Gå til innhold

Ble deres morgen som forventet idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sove lenge, og fikk kaffe og presang på senga. 😊

Anonymous poster hash: e1845...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig ingenting. Min søndagsmorgen har vært som den pleier. Jeg og barnet stod opp i 10-tiden. Siden da har jeg gjort det vanlige. Ryddet kjøkkenet og oppvaskmaskinen, vært ute med bikkjene og gitt de mat, satt på en ny klesvask, laget frokost til meg og barnet. Mannen sover ennå... 😴😴😴

Nå tenkte jeg å slappe av litt i sofaen. 2 uker igjen til termin idag 😄

Anonymous poster hash: dd09c...8af

Skrevet

Fikk sove lenge. Sto opp til nybakte rundstykker og sjokoladekake. Fikk noen fine kort fra ungene, samt en stor bukett roser.

Er veldig fornøyd! 😊

Anonymous poster hash: 8ab89...2b5

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Fikk sove lenge. Ble vekket av to glade jenter som sang morsdagssang, gav meg perlesmykker og kort. Mannen ordnet skikkelig frokost og lagde kake med ungene. Nå har vi hjemmekino. Har ikke fått gaver eller blomster av mannen men det er fordi jeg sa at jeg ikke forventet det. Jeg er ikke HANS mamma. Hans jobb er å hjelpe ungene med å feire sin mamma.

Skrevet

Jeg våknet halv ni av at seksåringen listet seg inn og gav meg en nuss på panna og hvisket "bare sov videre mamma, jeg spiser yoghurt og ser på tv! Gratulerer". Så lukket han døra og jeg sovnet igjen.

Våknet en time etter, gikk ut i stua til en skikkelig blid seksåring som hadde funnet en tallerken, delt opp en plate sjokolade og lagt på, og et kort fra ham. Helt herlig ❤

Mer enn forventet fra en alenemor, altså. :)

(Han hadde også spist halve plata med sjokolade fortalte han, men den lot jeg gå i dag 😂)

Anonymous poster hash: f6574...4ae

Skrevet

Jeg våknet halv ni av at seksåringen listet seg inn og gav meg en nuss på panna og hvisket "bare sov videre mamma, jeg spiser yoghurt og ser på tv! Gratulerer". Så lukket han døra og jeg sovnet igjen.

Våknet en time etter, gikk ut i stua til en skikkelig blid seksåring som hadde funnet en tallerken, delt opp en plate sjokolade og lagt på, og et kort fra ham. Helt herlig ❤

(Han hadde også spist halve plata med sjokolade fortalte han, men den lot jeg gå i dag 😂)

Så herlig❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 2093e...4f4

Skrevet

Mannen er borte så jeg har stått opp først. Det skjer veldig sjeldent her i huset. Jeg står alltid opp sist og får alltid kaffe servert. Så helt i orden :))

Anonymous poster hash: 39c99...a51
Skrevet

Mannen sover fortsatt. ..han feirer ikke morsdag og farsdag sier han. Greit nok, mem da giddee ikke jeg heller.

Svigermor som jeg hater kommer om 2 timer. Jeg spurte mannen pent, om å ikke invitere henne idag. Jeg sa lørdag passet fint for meg denne uken . Det dreit han i tydeligvis. Jeg gidder ikke å varte opp hans mor idag. Han inviterte henne garantert siden det er morsdag. Så nå ligger jeg på sofaen, funne en lang og god serie p netflix jeg skal se idag . Westernserie 😍mannen liker ikke western, så nå skal jeg kose meg skikkelig . Barna er ute med kompiser. Når svigermor kommer får bare huset se bomba ut. Barna har herjet vilt i dag. 😂 i dag skal jeg nye morsdag. Jeg sa til mannen i går, at idag fikke han stelle hua og hjem. Jeg kan ikke huske sist gang han gjorde det.

Jeg skal ikke løfte en finger. Tar meg lett en toast til middag idag .

Mannen kommer nok til å stå opp en time før svigermor kommer. Da får han panikk rydde om, og bake /lage mat han gidder. For idag, skal jeg ikke løfte en finger.

Anonymous poster hash: 7e109...d98

Haha! Ser for meg den stressede mannen som fyker rundt😂 Jeg ville gått på cafe og/eller kino, så kan mannen sørge for sin mor. Mannen her er utviklingshemmet når det gjelder omtanke. Jeg kjøpte en bukett tulipaner og sendte ham avgårde til svigermor med den og barna i dag. Vinn-vinn. Hun får velfortjent oppmerksomhet og jeg får litt fri👍🏻

Skrevet

Mannen sover fortsatt. ..han feirer ikke morsdag og farsdag sier han. Greit nok, mem da giddee ikke jeg heller.

Svigermor som jeg hater kommer om 2 timer. Jeg spurte mannen pent, om å ikke invitere henne idag. Jeg sa lørdag passet fint for meg denne uken . Det dreit han i tydeligvis. Jeg gidder ikke å varte opp hans mor idag. Han inviterte henne garantert siden det er morsdag. Så nå ligger jeg på sofaen, funne en lang og god serie p netflix jeg skal se idag . Westernserie 😍mannen liker ikke western, så nå skal jeg kose meg skikkelig . Barna er ute med kompiser. Når svigermor kommer får bare huset se bomba ut. Barna har herjet vilt i dag. 😂 i dag skal jeg nye morsdag. Jeg sa til mannen i går, at idag fikke han stelle hua og hjem. Jeg kan ikke huske sist gang han gjorde det.

Jeg skal ikke løfte en finger. Tar meg lett en toast til middag idag .

Mannen kommer nok til å stå opp en time før svigermor kommer. Da får han panikk rydde om, og bake /lage mat han gidder. For idag, skal jeg ikke løfte en finger.

Anonymous poster hash: 7e109...d98

Du må forresten oppdatere oss!😃

Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere forventer noe, jeg. Mannen er jo ikke moren deres. Hvis barna er store nok og vet at det er morsdag, er det jo hyggelig å bli husket på.

Jeg fikk frokost i dag, fordi jeg skadet meg i går. Fikk blomster og flaxlodd tidligere i uka uten grunn. Det er mye hyggeligere.

Alle dere som har en mann som sover hele dagen og ikke er sammen med familien sin på en søndag. Hvorfor godtar dere det?

Anonymous poster hash: e2d4a...174

Skrevet

Denne fikk jeg tårer i øynene av💜 for en fantastisk gutt💜

Skrevet

Stod opp 06.30 for å rekke fotballcup. Feiret meg selv med et kakestykke til 20,-. Råflott skal det være😂 Så var det hjem og slenge seg på sofaen mens bar a er ute og ta en kopp kaffe og snike frem godis som er gjemt i skapet. Så ble klokken 11.00 og det var på tide med lunsj.

Anonymous poster hash: 2d18f...466

Skrevet

Vi har barnefri helg da datteren min er hos faren sin. Så vi sov lenge idag. Jeg stod opp, lagde meg en brødskive og sitter nå foran pcen. Samboeren lå i senga med radio en halvtimes tid før han heiv seg i dusjen og satt seg foran pcen sin med en brødskive han også. Foreløpig verken fått noen gratulasjon eller oppmerksomhet. Står et par chili cheese tops i ovnen som han skal kose seg med. 

Kjip morsdag :legrine: Tror jeg farter ned på butikken å kjøper kake til meg selv, haha. Fikk ikke noe til verken morsdag eller valentines ifjor heller. Jeg kjøpte en romantisk gave til han på valentines ifjor. Han bare takket og så videre på tv han. Jaja. En ting er sikkert, - skal han være så kjip, så skal søren meg ikke han få noe utbytte av slike dager heller! :) Biff og BJ dagen kan han bare se langt etter  :legrine:

Skrevet

Fikk sove til 10.30, da hørte jeg roping og skjønte at 1-åringen hadde lekt seg i kattekassa så da måtte mor stå opp 😅 Fikk blomster og sjokolade på fredag. Fikk gratulasjon idag. Vi gjør ikke noe mer ut av det, jeg har lagd lunsj til ungene og skal finne meg noe mat selv snart, han sover dupp mens 1-åringen sover. Jeg er godt fornøyd :)

Skrevet

Hørtes ut som et jævlig hjem å vokse opp i.

Burde sette av penger til psykologtimer til ungene deres med en gang.

Anonymous poster hash: 17aeb...1b2

Det var vel å ta ganske hardt i? Jeg synes det er fint at kvinner setter grenser for seg selv og ikke lar seg utnytte av mannen. Betyr ikke at barna lider av den grunn.

Anonymous poster hash: 881a3...80e

Skrevet

Tja. Jeg sov lenge i går så det var mannens tur i dag. Da han sto opp måtte vi skynde oss å få alle ungene klare til ski.

Så ingen oppmerksomhet foreløpig.

Men mannen pleier å gjøre litt ut av sånne dager, så får se hva som skjer når de kommer tilbake fra skitur.

Anonymous poster hash: 881a3...80e

Skrevet

Hørtes ut som et jævlig hjem å vokse opp i.

Burde sette av penger til psykologtimer til ungene deres med en gang.

Anonymous poster hash: 17aeb...1b2

Det høres ut som en demonstrasjon

Anonymous poster hash: 8ab26...ab7

Skrevet

Over all forventning! Fikk sove lenge, før jeg ble vekket klokken 10 av mann og 3 giraglade barn, kake, kort og gaver på sengen. Heldig er jeg❤️

Anonymous poster hash: 4ea3e...89e

Skrevet

Ja jeg er fornøyd jeg. Er alene med sønn på 9 år. Han vekket meg og ga meg hjemmelaget morsdagskort og en stor og god klem. Sto opp og laget oss frokost sammen, aldri sånt i senga her.

Skrevet

Fikk sove til klokka ni og ble vekket med egg og bacon, sjokoladekake, bolle, kaffe, tegning fra største på 5 år, kos fra begge ungene og øredobber. Veldig glad for det 💕

Anonymous poster hash: 577f7...036

Skrevet

Nei, kranglet med mannen (noe helt urimelig fra hans side....sukk..) så gave han hadde ordnet fra ungen ble slengt på bordet før han forsvant på jobb fire timer før han skulle være der.

Anonymous poster hash: 91881...770

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd!

Fikk deilig frokost (ikke på sengen for det liker jeg ikke).

I gave fikk jeg lipgloss som jeg hadde ønsket meg, en bok som så gøy ut, gavekort på iTunes og freia sjokoladehjerter

Jeg har fått bestemme middag. Vi har invitert min mor, så jeg valgte yndlingsretten hennes

Til henne har jeg jeg kjøpt blomster og gave og laget kake som vi skal ha til dessert.

Minnet mannen om å kjøpe blomster til morens grav. (Det kan godt være at han husket det selv, men ville være sikker)

Nå sløver jeg på sofaen med sport på TV og gleder meg til deilig middag og kake

Anonymous poster hash: 14db3...cd6

Skrevet

Stod på butikken rundt kl 17 og vurderte hvilken torokake jeg skulle lage i dag, helt til det slo meg; jeg skal da ikke stå å bake kake slik at alle andre kan feire morsdag! Så bråsnudde og reiste hjem. Sa nettopp det som skjedde til mannen, og han sa litt snurt; jeg hadde jo tenkt å dra å kjøpe en kake og slikt da". Da var klokka 18.15. Og hadde tatt seg øl, så sa bare; det trenger du ikke.

I dag når minsta våknet var det jeg som sto opp, stelte henne, tok oppvasken fra dagen før, satt på vaskemaskina osv. Det vanlige med andre ord. Så sto tenåringene opp og de hverken sa/gjorde noe.

Minsta fikk beskjed om at det var morsdag, og løp inn til faren og sa hun ville skrive et brev til meg (hun dikterer, han skriver).

Han lå bare og sa mhm, ja. Snart..

Endte med at vi skrev brev til pappan istedet.

Omsider stod mannen opp og jeg sa for første gang at jeg er skuffet over at de ikke ordner noen ting. Ikke et år har det skjedd. Og her feirer farsdag med kake, smågaver og hjemmelagde kort. Og det nyter jo mannen, men han ser tydligvis ikke at jeg kanskje kunne fått litt tilbake.

Endte med at han ble fornærmet, for han hadde jo tenkt å kjøpe kake i går, som han sa...

Jeg driter i hva som var tenkt, vis meg på en eller annen måte at de setter pris på meg. Når minsta ber han flere ganger om å hjelpe han med å skrive kort, så kunne han vel gjort det. Jeg hadde ikke trengt mer.

Blir så lei av å hele tiden føle meg uviktig og lite satt pris på...

Dette blir jo bare ekstra forsterket denne dagen.... 😢

Anonymous poster hash: b9f2d...db8

Skrevet

Haďde ingen forventninger siden mann og barn er bortreist. De kommer hjem senere i dag så jeg håper på en hyggelig overraskelse da 🙂

Anonymous poster hash: 58797...b93

Skrevet

Så trist å lese så mange av innleggene her... Jeg fikk kaffe og frokost på senga, roser, kaker og presang, gjort skikkelig stas på. Personlig bryr jeg meg ikke om slike dager, men er viktig for barna og mannen. Hyggelig uansett.

Anonymous poster hash: 92a3b...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...