Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Hva synes du? Jeg har null problemer med å gjøre dette foran samboeren, og det samme har han. Jeg går som oftest på do for å prumpe men noen ganger gidder jeg ikke. Har venninner som synes dette er helt uhørt og grunn til å skilles. Jeg tenker at om en prump i ny og ne gjør at du ikke vil være med personen noe mer så var det vel ikke så mye å satse på i utgangspunktet. Altså, min holdning er at hvis man kjenner man har store ting på gang så går man på do, en og annen fis i sofaen er helt ok. Anonymous poster hash: 9fe2b...4d7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Jeg synes det er ganske turnoff. Uhell er ok, men hemningsløs prumping er ganske ulekkert Anonymous poster hash: 03def...a8c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Jeg tenker at jeg ikke fiser foran venner, kollegaer og besøk. Ingen grunn til å ha mindre respekt for mannen enn for andre. Selvsagt kan uhell skje, i halvsøvne eller som høygravid f.eks. det er ikke krise. Men ingen av oss fiser "med vilje" foran den andre. Som bonus får vi veloppdragne barn, som lærer å gå på do for å fise. Merker stor forskjell på barna som er på besøk her, og oppdragelse hjemmefra når det gjelder fising og raping... Anonymous poster hash: 57ba9...b90
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Jeg vil nå absolutt si at forholdet vårt var noe å satse på, vi har vært sammen i 19 år og har et veldig godt ekteskap Men prompingen min holder jeg for meg selv Anonymous poster hash: 52c13...921
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Bedre ut enn inn, det sier Shrek! Jeg fiser når jeg må, det samme gjør han. Det betyr ikke at vi lager et stort nummer av det... Anonymous poster hash: b1fd2...acc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 vi promper når vi må. ferdig med det. lager ikke noe stort nummer utav litt luft. herregud. pripne folk Anonymous poster hash: 26232...d19
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Ikke. Det er alt jeg har å si om den saken. Det er bare kvalmt og ekkelt. Anonymous poster hash: 0933c...356
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 Nei. Promping med overlegg er usedvanlig lite nødvendig og ekkelt! Mannen min gjør ikke det foran oss heller.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #10 Skrevet 16. februar 2017 Mannen gjør det. Jeg gjør det visstnok veldig ofte i søvne 😂 Anonymous poster hash: ef022...a13
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #11 Skrevet 16. februar 2017 Haha, det skjer! Anonymous poster hash: a88a2...86e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #12 Skrevet 16. februar 2017 Udannet. Jeg ser ingen grunn til å være mindre høflig mot mine nærmeste enn mot alle andre. Anonymous poster hash: b1574...7f8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #13 Skrevet 16. februar 2017 Jeg gjør det titt som tett, også sier jeg:" hørte du den??" Eller jeg spør ham om han vil høre siste nytt, så slipper jeg en braker. Ikke alltid han syns det er like morsomt som meg( neppe i det hele tatt), men jeg ler like godt hver gang! Han fiser også, men sjelden når jeg ser på, men at jeg hører det bryr han seg ikke om... Anonymous poster hash: 69918...37d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #14 Skrevet 16. februar 2017 Her fiser vi ikke foran hverandre. Mannen har endel "uhell"; og jeg synes det er kvalmt. Det vet han, og unnskylder seg. Jeg fiser aldri foran noen, i hvert fall ikke høylytt! Men mine foreldre promper nesten med vilje. Liker det ikke, aldri likt det. Sånn er svigerfar og. Anonymous poster hash: 28047...778
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 Prumping mmed vilje skjer ikke her, men noen ganger bare kommer det 😂🙈 Anonymous poster hash: 31c2d...a66
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #16 Skrevet 16. februar 2017 Wow, dere er jaggu fin på det. Vi fiser foran hverandre titt og ofte. Jeg er ikke HØFLIG med mannen min, jeg er 100 % meg selv, ærlig, ekte, åpen. Min eneste rolle som menneske er ikke å være deilig nemlig. Når vi skal ha sex, er det derimot veldig uaktuelt å fise. Anonymous poster hash: 60d7f...407
Von Hertelhofen Skrevet 16. februar 2017 #17 Skrevet 16. februar 2017 Jeg unngår helst å fise så andre mennesker hører det - også mannen. Men selvsagt hender det jo uhell. Mannen min har en del luft - det er jo ekkelt når han slepper en brakfis, men jeg gjør ikke no nummer utav det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #18 Skrevet 16. februar 2017 Dere som promper foran/i nærheten av partneren, la meg gjette: dere bor på bygda og har ingen utdanning ut over videregående? Anonymous poster hash: 0933c...356
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #19 Skrevet 16. februar 2017 Dere som promper foran/i nærheten av partneren, la meg gjette: dere bor på bygda og har ingen utdanning ut over videregående? Anonymous poster hash: 0933c...356 Bor i Bærum og har utdanning på masternivå. Begge er utdannet innen helse, så vi ser på kropp og kroppsfunksjoner som helt naturlig. Vi har ikke prompekonkurranser, men vi holder ikke luft inne. Luften skal ut. Og det har vi et helt avslappet forhold til 👍 Anonymous poster hash: 835fa...a06
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #20 Skrevet 16. februar 2017 Bor i Bærum og har utdanning på masternivå. Begge er utdannet innen helse, så vi ser på kropp og kroppsfunksjoner som helt naturlig. Vi har ikke prompekonkurranser, men vi holder ikke luft inne. Luften skal ut. Og det har vi et helt avslappet forhold til Anonymous poster hash: 835fa...a06 Anbefaler deg en presang til deg selv og mannen. Dra inn på et antikvariat i Oslo og be om å få kjøpe "Kongespeilet". Anonymous poster hash: 0933c...356
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #21 Skrevet 16. februar 2017 Jeg tenker at jeg ikke fiser foran venner, kollegaer og besøk. Ingen grunn til å ha mindre respekt for mannen enn for andre. Selvsagt kan uhell skje, i halvsøvne eller som høygravid f.eks. det er ikke krise. Men ingen av oss fiser "med vilje" foran den andre. Som bonus får vi veloppdragne barn, som lærer å gå på do for å fise. Merker stor forskjell på barna som er på besøk her, og oppdragelse hjemmefra når det gjelder fising og raping... Anonymous poster hash: 57ba9...b90 Hva mener du med dette? Mine barn har aldri hørt meg prompe, men de promper da hele tiden selv. De sliter en del med forstoppelse, så de har ikke kontroll alltid Anonymous poster hash: e9232...0aa
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #22 Skrevet 16. februar 2017 Vil anbefale deg en tur til legen hvis du ikke har kontroll over endetarmen Prumping mmed vilje skjer ikke her, men noen ganger bare kommer det Anonymous poster hash: 31c2d...a66 din Anonymous poster hash: 28047...778
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #23 Skrevet 16. februar 2017 Hva mener du med dette? Mine barn har aldri hørt meg prompe, men de promper da hele tiden selv. De sliter en del med forstoppelse, så de har ikke kontroll alltid Anonymous poster hash: e9232...0aa Jeg mener at våre barn har lært å gå på badet, eller i hvert fall bort fra andre folk. De sier unnskyld om det skjer en glipp. De barna vi har besøk av som kommer fra hjem hvor det er normalt å prompe foran andre, og i alle rom i huset, de gjør det hos oss også. Ganske ekkelt... (Og disse barna sliter ikke med forstoppelse eller andre medisinske plager, det er selvsagt noe helt annet!) Anonymous poster hash: 57ba9...b90
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #25 Skrevet 16. februar 2017 Mannen har doktorgrad, jeg har fire år på høgskole. Født og oppvokst i byen, nå er vi i litt mer landlige omgivelser. Vi er ikke dumme og ukultiverte. Vi er bare ikke fisefine. Personlig synes jeg folk som dømmer andre etter antall år på skolebenken er mye eklere enn dem som fiser og er stolte av det. Anonymous poster hash: 60d7f...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå