Gå til innhold

Disse fancy matchende kakebordene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sikker på at det er en dåp? Når jeg ser år bildene tenker jeg mer en begravelse etter dødfødsel. Da er det heller ikke vanlig med så festlige kakebord i min familie.

Anonymous poster hash: 2c0ea...a66

Det er dåpen til yngste barnet til fotballfrua

Anonymous poster hash: 67a87...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt usikker på hva som var bordpynt og hva som var kake. Synd at kake av alle ting, som er sååå godt, skal ødelegges av utseendepress!

Skrevet

Hva smaker fondant? Har aldri smakt det

Anonymous poster hash: 47fae...c3a
Skrevet

Hva smaker fondant? Har aldri smakt det

Anonymous poster hash: 47fae...c3a

Sukker og e-stoffer. Og konsistensen er seig og litt tørr. Virkelig fæle greier. Hjemmelaget er hakket bedre, men hvem vil egentlig ha noen milimeter med sukker oppå en kake...

Anonymous poster hash: c6bc4...5b5

Skrevet

Jeg er fra Vestlandet og vi er helt ville etter kakebord ! Så da bugner det over av deilige hjemmelagede kaker:) alt fra verdens beste til suksessterte . Helt Ok om man ønsker en litt ekstra flott hovedkake, men det der så stusselig og kunstig ut.

Anonymous poster hash: c11c9...2dd

Skrevet

Gje meg tante si karamellkake, bestemor si verdensbeste, mamma si ostekake og spar meg for fondant.

Skrevet

Det er dåpen til yngste barnet til fotballfrua

Sikker?

Anonymous poster hash: a2e80...eda

Skrevet

Sikker?

Må si jeg hadde skammet meg hadde jeg vert fotballfruen... hvor flere personer som mener kakebordet ser mer ut som en begravelse enn et dåp😂. Utrolig stusselig, greit at ting skall være fancy men bestill hovedkaken fra Pascal da om en vill.... i

Anonymous poster hash: 4bdbc...088

Skrevet

Sikker?

Selvfølgelig, jeg hentet linken på bloggen

Skrevet

Det kan jo hende at kakene som ikke passet med fargetemaet ble tatt frem etter bildene til bloggen var tatt☺

Og selv om jeg er enig i at hovedkaka mest sannsynlig er tørr (hvis ikke får man ikke fondanten så jevn), så kan muffinsene og de andre småkakene være saftige og gode. Blåfargen på de er jo bare litt farge i glasuren.

Anonymous poster hash: 43125...02c

Skrevet

For det er helt umulig at det kan se fint ut og smake godt samtidig eller ?

Anonymous poster hash: 0dd7a...e28

Skrevet

Kakebordet er like kunstig og oppstilt som fotballfrua! Og like smakløst og kjedelig. Må være kjipt å hore ut familien for spons og reklameinntekter. Snork, snork, snork! Skjønner ikke at noen gidder å følge med på reklamebloggen til Berg Eriksen.

Anonymous poster hash: 77d7f...bf4

Skrevet

Er det bare jeg som syns de er triste? Ja det ser fint ut når dåpskaken har samme farge som muffinsene og kjeksene, men smaker det godt? Det ser så tørt og søtt ut! Hva skjedde me tantes ostekake, farmos verdensbeste og mammas bløtkake? Det er jo DE som er gode! For ikke å snakke om marsipankake og konfektkake I mitt hode er det IKKE sånn et kakebord skal se ut!Anonymous poster hash: 2be71...29c

Smak og behag. Vi matcher ikke, men lager likevel ikke de kakene du ramser opp da de overhodet ikke er noe gode. De får folk servert hos farmor og mormor.

Anonymous poster hash: c5a73...da8

Skrevet

Enig at det første bildet var stusselig, det var ikke for å spises, men for liksom se pent ut. Også gjorde det ikke det engang. Også så LITE utvalg kaker, i en dåp??!?! Flaut!

Skrevet

Må si jeg hadde skammet meg hadde jeg vert fotballfruen... hvor flere personer som mener kakebordet ser mer ut som en begravelse enn et dåp. Utrolig stusselig, greit at ting skall være fancy men bestill hovedkaken fra Pascal da om en vill.... i

Anonymous poster hash: 4bdbc...088

Var ikke noe annerledes i dåpen til yngste Rasmussen...

http://bloggfiler.no/mammatilmichelle.blogg.no/images/img_7959-1438210-12-1485785751833.jpg

De liker det vel sånn da, og kommer vel fra familier hvor man forsyner seg med en liten kakebit til kaffen og er fornøyd med det?

Tradisjonene er forskjellig rundt om i landet. Jeg har vokst opp med at det i selskaper som dåp, konfirmasjon og bryllup skal bugne av kaker. Alle skal kunne forsyne seg flere ganger, man skal gå en runde og la seg friste, smake på forskjellige kaker osv. Ingen skal skrape kakefat, ingen skal føle de ikke kan ta en runde til fordi det er så lite igjen osv, her skal det spises ja ;)

Og vil er slett ingen overvektig familie bare for å ha sagt det, vi fråtser nok litt i slike selskaper, men det er ikke det man blir overvektig og usunn av..

Skrevet

Enig at det første bildet var stusselig, det var ikke for å spises, men for liksom se pent ut. Også gjorde det ikke det engang. Også så LITE utvalg kaker, i en dåp??!?! Flaut!

Men nå må vi ikke glemme at anorektikere ikke skal spise kaker. Så de er nok mest opptatt av det visuelle.

Anonymous poster hash: 77d7f...bf4

Skrevet

Om det er godt eller ikke, vet ikke jeg...

Men jeg elsker kakebord med forskjellige kaker, når det først skal være frst. Ikke bare muffins, cakepops og en tørr kake.

Nei, gi meg bløtkake, marsipankake, verdens beste, suksessterte, fruktsalat, karamellpudding osv and bring it on!

Kanskje er jeg skadet av å bo i trøndelag, men altså... Kakebord er kakebord!Anonymous poster hash: 3093b...193

Liker dere ikke gode kaker i Trøndelag? Bare slike gammeldagse kremkaker? Hva med snickerskake, oreokake, ostekaker osv? Kaker som er litt mer spennende enn det bestemorgenerasjonen lager?

Skrevet

Det er dåpen til yngste barnet til fotballfrua Anonymous poster hash: 67a87...823

Haha... det tror jeg ikke på. Hn klarer da vel bedre enn det? Det der var jo amatørish...

Skrevet

Var ikke noe annerledes i dåpen til yngste Rasmussen... http://bloggfiler.no/mammatilmichelle.blogg.no/images/img_7959-1438210-12-1485785751833.jpg De liker det vel sånn da, og kommer vel fra familier hvor man forsyner seg med en liten kakebit til kaffen og er fornøyd med det? Tradisjonene er forskjellig rundt om i landet. Jeg har vokst opp med at det i selskaper som dåp, konfirmasjon og bryllup skal bugne av kaker. Alle skal kunne forsyne seg flere ganger, man skal gå en runde og la seg friste, smake på forskjellige kaker osv. Ingen skal skrape kakefat, ingen skal føle de ikke kan ta en runde til fordi det er så lite igjen osv, her skal det spises ja ;)Og vil er slett ingen overvektig familie bare for å ha sagt det, vi fråtser nok litt i slike selskaper, men det er ikke det man blir overvektig og usunn av.. Anonymous poster hash: 67a87...823

Omg... det er da ikke seriøst et kakebord?? Haha, dauer!!

Skrevet

Det må jo være tull? Det kommer vel fram en verdensbeste, oreokake, suksessterte, bløtkake, gele, ostekake, kringle, og karamellpudding etter at det obligatoriske bloggbildet er tatt? Jeg vil ikke ha blå makroner og donutter noen gang. Ever.

Skrevet

Jeg hadde dette i barnedåpen, vi var 13 voksne

Fløtekake

Sjokoladekake

Marsipan dåpskake

Ostekake

Karamellpudding

Dronning maud

Sjokolade langpanne

I tillegg lagde jeg sånne fancy Cupcakes med blå glasur å masse pynt og så hadde jeg popcorn i sånne fancy blå popcornbeger 😜

Popkorn var veldig populært å jeg måtte fylle på flere ganger, men cupcakes var det mange igjen av 😂

Anonymous poster hash: 2d5f3...4d2

Skrevet

Jeg hadde dette i barnedåpen, vi var 13 voksne

Fløtekake

Sjokoladekake

Marsipan dåpskake

Ostekake

Karamellpudding

Dronning maud

Sjokolade langpanne

I tillegg lagde jeg sånne fancy Cupcakes med blå glasur å masse pynt og så hadde jeg popcorn i sånne fancy blå popcornbeger

Popkorn var veldig populært å jeg måtte fylle på flere ganger, men cupcakes var det mange igjen av Anonymous poster hash: 2d5f3...4d2

Med det utvalget der var det ikke så rart pop cornet var populært. Mye fløte/krem basert der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...