Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist jeg var gravid hadde jeg 4+4 på 592. Det trekker ned tanken. Men det kan jo ikkje måle hcg mot annen graviditet for det kan bi forskjellig.

Det rare er at jeg ikkje blør. BANK I BORDET. Metallsmak i munn, litt såre bryst og kjenner at jeg tisse nødig ofte. Ein kan ha symptomer sjølv om det går gale.

Lang venting til mandag ny hcg test da.

Takker for alle positive svar det varmer og det hjelper og styrke troen min. Vill høre meir er litt for lei meg.

Skjønner at du kan tenke tanken hvis du har hatt høyere målinger tidligere ja, men som du sier så kan det jo variere fra gang til gang. Håper og krysser alt jeg har for at du får fin stigning og positivt svar over helga hvertfall☺ hadde vært så fortjent!

Anonymous poster hash: 545c1...124

Sist jeg var gravid hadde jeg 4+4 på 592. Det trekker ned tanken. Men det kan jo ikkje måle hcg mot annen graviditet for det kan bi forskjellig.

Det rare er at jeg ikkje blør. BANK I BORDET. Metallsmak i munn, litt såre bryst og kjenner at jeg tisse nødig ofte. Ein kan ha symptomer sjølv om det går gale.

Lang venting til mandag ny hcg test da.

Takker for alle positive svar det varmer og det hjelper og styrke troen min. Vill høre meir er litt for lei meg.

Skjønner at du kan tenke tanken hvis du har hatt høyere målinger tidligere ja, men som du sier så kan det jo variere fra gang til gang. Håper og krysser alt jeg har for at du får fin stigning og positivt svar over helga hvertfall☺ hadde vært så fortjent!

Anonymous poster hash: 545c1...124

Takker for svar. 

Det som skurrer er cb ukes testene opp, ned og opp igjen. 

Tok ein strimmel som måler Blod, ketoner, sukker i urin og slo ut på blod så heksa er nok rundt hjørna.

Har mistet alt for masse håp og vil barre komme i gang igjen. Gubben holder på sitt OKTOBER er det stopp.

Innerst inne vil jeg at det skal vere noe.

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=sp8xmt&s=9#.WMa9Zjy5SaM

Så sterke var dei ikkje på fredag.

Har fått opp gnisten siden symptomer er sterkere.

Metall smak, kjempe vonde bryst, føler som jeg har uvi og der er no der ned heile tiden. Kribler og så kommer det tissetrengt følelsen inn i mellom. Stikker litt på begge sider og strekte meg godt så var det som eit stikk som forsvant like fort som det kom der ned. Litt vanskeligt og forklare. Er begynt og kjenne at kvalmen murrer bak i.

Annonse

Metall smak, kjempe vonde bryst, føler som jeg har uvi og der er no der ned heile tiden. Kribler og så kommer det tissetrengt følelsen inn i mellom. Stikker litt på begge sider og strekte meg godt så var det som eit stikk som forsvant like fort som det kom der ned. Litt vanskeligt og forklare. Er begynt og kjenne at kvalmen murrer bak i.

Syns testene ser veldig lovende ut! Krysser alt jeg har😊

Jeg fikk ikke så sterke før jeg var ca 5+3.

Hvor langt er du i "løypa"?

Anonymous poster hash: 4eb2a...506

Jeg håper så inderlig at dette går veien, utgått. Du har en tålmodighet jeg beundrer. Du gir også håp til meg :) Vi har ikke fått til noen ting på over 2 år. Jeg er drittlei, men til slutt må det jo klaffe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...