Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Vi har barn i samme klasse, De er godt gift, har et flott hus og 3 barn sammen. Vi matchet plutselig på Tinder (jada, tragisk haha), og vi pratet om løst og fast. Han ønsket å møte meg for sex. Jeg visste ikke hvem han var da, og han visste heller ikke at vi hadde barn i samme klasse. To av mine venninner har også blitt forsøkt sjekket opp av han (liten by). Ønsker å si noe til kona, men føler at dette ikke er mitt ansvar. Ønsker heller ikke å ødelegge noe.. Anonymous poster hash: 4ad25...f78
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Jeg ville sagt fra. Har de åpent forhold så spiller det jo ingen rolle, for da vet hun det allerede. Om kona ikke vet noe om det så synes jeg det er ille at hun blir den siste som får vite at mannen er utro. Anonymous poster hash: 62f6e...3ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 HI Han sa faktisk selv at han var gift, på Tinder, men at det gikk svært dårlig i forholdet. (typisk replikk for å få noen på kroken..). Og også at han ikke kunne være så lenge på Tinder av gangen, for da ble han kanskje gjenkjent av folk han kjenner. Så nei, jeg tror ikke det er særlig stuerent.Han er en kjekk mann da.. Anonymous poster hash: 4ad25...f78
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Hvor i landet er dette da? Anonymous poster hash: 531cd...de1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 HI Han sa faktisk selv at han var gift, på Tinder, men at det gikk svært dårlig i forholdet. (typisk replikk for å få noen på kroken..). Og også at han ikke kunne være så lenge på Tinder av gangen, for da ble han kanskje gjenkjent av folk han kjenner. Så nei, jeg tror ikke det er særlig stuerent. Han er en kjekk mann da.. Anonymous poster hash: 4ad25...f78 Klassisk fremgangsmåte for de notorisk utro mennene på slike sjekkesteder :/ Jeg ville funnet en måte å la kona få vite. Kanskje det går an å ta kopi av profilen hans og sende til kona på mail? Anonymous poster hash: 62f6e...3ce
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 HI Men jeg ønsker ikke å si det selv til kona, vi har jo barn i samme klasse..Kommer ikke til å bli særlig hyggelig fremover, tenker jeg. Anonymous poster hash: 4ad25...f78
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Hvor i landet er dette da? Anonymous poster hash: 531cd...de1 Nordland Anonymous poster hash: 4ad25...f78
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Nordland Anonymous poster hash: 4ad25...f78 Lag anonym e-postadresse og send kona Mail med screenshot av profilen hans og det han har sendt deg. Jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, og det er sikkert noen som er uenig med meg, men jeg tenker som så: Jeg ville ha visst det om min mann prøvde å få seg et ligg med mødre til andre barn i skoleklassen til barnet mitt, og attpåtil på en dating-app! Tenk så liten du selv ville følt deg om du fant ut av noe sånt. Det er ikke du som ødelegger noe om forholdet ryker. Den risikoen har allerede mannen i forholdet tatt, når han opprettet tinder-profil i håp om å få seg noe. Når man er utro vet man at det er sjanse for at partneren finner det ut og alt det vil medføre. Anonymous poster hash: 4bfd4...7d8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Herregud. Dere er jo sjuke. Anonymous poster hash: 71cf7...495
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 Herregud. Dere er jo sjuke. Anonymous poster hash: 71cf7...495 Er du full? Eneste syke er den som prøver/er utro Anonymous poster hash: 1ce1a...8dd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 Herregud. Dere er jo sjuke. Anonymous poster hash: 71cf7...495 La meg gjette, du onanerer ikke. Anonymous poster hash: 6af40...510
Sint naken biltyv Skrevet 26. januar 2017 #12 Skrevet 26. januar 2017 Lag anonym e-postadresse og send kona Mail med screenshot av profilen hans og det han har sendt deg. Jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, og det er sikkert noen som er uenig med meg, men jeg tenker som så: Jeg ville ha visst det om min mann prøvde å få seg et ligg med mødre til andre barn i skoleklassen til barnet mitt, og attpåtil på en dating-app! Tenk så liten du selv ville følt deg om du fant ut av noe sånt. Det er ikke du som ødelegger noe om forholdet ryker. Den risikoen har allerede mannen i forholdet tatt, når han opprettet tinder-profil i håp om å få seg noe. Når man er utro vet man at det er sjanse for at partneren finner det ut og alt det vil medføre. Anonymous poster hash: 4bfd4...7d8 Enig i at hun skal gjøre dette
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 Passer til beskrivelsen din, og bor i Nordland selv 😲😲😲 Hadde det vært meg ville jeg ha visst. Å gå rundt å tro at min mann er trofast, mens alle andre vet det motsatte hadde vært forferdelig. Anonymous poster hash: 3c03b...527
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #14 Skrevet 26. januar 2017 Lag anonym e-postadresse og send kona Mail med screenshot av profilen hans og det han har sendt deg. Jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, og det er sikkert noen som er uenig med meg, men jeg tenker som så: Jeg ville ha visst det om min mann prøvde å få seg et ligg med mødre til andre barn i skoleklassen til barnet mitt, og attpåtil på en dating-app! Tenk så liten du selv ville følt deg om du fant ut av noe sånt. Det er ikke du som ødelegger noe om forholdet ryker. Den risikoen har allerede mannen i forholdet tatt, når han opprettet tinder-profil i håp om å få seg noe. Når man er utro vet man at det er sjanse for at partneren finner det ut og alt det vil medføre. Anonymous poster hash: 4bfd4...7d8 Enig! Gjør dette! Ville også ha visst om det var min mann. Anonymous poster hash: 6ba15...fe6
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2017 #15 Skrevet 26. januar 2017 Hadde sagt fra. Det her er ikke engangstabbe på ONS eller lett forelskelse i en annen, det er en familiefar som aktivt prøver å møte flere kvinner for sex. Det betyr at han ikke elsker kona eller respekterer henne i det hele tatt - for ham er det ett fett hvem han møter, bare han får pult på si. Hadde sagt fra til kona uten problemer - hun vil takke deg for at hun slipper å være sammen med en notorisk utro drittsekk i midtlivskrisa.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 Passer til beskrivelsen din, og bor i Nordland selv 😲😲😲 Hadde det vært meg ville jeg ha visst. Å gå rundt å tro at min mann er trofast, mens alle andre vet det motsatte hadde vært forferdelig. Anonymous poster hash: 3c03b...527 Passer også til beskrivelsen. Hadde det vært et engangsuhell ville jeg helst slippe å høre om det, men i dette tilfellet ville jeg definitivt ønsket å bli varslet. Anonymous poster hash: 13bca...438
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 Selvfølgelig skal du gi beskjed. Stakkars kone som må leve med at halve bygda vet om det. Jeg hadde satt stor pris på å få vite det hvis min mann var utro. Anonymous poster hash: d0de0...836
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 Om kona ikke er en venninne av deg så sier du selvsagt ingenting! Det er da virkelig ikke noe du har noe med. Kjerringer altså. Legge nesa i alt. Fokus på eget liv og la andre styre sitt. Anonymous poster hash: fb188...ce6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 Send mannen en mail, og be han fortelle det selv. Anonymous poster hash: 9f3a4...767
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #20 Skrevet 26. januar 2017 Om kona ikke er en venninne av deg så sier du selvsagt ingenting! Det er da virkelig ikke noe du har noe med. Kjerringer altså. Legge nesa i alt. Fokus på eget liv og la andre styre sitt. Anonymous poster hash: fb188...ce6 Nysgjerrighet ? Er nok ikke det det handler om. Tusler du forbi et forslått menneske på gata uten og bry deg og? Det viktigste er jo å fokusere på seg selv og sitt eget liv. Ikke sant? Anonymous poster hash: 9f3a4...767
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #21 Skrevet 26. januar 2017 Nysgjerrighet ? Er nok ikke det det handler om. Tusler du forbi et forslått menneske på gata uten og bry deg og? Det viktigste er jo å fokusere på seg selv og sitt eget liv. Ikke sant? Anonymous poster hash: 9f3a4...767 Det kan da ikke på noen måte sammenlignes! Denne damen er da ikke i nød selv om hun har en drittsekk til mann. Hvor går grensen for at man skal blande seg inn i andres forhold da? Moren til en som går i barnehagen sammen med barna mine må levere og hente, lage middag og handle, hver dag selv om mannen er arbeidsløs og frisk. Hun er helt utslitt, mener dere at andre skal blande seg inn i det også? Dere lar deres egen frykt for at mannen deres skal dra på vift overskygge sunn fornuft. Dette har ingen andre enn de involverte noe med! Anonymous poster hash: fb188...ce6
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2017 #22 Skrevet 26. januar 2017 Det kan da ikke på noen måte sammenlignes! Denne damen er da ikke i nød selv om hun har en drittsekk til mann. Hvor går grensen for at man skal blande seg inn i andres forhold da? Moren til en som går i barnehagen sammen med barna mine må levere og hente, lage middag og handle, hver dag selv om mannen er arbeidsløs og frisk. Hun er helt utslitt, mener dere at andre skal blande seg inn i det også? Dere lar deres egen frykt for at mannen deres skal dra på vift overskygge sunn fornuft. Dette har ingen andre enn de involverte noe med! Anonymous poster hash: fb188...ce6 Det har ingenting med vår frykt å gjøre. Denne mannen søker AKTIVT etter sex på si. Det er både flaut og nedverdigende å få vite at mannen din har sjekket opp hele bygda (fysisk utroskap er ikke avgjørende her, men at han søker desperat etter sexpartnere utenfor huset). Man kan også risikere å bli smittet med SOS når mannen er klar for å pule alle og enhver. Når det gjelder moren som du skriver om, ja, det hadde vært på sin plass å blande seg. Hun blir utnyttet av sin mann, og det går utover henne og hennes rolle som mor. Jeg hadde tilbudt hjelp, prat og prøvd å bidra til at hennes liv ble bedre. Det heter empati og det å bry seg om andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #23 Skrevet 26. januar 2017 Jeg hadde satt kjempemye pris på at noen fortalte meg det om dette gjald min mann. Hvis det er ubehagelig å være den som stikker nakken frem så gjør det annonymt. Send et brev i posten eller mail fra en ukjent mail-adresse. Jeg hadde helt klart satt pris på det også slipper du å føle at du ødelegger forholdet mellom deg og dem. Go for it! Anonymous poster hash: ee22d...f66
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2017 #24 Skrevet 26. januar 2017 Jeg hadde satt kjempemye pris på at noen fortalte meg det om dette gjald min mann. Hvis det er ubehagelig å være den som stikker nakken frem så gjør det annonymt. Send et brev i posten eller mail fra en ukjent mail-adresse. Jeg hadde helt klart satt pris på det også slipper du å føle at du ødelegger forholdet mellom deg og dem. Go for it! Anonymous poster hash: ee22d...f66 Eller sende link med hans profil på datingsside. Easy peasy - da forteller man ikke noe, men hun får vite at han frekventerer slike sider og søker etter sex.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #25 Skrevet 26. januar 2017 Det har ingenting med vår frykt å gjøre. Denne mannen søker AKTIVT etter sex på si. Det er både flaut og nedverdigende å få vite at mannen din har sjekket opp hele bygda (fysisk utroskap er ikke avgjørende her, men at han søker desperat etter sexpartnere utenfor huset). Man kan også risikere å bli smittet med SOS når mannen er klar for å pule alle og enhver. Når det gjelder moren som du skriver om, ja, det hadde vært på sin plass å blande seg. Hun blir utnyttet av sin mann, og det går utover henne og hennes rolle som mor. Jeg hadde tilbudt hjelp, prat og prøvd å bidra til at hennes liv ble bedre. Det heter empati og det å bry seg om andre mennesker. Å tilby hjelp er noe helt annet enn å legge seg opp i andres forhold. Skjønner ikke at dere kan sammenligne det engang. Ingen er vel uenige i at mannen er en drittsekk, men han gjør faktisk ikke noe ulovlig, så det blir helt feil å legge seg i fremmede menneskers forhold. Anonymous poster hash: fb188...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå