GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk 😊😊😘

Tok test 13 dpo og den var negativ.

Men mensen kom ikke og mĂ„tte ta en ny test 😊😃 18 dager etter el 😊

Har et lite hÄp om at det kan skje her og. Men mest sannsynlig er jeg jo ikke gravid.

Flott strek utgĂ„tt 😊 eg fekk litt rosa utflod igĂ„r og vart bra pessimistisk dĂ„, men fekk digital 2-3 idag og ikkje meir utflod, har lest det er normalt Ă„ ha litt farga utflod (unĂždvendig spenning spĂžrr du meg). HĂ„per fleire fĂžlger med 👌😊

Annonse

Tok en test i dag, la den pĂ„ benken pĂ„ badet, hadde det sĂ„ travelt pĂ„ morgenen i dag. Og var ute av dĂžra og avgĂ„rde fĂžr jeg fikk skjekka testen 😜Glemte det rett og slett helt bort 😜Vasehode😂Og jeg er pĂ„ farta i hele dag....

Tok en test i dag, la den pĂ„ benken pĂ„ badet, hadde det sĂ„ travelt pĂ„ morgenen i dag. Og var ute av dĂžra og avgĂ„rde fĂžr jeg fikk skjekka testen 😜Glemte det rett og slett helt bort 😜Vasehode😂Og jeg er pĂ„ farta i hele dag....

Da er det ein strek nÄr du kjem heim.

Tanta er ikke kommet ennÄ, har hatt murringer i flere dager, redd for Ä se blod ved hvert dobesÞk. ....

hadde jo vÊrt greit om det nÄ ligger en strek Ä venter pÄ meg, men regner ned Ä se en blendahvit test.

Tanta er ikke kommet ennÄ, har hatt murringer i flere dager, redd for Ä se blod ved hvert dobesÞk. ....

hadde jo vÊrt greit om det nÄ ligger en strek Ä venter pÄ meg, men regner ned Ä se en blendahvit test.

FĂ„r hive over noe G stĂžv til testen din.

Flott strek utgĂ„tt 😊 eg fekk litt rosa utflod igĂ„r og vart bra pessimistisk dĂ„, men fekk digital 2-3 idag og ikkje meir utflod, har lest det er normalt Ă„ ha litt farga utflod (unĂždvendig spenning spĂžrr du meg). HĂ„per fleire fĂžlger med 👌😊

Godt det gÄr rette vegen. Har ikkje testa med digital sidan sÞndag. Har liggjande 2 til sÄ i morgon pÄ ikm dagen. Vil jo sjÄ at det blir 2-3 uker og da. Roer meg litt det da.

Bank i bordet ikkje 1 droppe med blod. La det fortsette slik.

Annonse

SÄ kjedelig utrolig Jordskokk, hÄper det gÄr bra med deg :( men fortsatt gratulerer til deg, UtgÄtt! Det ser veldig bra ut!

Her er det heller ikke noen tegn pÄ tr, men strek nr to er fortsatt ultraultrasvak.. Begynner Ä innfinne meg (neida, joda, neida) med at syklusen min uansett nok er litt pÄ bÊrtur etter jula og at jeg egentlig bare mÄ vente og se. Mest sannsynlig kommer nok heksa om ikke sÄ lenge.

Kjedelig jordskokk, lykke til neste pp

HÄper du snart fÄr svar Akkma, kjedelig Ä mÄtte vente so lenge. NÄr hadde du TR sist? :)

Forrige tr var ca 26. januar, det var fÞrste "vanlige" tr etter runden med cytotec og blÞdninger ved Ärsskiftet. Men sÄ kom jo el en del seinere enn antatt. Jeg var dum som ikke fortsatte Ä teste nÞye etter at el "skulle ha" kommet, men jeg hadde sterke tester 19, 20 og 21 feb, sÄ regner med at el var en av de dagene. Det betyr i sÄ fall at jeg ikke har ikm fÞr tidligst i morgen eller sÞndag - sÄvidt jeg har regna meg fram til.

Oi, imponerende at du har klart Ă„ holde deg unna testing, Ayka! Krysser fingrene for at testen imorra viser to streker!!

Har hatt en syklus som varte 34 dager - aldri skjedd tidligere. SĂ„ tror jo egentlig at det er dĂ©t som skjer igjen 😒 gidder derfor ikke bruke penger pĂ„ tester. Men har kjĂžpt en nĂ„,sĂ„ fĂ„r vel tisse pĂ„ den i morgen 😁

Forrige tr var ca 26. januar, det var fÞrste "vanlige" tr etter runden med cytotec og blÞdninger ved Ärsskiftet. Men sÄ kom jo el en del seinere enn antatt. Jeg var dum som ikke fortsatte Ä teste nÞye etter at el "skulle ha" kommet, men jeg hadde sterke tester 19, 20 og 21 feb, sÄ regner med at el var en av de dagene. Det betyr i sÄ fall at jeg ikke har ikm fÞr tidligst i morgen eller sÞndag - sÄvidt jeg har regna meg fram til.

Lang sykluss pĂ„ deg 😩 men dĂ„ blir det spennandes Ă„ sjĂ„ kva det blir til dei nĂŠraste dagane 😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...