Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #51 Skrevet 19. februar 2017 Lett å gå til personangrep her inne merker jeg og tro at man kjenner personen som skriver innlegget Naiv eller ikke, dette kan faktisk skje hvem som helst og om du synes jeg er naiv så er dette din mening. Har virkelig heller ikke behov for å forsvare meg på sånne kommentarer her inne. Anonymous poster hash: a1933...fee
Ophiophagus Hannah Skrevet 19. februar 2017 #52 Skrevet 19. februar 2017 Man er ikke dum eller naiv hvis man overnatter hos en kamerat eller en man dater en stund. De fleste menn har nok selvrespekt til å ikke oppføre seg slik som hi beskriver. Men noen finnes. Og denne typen som hi beskriver virker ikke "farlig" han virker som en feig buksedriter som ikke voldar med makt, men håper på at hi er så trøtt og sliten at hun tilslutt ikke gidder/orker å protestere mer. Patetisk er han. Det er ikke hi sin feil. Men jeg mener hun burde gått derifra, eller datt skikkelig balletak på ham, og bedt han dra til helvete. Også gått. Ikke bry deg om kommentarer om at du er selv skyld. Konsentrer deg om å fortalt fjotten hva du synes, og vær glad du fant ut fort hvordan type han er, så du slapp å kaste bort et sekund til på ham.
Gjest Skrevet 19. februar 2017 #53 Skrevet 19. februar 2017 Innlegget er blitt moderert grunnet personangrep. spekulasjoner, latterliggjøring - samt svar til dette. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #54 Skrevet 19. februar 2017 Omg 🙄 Anonymous poster hash: a6569...22b
Gjest Skrevet 19. februar 2017 #55 Skrevet 19. februar 2017 Innlegget er blitt moderert grunnet personangrep og svar til dette. Minner om - hvis jeg må moderere en gang til, så blir tråden stengt. Så vennligst hold dere unna usakligheter. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2017 #56 Skrevet 21. februar 2017 Men, hva hjelper det hi? Eller hvem som helst annen ung jente som mener man burde kunne få opptre på en slik eller sånn måte uten problemer? Man vet det kan skape problemer og unngår derfor slike situasjoner. Forhåpentligvis gifter man seg ikke med en ustabil mann som kan finne på å voldta deg heller. Man venter noen år nettopp i håp om å eliminere flest mulige farer ved å tilbringe resten av sitt liv med en mann Anonymous poster hash: a6569...22b Det er sånne som du som gjør det umulig å få voldtektsmenn dømt, du plasserer ansvaret hos den som ikke har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 64c76...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå