Gå til innhold

Lykken er mange


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De er sikkert snille og flinke, men 6 barn i en alder av 24/25 år er G A L S K A P.



Anonymous poster hash: 3109b...f7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud så tragisk ... får håpe at barna i det minste vokser opp til velfungerende skattebetalere.

Du fremstår veldig nedlatende her. Poengene dine om bidragsyting er gode, synd det skal legges frem på en slik måte.

 

 

Anonymous poster hash: 58c86...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem det refereres til her, men regner med at det er en ung blogger med mange barn.

Hvor godt man greier å følge opp mange barn kommer vel an på flere ting, nettverk fex.

Uttalelsen din her syder av misunnelse og bitterhet. Ville heller søkt hjelp i stedet for å spy ut sånt gørr.

Forstår ikke hvorfor du insinuerer at barna hennes blir navere. Og ikke enig med deg i at ditt bidrag til samfunnet er så mye viktigere og bedre enn hennes. Det er jo ikke sånn at du produserer mat eller er industriarbeider. Du er som meg, bare en skarve offentlig ansatt som lever av fellesskapets midler.Vi er alle erstattelige. Dessuten skjønner jeg ikke helt mantraet med at barneproduksjon er unyttig for samfunnet. Mennesker er det mest verdifulle vi har.

 

Anonymous poster hash: 0ed19...be4

👏👏👏veldig enig. Misunnelse er stygt.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del tror jeg ikke det går an å følge barna like godt opp når man har 5+ barn, umulig i mitt hode! Tror ikke de tenker på hvor mye ekstra som følger med når de begynner på skolen... Og det er galskap med et barn til når de nylig skulle skilles, det er dømt til å ikke gå bra. Anonymous poster hash: 67f40...e45

Det er ikke mulig å følge opp alle ungene like godt, det vet jeg som er eldst av 10! Det betyr ikke at det ikke er godt nok. Tenk å følge 6 unger på fotballkamper, håndballturnering, turnstevne, lekser osv....enkelt å følge opp fram til de begynner på skolen, mye vanskeligere å rekke over når de begynner på skolen og fritidsaktiviteter.

Jeg er glad i mine foreldre og i mine 9 søsken, men vil jeg ha så mange barn selv? Nei, og grunnen: jeg vil være tett på og følge opp mine tre unger i tillegg til å være i jobb.

 

Anonymous poster hash: a7589...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏👏👏veldig enig. Misunnelse er stygt.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

Skikkelig. Min store drøm har alltid vært å være seksbarnsmor før jeg fylte 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarer man å gi nok oppmerksomhet til 6 barn? Jeg som føler jeg har dårlig samvittighet overfor mine 2!Anonymous poster hash: fd97a...205

Det klarer man ikke! Men en må senke kravene i forhold til andre ting hvis en skal ha så mange barn og i tillegg klare å gi dem like mye oppmerksomhet..,.

 

Anonymous poster hash: a7589...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jobber og har guttene i bhg..er hjemme i permisjon nå

 

Anonymous poster hash: 85247...87f

Hvor mange mnd. kan hun ha rukket å jobbe i sitt voksne liv da? Hun har jo nesten vært høygravid før permisjonen er over, og mange står ikke i jobb mot slutten av svangerskapet. Hun er 23 og har 5 barn. Klart hun knapt har jobbet da... 

 

Anonymous poster hash: 59ecc...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig. Min store drøm har alltid vært å være seksbarnsmor før jeg fylte 25.

Ja, hvorfor ikke? Hvorfor er det verre enn å være enbarnsmor godt opp i trettiårene? Barna vokser opp i kjærlig kaos med gode foreldre og søsken. Jeg tror det er minst like sunt å være en av seks enn å være enebarn med fult fokus fra pripne og krevende foreldre.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Hvorfor er det verre enn å være enbarnsmor godt opp i trettiårene? Barna vokser opp i kjærlig kaos med gode foreldre og søsken. Jeg tror det er minst like sunt å være en av seks enn å være enebarn med fult fokus fra pripne og krevende foreldre.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

 

Hehe ;) Du går liksom rett i samme fella..... Personangrep mot den du opplever driver med personangrep. Det var dette med bjelken og øyet da :popcorn:

 

Anonymous poster hash: 3109b...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe ;) Du går liksom rett i samme fella..... Personangrep mot den du opplever driver med personangrep. Det var dette med bjelken og øyet da :popcorn:

 

Anonymous poster hash: 3109b...f7a

Jeg innrømmer glatt personangrep. Det irriterer meg med folk som opphøyer seg og sitt valg med å kritisere andre. Bitterhet er aldri sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer glatt personangrep. Det irriterer meg med folk som opphøyer seg og sitt valg med å kritisere andre. Bitterhet er aldri sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

Den eneste som virker bitter her er du, som går på person og ikke har andre argumenter.

 

Anonymous poster hash: 39246...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer glatt personangrep. Det irriterer meg med folk som opphøyer seg og sitt valg med å kritisere andre. Bitterhet er aldri sjarmerende.

 

Anonymous poster hash: 2eba5...24a

 

"Jeg tror det er minst like sunt å være en av seks enn å være enebarn med fult fokus fra pripne og krevende foreldre"

 

I rest my case

 

Anonymous poster hash: 3109b...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som en besettelse. Grøsser bare ved tanken på å være i hennes situasjon.

Hva er det de mangler når 3 gutter og 2 jenter ikke er nok?

Og den ene i tillegg er hjertesyk og trenger ekstra mye oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer man ikke! Men en må senke kravene i forhold til andre ting hvis en skal ha så mange barn og i tillegg klare å gi dem like mye oppmerksomhet..,.

 

Anonymous poster hash: a7589...e20

Dette.

Jeg har fire barn, men de er ikke tette. De to eldste er tenåringer og det er først da moroa begynner. Å skulle ha 6 tenåringer på en gang..

Barn mellom 0 og 10 er bokstavelig talt bare barnemat.

Man KAN ikke gi alle barna like mye oppmerksomhet og like tett oppfølging når man har så mange. Det sier seg jo sjølv.

 

 

Anonymous poster hash: 96195...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk når de er knapt 34 år, å har 6 unger i tenårene!

Jeg lurer også på hvordan de klarer finansiere alt.

Synes det lille jeg har lest av bloggen ser bra ut. Ser ut som de koser seg alle sammen. Men håper de har tenkt igjennom at når de blir skolebarn blir det enda mer hektisk. Lekser, fritidsaktiviteter o.l.

 

Anonymous poster hash: 720f1...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Jeg tror det er minst like sunt å være en av seks enn å være enebarn med fult fokus fra pripne og krevende foreldre"

 

I rest my case

 

Anonymous poster hash: 3109b...f7a

Men hun har jo et poeng da. Det er ikke bare bra for et barn å være enebarn heller.

Sosiale ferdigheter, å bryne seg på andre, dele. Barnehagen veier opp noe men...

Tror vi er alt for opptatt av at barn skal ha fullt fokus og alle valgmuligheter.

Å lære seg å leve i et fellesskap er læring for livet. Har fire barn, og ser først nå hvilken verdi det er både for oss foreldre og barna. Største er tyve. Gleder meg til fremtiden, til å bli bestemor og til de mindre vokser til. Har fire. Spredt i alder, riktignok.

 

 

Anonymous poster hash: 0ed19...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som har 8. De har vært på God Morgen Norge noen ganger. Fantastisk flott familie,og barna er veloppdragne og har og får alt de trenger,også kjærlighet og oppmerksomhet.

De har prioritert annerledes enn oss A4 mennesker. Hvorfor bry seg med andres valg?

 

Anonymous poster hash: 1cd28...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer selvstendige og hyggelige disse barna tenker jeg fremfor de bortskjemte overstimulerte drittungene vi andre skaper !

 

Anonymous poster hash: d8450...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De virker som en harmonisk familie som tar vare på barna sine, og ikke minst har alt på stell. Er sikkert mye vi ikke vet, men de virker som en ressurs sterk familie :)

 

Anonymous poster hash: cf302...a8f

Skulle ikke de skilles da???

 

Anonymous poster hash: 32c7b...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis samlivet ikke er på topp med 5 barn nekter jeg å tro at barn nr 6 gjør det bedre..

 

Anonymous poster hash: 05357...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 96195...f8b

Jo i sommer. Er jo mulig det bare var et stunt,for det er jo rimelig spes å gå ut med en så drastisk nyhet uten at man er helt sikker. Var jo bare et par uker, og så var de sammen igjen.

 

Anonymous poster hash: 96195...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så tragisk ... får håpe at barna i det minste vokser opp til velfungerende skattebetalere.

Unnskyld meg, men hva i HELVETE er det med deg om dagen?

 

Anonymous poster hash: 30c22...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til disse barna er jo vokst opp som en av 14 selv. Så hun har nok en viss anelse om hva mange barn vil si.

 

Anonymous poster hash: 7658b...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...