Gå til innhold

Prumpe foran partneren, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har doktorgrad, jeg har fire år på høgskole. Født og oppvokst i byen, nå er vi i litt mer landlige omgivelser. Vi er ikke dumme og ukultiverte. Vi er bare ikke fisefine. Personlig synes jeg folk som dømmer andre etter antall år på skolebenken er mye eklere enn dem som fiser og er stolte av det.

Anonymous poster hash: 60d7f...407

Min erfaring er at folk med lavere utdanning ikke eier dannelse. I mens folk som har i det minste litt høyere utdanning klarer å oppføre seg som folk. Det er ikke å dømme, det er erfaring.

Anonymous poster hash: 0933c...356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som promper foran/i nærheten av partneren, la meg gjette: dere bor på bygda og har ingen utdanning ut over videregående?

Mannen er fra en storby, og er mekatronikkingeniør.

Og han fiser foran meg så jeg må luke opp vinduene. Og jo verre det lukter, jo mer ler han!

Og visa versa 😂

Anonymous poster hash: a88a2...86e

Skrevet

Er eg heime, funne ei god stilling under pleddet på sofaen og kjenner noko må ut. Ja, då kjem det ut. Kastar meg ikkje akkurat rundt og spring mot toalettet. Men er magen i ulage og eg er veldig " luftig", så prøvar eg sjølvsagt å begrense meg og går på do om det er mykje luft som må ut. Eg lærer også borna at vi prøvar å prompe på do eller gå vekk frå andre, vi held ikkje akkurat konkurransar. Men å lære borna mine at dei som prompar heime er mindre intelligente eller ikkje har/kan få seg utdannelse, er uaktuelt.

Skrevet

Mye bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm Her prompes det ja...

Anonymous poster hash: ff158...e60

Skrevet

Mye bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm Her prompes det ja...

Sprenge en tarm? Er du seriøs?

Dere som er så opptatt av å slippe luft med det samme behovet melder seg, gjelder dette alle steder? På jobb, på butikken og på besøk? Om man er redd for at tarmen skal sprekke (!!!) så skjer vel det uten forbehold om hvor man er?

Skrevet

Sprenge en tarm? Er du seriøs?

Dere som er så opptatt av å slippe luft med det samme behovet melder seg, gjelder dette alle steder? På jobb, på butikken og på besøk? Om man er redd for at tarmen skal sprekke (!!!) så skjer vel det uten forbehold om hvor man er?

Selvfølgelig er jeg ikke seriøs... Men når man er hjemme så ser jeg ikke hvorfor man ikke kan gjøre noe så naturlig som å slippe en liten fis. Ute i all offentlighet er noe helt annet...

Skrevet

Vel, det har ingenting med utdannelse å gjøre, det er nå helt sikkert! En overlege og sykepleier med videreutdanning var på tur, og de feis når de måtte fise. Har flere venner som er leger og psykologer, og de fiser da virkelig i mitt nærvær de og. Jeg gir en lang marsj i det, så lenge de ikke lager et stort nummer utav det.

Anonymous poster hash: b1fd2...acc

Skrevet

Jeg promper IKKE foran samboeren min. Hender det kommer en liten overraskelsespromp da, og det er bare kjempe flaut. Jeg hater det. Samboeren min promper heller ikke med vilje foran meg, men han har stort sett en eller to overrakelsespromper om dagen  :legrine:

Anonymous poster hash: a5a77...e02
Skrevet

Vi prumper forran hverandre innimellom. Det er helt greit. Mannen drar av og til en kraftig salutt for å bære morsom også.

Han har 7 års høyere utdanning. Jeg har 3. Vi bor i Asker.

Anonymous poster hash: fe77e...1bd

Skrevet

Wow, dere er jaggu fin på det. Vi fiser foran hverandre titt og ofte. Jeg er ikke HØFLIG med mannen min, jeg er 100 % meg selv, ærlig, ekte, åpen. Min eneste rolle som menneske er ikke å være deilig nemlig. Når vi skal ha sex, er det derimot veldig uaktuelt å fise.

Så godt å lese dette! Jeg var prippen og opphengt i å ikke fise foran kjæresten. Så fikk jeg Crohns. Nå blir han glad om jeg promper, det betyr at jeg får mindre vondt i magen.

Anonymous poster hash: 536e7...c7d

Skrevet

Så godt å lese dette! Jeg var prippen og opphengt i å ikke fise foran kjæresten. Så fikk jeg Crohns. Nå blir han glad om jeg promper, det betyr at jeg får mindre vondt i magen.

