Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #26 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har en liten følelse av at det er du som krever mye og er hovedproblemet, ikke svigerinnen din. Anonymous poster hash: b1c76...d4a Nei. Det er alltid jeg som jenker meg og er på tilbudssiden. Jeg er jeg som står opp og ordner, lager middag når svigermor ikke orker, jeg som organiserer, jeg, jeg, jeg ... hun sover til langt utpå ettermiddagen, hjelper aldri til, sitter på stas eller med nesen i bok eller Ipad, legger beslag på sofaen fordi hun "må hvile", må skysses til legevakten i ett kjør fordi hun ikke tåler noe som helst og blir syk bare noen ser hardt på henne. Jeg er drittlei av at hun skal styre alt og nå ødelegger hun påskeferien min også!! Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #27 Skrevet 5. februar 2017 Nei, du har fått mange skikkelige svar. Du som er lite konstruktiv. Sier det deg ikke noe at alle er enige? Gå i bryllupet uten barnet. La barnet reise med besteforeldrene så kan du dra etter dem etter bryllupet. Det er dårlig gjort å ikke dra i bryllupet. Du prøver jo ikke engang å finne løsninger, men prøver å finne problemer og unnskyldninger. Det ER faktisk heller ikke noe problem at venner passer ungen deres ett døgn. Anonymous poster hash: 24307...8cb De er da ikke interessert i å ha med seg barnet på ferie i to uker. De er på FERIE. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #28 Skrevet 5. februar 2017 Å droppe bryllupet til din manns bror er nesten som en krigserklæring å regne. Det er ekstremt frekt med mindre du er alvorlig syk eller liknende. Uansett om du ikke liker din kommende svigerinne blir dere familie nå og dere må kunne forholde dere til hverandre. Du bør ofre en dag for familiens skyld. Anonymous poster hash: 3fea0...09a
Brennheite Badeand Skrevet 5. februar 2017 #29 Skrevet 5. februar 2017 Jeg synes du skal bli hjemme. Det er garantert ikke en kjeft som kommer til å savne deg i det bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #30 Skrevet 5. februar 2017 De er da ikke interessert i å ha med seg barnet på ferie i to uker. De er på FERIE. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea Jeg skrev jo at du kunne fly/kjøre etter dem etter bryllupet. Anonymous poster hash: 24307...8cb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #31 Skrevet 5. februar 2017 Nei. Det er alltid jeg som jenker meg og er på tilbudssiden. Jeg er jeg som står opp og ordner, lager middag når svigermor ikke orker, jeg som organiserer, jeg, jeg, jeg ... hun sover til langt utpå ettermiddagen, hjelper aldri til, sitter på stas eller med nesen i bok eller Ipad, legger beslag på sofaen fordi hun "må hvile", må skysses til legevakten i ett kjør fordi hun ikke tåler noe som helst og blir syk bare noen ser hardt på henne. Jeg er drittlei av at hun skal styre alt og nå ødelegger hun påskeferien min også!! Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea Hvor mange dager i uken bor du sammen med denne gjengen ettersom det er et så vanvittig påtrengende og utmattende problem for deg? Kanskje dere bør tenke på å flytte for dere selv? Anonymous poster hash: 81562...cf5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #32 Skrevet 5. februar 2017 La mannen din dra. Du har ikke lyst, det er grunn god nok. Anonymous poster hash: b219c...fe0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #33 Skrevet 5. februar 2017 Jeg skrev jo at du kunne fly/kjøre etter dem etter bryllupet. Anonymous poster hash: 24307...8cb Det blir skikkelig styrete, så det vil jeg helst slippe. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #34 Skrevet 5. februar 2017 Hvor mange dager i uken bor du sammen med denne gjengen ettersom det er et så vanvittig påtrengende og utmattende problem for deg? Kanskje dere bør tenke på å flytte for dere selv? Anonymous poster hash: 81562...cf5 Sees heldigvis bare i ferier, men det er nok. Vi bor for oss selv. Takk. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #35 Skrevet 5. februar 2017 Gjester er som fisk. Når du har dem i hus for lenge ad gangen begynner de å lukte vondt. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea De fleste voksne mennesker tar da på seg å passe andres barn innimellom. Man gjør hverandre tjenester. Anonymous poster hash: 3fea0...09a
Blondzilla Skrevet 5. februar 2017 #36 Skrevet 5. februar 2017 Gjester er som fisk. Når du har dem i hus for lenge ad gangen begynner de å lukte vondt. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea Du kommer til å få problemer når barnet ditt blir eldre. Det er faktisk vanlig å la barnet ha overnattingsbesøk . Dersom du hadde spurt noen om å passe barnet ditt hadde de sikkert sagt ja, for folk er vanligvis ikke like kjipe som deg. Men tydeligvis har du allerede bestemt deg for å ikke gå i dette bryllupet, så skjønner ikke hvorfor du spør her.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #37 Skrevet 5. februar 2017 Det blir skikkelig styrete, så det vil jeg helst slippe. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea Ja, fordi du ønsker å slippe bryllupet. Det finnes flere løsninger slik at du kan dra i bryllupet så det er ingen unnskyldning å si at du ikke KAN. Da får du være så ærlig å si at du ikke vil. Men det er dårlig gjort mot mannen din, svogeren din og svigerforeldrene dine å ikke komme. Man har visse "plikter" når det kommer til nærmeste familie. Én dag klarer du. Du kommer nok ikke til å ha så mye personlig kontakt med henne uansett i hennes bryllup. Da er det nok av andre som hun er opptatt av. Anonymous poster hash: 24307...8cb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #38 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har en venninne som jeg føler at jeg kan spørre, men det sitter langt inne. Ber helst ikke noen om hjelp. Vil klare meg selv. Kommer til å spørre rett ut om vi kan ta med barnet, hvis det ikke går blir vi hjemme. Da tenker jeg at det i første omgang egentlig ikke var så farlig om jeg kom eller ikke. Min svigerinne er nemlig ikke overbegeistret for meg heller. Jeg har vært søt ned henne fra dag én, men etter å ha blitt avvist hundre ganger gidder jeg ikke mer. Vi svigerinnene tilbød oss å organisere utdrikningslag for henne. Hun har ingen venninner. Hun avslo. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #39 Skrevet 5. februar 2017 Hva synes mannen din om at du ikke har lyst til å gå i bryllupet til broren hans? Jeg ville forsøkt å tenke konstruktivt og lett etter en barnevakt. Hvis foreldrene dine er på sydenferie eller hva det er, så har du kanskje noen andre barnet kan være hos når dere er i bryllup. Søsken? Nære venner? Anonymous poster hash: 36098...2b8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #40 Skrevet 5. februar 2017 Ville reist på ferie med mine foreldre. Anonymous poster hash: 0f495...7f3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #41 Skrevet 5. februar 2017 Du må huske at dette ikke bare er bryllupet til svigerinnen din. Det er også broren til mannen din som skal gifte seg. Jeg hadde forventet av mannen min at han kom i bryllupene til mine søsken. Hadde blitt såret om han ikke kom. Anonymous poster hash: 24307...8cb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #42 Skrevet 5. februar 2017 Det blir skikkelig styrete, så det vil jeg helst slippe. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea Ja det er jo veldig styrete å få være helt alene på tur til et sted uten å måtte ta hensyn til noen. Anonymous poster hash: 53e37...e45
TinaK 1990 Skrevet 5. februar 2017 #43 Skrevet 5. februar 2017 Kan godt være at din svigerinne er sær....men hun er jammen ikke alene om det her! Kanskje på tide å bli voksen? Du lager jo konflikter innad i familien ved å boikotte bryllupet. Det er snakk om 1 kveld. Det å passe andres barn et døgn...er barnet ditt så vanvittig krevende? Det at du ikke gidder, hadde du virkelig sagt nei til å hjelpe en venn som var så trengende etter barnevakt for å kunne delta i bryllup i nærmeste familie? Du ER sær, vanskelig og fryktelig lite fleksibel.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #44 Skrevet 5. februar 2017 Vet du, jeg har endret mening. Hold deg hjemme, send mannen din så han kan kose seg en kveld. Det blir nok mer gøy for både han og brudeparet om du holder seg hjemme. Anonymous poster hash: 9326b...2c9
Gjest Muji81 Skrevet 5. februar 2017 #45 Skrevet 5. februar 2017 Du er superbarnslig. Dette er deres nærmeste slekt! Det er broren til mannen din som også gifter seg. Dine svigerforeldre har ikke vunnet lotto med svigerdøtre altså...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #46 Skrevet 5. februar 2017 Dere skjønner ingenting. Hvis de hadde villet ha oss/meg der ville de ha invitert oss med barn. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Gjest Muji81 Skrevet 5. februar 2017 #47 Skrevet 5. februar 2017 Dere skjønner ingenting. Hvis de hadde villet ha oss/meg der ville de ha invitert oss med barn. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea Er du en trollemor? Og det er ingen andre trollunger i familien?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #48 Skrevet 5. februar 2017 Det her er det tristeste jeg har lest på lenge.. Så slem du er! Enkelte ting gjør man bare selv om man ikke har lyst. Stille opp i bryllup er en av dem. Ungen din er FIRE år! Kunne forstått deg om det var en baby.. Anonymous poster hash: e8d16...0b0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #49 Skrevet 5. februar 2017 Det her er det tristeste jeg har lest på lenge.. Så slem du er! Enkelte ting gjør man bare selv om man ikke har lyst. Stille opp i bryllup er en av dem. Ungen din er FIRE år! Kunne forstått deg om det var en baby.. Anonymous poster hash: e8d16...0b0 1) Barnet er ikke invitert 2) Jeg har ingen som jeg synes det er naturlig å be om å sitte barnevakt i et døgn. Jeg synes ikke det er naturlig å be noen om det. Det er frekt og jegville fått panikk om noen ba meg om det samme. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2017 #50 Skrevet 5. februar 2017 Dessuten er dette i påsken. De aller fleste er bortreist. Kan da ikke tvinge folk til å bli hjemme å sitte barnevakt for oss heller. Anonymous poster hash: 1aa7b...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå