymous poster hash: ed5f7...4b6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Bloggerne gjør det ihvertfall. Det er jo private familiefester de legger ut bilder fra... https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/02/naia-sarpsborg-ottossonphoto-1147.jpg?w=2000&quality=58 Anonymous poster hash: 67a87...823 Det ser jo ikke godt ut??? Anonymous poster hash: 2be71...29c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Det ser jo ikke godt ut??? Anonymous poster hash: 2be71...29c Blåe kake lyset e stoffer synes jeg. Men, er det for gutt eller jente? Ble forvirra av de rosa pong pongene Anonymous poster hash: 7cbd8...1e9
Kathrine. Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Det ser jo ikke godt ut??? Anonymous poster hash: 2be71...29c Det såg faktisk ikkje fristende ut, nei. Og eg er veldig glad i kaker.
Ladybird2014 Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Bloggerne gjør det ihvertfall. Det er jo private familiefester de legger ut bilder fra... https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/02/naia-sarpsborg-ottossonphoto-1147.jpg?w=2000&quality=58 Anonymous poster hash: 67a87...823 ....og alt jeg ser er hvor lite sentrert kaken står på kakefatet🙊😆😜
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #12 Skrevet 7. mars 2017 Har vært på en del tilsetninger med fancy-schmancy kaker, og felles for de alle er at ingen likte de. Jeg bestilte en gang sånne kaker/cup cakes selv, betalte en god del for de også, faktisk, og de smakte ikke godt. Mulig jeg var uheldig med stedet jeg bestilte de på, men likevel... Ikke bra! Anonymous poster hash: d9910...306
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #13 Skrevet 7. mars 2017 Elsker skikkelige hjemmelagde kakebord. Noen skeive kaker, noen der glasuren har flytt litt utover. De smaker godt. Var i bryllup nylig. Samtlige kaker matcher. Og samtlige var tørre. De var vel pyntet dagen før og pga pynten kunne ikke kakene pakkes skikkelig inn. Tørr kake, frosting med "snerk", ble litt trist, kaker skal jo smake godt. Anonymous poster hash: cfbef...9b0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #14 Skrevet 7. mars 2017 Tydligvis er det viktigste at det SER pent ut, ikke hva det smaker🙈 Anonymous poster hash: 2be71...29c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #15 Skrevet 7. mars 2017 Sånn som dette skal et kakebord se ut http://www.smp.no/incoming/article10891074.ece/b0umx6/BINARY/w980-adaptive/27KULkakebok08.JPG http://bulmolde.no/2012/IMG_5853.JPG Elsker hjemmelagde kaker, det skal bugne av allverdens kaker hvor familie og venner har laget sin favoritt. Da koser vi oss Anonymous poster hash: 67a87...823
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #16 Skrevet 7. mars 2017 Om det er godt eller ikke, vet ikke jeg... Men jeg elsker kakebord med forskjellige kaker, når det først skal være frst. Ikke bare muffins, cakepops og en tørr kake. Nei, gi meg bløtkake, marsipankake, verdens beste, suksessterte, fruktsalat, karamellpudding osv and bring it on! 😂🎂 Kanskje er jeg skadet av å bo i trøndelag, men altså... Kakebord er kakebord! Anonymous poster hash: 3093b...193
Lady lovely locks Skrevet 7. mars 2017 #17 Skrevet 7. mars 2017 Triste greier. Eneste positive jeg ser her er at jeg ikke hadde forspist meg, slik jeg pleir på kakefest.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #18 Skrevet 7. mars 2017 Det eksempelbildet var stusselig! Ikke bare pga fargene, men det var da veldig lite kaker? (Kan være vestlandsblodet mitt som snakker nå). Det skal bugne på et kakebord syns jeg, av mange forskjellige varianter og smaker. Har heldigvis aldri opplevd noe slikt selv. Jeg baker gjerne marsipankake som jeg pynter, men fondant holder jeg meg langt unna og kakene blir saftige og gode likevel. Greit at man spiser med øynene også, men heller en skjev kake som smaker godt enn en pen kake som er knusktørr! Anonymous poster hash: 769fd...95b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #19 Skrevet 7. mars 2017 Sånn som dette skal et kakebord se ut http://www.smp.no/incoming/article10891074.ece/b0umx6/BINARY/w980-adaptive/27KULkakebok08.JPG http://bulmolde.no/2012/IMG_5853.JPG Elsker hjemmelagde kaker, det skal bugne av allverdens kaker hvor familie og venner har laget sin favoritt. Da koser vi oss Anonymous poster hash: 67a87...823 Helt enig. Disse kakebordene ser innbydende og smakfulle ut. Slik ser et bra kakebord ut. Det "blå" kakebordet over ser tørt og kjedelig ut, men har på følelsen at det var viktigere at kakene matchet festens temafarger enn at noen faktisk fikk lyst på kake. Anonymous poster hash: 13893...a02
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #20 Skrevet 7. mars 2017 Komer ikke til å få sove i natt, får sikkert mareritt om det blå kakebordet 😭 Jeg har faktisk våknet kaldsvett og på gråten en gang jeg drømte at jeg fikk en kake som ikke var god.. Anonymous poster hash: 6b108...ac6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #21 Skrevet 7. mars 2017 I den blå dåpen var det 14 gjester. En donut (?), en cupcake, en kjeks, en marengs, og et stk fondant-trukket kakestykke pr. snute. Herlighet, så stusslig! Jeg vil ha en god sjokoladekake, pavlova, marsipankake og kransekake. Og gele. Eller is. Eller fruktsalat. Anonymous poster hash: a2e80...eda
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #22 Skrevet 7. mars 2017 Det eksempelbildet var stusselig! Ikke bare pga fargene, men det var da veldig lite kaker? (Kan være vestlandsblodet mitt som snakker nå). Det skal bugne på et kakebord syns jeg, av mange forskjellige varianter og smaker. Har heldigvis aldri opplevd noe slikt selv. Jeg baker gjerne marsipankake som jeg pynter, men fondant holder jeg meg langt unna og kakene blir saftige og gode likevel. Greit at man spiser med øynene også, men heller en skjev kake som smaker godt enn en pen kake som er knusktørr! Anonymous poster hash: 769fd...95b De trenger jo ikke mye kaker når de ser ut som det der. Ingen forsyner seg vel med mer enn et lite pliktstykke uansett. Noen ganger kan man drømme om enkle fester der de setter frem noen tolitere med is. Anonymous poster hash: 2c0ea...a66
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #23 Skrevet 7. mars 2017 I den blå dåpen var det 14 gjester. En donut (?), en cupcake, en kjeks, en marengs, og et stk fondant-trukket kakestykke pr. snute. Herlighet, så stusslig! Jeg vil ha en god sjokoladekake, pavlova, marsipankake og kransekake. Og gele. Eller is. Eller fruktsalat. Anonymous poster hash: a2e80...eda Er du sikker på at det er en dåp? Når jeg ser år bildene tenker jeg mer en begravelse etter dødfødsel. Da er det heller ikke vanlig med så festlige kakebord i min familie. Anonymous poster hash: 2c0ea...a66
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #24 Skrevet 7. mars 2017 De trenger jo ikke mye kaker når de ser ut som det der. Ingen forsyner seg vel med mer enn et lite pliktstykke uansett. Noen ganger kan man drømme om enkle fester der de setter frem noen tolitere med is. Anonymous poster hash: 2c0ea...a66 Vil mye heller ha is fra toliter, ja! Har vært i selskap det det ble satt fram tolitere med krokanis og urensede jordbær i kurvene. Koste meg, det var godt. Anonymous poster hash: 6b108...ac6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2017 #25 Skrevet 7. mars 2017 Bloggerne er kun opptatt av hva som ser best ut på bilder. Hele opplegget er regissert. Triste greier. Anonymous poster hash: 77d7f...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå