Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #51 Skrevet 10. februar 2017 Ehhh... Du mente for et øyeblikk siden at barna var modne og smarte nok til å forstå hva depresjon er ved å vise til vitenskaplige artikler, men du tror ikke de er oppegående nok til skjønne at pappa er på soverommet? Anonymous poster hash: c930e...02e Jeg mener hvis far drar og blir litt borte ISTEDET FOR å sitte på soverommet. Doh. Anonymous poster hash: 76df8...b7e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #52 Skrevet 10. februar 2017 Du vet at barnevernet Gjør mye annet enn å flytte barn fra foreldrene? Jeg har selv vokst opp med en mor som var deprimert og hadde angst store deler av barndommen min. Jeg skulle ønske barnevernet kom inn med tiltak i form av f.eks samtaler. Jeg visste at noe var galt med mamma men jeg skjønte ikke hva. Jeg hadde mye skyldfølelse og skam pga dette da mine foreldre aldri snakket åpent om dette. Mamma var også innlagt flere ganger og jeg visste faktisk ikke hvorfor. Jeg trodde selv det var fordi hun var sliten og ble syk av meg. Har du større barn enn babyer så kan det være at tiltak fra barnevernet kan Gjøre de godt. Og da tenker jeg ikke på å flytte barna fra far. Anonymous poster hash: 5d83f...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå