Gå til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

Takk 😊😊😘

 

Tok test 13 dpo og den var negativ.

Men mensen kom ikke og måtte ta en ny test 😊😃 18 dager etter el 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk 😊😊😘

 

Tok test 13 dpo og den var negativ.

Men mensen kom ikke og måtte ta en ny test 😊😃 18 dager etter el 😊

Har et lite håp om at det kan skje her og. Men mest sannsynlig er jeg jo ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott strek utgått 😊 eg fekk litt rosa utflod igår og vart bra pessimistisk då, men fekk digital 2-3 idag og ikkje meir utflod, har lest det er normalt å ha litt farga utflod (unødvendig spenning spørr du meg). Håper fleire følger med 👌😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test i dag, la den på benken på badet, hadde det så travelt på morgenen i dag. Og var ute av døra og avgårde før jeg fikk skjekka testen 😜Glemte det rett og slett helt bort 😜Vasehode😂Og jeg er på farta i hele dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, la den på benken på badet, hadde det så travelt på morgenen i dag. Og var ute av døra og avgårde før jeg fikk skjekka testen 😜Glemte det rett og slett helt bort 😜Vasehode😂Og jeg er på farta i hele dag....

Da er det ein strek når du kjem heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er ikke kommet ennå, har hatt murringer i flere dager, redd for å se blod ved hvert dobesøk. ....

hadde jo vært greit om det nå ligger en strek å venter på meg, men regner ned å se en blendahvit test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta er ikke kommet ennå, har hatt murringer i flere dager, redd for å se blod ved hvert dobesøk. ....

hadde jo vært greit om det nå ligger en strek å venter på meg, men regner ned å se en blendahvit test.

Får hive over noe G støv til testen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott strek utgått 😊 eg fekk litt rosa utflod igår og vart bra pessimistisk då, men fekk digital 2-3 idag og ikkje meir utflod, har lest det er normalt å ha litt farga utflod (unødvendig spenning spørr du meg). Håper fleire følger med 👌😊

Godt det går rette vegen. Har ikkje testa med digital sidan søndag. Har liggjande 2 til så i morgon på ikm dagen. Vil jo sjå at det blir 2-3 uker og da. Roer meg litt det da.

 

Bank i bordet ikkje 1 droppe med blod. La det fortsette slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korr bra utgått! 👌

Ja det er herlig å få sterkare tester, satser på du får 2-3 veker på digital imorgon 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig utrolig Jordskokk, håper det går bra med deg :( men fortsatt gratulerer til deg, Utgått! Det ser veldig bra ut!

 

Her er det heller ikke noen tegn på tr, men strek nr to er fortsatt ultraultrasvak.. Begynner å innfinne meg (neida, joda, neida) med at syklusen min uansett nok er litt på bærtur etter jula og at jeg egentlig bare må vente og se. Mest sannsynlig kommer nok heksa om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig jordskokk, lykke til neste pp 😊

Håper du snart får svar Akkma, kjedelig å måtte vente so lenge. Når hadde du TR sist? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig jordskokk, lykke til neste pp

Håper du snart får svar Akkma, kjedelig å måtte vente so lenge. Når hadde du TR sist? :)

 

Forrige tr var ca 26. januar, det var første "vanlige" tr etter runden med cytotec og blødninger ved årsskiftet. Men så kom jo el en del seinere enn antatt. Jeg var dum som ikke fortsatte å teste nøye etter at el "skulle ha" kommet, men jeg hadde sterke tester 19, 20 og 21 feb, så regner med at el var en av de dagene. Det betyr i så fall at jeg ikke har ikm før tidligst i morgen eller søndag - såvidt jeg har regna meg fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, og siden jeg skal ha en heldags på the Well imorra, så hadde det jo vært glimrende om heksa dukka opp nå :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som skjer her - enda... Flere dager på overtid. Skulle ha hatt mensen søndag/mandag. Hadde negativ test på mandag. Hadde typiske menssmerter rundt disse dagene,men ikke noe her enda altså. Vurderer en test i morgen tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, imponerende at du har klart å holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, imponerende at du har klart å holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!!

Har hatt en syklus som varte 34 dager - aldri skjedd tidligere. Så tror jo egentlig at det er dét som skjer igjen 😒 gidder derfor ikke bruke penger på tester. Men har kjøpt en nå,så får vel tisse på den i morgen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige tr var ca 26. januar, det var første "vanlige" tr etter runden med cytotec og blødninger ved årsskiftet. Men så kom jo el en del seinere enn antatt. Jeg var dum som ikke fortsatte å teste nøye etter at el "skulle ha" kommet, men jeg hadde sterke tester 19, 20 og 21 feb, så regner med at el var en av de dagene. Det betyr i så fall at jeg ikke har ikm før tidligst i morgen eller søndag - såvidt jeg har regna meg fram til.

Lang sykluss på deg 😦 men då blir det spennandes å sjå kva det blir til dei næraste dagane 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...