Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg var ute på date med en som jeg har vært på date med flere ganger, men siden jeg bor så langt fra sentrum så tilbød han seg at jeg sov over.. Våknet over at han var ovenpå meg og jeg dyttet han vekk, sa jeg ikke følte for det, og han prøvde og prøvde hele tiden, tok på meg og så fort jeg sovnet prøvde han å legge seg over meg igjen, følte meg ekkel og hadde ingen lyst til å ligge med han. Sa klart og tydlig nei, men våknet jo opp halv naken og husker ingenting Synes dette er så ekkelt, dro hjem og har dusjet i en time nå.... Bør jeg si noe til han, ta det opp med han? kommer IKKE til å treffe han igjen.. Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Jeg var ute på date med en som jeg har vært på date med flere ganger, men siden jeg bor så langt fra sentrum så tilbød han seg at jeg sov over.. Våknet over at han var ovenpå meg og jeg dyttet han vekk, sa jeg ikke følte for det, og han prøvde og prøvde hele tiden, tok på meg og så fort jeg sovnet prøvde han å legge seg over meg igjen, følte meg ekkel og hadde ingen lyst til å ligge med han. Sa klart og tydlig nei, men våknet jo opp halv naken og husker ingenting Synes dette er så ekkelt, dro hjem og har dusjet i en time nå.... Bør jeg si noe til han, ta det opp med han? kommer IKKE til å treffe han igjen.. Anonymous poster hash: a1933...fee For det første blir man ikke en mann hjem for å sove altså. Har han prøvds seg to ganger og du hadde sagt nei, da kler du på deg og drar derfra! Husker ingenting? Ble du dopet ned tror du? Anonymous poster hash: 1fcbf...372
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 hvorfor kan man ikke bli med en fyr hjem uten at han skal forvente seg å få sex? Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 fordi jeg sa nei og han ga seg, hvorfor skal jeg forklare meg for dette? nei jeg hadde ikke muligheten til å komme meg hjem heller på det tidspunktet... Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 For det første blir man ikke en mann hjem for å sove altså. Har han prøvds seg to ganger og du hadde sagt nei, da kler du på deg og drar derfra! Husker ingenting? Ble du dopet ned tror du? Anonymous poster hash: 1fcbf...372 Man bør absolutt kunne sove over hos en mann jo. Spesielt en mann tror at ønsker ens beste. Herlighet, nå får vi slutte å unnskylde de mennene. Ang resten så har jeg ikke så mye å si. Skjønner at du føler deg skitten og at det er ubehagelig. Og ja, jeg er for å ta det opp med han. Anonymous poster hash: ed24f...cab
the amazing spidermamma Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Et nei er et nei. Uansett. Du kan jo si at du ikke vil være sammen med noen som du er usikker på om har voldtatt deg. For han bør jo få vite at det ikke er greit å oppføre seg sånn.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Herlighet, neste gang jeg blir med en fyr hjem og ikke vil ha sex skal jeg bare gi det til ham likevel? fordi det er "sånn det er" og jeg gir feil signaler så derfor bør jeg tilfredstille hans behov? absolutt! Har lært meg en lærepenge der da?!!! fy fader... Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 fordi jeg sa nei og han ga seg, hvorfor skal jeg forklare meg for dette? nei jeg hadde ikke muligheten til å komme meg hjem heller på det tidspunktet... Anonymous poster hash: a1933...fee Jeg forsvarer ikke oppførselen hans men selvfølgelig hadde du kommet deg hjem dersom du ville hjem! Anonymous poster hash: d2b80...9da
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Hvordan da, ikke hadde jeg råd til taxi, ingen busser og det ville tatt ca 3-4 timer å gå hjem, gått til politiet da og bett om skyss???! eller sove i parken? Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 Hvis dere har datet en stund, og du blir med ham hjem, så er det jo ensbetydende med at dere skal ha sex... For de fleste er det nok sånn. MEN samtidig: Sier du nei, skal ha akseptere det. Anonymous poster hash: c7a63...e78
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 Jeg ga klar beskjed om at jeg ville bare sove over PGA jeg ikke kom meg hjem, ikke noe sex.. Greit å våkne opp at han har tatt av trusen din og ligger over deg? ja kanskje jeg ble dopa, vet faktisk ikke med denne fyren!! Jævlig ekkelt uansett.. Anonymous poster hash: a1933...fee
n74 Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 Jeg ga klar beskjed om at jeg ville bare sove over PGA jeg ikke kom meg hjem, ikke noe sex.. Greit å våkne opp at han har tatt av trusen din og ligger over deg? ja kanskje jeg ble dopa, vet faktisk ikke med denne fyren!! Jævlig ekkelt uansett.. Anonymous poster hash: a1933...fee Drit i alle svar om hva du burde ha gjort eller ikke. Oppsøk voldtektsmottaket og få hjelp. Viktig å få tatt den undersøkelsen nå, så kan du heller tenke litt på om du ønsker å anmelde. Jeg hadde anmeldt, men jeg kjenner ikke deg og dine styrker. Og DIB-damer, dere har noen bedritne holdninger til voldtekt og være støttende ovenfor kvinner som har blitt voldtatt. Et nei er et nei,ferdig snakka!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #13 Skrevet 19. februar 2017 Jeg vet faktisk ikke om han har gjennomført eller gjort noe mens jeg sov Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 Dra på legevakten og forklar hva som har skjedd, de hjelper/henviser deg videre. Fortell at du mistenker at du ble dopet ned, og be de ta blodprøver av deg for å sjekke dette. Lykke til. Anonymous poster hash: a88d7...af9
the amazing spidermamma Skrevet 19. februar 2017 #15 Skrevet 19. februar 2017 Jeg ga klar beskjed om at jeg ville bare sove over PGA jeg ikke kom meg hjem, ikke noe sex.. Greit å våkne opp at han har tatt av trusen din og ligger over deg? ja kanskje jeg ble dopa, vet faktisk ikke med denne fyren!! Jævlig ekkelt uansett.. Anonymous poster hash: a1933...fee Du har ikke gjort noe galt, det er han som ikke har respektert dine grenser. Jeg synes det er skremmende med alle som synes at du kan takke deg selv, det er han som har gått over streken.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #16 Skrevet 19. februar 2017 Ikke rart voldtektsmenn ikke blir dømt med slike holdninger mange av dere har! Jeg har 2 døtre, håper for all del ingen av de havner på fest med sønnene deres... Anonymous poster hash: 18492...162
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #17 Skrevet 19. februar 2017 Ja, det bør kunne gå an å overnatte uten å bli voldtatt. I 9 av 10 tilfeller betyr det å bli med hjem at man vil ha sex, men det tiende skal respekteres. Du må regne med suring, voldtekt er utenfor det man må regne med. Nei, man blir ikke værende i leiligheten etter første forsøk på voldtekt. Bedre å gå 3-4 timer enn å bli voldtatt. Nei, man er ikke medskyldig i voldtekten selv om man har oppført seg dumt. Ja, han burde anmeldes. Anonymous poster hash: 865f1...a19
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #18 Skrevet 19. februar 2017 Skam dere, jeg blir faktisk kvalm av holdningen deres, hadde dere sagt det samme til deres datter? jeg gir opp...!! Ja dere har rett jeg har bare meg selv å skylde meg for fordi jeg sa NEI til sex... Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #19 Skrevet 19. februar 2017 Nå er det engang slik at sannsynligheten for at en mann man har datet en stund forventer sex når du blir med han hjem er stor, i motsetning er det veldig liten mulighet for at en man møter på gata kommer til å skyte deg. Ja man skal ta de forholdsregler man kan, men man tar også en vurdering på sannsynligheten på at ting skjer. I ditt tilfelle er det nok iallefall 90 % sannsynlighet at han du datet forventet sex når du ble med han hjem og det ville vært veldig enkelt for deg å unngå å sette deg i den situasjonen. I motsetning er det nok langt unna der 1 % sannsynlighet for at du skal bli skutt på åpen gate, mao en risiko de fleste tar. Når det er sagt så er nei et nei så hvis mannen har hatt sex med deg uten ditt samtykke så bør det anmeldes. Anonymous poster hash: ceebc...cb5 Hva han forventet er jo uvesentlig her. Selv ektemannen kan ikke gå i gang mens kona sover. Det må gis samtykke til hvert eneste samleie! Anonymous poster hash: 64c76...1a5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #20 Skrevet 19. februar 2017 Skam dere, jeg blir faktisk kvalm av holdningen deres, hadde dere sagt det samme til deres datter? jeg gir opp...!! Ja dere har rett jeg har bare meg selv å skylde meg for fordi jeg sa NEI til sex... Anonymous poster hash: a1933...fee Min datter vil lære at slik oppførsel er farlig ja og at hun heller vil bli hentet av meg/få penger til taxi eller hva som helst annet enn å sove hos fremmede menn Anonymous poster hash: a6569...22b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #21 Skrevet 19. februar 2017 fint for deg, jeg har faktisk ikke en mor jeg kan ringe som spanderer på taxien. dessuten var han ikke fremmende for meg Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #22 Skrevet 19. februar 2017 Hva han forventet er jo uvesentlig her. Selv ektemannen kan ikke gå i gang mens kona sover. Det må gis samtykke til hvert eneste samleie! Anonymous poster hash: 64c76...1a5 Men, hva hjelper det hi? Eller hvem som helst annen ung jente som mener man burde kunne få opptre på en slik eller sånn måte uten problemer? Man vet det kan skape problemer og unngår derfor slike situasjoner. Forhåpentligvis gifter man seg ikke med en ustabil mann som kan finne på å voldta deg heller. Man venter noen år nettopp i håp om å eliminere flest mulige farer ved å tilbringe resten av sitt liv med en mann Anonymous poster hash: a6569...22b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #23 Skrevet 19. februar 2017 Kommer ikke til å anmelde denne fyren og vil helst bare glemme episoden. Ja jeg vet, nettopp pga menn som han så tør jeg ikke å date igjen. Fy fader for en ekkel fyr.. Anonymous poster hash: a1933...fee
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #24 Skrevet 19. februar 2017 Jeg er virkelig overrrasket over noen av reaksjonene her. Jeg har overnattet hos menn jeg nesten ikke kjenner veldig mange ganger. Noen av de har prøvd seg, men de har alltid respektert grensene mine. Det er ikke veldig rart at han prøvde seg, ettersom de hadde vært på date. Men, det at han ikke respekterte hennes nei, er et overtramp og feilen ligger 100% hos han. Anonymous poster hash: b11a1...fff
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #25 Skrevet 19. februar 2017 Han synes nok det er helt greit at dere ikke sees igjen, dere datet og har gjort det en stund, og så "føler du ikke for" å ha sex med han. Han er ikke den rette for deg og det er neppe du for ham heller. Anonymous poster hash: 32972...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå