Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Ja, hun redigerer nok bilder. Hun retusjerer, redigerer, og passer på og alltid ha fra rett vinkel. Hun sminker seg, og tar kun "perfekte" bilder. Og vet dere hva? Hun tjener MASSE penger på dette! Selvfølgelig fortsetter hun! Og til tross for at hun er så grusom som bruker sminke, doller seg opp og redigerer bilder her og der, så ser Caroline smashing ut! Det gjør nok ikke majoriteten her inne, så her var det jammen mye sjalusi ute å gikk.. Dere kan argumentere så mye dere vil for at dere ikke er misunnelig, men selvsagt er dere det. Er alltid så fantastisk flott når noen ikke har bedre argumenter enn "Hun er en dårlig mor" blablabla. Er du som sier dette bedre da, ditt nettroll? Eneste forskjellen er at DU er anonym og ingen bryr seg om deg, mens ALT Caroline gjør er offentlig og kommer frem. Har dere noen gang tenkt på at kommentarer som dere får lirt av dere om kroppen, ansiktet, klærne og hjemmet hennes kan vær årsak til at hun alltid føler at hun må redigere på bilder? Selv om hun selv velger å eksponere livet hennes, synes jeg ikke at det gir misfornøyde mødre grunn til å hakke på henne. Når er hun bra nok for dere? Blir hun hyllet hvis hun står frem med cellulitter, strekkmerker, hengemage, usminka fjes og usymmetriske pupper? Er hun god nok for dere da? Legg deg, Janteloven; Caroline, du ser bra ut! Anonymous poster hash: abdfa...718
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Er enig alt du skriver altså, håper ikke du heter Lars Kristian 😅 Anonymous poster hash: 39fe1...e89
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Himmel og hav.....NEI Hun ser da virkelig ikke shmashing ut..... de øyebryna.....noe så firkanta og unaturlig....det ser forferdelig ut. Og hun er så oversminka og du ser at det ligger tykke lag der. Hun er tynn, ja, og dersom tynn er lik smashing for deg, så ja da er hun frl shmashing. Personlig dynes jeg treningsfrue er tusen ganger då fresh og smashing. Muskler og naturlig sminke. Dessuten, en tynn oversminka, og overbetalt dame som tar masse bilder av magen din om og om igjrn..... nei æsj. Jo da, hun tjener penger, men smashing....??? Nei fysj, det ser så kunstig og påmalt ut atte. Grøss.... Anonymous poster hash: c60a7...6f8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Okay. Anonymous poster hash: 4da19...aef
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Så bra at du synes hun er pen. Så trist at det i 2017 er så jævlig viktig å være pen. Publiseringen av bilde etter barn 2 beviste at damen mangler både kritisk sans og etisk bevissthet. Det gjør at jeg personlig håper bloggen dør snart. Anonymous poster hash: 5c63c...b75
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Haha, jeg følger fruen og har ikke noe i mot henne. Men du derimot? Hvorfor skriver du et innlegg som dette? Hvis Caroline føler folk skriver dritt så klarer hun da fint å ta opp dette selv, hun har jo også skrevet innlegg på bloggen om sånt. Blir bare teit at du skal stå opp anonymt for en annen voksen dame på forum.. Anonymous poster hash: ee772...cfa
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 https://www.google.no/search?q=caroline+berg+eriksen&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#imgrc=aMmZNWlwkzIKvM%3A Synes hun er vakrest her. Husker henne godt da hun var ung og jobbet på det lokale kjøpesenteret her. Nydelig jente. Men for all del, en flott dame nå også. Anonymous poster hash: 8b737...180
*Miss Marple* Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 Blir dere ikke engang litt flaue over dere selv? Ikke et lite snev engang?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 HI De er nok flotte begge to, med sine dårlige og gode sider Og tenk at de faktisk bare er mennesker de også.. De som har kommentert lenger oppe her, grov hets mot Caroline og hennes utseende; Caroline er verken oversminka eller har "feil" med kroppen sin. Og skulle sammeligne henne med treningsfrue, er bare urelevant. Treningsfrue er(sjokk) mest opptatt av nettopp trening, og får da automatisk en mer muskuløs kropp. Caroline på sin side, som ikke trener liker mye, har en utrolig fin kropp til å ha bært frem to barn, og å være slank ligger til hennes natur. Det første svaret på dette innlegget, som beskriver Caroline som oversminka, tynn og overbetalt; din sjalusi kan virkelig ikke skjules i det hele tatt haha! Ja GRØSS, hun er TYNN, bruker SMINKE og tjener FOR mye! For ei dame ass...! (PS! Tar jeg helt feil hvis jeg tipper at dere som kommenterer har skinnfeller til bryst, etter-graviditets-mage/kropp, har håret i en knute hver dag, og ikke passer klær under str L? Slapp helt av, dere er vakre på deres måte, dere også <3 Anonymous poster hash: abdfa...718
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 Hi, jeg har aldri uttalt meg negativt om den frua du omtaler, men ærlig talt. Hadde jeg vært den tidligere fotballfruen så ville jeg blitt oppriktig flau over det du skriver her i tråden, både i hovedinnlegget og i de andre svarene. Ikke bare hadde jeg blitt flau, men jeg hadde blir mer enn litt irritert også, fordi du skriver på den måten du gjør, fordi du velger å fremme én ved å rakke ned på andre, fordi du tror hun ikke kan forsvare seg selv. Fordi du forsøker deg på gjennomsiktige hersketeknikker som bare blir pinlige. Du skriver som om du er en forelsket tenåring, eller en person med en svært usunn hang-up i en kjendis. Og nei, jeg har ikke skrevet noe negativt om henne her noen gang, jeg er ikke misunnelig på henne. Jeg har omtrent samme fasong som henne, og jeg er eldre enn henne og godt fornøyd med meg selv. Hvordan andre velger å kle og sminke seg bryr meg overhodet ikke, så hun må få gjøre akkurat det hun vil for min del. Men du, Hi, du gjør henne ingen tjeneste med måten du skriver om henne på. Synd du ikke ser det selv. Anonymous poster hash: 9e989...903
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 Takk HI Det er selvfølgelig derfor at jeg tidligere har kritisert Fotballfruen. Jeg er misunnelig. Kan ikke tro at jeg ikke har tenkt på det før. Når jeg irriterer meg over at hun (og andre bloggere) til stadighet lar være å følge markedsføringsloven og merke reklamene sine så er det egentlig misunnelse jeg føler. Misunnelse over at jeg ikke også fikk en Pretty Flower box (eller hva den het) slik som de andre bloggfruene "tilfeldigvis" fikk av mannen sin her om dagen. Når jeg ser Fotballfruen utnytte barna sine til økt inntjening og som rekvisitter i reklamer så er jeg bare misunnelig. Skulle virkelig ønske at mine barn også mistet all rett til privatlivet sitt og var mer eksponert enn alle de royale barna til sammen. Misunnelig absolutt! Når jeg gremmes over hennes promotering av så dypt uetiske produkter som løshår så er det selvfølgelig misunnelse som ligger bak. De fattige kvinnene som blir utnyttet på det groveste til å gi fra seg håret så vestlige kvinner kan få tykkere manke er helt sikkert misunnelige de også (ja de er de nok!) Når jeg ser hvordan ord og handling ikke henger sammen. Når hun kvitrer at hun er så fornøyd med kroppen sin men likevel bare må presse rumpa bak og vri lårene så tigh gapen blir størst mulig. Når hun løftet brystet, suget inn gravidmagen og skjøv rumpen eller holdt gjenstander foran gravidmagen så ingen lesere skulle villedes til å tro hun hadde noe annet enn en helt vanlig gravidmage. Når jeg syns bedriften hennes bygger opp om den forkastelige trenden vi har i samfunnet om forbruk, forbruk mer forbruk så er jeg selvfølgelig bare misunnelig det er klart. Alt miljøengasjement kan selvfølgelig ikke vare lengre enn til neste reklamekampanje begynner eller de likevel hadde så lyst på rødt kjøtt. Takk for at du satte ord på det HI. Skjønte virkelig ikke at jeg selvfølgelig bare er misunnelig. Anonymous poster hash: 8246f...a76
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har aldri skjønt behovet til andre som mener de må ta en haug bilder av seg selv. Hva er vitsen? I alle mulige vinkler . Har en venninne som sender tror jeg er så pen bilder iallefall ti ganger om dagen. Som voksen bare rister jeg på hodet. Så ikke misunnelig på fotballfrua heller gitt Anonymous poster hash: cadb3...65e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 Takk HI Det er selvfølgelig derfor at jeg tidligere har kritisert Fotballfruen. Jeg er misunnelig. Kan ikke tro at jeg ikke har tenkt på det før. Når jeg irriterer meg over at hun (og andre bloggere) til stadighet lar være å følge markedsføringsloven og merke reklamene sine så er det egentlig misunnelse jeg føler. Misunnelse over at jeg ikke også fikk en Pretty Flower box (eller hva den het) slik som de andre bloggfruene "tilfeldigvis" fikk av mannen sin her om dagen. Når jeg ser Fotballfruen utnytte barna sine til økt inntjening og som rekvisitter i reklamer så er jeg bare misunnelig. Skulle virkelig ønske at mine barn også mistet all rett til privatlivet sitt og var mer eksponert enn alle de royale barna til sammen. Misunnelig absolutt! Når jeg gremmes over hennes promotering av så dypt uetiske produkter som løshår så er det selvfølgelig misunnelse som ligger bak. De fattige kvinnene som blir utnyttet på det groveste til å gi fra seg håret så vestlige kvinner kan få tykkere manke er helt sikkert misunnelige de også (ja de er de nok!) Når jeg ser hvordan ord og handling ikke henger sammen. Når hun kvitrer at hun er så fornøyd med kroppen sin men likevel bare må presse rumpa bak og vri lårene så tigh gapen blir størst mulig. Når hun løftet brystet, suget inn gravidmagen og skjøv rumpen eller holdt gjenstander foran gravidmagen så ingen lesere skulle villedes til å tro hun hadde noe annet enn en helt vanlig gravidmage. Når jeg syns bedriften hennes bygger opp om den forkastelige trenden vi har i samfunnet om forbruk, forbruk mer forbruk så er jeg selvfølgelig bare misunnelig det er klart. Alt miljøengasjement kan selvfølgelig ikke vare lengre enn til neste reklamekampanje begynner eller de likevel hadde så lyst på rødt kjøtt. Takk for at du satte ord på det HI. Skjønte virkelig ikke at jeg selvfølgelig bare er misunnelig. Anonymous poster hash: 8246f...a76 Men en litt usunn hangup har du nok. Hvorfor skulle du ellers følge så godt med på hva damen gjør? Anonymous poster hash: 4da19...aef
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 Men en litt usunn hangup har du nok. Hvorfor skulle du ellers følge så godt med på hva damen gjør? Anonymous poster hash: 4da19...aef Har du andre kommentarer enn en simpel hersketeknikk for da vil jeg gjerne høre den Jeg følger med i mediebildet og også på SoMe ja. Det er helt korrekt. Anonymous poster hash: 8246f...a76
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Men en litt usunn hangup har du nok. Hvorfor skulle du ellers følge så godt med på hva damen gjør? Anonymous poster hash: 4da19...aef Amen, jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Anonymous poster hash: 39009...bda
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 Har du andre kommentarer enn en simpel hersketeknikk for da vil jeg gjerne høre den Jeg følger med i mediebildet og også på SoMe ja. Det er helt korrekt. Anonymous poster hash: 8246f...a76 Det er absolutt ingen problem å unngå å se hverken hvilke blomster hun får av mannen sin eller mellomrommet mellom bena selv om man følger med i mediebilde. For å få med seg det du ramser opp må man inn på bloggen, instagram eller Facebook. Og det er det jo bare dumt å gjøre om hun irriterer deg så mye? Eller liker du å lete etter noe å kritisere, kanskje? Anonymous poster hash: 4da19...aef
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 Det er absolutt ingen problem å unngå å se hverken hvilke blomster hun får av mannen sin eller mellomrommet mellom bena selv om man følger med i mediebilde. For å få med seg det du ramser opp må man inn på bloggen, instagram eller Facebook. Og det er det jo bare dumt å gjøre om hun irriterer deg så mye? Eller liker du å lete etter noe å kritisere, kanskje? Anonymous poster hash: 4da19...aef Jeg har ingen ønsker om å ignorere når jeg ser barn som blir grovt utnyttet, lover som til stadighet blir brutt med vilje og viten og generell dårlig innflytelse på unge, naive og svake i samfunnet. Jeg ønsker vi alle skal få et bedre samfunn og der hører ikke denne bloggen hjemme i dens nåværende form. Den er på mange måter symptomatisk på en samfunnstrend jeg setter veldig lite pris på. Og nei jeg gir Fotballfruen veldig veldig lite klikk så det er ikke meg hun lever av. Anonymous poster hash: 8246f...a76
Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 Himmel og hav.....NEI Hun ser da virkelig ikke shmashing ut..... de øyebryna.....noe så firkanta og unaturlig....det ser forferdelig ut. Og hun er så oversminka og du ser at det ligger tykke lag der. Hun er tynn, ja, og dersom tynn er lik smashing for deg, så ja da er hun frl shmashing. Personlig dynes jeg treningsfrue er tusen ganger då fresh og smashing. Muskler og naturlig sminke. Dessuten, en tynn oversminka, og overbetalt dame som tar masse bilder av magen din om og om igjrn..... nei æsj. Jo da, hun tjener penger, men smashing....??? Nei fysj, det ser så kunstig og påmalt ut atte. Grøss.... Anonymous poster hash: c60a7...6f8 Word
Sint naken biltyv Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har ingen ønsker om å ignorere når jeg ser barn som blir grovt utnyttet, lover som til stadighet blir brutt med vilje og viten og generell dårlig innflytelse på unge, naive og svake i samfunnet. Jeg ønsker vi alle skal få et bedre samfunn og der hører ikke denne bloggen hjemme i dens nåværende form. Den er på mange måter symptomatisk på en samfunnstrend jeg setter veldig lite pris på. Og nei jeg gir Fotballfruen veldig veldig lite klikk så det er ikke meg hun lever av. Anonymous poster hash: 8246f...a76 Enig
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 Det er absolutt ingen problem å unngå å se hverken hvilke blomster hun får av mannen sin eller mellomrommet mellom bena selv om man følger med i mediebilde. For å få med seg det du ramser opp må man inn på bloggen, instagram eller Facebook. Og det er det jo bare dumt å gjøre om hun irriterer deg så mye? Eller liker du å lete etter noe å kritisere, kanskje? Anonymous poster hash: 4da19...aef Forresten venter jeg fortsatt på om du har noen andre argumenter i denne debatten enn dine utidige spekulasjoner rundt mine motiver. Anonymous poster hash: 8246f...a76
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #21 Skrevet 31. januar 2017 Forresten venter jeg fortsatt på om du har noen andre argumenter i denne debatten enn dine utidige spekulasjoner rundt mine motiver. Anonymous poster hash: 8246f...a76 Argumenter for eller imot at en dame jeg ikke kjenner og har null interesse av ser smashing ut? Okay, jeg syns hun ser pen og velstelt ut. Jeg leser ikke blogger, og jeg vet ikke hva SoMe er, så der kan jeg ikke bidra med noe. Det jeg dog syns er rart er den fasinasjon enkelte virker å ha over ting som i den store sammenheng betyr veldig lite. Jeg bruker engasjementet mitt på barn som har større problemer enn at mamma legger ut hverdagsbilder på nett. Anonymous poster hash: 4da19...aef
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #22 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har ingen ønsker om å ignorere når jeg ser barn som blir grovt utnyttet, lover som til stadighet blir brutt med vilje og viten og generell dårlig innflytelse på unge, naive og svake i samfunnet. Jeg ønsker vi alle skal få et bedre samfunn og der hører ikke denne bloggen hjemme i dens nåværende form. Den er på mange måter symptomatisk på en samfunnstrend jeg setter veldig lite pris på. Og nei jeg gir Fotballfruen veldig veldig lite klikk så det er ikke meg hun lever av. Anonymous poster hash: 8246f...a76 Vet du forresten hva begrepet grovt utnyttet innebærer? Jeg tror nesten at du lever i samme rosa boble som den du kritiserer når du kan bruke dette begrepet om pene bilder av et veltipasset barn. Det er nesten provoserende. Anonymous poster hash: 4da19...aef
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #23 Skrevet 31. januar 2017 Himmel og hav.....NEI Hun ser da virkelig ikke shmashing ut..... de øyebryna.....noe så firkanta og unaturlig....det ser forferdelig ut. Og hun er så oversminka og du ser at det ligger tykke lag der. Hun er tynn, ja, og dersom tynn er lik smashing for deg, så ja da er hun frl shmashing. Personlig dynes jeg treningsfrue er tusen ganger då fresh og smashing. Muskler og naturlig sminke. Dessuten, en tynn oversminka, og overbetalt dame som tar masse bilder av magen din om og om igjrn..... nei æsj. Jo da, hun tjener penger, men smashing....??? Nei fysj, det ser så kunstig og påmalt ut atte. Grøss.... Anonymous poster hash: c60a7...6f8 Du fikk ikke til å klemme inn flere vemmelsesord med det samme da? Fysj, æsj og grøss holder vel ikke? Anonymous poster hash: 9bf23...7a5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #24 Skrevet 31. januar 2017 Argumenter for eller imot at en dame jeg ikke kjenner og har null interesse av ser smashing ut? Okay, jeg syns hun ser pen og velstelt ut. Jeg leser ikke blogger, og jeg vet ikke hva SoMe er, så der kan jeg ikke bidra med noe. Det jeg dog syns er rart er den fasinasjon enkelte virker å ha over ting som i den store sammenheng betyr veldig lite. Jeg bruker engasjementet mitt på barn som har større problemer enn at mamma legger ut hverdagsbilder på nett. Anonymous poster hash: 4da19...aef SoMe er en forkortelse for sosiale medier. Jeg tenkte på om du har argumenter ut over "dere er teite"? Til å ikke bry deg har du veldig sterk trang til å rakke ned på dem som mener en blogg som denne er kritikkverdig for å bruke din egen "debatteknikk" mot deg selv Håper fortsatt på en god diskusjon Anonymous poster hash: 8246f...a76
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #25 Skrevet 31. januar 2017 Vet du forresten hva begrepet grovt utnyttet innebærer? Jeg tror nesten at du lever i samme rosa boble som den du kritiserer når du kan bruke dette begrepet om pene bilder av et veltipasset barn. Det er nesten provoserende. Anonymous poster hash: 4da19...aef Det finnes mange måter å utnytte og begå overgrep mor barn på. Det må ikke nødvendigvis involvere vold eller seksuelt misbruk. Denne bloggen er et eksempel på barn som fullstendig har mistet sin rett til å bestemme over sitt eget privatliv og hva som skal publiseres av dem på nett. I tillegg utnyttes de til reklame som skal sikre familiens inntjening. Barnearbeid uten det er regulert av lovverket er det det er. Ja dette er også overgrep mot barn. Dessverre er det ingen av de statlige myndighetene som tørr ta tak i dette. Ennå. Det kommer ettehvert er jeg overbevist om. Det er mer og mer fokus på dette i mediene og ekspertene er helt klare på advarsel mot slik utnytting av barn. Heldigvis er det andre som står opp for de barna som ikke selv kan, når foreldrene i den grad feiler hva gjelder å se sine barns beste. Anonymous poster hash: 8246f...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå