Gå til innhold

Fotballfrue ser smashing ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da kan du jo glede deg over at du var med på å sette det på dagsorden. Godt gjort.

Personlig kan jeg på stående fot komme på minst 20 andre saker som involverer barn som nok risikerer større skade på sinn og skinn som jeg ville brukt tiden min på. Godt at vi er forskjellige.

Anonymous poster hash: 4da19...aef

Jammen så bra for deg, så flink du er! Det må da føles godt å være deg?

Anonymous poster hash: 24aa4...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen så bra for deg, så flink du er! Det må da føles godt å være deg?

Egentlig ja. Eg har det bra, er fornøyd og glad.

Skrevet

Egentlig ja. Eg har det bra, er fornøyd og glad.

Så fantastisk! Kan ikke du opplyse oss om hva vi virkelig burde bry oss om, da? Jeg har nok ikke like stor kapasitet som deg, men om du kan nevne noen få ting man kan begynne med? Slik at verden blir et bedre sted?

Skrevet

Så da kan du jo glede deg over at du var med på å sette det på dagsorden. Godt gjort.

Personlig kan jeg på stående fot komme på minst 20 andre saker som involverer barn som nok risikerer større skade på sinn og skinn som jeg ville brukt tiden min på. Godt at vi er forskjellige.

Jeg så helst at blogg-foreldrene selv ville skjønne hva deres barns beste er og stoppet. Det hadde virkelig gjort min dag lysere.

Jeg har ingen glede ved barn som blir utnyttet nei. Det er ikke for å føle meg bedre jeg også er engasjert i disse barns rettigheter.

Det vil alltid være noen som har det værre men det betyr ikke at man ikke skal ta overgrep mot disse barn seriøst. Alle barn har rettigheter.

Anonymous poster hash: 8246f...a76

Skrevet

Så fantastisk! Kan ikke du opplyse oss om hva vi virkelig burde bry oss om, da? Jeg har nok ikke like stor kapasitet som deg, men om du kan nevne noen få ting man kan begynne med? Slik at verden blir et bedre sted?

Jeg tenker at det får være opp til enhver. Jeg syns bare at det er litt rart at det er bloggerbarna som får hjertet til å blø litt ekstra.

Men som sagt, det er godt vi er forskjellige. Syns du ikke?

Skrevet

Jeg tenker at det får være opp til enhver. Jeg syns bare at det er litt rart at det er bloggerbarna som får hjertet til å blø litt ekstra.

Men som sagt, det er godt vi er forskjellige. Syns du ikke?

Denne tråden handler om en blogger og ikke om flyktningebarn i Syria, så kanskje ikke så rart det snakkes mest om bloggerbarn og ikke så mye om de andre akkurat her. Du kan gjerne lage en tråd om alt det du mener burde diskuteres i stedet når du nå er så opptatt av at ingen her prater om akkurat det.

Jeg er klar over at du ikke har overskudd, økonomi til eller gidder å bry deg så mye om andre ting enn deg selv (slik du selv skrev tidligere i tråden), men det er faktisk andre som gjør det. Det har ikke noe å gjøre med hva som "får hjertet til å blø" eller ikke så du kan gjerne slutte med å tillegge andre meniger de ikke har. Alle mennesker er ikke klin like deg og har andre prioriteringer og kapasitet.

Skrevet

Hvem er fotballfrue?

Mann 40

Anonymous poster hash: 2a9a3...68f

Hvem Fotballfruen er bør ingen menn på 40 vite. Da blir de utestengt fra soverommet på ubestemt tid.

Det er veldig turn off for kvinner når menn leser blogger! Akkurat som menn synes det er turn off med kvinner som promper og raper.

Anonymous poster hash: 8a6c0...7ae

Skrevet

Denne tråden handler om en blogger og ikke om flyktningebarn i Syria, så kanskje ikke så rart det snakkes mest om bloggerbarn og ikke så mye om de andre akkurat her. Du kan gjerne lage en tråd om alt det du mener burde diskuteres i stedet når du nå er så opptatt av at ingen her prater om akkurat det.

Jeg er klar over at du ikke har overskudd, økonomi til eller gidder å bry deg så mye om andre ting enn deg selv (slik du selv skrev tidligere i tråden), men det er faktisk andre som gjør det. Det har ikke noe å gjøre med hva som "får hjertet til å blø" eller ikke så du kan gjerne slutte med å tillegge andre meniger de ikke har. Alle mennesker er ikke klin like deg og har andre prioriteringer og kapasitet.

Å, nå bare dikter du opp ting! Jeg sa at jeg ikke har økonomi eller overskudd til å hjelpe alle jeg ønsker og derfor må prioritere. Derfor kommer ikke de grusomt utnyttede bloggerbarna på min liste over hva og hvem jeg velger å bruke min tid og mine penger på å hjelpe.

Men det var vel litt for kjedelig? Eller fikk det deg kanskje til å føle deg mitt dramaqueen når du sammenligner de med ofre for fattigdom, krig og sult?

Og nei, tråden handler i utgangspunktet om en som syns denne bloggeren ser smashing ut, og det fikk flere, inkludert deg, til å ta av med kritikk av både blogg og person.

Så ikke kom her og prøv å fremstill deg som en som kjemper for de uskyldige. Du henger deg på hets av en person som gjør en jobb som kanskje ikke er særlig viktig, men som heller ikke er skadelig.

Det er nesten så jeg tror at hi traff litt for godt med anklagen om misunnelse 😘

Skrevet

Hun er pen fra en vinkel, ikke andre. Og den vinkelen smøres utover det meste. Bare se på de siste bildene på insta, ikke alt er like pent..

Anonymous poster hash: bcb3f...eb2

Skrevet

HI

Ta dere sammen, Fotballfrue er bare et menneske, og er pen på sin måte. Er hun ikke vakker fra alle vinkler? Jøje meg, da må hun rett i gryta! UHØRT!

Hva angår flyktningbarn og andre katastrofer i verden, og hvorfor ikke fotballfrue setter sitt fokus på det i stedet for seg selv; er dere seriøse? 

Tenk å diskutere om et menneske er pen eller ikke..Og "grovt overgrep" mot barna sine siden hun publiserer så mye om de offentlig? I-landskvinnene har virkelig talt..

Anonymous poster hash: abdfa...718
Skrevet

Å, nå bare dikter du opp ting! Jeg sa at jeg ikke har økonomi eller overskudd til å hjelpe alle jeg ønsker og derfor må prioritere. Derfor kommer ikke de grusomt utnyttede bloggerbarna på min liste over hva og hvem jeg velger å bruke min tid og mine penger på å hjelpe.

Men det var vel litt for kjedelig? Eller fikk det deg kanskje til å føle deg mitt dramaqueen når du sammenligner de med ofre for fattigdom, krig og sult?

Og nei, tråden handler i utgangspunktet om en som syns denne bloggeren ser smashing ut, og det fikk flere, inkludert deg, til å ta av med kritikk av både blogg og person.

Så ikke kom her og prøv å fremstill deg som en som kjemper for de uskyldige. Du henger deg på hets av en person som gjør en jobb som kanskje ikke er særlig viktig, men som heller ikke er skadelig.

Det er nesten så jeg tror at hi traff litt for godt med anklagen om misunnelse 😘

Dikter mer enn deg? Neppe. Men skjønner du er svært glad i å spekulere om andre når du har mulighet for å være anonym på nett. Du kan gjerne få bruke meg som bokseball hvis det gjør at du føler deg litt bedre :)

Korrekt at tråden startet delvist med utseendet hennes hvilket er noe jeg ikke ønsker å kommentere. Mitt første innlegg handlet om hvorfor jeg og sikkert veldig mange andre av de som kritiserer bedriften hennes neppe er drevet av misunnelse. Det er nemlig svært svært lite å være misunnelig på der.

Jeg kjenner ikke bloggeieren personlig og har ingen ønsker om å snakke dritt om hennes person. En del av det som hun driver med som del av firmaet sitt mener jeg der i mot er skikkelig ille. For eksempel som å tjene penger på andre kvinners fattigdom. Har nesten ikke ord for hvor grotesk jeg syns det er.

Skrevet

Smashing? Jeg vil heller si hun ser veldig vanlig og ordinær ut. Hvis man ser forbi stæsjet som tilhører fotograferingen, så ser hun ut som en vanlig småbarnsmor i midten av 30 åra. Hun er verken mindre pen eller spesielt vakker, helt vanlige ansiktstrekk. Hva hun ellers er vet jeg lite om da jeg ikke har fulgt med på henne. Har kun sett bilder av henne. Men hun er da såpass søt at hun kunne funnet en penere mann enn han hun er gift med. Men regner med han har andre kvaliteter enn utseende.

Anonymous poster hash: f568f...def

Skrevet

Men hun er da såpass søt at hun kunne funnet en penere mann enn han hun er gift med. Men regner med han har andre kvaliteter enn utseende.

Anonymous poster hash: f568f...def

Seriøst? Når man trodde bunnen var nådd...

Skrevet

Men hun er da såpass søt at hun kunne funnet en penere mann enn han hun er gift med. Men regner med han har andre kvaliteter enn utseende. Anonymous poster hash: f568f...def

Ja, han har i hvertfall rompen på rett plass.

Hilsen PT-Åge.

Anonymous poster hash: 4eed0...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...