Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #51 Skrevet 17. februar 2017 Aldeles ikke!! Skikkelig uhøflig og ekkelt! Anonymous poster hash: 17596...7ab
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #52 Skrevet 17. februar 2017 Vært sammen med mannen i snart ti år, jeg har prompet en gang foran ham, og det var da jeg sov ;P flaut. Men folk får gjøre som de vil. Ikke noe jeg har noe med Anonymous poster hash: 9750c...056
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #53 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har irritabel tarm og har prøvd alt av dietter/eliminering, men er like luftig med mye smerter. Om jeg skal holde meg hele tiden, eller stinke på do hver gang det melder seg, kunne jeg like gjerne installert meg der med TV og godstolen. Prøver å nedtone det så det ikke skal være en jevn dur hele tiden. Skjønner tanken om folkeskikk, men synes det er trist at det skal være så mye skam og tabu i hjemmet om noe som faktisk er helt naturlig. Anonymous poster hash: 44d53...e31
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #54 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har irritabel tarm og har prøvd alt av dietter/eliminering, men er like luftig med mye smerter. Om jeg skal holde meg hele tiden, eller stinke på do hver gang det melder seg, kunne jeg like gjerne installert meg der med TV og godstolen. Prøver å nedtone det så det ikke skal være en jevn dur hele tiden. Skjønner tanken om folkeskikk, men synes det er trist at det skal være så mye skam og tabu i hjemmet om noe som faktisk er helt naturlig. Anonymous poster hash: 44d53...e31 Det er en enorm forskjell på om man har problemer med mage og tarm eller om man presser frem en braker for så å fnise av det. Det skjønner sikkert de fleste? Anonymous poster hash: cd2bb...2a8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #55 Skrevet 17. februar 2017 Har respekt for mannen min og han har respekt for meg; så nei! Vi promper ikke med vilje foran hverandre. Blir faktisk overrasket over at flere synst det er både morsomt og greit? Synes det vitner om dårlig oppdragelse og elendig folkeskikk. Anonymous poster hash: e69aa...76e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #56 Skrevet 17. februar 2017 Det er en enorm forskjell på om man har problemer med mage og tarm eller om man presser frem en braker for så å fnise av det. Det skjønner sikkert de fleste? Anonymous poster hash: cd2bb...2a8 Ja, men mange sliter med mye luft i magen som det konkubine være greit å løpe av gårde med på do hver gang. Da behøver man ikke å presse ut brakere, men p kunne fise i eget hjem må være greit. Anonymous poster hash: 44d53...e31
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #57 Skrevet 17. februar 2017 Prøver å unngå det men dessverre så kommer det en fis noen ganger. Men den verste fisen er faktisk pussyfarten som kan komme når mannen tar meg i doggy😂 Det er virkelig uten kontroll. Men vi prøver begge å le over det også. Anonymous poster hash: edc2e...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå