Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #51 Skrevet 26. januar 2017 Er du lettere tilbakestående eller? Det er best for barnet å bli født vaginalt. Så lenge det er mulig for mor og føde barnet vel og merke. Jeg vil tro at så lenge bekkenet er stort nok og det ikke er noen sykdommer hos deg så får du klarsignal for vaginal fødsel, samt ekstra oppfølging under fødselen. Anonymous poster hash: a2eb6...43d Jeg er enig i det du skriver Anonym. Men jeg har et barn som er psykisk utviklingshemmet. Og jeg synes det er trist å lese at noen bruker dette med tilbakestående-som en sammenligning at da er man dum. Tenk litt på det neste gang er du snill. Anonymous poster hash: faf39...f11
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #52 Skrevet 26. januar 2017 Hva var grunnen til at du måtte ha keisersnitt sist da? Hva begrunner legen og jordmord med når de anbefaler keisersnitt? Ville snakket med lege og jordmor og hørt. Anbefaler de fremdeles ks så bør du høre på de. Anonymous poster hash: 8a948...9ba
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #53 Skrevet 26. januar 2017 Jeg skjønner ikke at du tør vurdere vaginal fødsel engang jeg pga det som skjedde sist. Du kan jo risikere samme kaos og skader igjen. Om de har skrevet du bør ta ks, så bør du jo det. Sannsynligheten for en rolig og fin fødselsopplevelse er vel størst ved et planlagt snitt i ditt tilfelle. Å prøve fødsel for så å kanskje måtte hastes til snitt igjen med fare for deres liv og helse er da ikke ideelt. Planlagt snitt kan være veldig fint. Jeg har tre ks bak meg og savner jo å ha prøvd vanlig fødsel. Men mitt savn om den opplevelsen kan jo ikke gå ut over barnets helse. Første gang måtte jeg ta katastrofesnitt fordi barnet holdt på å dø. De anbefalte snitt neste gang, og da ble det det. Anonymous poster hash: fe07d...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå