GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

Har du bilde ? Krysser for deg.

 

 

Det er i morgon. Jeg har gitt opp alt hÄp. Vil barre fÄ starta pÄ nytt. SÄ det blir lenge til jeg kommer inn i gjenge igjen. Kroppen min kvitter seg med hcg SEINT.

Synest symptom pÄ metall smak, sÄre bryst har godt litt tilbake. BlÞr ikkje men det kommer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Det blir uansett spennende, da UtgÄtt! Krysser for at symptomene er et godt tegn, men skjÞnner at det fÞles tryggere Ä forberede seg pÄ skuffelse. Spennende for deg óg, Ayka! Hold oss oppdaterte :)

 

Jeg synes den ble litt blassere nÄr den har tÞrka, etter fem min var den sterkere, men den er der fortsatt: http://tinypic.com/r/2mqtfyp/9. Jeg tror ikke det har noe Ä si, men klarer ikke Ä la vÊre Ä bli litt forundra.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ser streken. Krysser at den blir sterkere.

 

Her har jeg hatt stikninger i livmora i ca 2 timer. Etter det har det vert murringer og fÞler jeg er tissetrengt heil ned ved livmora og menssmerter sÄ det gjÞr seg klar til og slippe egget.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det blir uansett spennende, da UtgÄtt! Krysser for at symptomene er et godt tegn, men skjÞnner at det fÞles tryggere Ä forberede seg pÄ skuffelse. Spennende for deg óg, Ayka! Hold oss oppdaterte :)

 

Jeg synes den ble litt blassere nÄr den har tÞrka, etter fem min var den sterkere, men den er der fortsatt: http://tinypic.com/r/2mqtfyp/9. Jeg tror ikke det har noe Ä si, men klarer ikke Ä la vÊre Ä bli litt forundra.

Ser streken Akkma â˜ș rart du fĂ„r slike tester no!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Den pÄ siste pÄ 17 dpo vart teken pÄ natt i 1 tiden. Jeg fant ein til og fikk 2-3 pÄ den. Ville ikkje tro pÄ den. Har ignorert den men ut pÄ dagen har eg goooooogla og gooooogla. PrÞver og finne hÄp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du mÄ ta HCG stigning. Eineste du kan fÄ vite sikkert pÄ! Ikke mist trua utgÄtt !!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du mÄ ta HCG stigning. Eineste du kan fÄ vite sikkert pÄ! Ikke mist trua utgÄtt !!

 

Skal til legen i dag og ta.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da er blodprÞven tatt. Fy kor grusomt detta blir. Fredag fÄr jeg svar.

 

Legen sa at det er ikkje altid den digitale er rett. Der er eit avvik og den kan du ha vert bort i.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg diskuterte optimister og pessimister med en kollega i dag tidlig. Det tok ca tre sekunder fÞr han plasserte meg i optimist-kategorien... :) SÄh - jeg er en sÄnn som hÄper! Og som strengt tatt ikke kunne se noen forskjell pÄ den som sa 1-2 og de som sa 2-3! Jeg er spent pÄ hav du fÄr vite i dag, UtgÄtt! Og sier som Mammas skatter: Ikke mist trua!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da er blodprÞven tatt. Fy kor grusomt detta blir. Fredag fÄr jeg svar.

 

Legen sa at det er ikkje altid den digitale er rett. Der er eit avvik og den kan du ha vert bort i.

Spennandes UtgĂ„tt 😁 hĂ„per du fĂ„r gode resultater frĂ„ fredag! Krysser fingrane og hĂ„per 👌

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

30 timer til svar, sÄ nervepirrande.

 

Metall smak i munn, sÄre bryst. Murring heilt nederst i dÄsa og gjÞr som jeg fÞler meg tissetrengt heile tiden. Stikker der nede og var pÄ begge sidene. Noe som gjÞr at jeg ser vekk fra exu. Tenker exu pga 2-3, 1-2 og 2-3 testene, litt opp og ned med hcgen.  Symptomer kan ein ha sjÞlv om ein mister. BANK I BORDE INGEN BLOD.

 

FÞler meg sÄ og leine. Ingen og dele med her jeg bor. Vil ikkje dele det med venninene min. Gubben vil ikkje snakke om det, han er nok i samme bÄten MÄ barre fÄ det ut.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

30 timer til svar, sÄ nervepirrande.

 

Metall smak i munn, sÄre bryst. Murring heilt nederst i dÄsa og gjÞr som jeg fÞler meg tissetrengt heile tiden. Stikker der nede og var pÄ begge sidene. Noe som gjÞr at jeg ser vekk fra exu. Tenker exu pga 2-3, 1-2 og 2-3 testene, litt opp og ned med hcgen. Symptomer kan ein ha sjÞlv om ein mister. BANK I BORDE INGEN BLOD.

 

FÞler meg sÄ og leine. Ingen og dele med her jeg bor. Vil ikkje dele det med venninene min. Gubben vil ikkje snakke om det, han er nok i samme bÄten MÄ barre fÄ det ut.

Lykke til!! Krysser alt jeg har for deg :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

30 timer til svar, sÄ nervepirrande.

 

Metall smak i munn, sÄre bryst. Murring heilt nederst i dÄsa og gjÞr som jeg fÞler meg tissetrengt heile tiden. Stikker der nede og var pÄ begge sidene. Noe som gjÞr at jeg ser vekk fra exu. Tenker exu pga 2-3, 1-2 og 2-3 testene, litt opp og ned med hcgen.  Symptomer kan ein ha sjÞlv om ein mister. BANK I BORDE INGEN BLOD.

 

FÞler meg sÄ og leine. Ingen og dele med her jeg bor. Vil ikkje dele det med venninene min. Gubben vil ikkje snakke om det, han er nok i samme bÄten MÄ barre fÄ det ut.

 

Hold ut! Du er ikke aleine! Man kan nok ha symtomer selv om man mister, men hvis symptomene ogsÄ hadde forsvunnet hadde vel hÄpet vÊrt mindre... Jeg krysser!

 

Her tok det seg litt opp igÄr, og i dag var streken svakere, sÄ regner med at jeg er "back on track" og kan konse pÄ neste periode :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takker og hÄper at det skjer eit under. Har ikkje flaks pÄ under men hÄper.

 

Har testa 2 gonger ser ingen framgang pÄ dei testane. Blir deppa av det. Klarer jo ikkje og lavere vil sjÄ noe hÄp.

 

Beklager sutringen min. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hold ut! Du er ikke aleine! Man kan nok ha symtomer selv om man mister, men hvis symptomene ogsÄ hadde forsvunnet hadde vel hÄpet vÊrt mindre... Jeg krysser!

 

Her tok det seg litt opp igÄr, og i dag var streken svakere, sÄ regner med at jeg er "back on track" og kan konse pÄ neste periode :)

Da fÄr du klaske til med positiv test om ca 3 uker.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da er det 6 timer til jeg ringer for Ä fÄ eit svar. Det tok opp til 2 dager sa dei, skal vel ikkje forundre meg at svaret kjem ikkje i dag sÄ heile helga blir ei plage. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har du tatt to blodprĂžver? De vil jo ha en Ă„ sjekke mot for Ă„ se stigning??

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har du tatt to blodprĂžver? De vil jo ha en Ă„ sjekke mot for Ă„ se stigning??

 

Skal ta nummer 2 pÄ mandag. Men prÞva no forteller mykje. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da fikk jeg ikkje svar pÄ prÞvene. MÄ vente til mandag.

 

Heiv meg i bilen og klarte og nÄ luka, som stengte i 15 tiden.

 

Ja og her er det SA pÄ gang 211 i hcg pÄ 4+5. Ikkje store bevegelsen pÄ 2 dager.

 

4+0   cb ukes  2-3.

4+3   cd ukes  1-2 og 7 timer seinare 2-3 ukes

4+5  hcg mÄling  211.

 

Da er det barre og vente pÄ heksa eller passe pÄ om det er Exu pÄ gang.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heiv meg i bilen og klarte og nÄ luka, som stengte i 15 tiden.

 

Ja og her er det SA pÄ gang 211 i hcg pÄ 4+5. Ikkje store bevegelsen pÄ 2 dager.

 

4+0 cb ukes 2-3.

4+3 cd ukes 1-2 og 7 timer seinare 2-3 ukes

4+5 hcg mÄling 211.

 

Da er det barre og vente pÄ heksa eller passe pÄ om det er Exu pÄ gang.

En mÄling pÄ 211 er da ikke et sikkert tegn pÄ SA? Jeg hadde lavere nivÄ pÄ fÞrste mÄling rundt 4+5, og er langt over halvveis i graviditeten nÄ...

 

Anonymous poster hash: 545c1...124

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

En mÄling pÄ 211 er da ikke et sikkert tegn pÄ SA? Jeg hadde lavere nivÄ pÄ fÞrste mÄling rundt 4+5, og er langt over halvveis i graviditeten nÄ...

 

Anonymous poster hash: 545c1...124

 

Sist jeg var gravid hadde jeg 4+4 pÄ 592. Det trekker ned tanken. Men det kan jo ikkje mÄle hcg mot annen graviditet for det kan bi forskjellig.

 

Det rare er at jeg ikkje blÞr. BANK I BORDET. Metallsmak i munn, litt sÄre bryst og kjenner at jeg tisse nÞdig ofte. Ein kan ha symptomer sjÞlv om det gÄr gale. 

 

Lang venting til mandag ny hcg test da.

 

Takker for alle positive svar det varmer og det hjelper og styrke troen min. Vill hĂžre meir er litt for lei meg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skal ta nummer 2 pÄ mandag. Men prÞva no forteller mykje.

Hvor mye var hcg pÄ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...