For en fin kjæreste du har:)

Anonymous poster hash: 03def...a8c

Skrevet

Jeg er i alle fall så voksen at jeg går på do hvis jeg må prompe. Ellers holder jeg meg, da blir det som regel borte av seg selv. 

Skrevet

For en fin kjæreste du har:)

Anonymous poster hash: 03def...a8c

Takk, han er god😊 Jeg holder meg så klart i alle andre situasjoner, men kan heldigvis slappe helt av hjemme.

Skrevet

Neida bor hverken på landet eller er lavt utdannet. mannen er overlege og spesialist. Jeg er spesialsykepleier. Bor i en stor by og fiser så det durer i veggene her. Er jeg som syns det er mest morro da.

Anonymous poster hash: 69918...37d

Skrevet

Jeg har også Crohns men promper ikke foran andre - partner eller ei. så du har konstant vondt i magen når du er sammen med andre? Spis mat som gjør deg mindre fylt med gass.

Anonymous poster hash: a4c38...e16

Skrevet

Jeg var sammen med min x i 14 år! Prompet aldri foran han. Jeg var rett og slett ikke fri, måtte late som jeg gikk for å dusje når jeg skulle bæsje osv.

Så ble jeg sammen med min nåværende mann. Gjorde selvsagt det samme. Leenge til slutt satt han seg ned for en alvorsprat. Han sa jeg måtte slutte med dette tullet, sprette opp hver gang jeg måtte prompe gjemme at jeg måtte på do osv. Som han sa du er jo ett menneske du og, det som går inn må også ut! Tok lang tid før jeg var komfortabel med det. Men Gud for en befrielse! Å ikke måtte små trippe og vente til han drar på jobb for å kunne bæsje, å ikke få masse luft i magen som ble holdt inne er rett og slett ett annet liv!

Og nei vi er ikke bondeknøl uten jobb og lønn fra nav 😂

Anonymous poster hash: 51e92...f2b

Skrevet

Nei... skikkelig turn off.

Anonymous poster hash: 2f960...f14

Skrevet

Wow, dere er jaggu fin på det. Vi fiser foran hverandre titt og ofte. Jeg er ikke HØFLIG med mannen min, jeg er 100 % meg selv, ærlig, ekte, åpen. Min eneste rolle som menneske er ikke å være deilig nemlig. Når vi skal ha sex, er det derimot veldig uaktuelt å fise.

Jeg er ekstra høflig mot mannen min, jeg. Han fortjener det da ekstra mye, det er jo han som må slite med alle mine irriterende sider oftest og mest av alle i hele verden. Det er sånn jeg er ekte og 100% meg selv mot ham: ved å vise at det er ham jeg holder aller høyest. Han er ikke en tilfeldig forbipasserende eller noen som kan byttes ut.

(Og hvis det er turnoff når dere har sex - tror du virkelig det er pirrende og at det bygger opp de seksuelle vibbene mellom dere hvis du fiser de øvrige 23 timene i døgnet...?)

Anonymous poster hash: b1574...7f8

Skrevet

Forholdet vårt handler ikke bare om å bygge opp seksuelle vibber. Mannen min er fullt ut i stand til å forstå at også kvinnekroppen produserer tarmgass. For meg er det fint at vi kan slappe såpass av i hverandres nærvær. Hvis jeg til enhver tid skulle sett fresh ut og luktet roser, tror jeg at jeg hadde blitt gal. Han er den jeg blottlegger meg fullstendig for. Når vi skal ha sex, vil vi gjerne vise oss fra vår beste side, det rr viktig for å bli skrudd på.

Skrevet

Prumping skjer,- med ALLE. Ved matbordet i sofaen, under sex.. Man prøver jo å holde igjen,- eller gjøre det til "en smygar",- og håpe den er luktfri :) Men altså, skjer det, så skjer det,- og det er ingen krise!

Men dette med å løfte på skinka og "presse ut" en man kjenner er på veil?? Æsj, mannen er LITT mer avslappet enn meg til dette,- men da må jeg rett og slett sette ham på plass,- og si at man prøver å gå på do om man ikke er alene hjemme eller utendørs hvor ingen hører! Men nå er liksom ikke "vanlig" at det slippes luft, med vilje, fra ham heller.

Raping likedan! Man presser ikke ut en som er på vei, man prøver å gjøre den "usynlig" og lydløs! Uhell skjer, og da er det,- som med fis,- på sin plass med et lite unnskyld, uten at man gjør større nummer ut av det!

Det er en tillitserklæring når kroppslyder kan slippes uten at man føler for å grave seg ned, men derifra til å slippe seg løs i tide og utide er derimot to helt forskjellige ting!

Anonymous poster hash: d183f...8d4
Skrevet

Jeg var sammen med min x i 14 år! Prompet aldri foran han. Jeg var rett og slett ikke fri, måtte late som jeg gikk for å dusje når jeg skulle bæsje osv.

Så ble jeg sammen med min nåværende mann. Gjorde selvsagt det samme. Leenge til slutt satt han seg ned for en alvorsprat. Han sa jeg måtte slutte med dette tullet, sprette opp hver gang jeg måtte prompe gjemme at jeg måtte på do osv. Som han sa du er jo ett menneske du og, det som går inn må også ut! Tok lang tid før jeg var komfortabel med det. Men Gud for en befrielse! Å ikke måtte små trippe og vente til han drar på jobb for å kunne bæsje, å ikke få masse luft i magen som ble holdt inne er rett og slett ett annet liv!

Og nei vi er ikke bondeknøl uten jobb og lønn fra nav 😂

Anonymous poster hash: 51e92...f2b

Finnes det ingen mellomting?? 😲😲

Her sier vi helt fint at vi må på do og "tenke over livet" som vi pleier å si når vi må bæsje. Helt åpent om vi har problemer med magen (som jeg har ofte da jeg har crohns). Men å prompe fritt rundt i huset er uaktuelt for min del. Uhell kan selvfølgelig skje og har skjedd. Det er ingen problem men å prompe fritt er bare ekkelt. Husker mine foreldre var slik og jeg hatet det hele oppveksten. Syns det var ekstremt respektløst for oss som satt i sofaen med de. Så sånn ønsker ikke jeg å være. Og jeg må ikke reise meg og gå på do hver gang jeg kjenner en fis. Jeg holder den inne og den forsvinner. Er jeg skikkelig oppblåst prøver jeg å gå på do. Hvis man ikke greier å holde inne en fis uten å måtte fly frem og tilbake på do for å fise så spiser man feil.

Anonymous poster hash: a4c38...e16

Skrevet

Når jeg ble oppdratt lærte jeg at det var noe som helt folkeskikk - og den innebar blandt annet at man ikke fiser foran andre, i alle fall ikke med vilje. Jeg holder fast på disse prinsippene til tross for at det er tydelig at det ikke er en unison oppfatning.

Det er som flere andre i tråden påpeker stor forskjell på hvordan barn oppfører seg når de er her med tanke på blandt annet fising. Og jeg tenker at det, som de fleste andre slike ting - kommer fra hjemmet.

Skrevet

Det jeg aldri kommer til å skjønne, er at noen faktisk syns det er morsomt! Greit at man føler seg fri og sterk og selvstendig når man slipper løs alle kroppens funksjoner uten tanke for hvor man er og hvem man utsetter for dette, men å le av det??? Det er bare tegn på lite sosial kompetanse.

Anonymous poster hash: cd2bb...2a8

Skrevet

Blir vell skilsmisse etter fødsel om man glemmer klyster da.

VELDIG mange bæsje er en liten klump ved fødsel, noe som kanskje ikke blir registrert fordi jordmor tar det diskré vekk med engang uten å si noe.

Her prompes det. Tar hensyn ved mat. Men går ikke på do for å rape heller, gjør dere ? Gassen kommer fra samme plass men passerer ikke holy place.

Skrevet

Blir vell skilsmisse etter fødsel om man glemmer klyster da.

VELDIG mange bæsje er en liten klump ved fødsel, noe som kanskje ikke blir registrert fordi jordmor tar det diskré vekk med engang uten å si noe.

Her prompes det. Tar hensyn ved mat. Men går ikke på do for å rape heller, gjør dere ? Gassen kommer fra samme plass men passerer ikke holy place.

Du ser ikke forskjell på noe man ikke har kontroll over og som tross alt ikke skjer mange ganger i løpet av et liv, og det å ikke gidde å utvise alminnelig folkeskikk mot dem man bor sammen med?

Jeg har født fire ganger og mannen har opplevd både avføring, oppkast og styrtblødning uten å rynke på nesen, men å fise åpenlys så de smeller i veggene holder vi oss for gode til.

Heller prippen en gris, altså.

Anonymous poster hash: cd2bb...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...