SLURPÅ Skrevet 3. mars 2017 #176 Skrevet 3. mars 2017 Oi, imponerende at du har klart å holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!! Krysse at det blir 2 fine sterkar til begge to.
SLURPÅ Skrevet 3. mars 2017 #177 Skrevet 3. mars 2017 Tok en test i dag, la den på benken på badet, hadde det så travelt på morgenen i dag. Og var ute av døra og avgårde før jeg fikk skjekka testen Glemte det rett og slett helt bort VasehodeOg jeg er på farta i hele dag.... Kossen gjekk det med testen ?
Flutili Skrevet 3. mars 2017 #178 Skrevet 3. mars 2017 Kossen gjekk det med testen ? Den testen hadde bare sånn en strek som bare jeg ser tror jeg, noe skugge eller innbildt. Tr kom i dag, 2 dager på overtid. 😔
Ayka Skrevet 5. mars 2017 #179 Skrevet 5. mars 2017 Nå gir jeg opp... Negativ test i dag. Syklusen er på bærtur! 6/7 dager på overtid. Aldri opplevd før - så samt jeg ikke har vært gravid. Haff! *skuffa*
Lise91 Skrevet 5. mars 2017 #180 Skrevet 5. mars 2017 Her er jeg 3 dager på overtid, tok en test på utvannet kveldsurin i går, den var negativ
mispire Skrevet 5. mars 2017 #181 Skrevet 5. mars 2017 Mensen kom som "avtalt". Så vi går over i 2. PP Tenkte vi hadde sikret oss veldig. Med sex tre, to dager før. På el og dagen etter el. Farsken assa 😜
AkkMa Skrevet 5. mars 2017 #182 Skrevet 5. mars 2017 (endret) Her er det fortsatt ultrasvake tester, ikke sterke nok til at jeg tror de synes noe særlig på bilde. Og ikke sterke nok til at jeg har troa (i så fall har mannen sinnsykt gode svømmere!). I følge appen skulle jeg vært 9 dager over ikm nå. I følge de eltestene jeg fikk tatt skulle vel tr kommet i går, i dag eller i morgen... Men jeg har jo ikke helt styr på når el var heller. Endret 5. mars 2017 av AkkMa
AkkMa Skrevet 5. mars 2017 #183 Skrevet 5. mars 2017 Ingen tegn på noen ting heller, egentlig. Det småverker og murrer litt i eggstokkene eller deromkring og jeg er veldig oppblåst, bare.
SLURPÅ Skrevet 5. mars 2017 #184 Skrevet 5. mars 2017 Ingen tegn på noen ting heller, egentlig. Det småverker og murrer litt i eggstokkene eller deromkring og jeg er veldig oppblåst, bare. Tror du skal ta ein digital. Jeg har tester på 10 mlu som knapt er synlige.
AkkMa Skrevet 5. mars 2017 #185 Skrevet 5. mars 2017 Har en digital liggende, som jeg har spart til i morgen eller i overimorgen...
SLURPÅ Skrevet 5. mars 2017 #186 Skrevet 5. mars 2017 Har en digital liggende, som jeg har spart til i morgen eller i overimorgen... Krysser og håper.
AkkMa Skrevet 5. mars 2017 #187 Skrevet 5. mars 2017 (endret) Takk, Utgått Men jeg har ikke så store forhåpninger, altså. Liker bare å tøye spenninga! Håper alt er bra med deg! Endret 5. mars 2017 av AkkMa
Flutili Skrevet 5. mars 2017 #188 Skrevet 5. mars 2017 Da er tr over og jeg kan satse på nytt. Lykke til til dere andre🙂
AkkMa Skrevet 5. mars 2017 #189 Skrevet 5. mars 2017 Jeg prøvde å la være, men tok en test nå - og den var sterkere enn på morgenen i dag. Dette er veldig rart, men veldig spennende uansett hva cbd sier imorra
SLURPÅ Skrevet 5. mars 2017 #190 Skrevet 5. mars 2017 Jeg prøvde å la være, men tok en test nå - og den var sterkere enn på morgenen i dag. Dette er veldig rart, men veldig spennende uansett hva cbd sier imorra Bilde ?
AkkMa Skrevet 5. mars 2017 #191 Skrevet 5. mars 2017 http://tinypic.com/r/aw58q1/9 Fortsatt svaak, men som sagt, sterkere enn i morges.
SLURPÅ Skrevet 5. mars 2017 #192 Skrevet 5. mars 2017 http://tinypic.com/r/aw58q1/9 Fortsatt svaak, men som sagt, sterkere enn i morges. Ser den krysser
AkkMa Skrevet 6. mars 2017 #193 Skrevet 6. mars 2017 Samme streken kommer opp på strips, men cbd sier "ikke gravid" Det går greit det altså, men da synes jeg den heksa godt kan komme snart..
SLURPÅ Skrevet 6. mars 2017 #194 Skrevet 6. mars 2017 Samme streken kommer opp på strips, men cbd sier "ikke gravid" Det går greit det altså, men da synes jeg den heksa godt kan komme snart.. Noe dritt. Hadde vert godt og begynne på ny pp. Når testene blir slik.
Ayka Skrevet 6. mars 2017 #195 Skrevet 6. mars 2017 Da var blodprøver bestilt,så blir en tur innom legekontoret i morgen tidlig...
AkkMa Skrevet 6. mars 2017 #196 Skrevet 6. mars 2017 Og der tror jeg jamen at ho meldte sin ankomst! Bra - på flere måter: 1) da var jeg jo sånn ca på stell etter egne utregninger med forskyvi el, 2) pp 2 kan begynne Kjipt at det ikke funka for oss denne gangen heller (men jøye meg, så spennende det var!), men det er heldigvis flere jeg virkelig gleder meg på vegne av
Minimeg123 Skrevet 6. mars 2017 #197 Skrevet 6. mars 2017 Kjedelig det ikkje vart noko Akkma, men som du seier også greit å sjå att kroppen retter seg etter Maen. Lykke til neste pp 💜 håper det klaffer for deg raskt 😊
SLURPÅ Skrevet 6. mars 2017 #199 Skrevet 6. mars 2017 Da kommer jeg inn igjen. Digitale viste 1-2 uker.
AkkMa Skrevet 7. mars 2017 #200 Skrevet 7. mars 2017 Men.. heksa er *ikke* som ho pleier. Jeg har lest at det er mye som kan endre seg etter en ma, men såvidt jeg skjønner er det vanligere at det kommer mer enn det pleier, heller enn mindre? Her kommer det lite, både igår og i dag, og det som kommer er brunt og "gammelt". I tillegg, jeg klarte ikke å holde meg og tok en test i dag tidlig også, og strek nr to er faktisk bittelitt sterkere enn igår og søndag ettermiddag. Jeg veit det nok ikke er noe å håpe på akkurat, cb sa jo svart på hvitt "ikke gravid" igår, men forvirrende er det. Beklager at jeg spammer! Kjæresten min har begynt å bli litt fjern i blikket når jeg begynner med det mest tekniske babysnakket og jeg har egentlig ikke fortal om prøvinga til venninner ennå, så jeg må bare få det ut et sted.. Var det i dag du skulle måle hcg, Utgått? Tenker på deg og krysser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå