LĂžvinna30 Skrevet 1. mars 2017 #151 Skrevet 1. mars 2017 Takk đđđ  Tok test 13 dpo og den var negativ. Men mensen kom ikke og mĂ„tte ta en ny test đđ 18 dager etter el đ
Jordskokk Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #152 Skrevet 1. mars 2017 Takk đđđ  Tok test 13 dpo og den var negativ. Men mensen kom ikke og mĂ„tte ta en ny test đđ 18 dager etter el đ Har et lite hĂ„p om at det kan skje her og. Men mest sannsynlig er jeg jo ikke gravid.
SLURPà Skrevet 1. mars 2017 #153 Skrevet 1. mars 2017 http://tinypic.com/view.php?pic=10qyq9h&s=9#.WLbarzy5SaN  Det gÄr rette vegen
C'est la vie Skrevet 2. mars 2017 #155 Skrevet 2. mars 2017 En sĂ„nn test vil jeg og hađ Jeg ogsĂ„ đ
Minimeg123 Skrevet 2. mars 2017 #156 Skrevet 2. mars 2017 Flott strek utgĂ„tt đ eg fekk litt rosa utflod igĂ„r og vart bra pessimistisk dĂ„, men fekk digital 2-3 idag og ikkje meir utflod, har lest det er normalt Ă„ ha litt farga utflod (unĂždvendig spenning spĂžrr du meg). HĂ„per fleire fĂžlger med đđ
Flutili Skrevet 2. mars 2017 #157 Skrevet 2. mars 2017 Tok en test i dag, la den pĂ„ benken pĂ„ badet, hadde det sĂ„ travelt pĂ„ morgenen i dag. Og var ute av dĂžra og avgĂ„rde fĂžr jeg fikk skjekka testen đGlemte det rett og slett helt bort đVasehodeđOg jeg er pĂ„ farta i hele dag....
SLURPĂ Skrevet 2. mars 2017 #158 Skrevet 2. mars 2017 Tok en test i dag, la den pĂ„ benken pĂ„ badet, hadde det sĂ„ travelt pĂ„ morgenen i dag. Og var ute av dĂžra og avgĂ„rde fĂžr jeg fikk skjekka testen đGlemte det rett og slett helt bort đVasehodeđOg jeg er pĂ„ farta i hele dag.... Da er det ein strek nĂ„r du kjem heim.
Flutili Skrevet 2. mars 2017 #159 Skrevet 2. mars 2017 Tanta er ikke kommet ennÄ, har hatt murringer i flere dager, redd for Ä se blod ved hvert dobesÞk. .... hadde jo vÊrt greit om det nÄ ligger en strek Ä venter pÄ meg, men regner ned Ä se en blendahvit test.
SLURPà Skrevet 2. mars 2017 #160 Skrevet 2. mars 2017 Tanta er ikke kommet ennÄ, har hatt murringer i flere dager, redd for Ä se blod ved hvert dobesÞk. .... hadde jo vÊrt greit om det nÄ ligger en strek Ä venter pÄ meg, men regner ned Ä se en blendahvit test. FÄr hive over noe G stÞv til testen din.
SLURPĂ Skrevet 2. mars 2017 #161 Skrevet 2. mars 2017 Flott strek utgĂ„tt đ eg fekk litt rosa utflod igĂ„r og vart bra pessimistisk dĂ„, men fekk digital 2-3 idag og ikkje meir utflod, har lest det er normalt Ă„ ha litt farga utflod (unĂždvendig spenning spĂžrr du meg). HĂ„per fleire fĂžlger med đđ Godt det gĂ„r rette vegen. Har ikkje testa med digital sidan sĂžndag. Har liggjande 2 til sĂ„ i morgon pĂ„ ikm dagen. Vil jo sjĂ„ at det blir 2-3 uker og da. Roer meg litt det da.  Bank i bordet ikkje 1 droppe med blod. La det fortsette slik.
Minimeg123 Skrevet 2. mars 2017 #162 Skrevet 2. mars 2017 Korr bra utgĂ„tt! đ Ja det er herlig Ă„ fĂ„ sterkare tester, satser pĂ„ du fĂ„r 2-3 veker pĂ„ digital imorgon đ
SLURPĂ Skrevet 3. mars 2017 #163 Skrevet 3. mars 2017 Da er ikm dagen og ingen HEKS. Â Detta er vel godt nok bevis. Â http://tinypic.com/view.php?pic=332t5zb&s=9#.WLkQpDy5SaM
Jordskokk Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #164 Skrevet 3. mars 2017 Da kom mensen, en dag pÄ overtid.
AkkMa Skrevet 3. mars 2017 #165 Skrevet 3. mars 2017 SÄ kjedelig utrolig Jordskokk, hÄper det gÄr bra med deg men fortsatt gratulerer til deg, UtgÄtt! Det ser veldig bra ut!  Her er det heller ikke noen tegn pÄ tr, men strek nr to er fortsatt ultraultrasvak.. Begynner Ä innfinne meg (neida, joda, neida) med at syklusen min uansett nok er litt pÄ bÊrtur etter jula og at jeg egentlig bare mÄ vente og se. Mest sannsynlig kommer nok heksa om ikke sÄ lenge.
Minimeg123 Skrevet 3. mars 2017 #166 Skrevet 3. mars 2017 Kjedelig jordskokk, lykke til neste pp đ HĂ„per du snart fĂ„r svar Akkma, kjedelig Ă„ mĂ„tte vente so lenge. NĂ„r hadde du TR sist?
Minimeg123 Skrevet 3. mars 2017 #167 Skrevet 3. mars 2017 Da er ikm dagen og ingen HEKS. Â Detta er vel godt nok bevis. Â http://tinypic.com/view.php?pic=332t5zb&s=9#.WLkQpDy5SaM Ser veldig bra ut đ
AkkMa Skrevet 3. mars 2017 #168 Skrevet 3. mars 2017 Kjedelig jordskokk, lykke til neste pp HÄper du snart fÄr svar Akkma, kjedelig Ä mÄtte vente so lenge. NÄr hadde du TR sist?  Forrige tr var ca 26. januar, det var fÞrste "vanlige" tr etter runden med cytotec og blÞdninger ved Ärsskiftet. Men sÄ kom jo el en del seinere enn antatt. Jeg var dum som ikke fortsatte Ä teste nÞye etter at el "skulle ha" kommet, men jeg hadde sterke tester 19, 20 og 21 feb, sÄ regner med at el var en av de dagene. Det betyr i sÄ fall at jeg ikke har ikm fÞr tidligst i morgen eller sÞndag - sÄvidt jeg har regna meg fram til.
AkkMa Skrevet 3. mars 2017 #169 Skrevet 3. mars 2017 Haha, og siden jeg skal ha en heldags pÄ the Well imorra, sÄ hadde det jo vÊrt glimrende om heksa dukka opp nÄ
Ayka Skrevet 3. mars 2017 #170 Skrevet 3. mars 2017 Ingenting som skjer her - enda... Flere dager pÄ overtid. Skulle ha hatt mensen sÞndag/mandag. Hadde negativ test pÄ mandag. Hadde typiske menssmerter rundt disse dagene,men ikke noe her enda altsÄ. Vurderer en test i morgen tidlig...
AkkMa Skrevet 3. mars 2017 #171 Skrevet 3. mars 2017 Oi, imponerende at du har klart Ă„ holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!!
SLURPĂ Skrevet 3. mars 2017 #172 Skrevet 3. mars 2017 YES Â http://tinypic.com/view.php?pic=2l8wz0i&s=9#.WLlhjDy5SaM
Ayka Skrevet 3. mars 2017 #173 Skrevet 3. mars 2017 Oi, imponerende at du har klart Ă„ holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!! Har hatt en syklus som varte 34 dager - aldri skjedd tidligere. SĂ„ tror jo egentlig at det er dĂ©t som skjer igjen đ gidder derfor ikke bruke penger pĂ„ tester. Men har kjĂžpt en nĂ„,sĂ„ fĂ„r vel tisse pĂ„ den i morgen đ
Ayka Skrevet 3. mars 2017 #174 Skrevet 3. mars 2017 YES  http://tinypic.com/view.php?pic=2l8wz0i&s=9#.WLlhjDy5SaM SĂ„ bra đ dette gĂ„r rette veien đ
Minimeg123 Skrevet 3. mars 2017 #175 Skrevet 3. mars 2017 Forrige tr var ca 26. januar, det var fĂžrste "vanlige" tr etter runden med cytotec og blĂždninger ved Ă„rsskiftet. Men sĂ„ kom jo el en del seinere enn antatt. Jeg var dum som ikke fortsatte Ă„ teste nĂžye etter at el "skulle ha" kommet, men jeg hadde sterke tester 19, 20 og 21 feb, sĂ„ regner med at el var en av de dagene. Det betyr i sĂ„ fall at jeg ikke har ikm fĂžr tidligst i morgen eller sĂžndag - sĂ„vidt jeg har regna meg fram til. Lang sykluss pĂ„ deg đŠ men dĂ„ blir det spennandes Ă„ sjĂ„ kva det blir til dei nĂŠraste dagane đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