Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 De vil øke skattene for alle som tjener over 600.000. Utrolig usosialt egentlig. Ja, jeg er heldig nok som tjener over 600.000 men bare så vidt og jeg jobber mye for det og har jobbet mye for det. Jeg er og alene med barnet mitt som gjør at jeg har desto høyere utgifter alene. Hadde det vært at de skal øke skattene for alle som tjener samlet over 600.000 hadde det vært noe. De alle fleste familier har over 600.000 i inntekt samlet. Vet det er mange og som tjener mindre enn det osv... Anonymous poster hash: 31ca9...d7b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 De vil øke skattene for alle som tjener over 600.000. Utrolig usosialt egentlig. Ja, jeg er heldig nok som tjener over 600.000 men bare så vidt og jeg jobber mye for det og har jobbet mye for det. Jeg er og alene med barnet mitt som gjør at jeg har desto høyere utgifter alene. Hadde det vært at de skal øke skattene for alle som tjener samlet over 600.000 hadde det vært noe. De alle fleste familier har over 600.000 i inntekt samlet. Vet det er mange og som tjener mindre enn det osv... Anonymous poster hash: 31ca9...d7b Usosialt er vel kanskje det siste det er. Anonymous poster hash: 00533...52f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Usosialt er vel kanskje det siste det er. Anonymous poster hash: 00533...52f Usosialt er det når det i tillegg kommer mange nye avgifter som alle må betale. Mange klimaavgifter. Ikke akkurat det beste. Og hva vil de klimautgiftene egenrlig gjøre Med landet vårt? De vil stanse investeringer i landet og spare i utlandet? Hvorfor? Nei jeg som alltid stemte de før er så imot de. De vil reverse bompengekutt i tillegg som FrP har stått for som gjør at det blir enda dyrere å bruke bil. Ikke alle bor i Oslo hvor det er et godt tilbud på kollektivtrafikk. Anonymous poster hash: 31ca9...d7b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Usosialt er det når det i tillegg kommer mange nye avgifter som alle må betale. Mange klimaavgifter. Ikke akkurat det beste. Og hva vil de klimautgiftene egenrlig gjøre Med landet vårt? De vil stanse investeringer i landet og spare i utlandet? Hvorfor? Nei jeg som alltid stemte de før er så imot de. De vil reverse bompengekutt i tillegg som FrP har stått for som gjør at det blir enda dyrere å bruke bil. Ikke alle bor i Oslo hvor det er et godt tilbud på kollektivtrafikk. Anonymous poster hash: 31ca9...d7b Men avgifter og skatt er jo et sosialt tiltak. Jeg bor heller ikke Oslo. Bor i Finnmark, der det tidligere var masse frynsegoder. Jeg forstår at tidene forandrer seg og at tiltak må iverksettes for å kunne beholde velferdsstaten. Anonymous poster hash: 00533...52f
aanonym Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/etter-tre-budsjetter-med-frp-siv-har-oekt-avgiftene-med-3-3-milliarder/a/23814792/
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Er dessverre enig, frister ikke å stemme AP, men skulle ønske Høyre kunne droppe samarbeidet med FRP Anonymous poster hash: 69db5...89d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Kommet til og stemme frp. Mye av grunnen er at det er det eneste partiet som skjønner at vi må holde invandringen under kontroll og ikke ta inn hel verden. Jeg ønsker ikke svenske tilstander. Anonymous poster hash: a3585...ef5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 Kommet til og stemme frp. Mye av grunnen er at det er det eneste partiet som skjønner at vi må holde invandringen under kontroll og ikke ta inn hel verden. Jeg ønsker ikke svenske tilstander. Anonymous poster hash: a3585...ef5 Ja åsså må vi få behåle de nårske språke vi kommer til og miste språke vårt vis ingen stenger grensene nå å tar inn hele verden de blir de ikke plass til helle ingen som skjønne de? Anonymous poster hash: 297f1...b60
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Helt uaktuelt å stemme AP da de motarbeider grunderånden i landet. Jeg stemmer Høyre som faktisk har forstått at de må legge til rette for de som ønsker å starte sin egen bedrift, og ikke minst så har de skjønt at det må lønne seg pengemessig å starte sin egen bedrift i lengden. Det er ingen som gidder å jobbe døgnet rundt og det man får igjen er at man må betale høy skatt og sitter igjen med knapper og glansbilder. Det som er utrolig usosialt i dette landet er de som søker en trygg jobb uten overordnet ansvar og som er så frekke at de klager på at eier tar ut utbytte og får en økonomisk gevinst. Anonymous poster hash: 8f234...191
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 Ja åsså må vi få behåle de nårske språke vi kommer til og miste språke vårt vis ingen stenger grensene nå å tar inn hele verden de blir de ikke plass til helle ingen som skjønne de? Anonymous poster hash: 297f1...b60 ??? Anonymous poster hash: a3585...ef5
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 Helt greit at de som tjener over 600 000 må pusse opp litt mindre, reise litt mindre til utlandet og kanskje nedverdige seg til å kjøpe enkelte plagg på H&M, så det blir mer penger til pensjon, skole, helse/omsorg og velferd generelt. Folk har generelt mye penger, det er ikke synd på oss. Og jada, jeg og mannen tjener over 600 000. Vi tåler å skatte mer. Anonymous poster hash: 22062...631
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 ??? Anonymous poster hash: a3585...ef5 Klassisk! Der bekreftet du innlegget 😂😂 Anonymous poster hash: c9efd...be4
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 Hele min familie stemmer AP. Det AP som bygde landet, er slett ikke det AP som nå vil styre. Kommer til å styre FrP også denne gangen. Anonymous poster hash: 7caee...141
the amazing spidermamma Skrevet 25. januar 2017 #14 Skrevet 25. januar 2017 Hele min familie stemmer AP. Det AP som bygde landet, er slett ikke det AP som nå vil styre. Kommer til å styre FrP også denne gangen. Anonymous poster hash: 7caee...141 Det Frp som du vil stemme på, bygger systematisk ned velferdsstaten. De ønsker å selge unna statlig eiendom som gir penger i statskassa til skoler, sykehjem, barnehager osv. Jeg fatter ikke at det er noe bedre (nei, jeg stemmer heller ikke AP)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #15 Skrevet 25. januar 2017 Du må tenke litt på hva du får tilbake for skattepengene. Anonymous poster hash: 666a3...406
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 Usosialt er det når det i tillegg kommer mange nye avgifter som alle må betale. Mange klimaavgifter. Ikke akkurat det beste. Og hva vil de klimautgiftene egenrlig gjøre Med landet vårt? De vil stanse investeringer i landet og spare i utlandet? Hvorfor? Nei jeg som alltid stemte de før er så imot de. De vil reverse bompengekutt i tillegg som FrP har stått for som gjør at det blir enda dyrere å bruke bil. Ikke alle bor i Oslo hvor det er et godt tilbud på kollektivtrafikk. Anonymous poster hash: 31ca9...d7b Og hvordan syns du FrP har lyktes med de fire siste årenes bompengekutt? 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: cd719...e13
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 Ap skal liksom "ta" de som tjener mye og dele ut til de som tjener lite eller ingenting. Det de ikke tenker på er at de som tjener mye som regel er de som jobber normale uker på det dobbelte av vanlig arbeidstid eller mer. Dvs har du og jeg 40 timer så har de kanskje 80. Man kan ikke forvente at de som har lang utdanning og superkrevende jobber skal betale mer enn de allerede 40% de har i skatt... hvis man tror at Norge går rundt på 37.5 timers uker + lunsjpauser i ang mass tar man helt feil. Uten dem går i alle fall ikke vårt kjære Norge rundt. Og ja, hadde vi ikke måttet ut med så mange ekstra penger til innvandrere og flyktninger så hadde vi ikke behøvd å legge på skatten enda mer hvert år! Blir jammen meg blått i år også gitt. Anonymous poster hash: 2c969...04a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 I Norge skal man straffes for å ta lang utdanning og jobbe hardt. Latterlig. Tjener langt under 600 000, så berører ikke meg, men skremmer meg at de ønsker å drepe lysten på lang og høy utdanning eller lysten til å skape verdier og arbeidsplasser i Norge. Anonymous poster hash: 29afc...7ed
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 Ap blir bare enda mer uaktuelt. Anonymous poster hash: 1cad6...f89
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #20 Skrevet 26. januar 2017 Og hvordan syns du FrP har lyktes med de fire siste årenes bompengekutt? 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: cd719...e13 De har kuttet mye av bompengene og tatt vekk bommer. Nå bygges veier med bompengefinansiering på 30% og det var under ap høyere andel. De åpner mer vei i tillegg og da kommer det mer penger inn. For å få vekk bompenger må FrP har flertall. Ap stemmer imot hver eneste gang egentlig sammen med resten av partiene og ingen er vel så dumme som ikke skjlnner at det er en umulig oppgave for de. Men hvis du tror det blir mindre bompenger med ap tror jeg du tar skrekkelig feil. Det jeg frykter er at de stopper veibygging som er sårt tiltrengt og som og skjer steder hvor oljekrisen har rammet hardest. Det har heller aldri vært så mye vedlikehold som nå så noe bra gjør de jo. Er helt enig som noen over her sier og det med høyre støtter gründere. Og personen som sa at de tjener over 600000 begge to ja da skjlnner jeg at man ikke vil få problemer. Jeg vil heller kkke det men det er utrolig kjipt at det ikke skal lønne seg å jobbe hardt for noe. Og syns det blir for dumt at det skal gå på en person som tjener over og ikke samlet inntekt i familien over et visst beløp. Anonymous poster hash: 31ca9...d7b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #21 Skrevet 26. januar 2017 De har kuttet mye av bompengene og tatt vekk bommer. Nå bygges veier med bompengefinansiering på 30% og det var under ap høyere andel. De åpner mer vei i tillegg og da kommer det mer penger inn. For å få vekk bompenger må FrP har flertall. Ap stemmer imot hver eneste gang egentlig sammen med resten av partiene og ingen er vel så dumme som ikke skjlnner at det er en umulig oppgave for de. Men hvis du tror det blir mindre bompenger med ap tror jeg du tar skrekkelig feil. Det jeg frykter er at de stopper veibygging som er sårt tiltrengt og som og skjer steder hvor oljekrisen har rammet hardest. Det har heller aldri vært så mye vedlikehold som nå så noe bra gjør de jo. Er helt enig som noen over her sier og det med høyre støtter gründere. Og personen som sa at de tjener over 600000 begge to ja da skjlnner jeg at man ikke vil få problemer. Jeg vil heller kkke det men det er utrolig kjipt at det ikke skal lønne seg å jobbe hardt for noe. Og syns det blir for dumt at det skal gå på en person som tjener over og ikke samlet inntekt i familien over et visst beløp. Anonymous poster hash: 31ca9...d7b Fakta: Ingen samferdselsminister har cashet inn så mye penger på bompenger som FrPs minister har gjort de siste årene Anonymous poster hash: eeaaa...4d4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #22 Skrevet 26. januar 2017 Men hva mener dere er statens alternativ til inntjening da? Om de ikke skal delfinansiere driften gjennom skatter og avgifter? Anonymous poster hash: ebed9...628
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #23 Skrevet 26. januar 2017 Fakta: Ingen samferdselsminister har cashet inn så mye penger på bompenger som FrPs minister har gjort de siste årene Anonymous poster hash: eeaaa...4d4 Det er fakta. Men det har og noe med antall veier som blir åpnet eller? Eller tror du det bare blir satt opp nye bommer for gøy? Anonymous poster hash: 31ca9...d7b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #24 Skrevet 26. januar 2017 Men hva mener dere er statens alternativ til inntjening da? Om de ikke skal delfinansiere driften gjennom skatter og avgifter? Anonymous poster hash: ebed9...628 Kan vi ikke bare ta oljefondet og dele på antall innbyggere? Lett da! Anonymous poster hash: 22062...631
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #25 Skrevet 26. januar 2017 Uff, stakkars deg som må skatte litt mer av de få pengene du tjener i året. Det burde være en menneskerett å beholde alle 50 000 i måneden hver måned uten å bidra mer til fellesskapet enn de fattige! Anonymous poster hash: ff4db...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå