Gå til innhold

Lykken er mange


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mammaen til disse barna er jo vokst opp som en av 14 selv. Så hun har nok en viss anelse om hva mange barn vil si.

 

Anonymous poster hash: 7658b...5b4

Kan hende hun er en av dem som får mange barn fordi de elsker babyer og små barn.....Ikke like enkelt med tenåringer, men det tenker de ikke på når de er små. Ikke at hun bloggeren er sånn, men jeg vet om et par stk som er sånn at de elsker babyer og små barn (pluss kommer fra storfamilie selv) og har fått 6+unger, men de er ikke like gode å takle tenåringstiden. Ønsker dem uansett lykke til! 

 

Anonymous poster hash: a7589...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kan hende hun er en av dem som får mange barn fordi de elsker babyer og små barn.....Ikke like enkelt med tenåringer, men det tenker de ikke på når de er små. Ikke at hun bloggeren er sånn, men jeg vet om et par stk som er sånn at de elsker babyer og små barn (pluss kommer fra storfamilie selv) og har fått 6+unger, men de er ikke like gode å takle tenåringstiden. Ønsker dem uansett lykke til!

 

Anonymous poster hash: a7589...e20

Er noen som er sånn ja. Klarer liksom ikke å avslutte.

Men herregud, hun kan jo ta et opphold på 10 år og likevel være ung mor! Hvorfor ikke nye de man har en stund...

Hver sin lyst, men kjenner jeg et veldig glad det ikke er meg.

Tror ikke heeeelt de egentlig skjønner hva de har gitt seg ut på.

 

Anonymous poster hash: 96195...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest denne bloggen sporadisk noen mnd.. 

 

Ja, de virker som gode foreldre, har vakre, blide og harmoniske barn (i alle fall om man dømmer ut fra det man ser på bloggen). Huset er pent og de virker for å ha god råd. Selvsagt kan det være at lykken ER komplett, men man viser vel helst de gode sidene på blogger? Selv når hun "innrømmer" å ha hatt en dårlig dag/natt, er alt på stell og striglet og pent. 

 

Men - de skulle skilles i sommer,  har et hjertesykt barn, og det viktigste i overskriften ved annonsering av ny graviditet er I EN ALDER AV ......! Som om det er en konkurranse eller et rekordforsøk? 

 

Jeg tror nok at de har det fint og ivaretar barna sine, men man må jo ikke på død og liv ha så og så mange barn før fylte 30 for å bevise at det går an?

 

 



Anonymous poster hash: da9fa...557
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så tragisk ... får håpe at barna i det minste vokser opp til velfungerende skattebetalere.

For en usmakelig kommentar! Jeg klarer ikke å se det tragiske i at alminnelig oppegående folk får barn. At noen velger annerledes enn deg gjør dem ikke tragiske, kjære mi tid!

 

Og er tanken om deres fremtidige skatteevne noe du bruker å bekymre deg over når du hører om andres unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en usmakelig kommentar! Jeg klarer ikke å se det tragiske i at alminnelig oppegående folk får barn. At noen velger annerledes enn deg gjør dem ikke tragiske, kjære mi tid!

 

Og er tanken om deres fremtidige skatteevne noe du bruker å bekymre deg over når du hører om andres unger?

Det er vel gjerne "oppegående" man kan sette spørsmålstegn ved. Horisonten til en som ikke har annen utdanning enn fødselsforberedende kurs og ammehjelp er ikke allverden.

 

Anonymous poster hash: 39246...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er vel gjerne "oppegående" man kan sette spørsmålstegn ved. Horisonten til en som ikke har annen utdanning enn fødselsforberedende kurs og ammehjelp er ikke allverden.

 

Anonymous poster hash: 39246...e3e

Jeg vet egentlig veldig lite om denne personen, jeg var så vidt innom bloggen i sted, men å karaktisere noen som tragiske på bakgrunn av at de får barn tidlig er i beste fall ubetenksomt.

 

Jeg leste at hun er i permisjon, altså har hun en jobb. Hun er sikkert ikke ingeniør eller sykepleier, men man trenger jo folk i alle yrker? Snobberi og fordømmelse av andres valg er det lite klasse over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må det alltid være noen sure epler her inne ? Som bare MÅ finne noe negativt å skrive . Merkelig tankegang eller lov dere lever.

Jeg ser ingenting gale med det som kommer frem i bloggen. Barna ser ut til å ha det bra, og foreldrene virker oppegående .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...