Gå til innhold

Var jeg for streng med jenta mini dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 5 år i sommer. Jentene i barnehagen har det med å tisse på seg med vilje for å få være inne. Det har skjedd så mange ganger i det siste. Hun hadde tilfeldigvis på seg en billig H&M dress i dag som snart er for liten. Jeg kasta hele dressen i søppelet,samme med Elsa trusen og Elsa sokkene som var blitt våte av tiss. Jeg ga beskjed om at alt hun tisser i fra nå av går rett i søppela. Det var total krisestemning her en stund, men jeg gav meg ikke. Så bare rolig at jeg plukker det ikke opp- jeg gidder ikke vaske tiss mer. For streng?

Anonymous poster hash: b0b8f...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi*

Skrevet

Helt innafor! Syns det hørtes greit ut.

Anonymous poster hash: cdd0b...b89

Skrevet

Helt greit.

Anonymous poster hash: bf694...a1c

Skrevet

Av og til må det sterk lut til.Mulig hun lærer nå.Du var ikke for streng:-)

Skrevet

Ikke for streng

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg synes du var for streng, men jeg synes det var en tåpelig trussel.

Hva gjør du den dagen hun (med eller uten vilje) tisser i den nye Reimadressen?

Man bør aldri komme med trusler man ikke kan følge opp.

Skrevet

Helt greit hvis det var gjort med vilje.

Men, hvordan kan du være sikker på at hun gjorde det med vilje?

Og, vil det ikke kunne skape et unødig press på henne, hvis hun er uheldig en dag?

Anonymous poster hash: 968f4...17d

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg synes du var for streng, men jeg synes det var en tåpelig trussel.

Hva gjør du den dagen hun (med eller uten vilje) tisser i den nye Reimadressen?

Man bør aldri komme med trusler man ikke kan følge opp.

Enig!

Anonymous poster hash: b88a1...7dd

Skrevet

Jeg ville gitt beskjed til de bhg at mitt barn skal være ute selv om hun har tisset på seg!

Anonymous poster hash: b88a1...7dd

Skrevet

Helt greit hvis det var gjort med vilje.

Men, hvordan kan du være sikker på at hun gjorde det med vilje?

Og, vil det ikke kunne skape et unødig press på henne, hvis hun er uheldig en dag?

Hun er så stort at jeg tror hun forstår forskjellen på dette. Jeg vet dette ikke var et uhell. Hun innrømte det og alle jentene hadde tissa på seg samtidig ... jeg er ikke streng når jeg ser det er uhell. Ser det på henne med en gang. Hi

Skrevet

Håper virkelig ikke du jobber i barnehage! Ett voksent menneske kan ikke reagere på en så barnslig måte!

Stakkars barn som må se på at du kaster favorittklærene hennes!

Du burde vært meldt til barnevernet for du har tydligvis store problemer med å håndtere barnet ditt!

Anonymous poster hash: 0c9df...c42

Skrevet

Håper virkelig ikke du jobber i barnehage! Ett voksent menneske kan ikke reagere på en så barnslig måte!

Du burde vært meldt til barnevernet for du har tydligvis store problemer med å håndtere barnet ditt!

Om jeg fikk en krone for hver gang en dibber skriver "du burde blitt meldt til barnevernet!" hadde jeg aldri trengt å bekymre meg for penger noen gang igjen. Ikke rart barnevernet aldri har ressurser til å ta tak i de virkelige problemene når de må bruke så mye tid på å gå gjennom tulleanmeldelser.

Anonymous poster hash: 31df7...2a0

Skrevet

Amen !

Anonymous poster hash: fe0f2...17b

Skrevet

Jeg syns oppføselen til HI er mye barnsligere enn ungens. Snakk med ungen!! Uff.

Skrevet

Hvordan skal hun ellers lære? Dette er noe hun har gjort i lengre tid nå... de står og ler og tar dette ikke på alvor. Tror ikke hun får varige men altså... men kanskje lærer? Tenkte jeg... hun trenger en "oppvekker"? Hi

Skrevet

Jeg syns oppføselen til HI er mye barnsligere enn ungens. Snakk med ungen!! Uff.

Snakke har jeg gjort i lengre tid..

Skrevet

Helt greit!

Anonymous poster hash: 15dee...a5b

Skrevet

Helt greit. Ungene har bare godt av å skjønne at nok er nok. Slikt tull skal man ikke godta.

Hun kommer nok til å huske dette lenge og forhåpentligvis trenger du aldri å hive klær igjen.

Skrevet

Helt greit, men håper du plukker det opp igjen når jenta har lagt seg, vasker det og gir det til Fretex eller annen klesinnsamling. Miljøfiendtlig og forkastelig å kaste brukbar ting som andre kunne ha hatt nytte av.

Anonymous poster hash: 80d54...004

Skrevet

Du burde vært meldt til barnevernet for du har tydligvis store problemer med å håndtere barnet ditt!Anonymous poster hash: 0c9df...c42

Ja, barnevernet har ikke nok med de ungene som blir slått, voldtatt og neglisjert hjemme, barnevernet må på banen for mamma heiv Elsa-sokkene.

Anonymous poster hash: 6f6d2...f46

Skrevet

Helt ok.

Men jeg hadde nok bedt bhg tvinge jenta til å være ute i våte, kalde klær først. Siden dere vet at de gjør det med vilje.

Ikke så stas når de fryser og er kalde. Hadde nok alliert meg med de andre jentenes foreldre også

Skrevet

Hun er så stort at jeg tror hun forstår forskjellen på dette. Jeg vet dette ikke var et uhell. Hun innrømte det og alle jentene hadde tissa på seg samtidig ... jeg er ikke streng når jeg ser det er uhell. Ser det på henne med en gang. Hi

Jeg har en 6-åring, som fortsatt kan ha uhell fra tid til annen. Er selvfølgelig sjeldent, men kan skje.

Så ja, hun er kanskje stor, men SÅ stor er hun likevel ikke.

Hun er kun 4 år

Skrevet

Jeg ville gitt beskjed til de bhg at mitt barn skal være ute selv om hun har tisset på seg! Anonymous poster hash: b88a1...7dd

Det er da mye verre.

Anonymous poster hash: 55626...770

Skrevet

Ikke for streng. Absolutt noe jeg kunne vurdert der og da selv. Men en god plan er det ikke, for du kommer vel neppe til å faktisk kaste alt hun tisser i? Og tomme trusler er jo som kjent ikke bra.

Jeg ville sagt til henne at mamma står for avgjørelsen om å kaste det hun tisset i i dag, men heretter må hun selv vaske SLT som tisses i med vilje. Så ville jeg neste gang ventet en dag eller to med å åpne posen med tisse-tøy (vi vet alle hvordan den lukter etter litt tid), vist henne vaskemaskinen og sagt vær så god og vask!

Anonymous poster hash: 9f004...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...