GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

Oi, imponerende at du har klart Ă„ holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!!

 

Krysse at det blir 2 fine sterkar til begge to.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Tok en test i dag, la den pÄ benken pÄ badet, hadde det sÄ travelt pÄ morgenen i dag. Og var ute av dÞra og avgÄrde fÞr jeg fikk skjekka testen Glemte det rett og slett helt bort VasehodeOg jeg er pÄ farta i hele dag....

 

Kossen gjekk det med testen ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kossen gjekk det med testen ?

Den testen hadde bare sÄnn en strek som bare jeg ser tror jeg, noe skugge eller innbildt.

 

Tr kom i dag, 2 dager pĂ„ overtid. 😔

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

NÄ gir jeg opp... Negativ test i dag. Syklusen er pÄ bÊrtur! 6/7 dager pÄ overtid. Aldri opplevd fÞr - sÄ samt jeg ikke har vÊrt gravid. Haff! *skuffa*

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mensen kom som "avtalt". SÄ vi gÄr over i 2. PP

 

Tenkte vi hadde sikret oss veldig. Med sex tre, to dager fĂžr. PĂ„ el og dagen etter el. Farsken assa 😜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Her er det fortsatt ultrasvake tester, ikke sterke nok til at jeg tror de synes noe sÊrlig pÄ bilde. Og ikke sterke nok til at jeg har troa (i sÄ fall har mannen sinnsykt gode svÞmmere!). I fÞlge appen skulle jeg vÊrt 9 dager over ikm nÄ. I fÞlge de eltestene jeg fikk tatt skulle vel tr kommet i gÄr, i dag eller i morgen... Men jeg har jo ikke helt styr pÄ nÄr el var heller. :klaske:

Endret av AkkMa
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen tegn pÄ noen ting heller, egentlig. Det smÄverker og murrer litt i eggstokkene eller deromkring og jeg er veldig oppblÄst, bare.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen tegn pÄ noen ting heller, egentlig. Det smÄverker og murrer litt i eggstokkene eller deromkring og jeg er veldig oppblÄst, bare.

 

Tror du skal ta ein digital.

 

Jeg har tester pÄ 10 mlu som knapt er synlige.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har en digital liggende, som jeg har spart til i morgen eller i overimorgen... :)

 

Krysser og hÄper.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk, UtgÄtt  :hjerte:  Men jeg har ikke sÄ store forhÄpninger, altsÄ. Liker bare Ä tÞye spenninga! HÄper alt er bra med deg!

Endret av AkkMa
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg prÞvde Ä la vÊre, men tok en test nÄ - og den var sterkere enn pÄ morgenen i dag. Dette er veldig rart, men veldig spennende uansett hva cbd sier imorra :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg prÞvde Ä la vÊre, men tok en test nÄ - og den var sterkere enn pÄ morgenen i dag. Dette er veldig rart, men veldig spennende uansett hva cbd sier imorra :)

 

Bilde ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Samme streken kommer opp pÄ strips, men cbd sier "ikke gravid" :( Det gÄr greit det altsÄ, men da synes jeg den heksa godt kan komme snart..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Samme streken kommer opp pÄ strips, men cbd sier "ikke gravid" :( Det gÄr greit det altsÄ, men da synes jeg den heksa godt kan komme snart..

 

Noe dritt. Hadde vert godt og begynne pÄ ny pp. NÄr testene blir slik.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Og der tror jeg jamen at ho meldte sin ankomst! Bra - pÄ flere mÄter: 1) da var jeg jo sÄnn ca pÄ stell etter egne utregninger med forskyvi el, 2) pp 2 kan begynne :danse:

 

Kjipt at det ikke funka for oss denne gangen heller (men jÞye meg, sÄ spennende det var!), men det er heldigvis flere jeg virkelig gleder meg pÄ vegne av :hjerte:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjedelig det ikkje vart noko Akkma, men som du seier ogsĂ„ greit Ă„ sjĂ„ att kroppen retter seg etter Maen. Lykke til neste pp 💜 hĂ„per det klaffer for deg raskt 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Men.. heksa er *ikke* som ho pleier. Jeg har lest at det er mye som kan endre seg etter en ma, men sÄvidt jeg skjÞnner er det vanligere at det kommer mer enn det pleier, heller enn mindre? Her kommer det lite, bÄde igÄr og i dag, og det som kommer er brunt og "gammelt". I tillegg, jeg klarte ikke Ä holde meg og tok en test i dag tidlig ogsÄ, og strek nr to er faktisk bittelitt sterkere enn igÄr og sÞndag ettermiddag. Jeg veit det nok ikke er noe Ä hÄpe pÄ akkurat, cb sa jo svart pÄ hvitt "ikke gravid" igÄr, men forvirrende er det.

 

Beklager at jeg spammer! KjÊresten min har begynt Ä bli litt fjern i blikket nÄr jeg begynner med det mest tekniske babysnakket og jeg har egentlig ikke fortal om prÞvinga til venninner ennÄ, sÄ jeg mÄ bare fÄ det ut et sted..

 

Var det i dag du skulle mÄle hcg, UtgÄtt? Tenker pÄ deg og krysser!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...