Gå til innhold

Ble deres morgen som forventet idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde null forventninger idag. Han pleier å sove til langt på dag, men idag stod han faktisk opp.

Han hadde klart å slenge noen tusjer og noen ark på bordet til ungene. Delt en avokado i to og slengt på et par oliven og noen biter med fetaost.

Jeg ble vekket kl 09.00 av tre små glade barn med hvert sitt ark med nydelige kruseduller på. Og så kom det en sur mann som slang en tallerken med en avokado på i fanget mitt før han gikk igjen.

Jeg spiste maten min sammen med ungene og stod opp og da gikk han å la seg.

Positivt overrasket over at han faktisk stod opp og prøvde på noe, men skuffet over oppførselen hans ovenfor meg.

Han takler ikke ungestøy osv for tiden så han var nok sur etter to timer sammen med dem. (Det er jo ganske forferdelig at det er sånn)

Klarer liksom ikke å være så takknemmelig og fornøyd når han må ødelegge alt med humøret sitt. Han kunne vel klistra på seg et smil og sagt gratulerer med morsdagen liksom. Spyr av hele mannen.

Hva slags oppvartning har dere fått idag da?

Anonymous poster hash: 04179...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk sove lenge, en kaffekopp og tre gode klemmer, helt supert 😁

Anonymous poster hash: 71af2...270

Skrevet

Vi sov lenge :) Fikk verdens fineste kort av 6åringen. Spiste god frokost og hadde berlinerboller etterpå. Nå ligger hun og leser mens jeg surfer litt på nett. Etterpå skal vi på skøytebanen.

En god søndag og morsdag :)

Anonymous poster hash: f8aeb...943
Skrevet

jeg hadde null forventninger idag. Han pleier å sove til langt på dag, men idag stod han faktisk opp.

Han hadde klart å slenge noen tusjer og noen ark på bordet til ungene. Delt en avokado i to og slengt på et par oliven og noen biter med fetaost.

Jeg ble vekket kl 09.00 av tre små glade barn med hvert sitt ark med nydelige kruseduller på. Og så kom det en sur mann som slang en tallerken med en avokado på i fanget mitt før han gikk igjen.

Jeg spiste maten min sammen med ungene og stod opp og da gikk han å la seg.

Positivt overrasket over at han faktisk stod opp og prøvde på noe, men skuffet over oppførselen hans ovenfor meg.

Han takler ikke ungestøy osv for tiden så han var nok sur etter to timer sammen med dem. (Det er jo ganske forferdelig at det er sånn)

Klarer liksom ikke å være så takknemmelig og fornøyd når han må ødelegge alt med humøret sitt. Han kunne vel klistra på seg et smil og sagt gratulerer med morsdagen liksom. Spyr av hele mannen.

Hva slags oppvartning har dere fått idag da?

Anonymous poster hash: 04179...db1

Mannen ligger fyllesyk en eller annen plass, så her er det kun meg og barna. Ble vekket av tre stolte smil, klemmer og en kopp kaffe. De var ganske fornøyd med å ha klart å lage god kaffe (kan jo ikke si noe annet)De er så søte ❤️

Anonymous poster hash: 15d3f...6af

Skrevet

Jeg sov lenge siden barna mine ikke er hjemme idag. Sto opp nå og skal lage meg egg og bacon. Akkurat som forventet ja 😀

Skrevet

Som forventa utfra forutsetningene.

Begge ungen overnattet borte, mannen er bortreist.

Jeg kunne sove så lenge jeg ville, som jeg forøvrig alltid kan i frihelger, da ungene er store og også sover lenge.

Jeg må lage meg frokost selv, og oppvarte meg selv til ungene skal hentes når de ringer en gang utpå dagen.

Anonymous poster hash: 9cf0d...943
Skrevet

Den ble som forventet. Jeg sto opp med barna, har lagd min egen kaffe å frokost til meg å barna. Mannen ligger å sover, som de andre morsdagene.

Anonymous poster hash: 8e350...cf6

Skrevet

Vi er hos barnefaren i forbindelse med samvær,å han sto selvsagt ikke opp ned barnet vårt,han sover enda.

Men småen sov til 9 idag så er ganske fornøyd uansett :)

Anonymous poster hash: 5d7e4...d57

Skrevet

Haha, har ikke forventinger til slike dager. Tull og tøys syns nå jeg. Sto opp med tre barn og mannen klarte å kare seg ut av senga for 5 min siden 😜 Han skal få lov til å lage en bedre frokost da 👍🏻 Men han stiller opp, og deltar i hverdagen på lik linje som meg. Og jeg syns det er det viktigste av alt. Slike dager betyr veldig lite i det store og det hele. Mannen min er super resten av året ☺️

Anonymous poster hash: af84d...308

Skrevet

Som forventet. Ingen gratulasjoner eller oppmerksomhet, men det sluttet jeg å forvente for flere år siden (eldste er 13). Jeg har lært meg å være litt egoistisk på denne dagen. Lager pinnekjøtt til middag (godt, og lager seg helt selv), og har kjøpt kake. De fleste andre dager i året oppvarter jeg de andre i familien, denne dagen gjør jeg mer som jeg selv vil😊 Bedre sørge for å få en fin dag selv enn å furte ogføle meg indignert over at de andre ikke fikser noe. Da får jeg i alle fall en kjip og surmulende dag.

Anonymous poster hash: 2093e...4f4

Skrevet

Mannen tok begge ungene på natta så jeg kunne sove uforstyrret, så sto han opp med de og hjalp de med å lage tegninger, og når jeg sto opp fikk jeg et brett med frokost og blomst på 😊❤

Anonymous poster hash: 8cf35...367

Skrevet

Fikk nydelig frokost, roser og gavekort på massasje. Kyss kos og glade barn. Nå er jeg og barna hos svigers (svigermor har fått blomster) og senere skal vi spise lunsj og kake her. Samboer jobber et par timer først. Vi har det fint resten av året og.

Anonymous poster hash: a4fc2...291

Skrevet

PS, jeg forventet ikke gavekortet.

Anonymous poster hash: a4fc2...291

Skrevet

Bedre enn forventet. Vi sov alle til halv ni, eldste på åtte dekket på og lagde et veldig koselig frokostbord, så kom de opp med tegninger, en liten gave som eldste hadde ordnet (fire knox 😄) sjokolade og kaffe 😍

Er ikke alltid vi gjør noe ut av disse dagene, spørs hvordan det passer. Nå tullet jeg med mannen forrige helg, for jeg trodde det var da, så han fikk en heads up da 😁 men er uansett eldste sin fortjeneste i dag, han er en ordentlig godgutt 😊

Anonymous poster hash: 6f87f...16e

Skrevet

Ja mannen sover og jeg er oppe!

Anonymous poster hash: 95ad1...e6b

Skrevet

Ja. Tross dårlig stemning før vi la oss og jeg ikke sa god natt før jeg la meg i går kveld, ble jeg vartet opp med kaffe og frokost på senga. Datter på 2 år sa "gratulere med morsdagen,mamma". Veldig fornøyd 😊

Anonymous poster hash: 8ab26...ab7

Skrevet

Våknet til frokost på sengen, kort og smykke❤️

Skal sies at det er første gang! Jeg har vært alene med datteren i menge år, og før har jeg fått kort og et eller annet hun har laget i bhg/skolen. Samboeren er "ny" han flyttet sammen med oss i fjor sommer, og han har virkelig anstrengt seg❤️

Anonymous poster hash: 06483...292

Skrevet

Mannen kom ned med begge guttene mine og han på 3.5 år hadde tegnet så fint utenfor kortet. Fikk gavekort❤ ingen kake da vi skal i bursdag senere og jeg skal bake morsdagskake til min mor.

Anonymous poster hash: 52df4...bf1

Skrevet

Fikk tulipaner i går. Eldste rev de opp av posen, trodde det var i går.

Morgenen har vært hyggelig da. 😊

Anonymous poster hash: 10c72...d05

Skrevet

Mannen sover fortsatt. ..han feirer ikke morsdag og farsdag sier han. Greit nok, mem da giddee ikke jeg heller.

Svigermor som jeg hater kommer om 2 timer. Jeg spurte mannen pent, om å ikke invitere henne idag. Jeg sa lørdag passet fint for meg denne uken . Det dreit han i tydeligvis. Jeg gidder ikke å varte opp hans mor idag. Han inviterte henne garantert siden det er morsdag. Så nå ligger jeg på sofaen, funne en lang og god serie p netflix jeg skal se idag . Westernserie 😍mannen liker ikke western, så nå skal jeg kose meg skikkelig . Barna er ute med kompiser. Når svigermor kommer får bare huset se bomba ut. Barna har herjet vilt i dag. 😂 i dag skal jeg nye morsdag. Jeg sa til mannen i går, at idag fikke han stelle hua og hjem. Jeg kan ikke huske sist gang han gjorde det.

Jeg skal ikke løfte en finger. Tar meg lett en toast til middag idag .

Mannen kommer nok til å stå opp en time før svigermor kommer. Da får han panikk rydde om, og bake /lage mat han gidder. For idag, skal jeg ikke løfte en finger.

Anonymous poster hash: 7e109...d98

Skrevet

Mannen sover fortsatt. ..han feirer ikke morsdag og farsdag sier han. Greit nok, mem da giddee ikke jeg heller.

Svigermor som jeg hater kommer om 2 timer. Jeg spurte mannen pent, om å ikke invitere henne idag. Jeg sa lørdag passet fint for meg denne uken . Det dreit han i tydeligvis. Jeg gidder ikke å varte opp hans mor idag. Han inviterte henne garantert siden det er morsdag. Så nå ligger jeg på sofaen, funne en lang og god serie p netflix jeg skal se idag . Westernserie mannen liker ikke western, så nå skal jeg kose meg skikkelig . Barna er ute med kompiser. Når svigermor kommer får bare huset se bomba ut. Barna har herjet vilt i dag. i dag skal jeg nye morsdag. Jeg sa til mannen i går, at idag fikke han stelle hua og hjem. Jeg kan ikke huske sist gang han gjorde det.

Jeg skal ikke løfte en finger. Tar meg lett en toast til middag idag .

Mannen kommer nok til å stå opp en time før svigermor kommer. Da får han panikk rydde om, og bake /lage mat han gidder. For idag, skal jeg ikke løfte en finger.

Hørtes ut som et jævlig hjem å vokse opp i. 

Burde sette av penger til psykologtimer til ungene deres med en gang. 

Anonymous poster hash: 17aeb...1b2

Skrevet

Litt trist egentlig.

Jeg er alene med barna og tenkte at denne gangen skulle jeg gjøre litt ekstra ut av det, så jeg hadde stekt rundstykker og kokt egg og kjøpt deres favorittjuice til frokosten. Men lillebror fikk et raserianfall av den andre verden da vi slo av tv'en. (Hadde en klar avtale om hvor mye de fikk se før frokost). Han fikk enda et raserianfall da han ikke fikk slenge rundt seg med brødkniven ved frokostbordet. Storesøster var så stolt av å ha lagd kort og pakke til meg. Lillebror var rasende på meg og "straffet" meg med å nekte å gi meg kortet jeg vet han egentlig har lagd til meg. Storesøster gråt fordi lillebror var sint og jeg var streng da han veivet med kniven. Så alt ble bare feil. Egentlig er avtalen at de skal bake kake til meg senere i dag. (Jeg skal nok være med å steke den) men nå har storesøster en venninne på besøk og lillebror gjemmer seg og ikke vet jeg hvordan dagen blir. Det var ikke akkurat slik jeg så det for meg.

Anonymous poster hash: ef7fd...77f

Skrevet

Hvorfor tror du det er et jævlig hjem å vokse opp i ? Fordi jeg ikke vil varte opp svigermor idag ? Han som har invitert henne får gjøre det. Guttene er ute å leker med venner .

Skrevet

Hvorfor tror du det er et jævlig hjem å vokse opp i ? Fordi jeg ikke vil varte opp svigermor idag ? Han som har invitert henne får gjøre det. Guttene er ute å leker med venner .

En enorm motvilje mot hverandre, forakt og mangel på respekt. Slik jeg leste det.

Men, angret med en gang jeg hadde trykt. Var utfint og kjipt av meg. Pleier å la være å poste når jeg får slike tanker. 

Noen ganger går det fort fort med anonymknapp. Beklager!

Anonymous poster hash: 17aeb...1b2

Skrevet

Her blir dagen forbigått i stillhet ja. Far og sønn dro ut, uten så mye som et "gratulerer". Føler meg virkelig elsket her jeg sitter alene. 

Anonymous poster hash: aa91d...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...